Itbusiness konferencia, 2010.05.03. CONFESSION ON A DANCEFLOOR Cégek az üzleti modellváltásról Gulyás János / Ipsos Zrt. Nobody’s Unpredictable.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A mai tízen- és huszonévesek értékeiről A közügyek fogyasztói konferencia február 17. Ságvári Bence.
Advertisements

Dr. Radnai Tamás, Hungary.Network Zrt.
MEGÉRKEZETT A LEGNAGYOBB VIDEÓHIRDETÉSI FELÜLET A MAMMUTMAILRE! ÚJ HIRDETÉSI FORMA ÚJ.
HR – EMBEREK és RENDSZEREK HARMÓNIÁJA
Hotel Eger Park Konferenciaközpont október
Innováció konferencia
Nobody’s Unpredictable Vélemények a pénzügyi-gazdasági válságról az internethasználó lakosság és a legalább 50 főt foglalkoztató vállalkozások körében.
Internetezők az elektronikus kormányzatról és az Európai Unióról április 3. II. online média mobil- kommunikáció autók, márkák, vásárlás idegenforgalom,
Regionális Gazdaságtani és Vidékfejlesztési Intézet
A futárszolgálat és a webáruház hatékony együttműködési lehetőségei.
BRANDÉPÍTÉSSEL AZ ONLINE ÉRTÉKESÍTÉSÉRT Budapest,
?. Forrás: gemius/Ipsos Audience – szeptember.
Felnövekvő médiafogyasztók: fognak-e még rádiózni a fiatalok? Nobody’s Unpredictable Media Hungary What do we see? Szonda Ipsos.
Válaszok válság idején: hogyan hat a válság a gyógyszeripari piackutatásra? Szerencsés Dóra Egészségügyi kutatások vezetője Millward Brown Healthcare.
GfK HungáriaMédia„ Egészségtudatos olvasók“. Bacher János Egészségtudatos olvasók,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’
E.ON – Versenyben Önökért!
Az adományozás fogadtatása a médiában Kutatási eredmények október.
Reklámtorta 2013 DIMSZ Vámos-Hegyi Attila elnök. A kutatás módszertana • DM Szenzor elnevezésű ágazati kutatásunk célja és módszertana az előző évhez.
GKI Zrt., A gazdaság helyzete – kampány előtt és után (Tények, várakozások és előrejelzés) Mérők Klubja Budapest, április 24. Dr. Karsai.
Optimális szervezet Kiegyensúlyozott stratégiai mutatószám rendszerrel
Vállalkozásunk külső, belső kapcsolatrendszere és értéklánca
Tanuló (projekt)szervezet a Magyar Nemzeti Bankban
Béres Egészség Hungarikum Program Egészségrecesszió Kutatás Sajtótájékoztató április 23.
Köszönti Önöket az és vezetője, Bohnné Keleti Katalin, okleveles közgazda, nemzetközi marketing szakértő, a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja.
A gazdasági várakozások, mint kaotikus attraktorok a jövő eseményeiben? Vagy egy újabb buborékhatás előidézői?
A postai képzés lehetséges irányai a felnőttképzésben és a szakképzésben április 5. Előadó: Szűts Ildikó Humánerőforrás vezérigazgató helyettes.
Bevezetés. Bevezetés FELÍRÁS UNIVERZUMUNK ORVOSLÁTOGATÁS Cég Image Szakirodalom E-marketing Kutatási eredmények Termék tulajdonságai Ár KOL DM Mások.
Mit kíván a külföldi befektető? Alacsony adót vagy költségvetési fegyelmet? Kormányzati hatékonyság és üzleti környezet: adalékok a növekedés intézményi.
Palócz Éva A magyar gazdaság növekedésének néhány kulcskérdése MKT közgyűlés május 27. Palócz Éva KOPINT-TÁRKI Zrt.
Piac és Profit Május 8. Kockázatkezelés a kapcsolatok hálójában.
MagNet Magyar Közösségi Bank Kedvező finanszírozások a fenntarthatóbb jövőért Piac & Profit Klub Pénz de honnan konferencia május 29. Dakó Andrea.
IT-ÜZLET-INTELLIGENCIA Polner Tamás Szerver üzletág vezető Microsoft Magyarország
Reformáció = Megújulás. Tegnap megértettük, hogy megújulni… csak szabadon lehet!
szakmérnök hallgatók számára
Tudásszervezetek értékteremtésének anomáliái
Ismerje meg a Napi Gazdaság olvasóit! május 27.
Debreceni Egyetem Agrár és Műszaki Tudományok Centruma Logisztikai Koordinációs Központ Logisztikai szakemberigény, képzési igény, elvárások és tények.
Az informatikai tanácsadás jövője – mit tehetünk érte? Hetyei József Certified Management Consultant (CMC) NJSZT szakértő főiskolai vezető oktató, szakvezető.
Szülői értekezlet Kurucz Imre NRC Piackutató Online közösségek a gyermeknevelés szolgálatában.
Magyar Fogyasztó 50+ konferencia Bíró Gábor Client Service Director Initiative.
Do not put content in the brand signature area 7 szűk esztendő? Nemes Krisztián ING Lease Hungary értékesítési igazgató VIII. Manager konferencia Tata,
Kihívások a HR szakterület előtt Budapest, PSZE HR Szakmai nap Előadó: Rajnai Attila gazdasági vezérigazgató-helyettes.
TETT KUTATÁS NOGUCHI & PETERS CENTRAL-EUROPE COMMUNICATIONS INC.
Közösségi érték (public value) vizsgálat Budapest, Szonda Ipsos.
Az élelmiszeripari versenyképesség és innováció egyes kérdései
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás.
1 Válság a fejekben is Nem látják át és nem veszik igénybe a fogyasztóvédelmi intézményrendszert a magyarok - Gulyás Emese - Tudatos Vásárlók Egyesülete.
A Munkaerő-piaci helyzet Miskolcon Kiss Gábor főosztályvezető.
Egyesületek gazdálkodásának innovatív lehetőségei Budapest, Stocker Miklós.
Válság és megújulás? Lehetőség vagy krízis?
Szakdolgozat védés A társadalmi felelősség megjelenése a vállalati döntésekben és gyakorlatban Készítette: Harmati Andrea.
A gazdasági válság hatása a magyarországi vállalkozások körében H-1024 Budapest, Margit krt. 5/b  Tel: :   Web:
Megtakarítási módszerek a vállalatok gyakorlatában Berey Zita
Információáramlás és kommunikáció 2010/2012. Ön szerint az információ-átadás mely formáját helyezi előtérbe az intézményvezető? (fő) (fő)
Kármán András Budapest, január 21..  1. A külső finanszírozáson nyugvó növekedési modell sikeres volt, de sérülékeny  2. A válság kikényszerítette.
1 Gyorsul a gazdaság növekedése. 2 Nő a beruházás.
1.János 2:17 „ A világ pedig elmúlik, és annak kívánsága is de aki Isten akaratát cselekszi, megmarad örökké.”
Gyermek, akit kölcsönkaptál. Anna példája (1Sám 1,11) Erős fogadalmat tett (Anna), Erős fogadalmat tett (Anna), és ezt mondta: és ezt mondta: Seregek.
Mikroszintű versenyk é pess é g. Az üzleti szervezetek versenyképességének elemzése, a versenyképesség növelése Egy, a magyar közgazdászok által 1995-ben.
A MÁV Csoport ruhaellátásának korszerűsítése
1 A kötöttpályás szakma perspektívái – Egész életen át tartó tanulás?! Perspektíva és jövőkép Zsoldos Marianna Humán Erőforrás Igazgató MÁV Zrt.
Az energiakaland oktatási program
Erőforrások tárolhatóság klasszikus felosztás
Bányászati kommunikáció Koritár Henriett Koordinációs munkatárs - NFM Országos Bányászati Konferencia Március Egerszalók.
IVSZ START-UP KONFERENCIA ÉS VERSENY ÁPRILIS 4. A versenyre való jelentkezés határideje: március 10..
EMPLOYER BRANDING KUTATÁS MIT GONDOLNAK AZ ÜGYFELEK, AZ ÚJSÁGÍRÓK ÉS AZ ÜGYNÖKSÉGEK?
A magyarországi vállalatok rendezvényszervezési szokásai - üzleti körben végzett online piackutatás fő eredményei - Készítette: Nagy Péter Támogatóink.
Megválasztottak — Mi lesz most?
A tartalommarketing lehetőségei és korlátai a gyógyszergyártók szemével szeptember 29.
OUTSOURCING Lehetőségek a vállalat építésben
Előadás másolata:

Itbusiness konferencia, CONFESSION ON A DANCEFLOOR Cégek az üzleti modellváltásról Gulyás János / Ipsos Zrt. Nobody’s Unpredictable

CONFESSION ON A DANCEFLOOR 5/3/10 2 Gulyás János / Ipsos Zrt. Változás az üzleti életben Vajon a változások teljesen váratlanul érnek minket (Like a Virgin) - vagy vannak tapasztalataink és eszközeink, amikre támaszkodhatunk? A választ egy vállalati online kutatás alapján keressük, amely az Ipsos Üzleti Klubjában készült 2010 áprilisában a 10- vagy több főt foglalkoztató cégek első és másodszintű döntéshozóinak körében (N=319).

CONFESSION ON A DANCEFLOOR 5/3/10 3 Gulyás János / Ipsos Zrt. Milyen változások mentek végbe az iparágában?

CONFESSION ON A DANCEFLOOR 5/3/104Gulyás János / Ipsos Zrt. Milyen változások mentek végbe a cégénél?

CONFESSION ON A DANCEFLOOR 5/3/10 5 Gulyás János / Ipsos Zrt. Mi változott meg leginkább az elmúlt évtizedben? Ipsos Zrt. – vállalati online kutatás, 2010 április

CONFESSION ON A DANCEFLOOR 5/3/10 6 Gulyás János / Ipsos Zrt. Mi az, ami nem változott az elmúlt évtizedben? Ipsos Zrt. – vállalati online kutatás, 2010 április

23,7% 39,5% CONFESSION ON A DANCEFLOOR 5/3/10 7 Gulyás János / Ipsos Zrt. A hatékonyság javítása vagy új üzleti modell? A hatékonyságot kell javítani Mi kell az iparágban a sikerhez? Új üzleti modellre van szükség Melyiket csinálta a cége az elmúlt évtizedben? 31,8% Hatékonyságot javított 25,4% Új üzleti modellre tért át

17% 41,2% CONFESSION ON A DANCEFLOOR 5/3/108Gulyás János / Ipsos Zrt. Az elkövetkező 2-3 évben szükség van-e a sikerhez gyökeres szemléletváltásra és új üzleti modellekre? Nincs szükség Teljes szemléletváltásra van szükség

CONFESSION ON A DANCEFLOOR 5/3/109Gulyás János / Ipsos Zrt. Miért van szükség üzleti paradigmaváltásra? Ipsos Zrt. – vállalati online kutatás, 2010 április

CONFESSION ON A DANCEFLOOR 5/3/1010Gulyás János / Ipsos Zrt. Milyen eszközöket alkalmaznak az üzleti megújulás érdekében? Ipsos Zrt. – vállalati online kutatás, 2010 április

CONFESSION ON A DANCEFLOOR 5/3/10 11 Gulyás János / Ipsos Zrt. Fel vannak-e vértezve a cégek a változásra? Ipsos Zrt. – vállalati online kutatás, 2010 április

CONFESSION ON A DANCEFLOOR 5/3/10 12 Gulyás János / Ipsos Zrt. Kitől várnának segítséget cégen kívülről? Ipsos Zrt. – vállalati online kutatás, 2010 április

CONFESSION ON A DANCEFLOOR 5/3/10 13 Gulyás János / Ipsos Zrt. Mi a legnagyobb kerékkötő az üzleti megújulásban? Ipsos Zrt. – vállalati online kutatás, 2010 április

CONFESSION ON A DANCEFLOOR 5/3/10 14 Gulyás János / Ipsos Zrt. Ha megtörtént a megújulás: meddig tart ki egy új modell? Ipsos Zrt. – vállalati online kutatás, 2010 április

CONFESSION ON A DANCEFLOOR 5/3/10 15 Gulyás János / Ipsos Zrt. Gyorsulnak az üzleti modellváltások 51,5% kis mértékű, 31,3% pedig nagy mértékű gyorsulást érez Csak 13,8% nem érzékel az üzleti modellváltások terén gyorsulást az elmúlt egy évtizedben

CONFESSION ON A DANCEFLOOR 5/3/10 16 Gulyás János / Ipsos Zrt. Konklúziók: a megújulás kényszerítő ereje Elsősorban külső erőként értelmeződik a megújulás igénye. Erősödik a verseny, változnak a megrendelői igények és szűkül a piac. A cégek erősebbnek érzik az iparági, mint a cégben történő változásokat.

CONFESSION ON A DANCEFLOOR 5/3/10 17 Gulyás János / Ipsos Zrt. Konklúziók: gyökeres szemléletváltás szükséges Ennek ellenére a legtöbben mégis a hatékonyságnövelésben bíznak a leginkább. Amint azonban elfogynak a hatékonyságnövelés eszközei sokan gyökeresebb változásokra fognak kényszerülni. A válság két éve a cégek közel fele számára egyértelművé tette, hogy gyökeres megújulásra, paradigmatikus szemléletváltásra van szükség.

CONFESSION ON A DANCEFLOOR 5/3/10 18 Gulyás János / Ipsos Zrt. Konklúziók: előttünk az üzleti modellváltás kora A növekedés érdekében a legtöbb cégnél a képzésre, fejlesztésekre, beruházásokra is jobban oda kellene figyelni. A legtöbb cégnél a kommunikációval összefüggő területek, valamint a marketing és az értékesítés változott meg eddig. Az üzleti modellváltás azonban még sok helyen a cégek előtt áll.

CONFESSION ON A DANCEFLOOR 5/3/10 19 Gulyás János / Ipsos Zrt. Konklúziók: változzon a környezet is Az anyagi erőforrások terén érzik a cégek leginkább, hogy szűkösek a lehetőségeik és e téren a külső környezet sem kedvező számukra. Sokat várnak a törvényhozástól, a szabályozói környezet megváltozásától. Alapvetően felkészültnek érzik magukat a cégek a megújulásra.

CONFESSION ON A DANCEFLOOR 5/3/10 20 Gulyás János / Ipsos Zrt. Konklúziók: jöjjön, aminek jönnie kell Eközben a változás erősödik és gyorsul, egyre rövidebb ideig tartanak ki az új modellek. A változás a mindennapjaink részévé válik. A következő években számos iparág és cég fog gyökeresen megújulni, ahogy elfogynak az egyéb lehetőségeik a versenyben.

CONFESSION ON A DANCEFLOOR 5/3/10 21 Gulyás János / Ipsos Zrt. Köszönöm a figyelmet! Gulyás János vezérigazgató Ipsos Média-, Vélemény- és Piackutató Zrt Budapest, Thaly Kálmán u