Konferencia a digitális tananyagok alkalmazóinak és fejlesztőinek

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Tudástár informatika digitális tananyagok linkgyűjteménye
Advertisements

Az Informatika-Számítástechnika Tanárok Egyesülete a tagjai által önkéntesen létrehozott, önkormányzattal rendelkező, közhasznú szervezetként működő jogi.
Jó gyakorlat „A 21. század gyermekeiért” – IKT eszközök használata egy inkluzív iskolában II. Rákóczi Ferenc Tagiskola 7400 Kaposvár, Kanizsai u
Tisztelt Látogatóink! Szeretnénk rövid tájékoztatást adni az általános iskolában megvalósuló új tanulásszervezési eljárásokról és azok tartalmáról a TÁMOP.
FELVÉTELI tájékoztató
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
A filozófia helye a középiskolai oktatásban
Weszely Orsolya Bertalan Tamás
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés
LKG–HEFOP Szakmai Nap, / Kompetensek leszünk!? Bánhegyesi Zoltán Leövey Klára Gimnázium
E URÓPAI P EDAGÓGIAI IKT J OGOSÍTVÁNY EPICT tanfolyam a Calibrate projektben Kárpáti
Alprojektek eTanulás rendszer fejlesztése
A kompetencia-alapú oktatás megvalósítása a Katedra Informatikai és Művészeti Szakközépiskolában HEFOP / /1.0.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
A HEFOP program bemutatása Nyíregyháza,
Értékünk az ember – értékünk a gyermek!.
Esélyegyenlőségen alapuló tehetség- felismerés, tehetséggondozás egy innovatív Észak-Pest megyei gimnáziumban (TÁMOP 3.4.4/B-08/2/KMR) Az Európai Unió.
Könczöl Tamás igazgató Sulinet Expressz Programiroda.
JÓ GYAKORLAT Digitális taneszközök használata történelem órán
Sokszínű Digitális Tanítás főszerkesztő-helyettes
Info-kommunikációs Technológia Nedeczky Veronika Sulinet
Megújul a Sulinet Könczöl Tamás osztályvezető
Ezúton is szeretnénk felhívni a figyelmeteket a legújabb, a pedagógiai munkátok során is felhasználható Internetes oldalakra és szolgáltatásokra! Ezúton.
TÁMOP ÚJ Oktatásszervezés -és várható hatásai Nagy Anna Magdolna Eger, szept.03.
A digitális tananyagtartalom használatának lehetőségei a matematika kompetenciaterületeken.
A kerettantervek fejlesztése
A Digitális Középiskola, mint a hatékony blended oktatás alapja
IKT alapfogalmak, IKT-val támogatott módszerek
ÚJ TUDÁS – MŰVELTSÉG MINDENKINEK A digitális írástudás elterjesztése Az idegennyelv-tanulás ösztönzése Az integrált természetismeret-oktatás bevezetése.
A kompetenciafejlesztés eszközrendszere
Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégium
A kerekasztal résztvevői
Kompetensek lettünk? június 27..
 SZERETETTEL KÖSZÖNTJÜK VENDÉGEINKET  A TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben pályázat projektindító.
A pedagógiai-szakmai szolgáltatások rendszere
Összeállította: Kovács Tibor igh. A NDRÁSSY GYULA G IMNÁZIUM ÉS K OLLÉGIUM Nyílt nap
A Calderoni projekt az OFI szakmai tevékenységében Calderoni Taneszköz-információs és Oktatástechnológiai Központ Kőrösné Mikis Márta Budapest, április.
2015. február KÉTSZINTŰ ÉRETTSÉGI VIZSGA
Debreceni Egyetem Kompetencia-alapú tanítási-tanulási programok elterjesztése a Hajdú-Bihar megyei pedagógusképzésben. HEFOP / /1.0.
Kalocsai Fényi Gyula Általános Iskola Belvárosi Általános Iskolája
Összeállította: Kovács Tibor igh. A NDRÁSSY GYULA G IMNÁZIUM ÉS K OLLÉGIUM Nyílt nap
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
A Magyar Tehetséggondozó Társaság tehetségfejlesztést segítő tevékenysége a gyakorlati programokban Debrecen, szept Dr. Polonkai Mária a.
Könczöl Tamás igazgató Sulinet Digitális Tudásbázis.
Az IKT-alapú pedagógia munkaformái, módszerei. 3 betűs világ IKT IST SDT.
EDUCATIO Társadalmi Szolgáltató Kht
TIOK IKT – összefoglaló Nagy Regina Sulinet Programiroda tartalomfejlesztési szakértő.
A MODERN IKT SZEREPE A MESTER-TANÁRKÉPZÉSBEN
Tanulói laptop használata a tanítási órákon
Nagy Regina Az információkat tartalmazó interaktív eszközökre, mint félkész termékekre kell tekintenünk, amiből a felhasználó saját.
TÁMOP-3.1.4/08/2. Kassai Úti Általános Iskola Szakmai feladatterv.
Videotanar.hu. Kezdetek Csetényi Csaba – a projekt életre hívója 2013 Nemzeti alaptantervben meghatározott tudás 12 tantárgy Szakmai partner:
A jogszabályi változások megvalósulása és hatása intézményi szinten Fővárosi helyszín Készítette: Kállai Gabriella ONK, Budapest november 4.
LKG–HEFOP konferencia, / Kompetensek lettünk!? Bánhegyesi Zoltán Leövey Klára Gimnázium
VÁCI SZAKKÉPZÉSI CENTRUM Tanulási karrierutak a Váci Szakképzési Centrumban.
Pályázati eredmények Humánerőforrás-fejlesztési Operatív Program Pályázati eredmények Humánerőforrás-fejlesztési Operatív Program HEF OP –Térségi.
Szivák Judit Intézeti értekezlet jún Oktatási asszisztens szakirány.
OH. Az egyes vizsgázói rétegek átlageredményeinek összehasonlítása %-ban, középszinten VizsgatárgyÖsszesGimnázium Kecskeméti Református Gimnázium.
VIZSGÁZÓK SZÁMA Tantárgy neve Közép- szinten Emelt szinten matematika magyar nyelv.
ANDRÁSSY GYULA GIMNÁZIUM ÉS KOLLÉGIUM
Érettségi eredmények május
VÁCI SZAKKÉPZÉSI CENTRUM
TÁJÉKOZTATÓ A KÉTSZINTŰ ÉRETTSÉGI VIZSGÁRÓL
Érettségi eredmények 2017.
Mérés – értékelés 2006/2007 Gál Ferenc augusztus 31.
magyar nyelv és irodalom
A digitális kompetencia fejlesztése
TÁJÉKOZTATÓ A FAKULTÁCIÓ VÁLASZTÁSHOZ
Aktuális érettségi időszak: május 06 – június 28.
Gimnáziumi statisztika
Előadás másolata:

Konferencia a digitális tananyagok alkalmazóinak és fejlesztőinek Budapest, 2008. március 7. Bella Tibor

tanmenet

Kiemelendő Hatalmas mennyiségű, jól használható tananyagelem Különösen az animációk, a hanganyagok, filmek Remek segítség a könyvjelző A diákok önállóan is tudják használni

Animációk Vulkán Földrengések Doppler effektus Indukált feszültség

Interaktív animációk Veszélyes hulladékok Vízfogyasztás Atomok Atomok elektronszerkezete Optika

Film Fénytan

Továbbgondolásra javaslom Jelentősen javítani kellene a rendszer keresőjén A tananyagszerkesztő használata egy átfelhasználó számára nagyon bonyolult A regisztráció problémái A központi szerver gyakori leállása, vagy hibája A privát csomag letöltése több esetben sikertelen, így az offline publikáció sem mindig sikerül A kooperatív munkát segítő chat lassúsága bizonytalansága nem igazán teszi alkalmassá a használatát Jó volna, ha az alsó tagozatos és az idegen nyelvek anyagai is mielőbb megjelenne

SDT foglalkozások offline lejátszása SDT lejátszó Itt bemutatni a lejátszóban a „ A magyar államalapítás” referenciacsomagot Kicsi méret, stb…..

30 órás akkreditált tanfolyamok 12 oktatóval 52 iskola pedagógusainak képzése a 8 modulra, összesen 500 fő képzése Modulok: A Sulinet Digitális Tudásbázis keretrendszerének, adatbázisának kezelése és felhasználása a tanítás-tanulás folyamatában A számítógép alkalmazási lehetőségei a tanítás-tanulás folyamatában Digitális taneszközök használata a humán tantárgyak (magyar nyelv és irodalom, történelem, rajz és vizuális kultúra) tanóráin

Digitális taneszközök használata az informatika tantárgy oktatásában Digitális taneszközök használata a természettudományi tantárgyak (biológia, kémia, fizika, földrajz) tanóráin Multimédiás szoftverek és eszközök alkalmazásának segítése a pedagógiai munka hatékonyabbá tétele érdekében Számítógéppel támogatott tanítás lehetőségei a közoktatásban - az oktatás-irányításban és - szervezésben dolgozó (országos, regionális és önkormányzati szintű fenntartói, továbbá pedagógiai szolgáltatói és pedagógiai szakszolgáltatói) szakemberek továbbképzése Digitális taneszközök használata a matematika tantárgy oktatásában

Digitális foglalkozásgyűjtemény és oktatásszervezési szoftver REALIKA Digitális foglalkozásgyűjtemény és oktatásszervezési szoftver http://realika.educatio.hu

Matematika - tanári verziók Matematika - tanulói leckék Kezdőoldal Tananyagok Matematika - tanári verziók Matematika - tanulói leckék A tananyagok csak online kapcsolatban mutathatók be, nem lehet letölteni! Jól használhatók interaktívtáblán!

Hétfőn, munkába menet

Köszönöm a figyelmet