Az m-learning kihívásai és lehetőségei a természettudományos oktatásban Dr. Főző Attila László Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft. The work.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A Windows Azure egy skálázható számításifelhő-platform, amelyet a Microsoft hosztol a világ több pontján lévő adatközpontjaiban. Az Azure egyszerű,
Advertisements

KÉMIA HATÁROK NÉLKÜL – CHEMISTRY WITHOUT BORDERS Ahogy ezt a Bristol ChemLabS projektben látják – As it is seen from the Bristol ChemLabS project.
... manapság BizSpark WebsiteSpark Empower for ISVs MAPS (Web Solutions Toolkit ) Microsoft Partner Network Regisztrált szintCertified és Gold Certified.
Statisztikák. Foursquare • 2014 Januári adatok forrás: foursquare.com/about • Több mint 45 millió felhasználó • Több mint 5 milliárd check-in • Több mint.
A Grundtvig program: felnőttoktatási pályázatok a Tempus Közalapítvány kezelésében Várterész Flóra Budapest,
Frissdiplomások a munkaerőpiacon - a jövedelmet befolyásoló tényezők
Klaszterek gazdasági környezete
XXI. századi közoktatás a TÁMOP projekt bemutatása
Agreement number: FR1-LEO ARIADNE Project ARIADNE, vezérfonal a szociális gazdaságban tevékenykedő menedzsereknek.
Szent László Alapfokú Oktatási Központ Türje a Támogató Társadalmi Megújulás Operatív Program keretén belül a „Hálózati tanulás – együttműködés” című TÁMOP / azonosítójelű.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Az EUROSTUDENT V felmérés Projekt megnevezése: Felsőoktatási szolgáltatások rendszerszintű fejlesztése 2. ütem (TÁMOP / ) Főkedvezményezett:
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt ÚJ FORMA, KIBŐVÜLT TARTALOM ÚJ FORMA, KIBŐVÜLT TARTALOM.
Jó gyakorlatok gyűjtése és megosztása az Educatio munkájában
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
„Alacsony státusú szakok” – Kísérlet a diplomák munkaerő-piaci értékkülönbségeinek alternatív magyarázatára Kiss László Projekt megnevezése: Felsőoktatási.
This project is implemented through the CENTRAL EUROPE Programme co-financed by the ERDF. airLED projekt Regionális Fejlesztési és Koordinációs Testület.
Pedagógusképzési hálózat Közép-Magyarországon TÁMOP /02/B/KMR ELTE Pedagogikum Központ Szakmai vezető: Hunyady György Pénzügyi vezető: Bartha Edit.
„High – tech networking” – szakmai konferencia informatikusoknak, szeptember 24., Debrecen, Kölcsey Központ,
COMENIUS school partnership Together for our planet! project OROSHÁZA, HUNGARY Orosháza Város Általános Iskolája és Pedagógiai Szolgáltató Intézménye.
Sokszínű Digitális Tanítás főszerkesztő-helyettes
Pedagógusképzési hálózat Közép-Magyarországon Ilyash György projektasszisztens Az ELTE TÁMOP /2/B/KMR projektje: Pedagógusképzési hálózat.
A Lifelong Guidance (LLG) európai és hazai rendszerének kialakítása Kihívások és törekvések egy kutatás operacionalizálása fényében Borbély Tibor Bors,
Az emberi természet természettudományos vizsgálata
A szabályozások hatásának vizualizációja a publikus fórumok statisztikai elemzésének segítségével MKT Vándorgyűlés Szeged, október 1.
TÁMOP 3.1.5/ PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA.
Diplomás pályakövető rendszer TÁMOP és TÁMOP kapcsolata Educatio Kht. Horváth Tamás felsőoktatási igazgató március 4-6.
Intézményi pályakövetés központi támogatása - TÁMOP Educatio Kht. Horváth Tamás felsőoktatási igazgató Budapest, március 24.
TÁMOP szakmai támogatás Educatio Nonprofit Kft
Reál diplomával a munkaerőpiacon Diplomás kutatás 2010.
Pannon Egyetem A pályakövetési vizsgálatok jövője a Pannon Egyetemen a TÁMOP pályázat fényében Veszprém, március 11.
Széchenyi István Egyetem, Győr
A mesterképzésig juttató erők A felsőoktatási bachelor/master átmenet szelekciós tényezői Veroszta Zsuzsanna Frissdiplomások kötetbemutató.
A versenyképesség technikai-minőségi oldaláról a „Schumpeter-termékek” kereskedelmének tükrében The research leading to these results has received funding.
Agreement number: FR1-LEO ARIADNE Project ARIADNE, vezérfonal a szociális gazdaságban tevékenykedő menedzsereknek.
Minőségügy a mindennapokban
Felsőoktatás szerepe a távmunka elterjesztésében Benedek András Felsőoktatás szerepe a távmunka elterjesztésében VI. Országos Távmunka Konferencia Budapest,
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
A Dublin-i Future Internet Assembly üzenetei Sallai Gyula, Vilmos András Jövő Internet Kutatáskoordinációs Központ Budapest, június 4.
COACH BioEnergy A biomassza energetikai hasznosításának erősítése és népszerűsítése Közép-Európában – egy nemzetközi információs és tanácsadói hálózat.
Felnőttképzések a Természettudományi Múzeumban Dr. Vásárhelyi Tamás
FOE Szakmai Napok 2012 FOE Szakmai Napok 2012 GrECo Group Risk and Insurance Management Andó György.
Kémia szakmódszertani kutatások a Debreceni Egyetemen Tóth Zoltán.
Budai Péter Üzletágvezető – szerverek és fejlesztőeszközök
KAP Albizottság* Szilvássy I. ÚMVP KAP ALBIZOTTSÁG ÉS AZ ÚJ KAP Tájékozódás Monitoring és Értékelés Koherencia, konzisztencia erősítése Véleményalkotás.
Tanári kompetenciák október 6. Caroline Kearney
Felszámolók Szakmai Felelősségbiztosítása
A projekt az Europai Unio támogatásával, az Europai Szociális Alap társfinanszírozásával valósult meg.
Élményszerű tanulás tabletekkel
Magyar CIVINET harmadik találkozója Debrecen, Gertheis Antal, Városkutatás Kft. / Magyar CIVINET Titkárság.
Az IKT-alapú pedagógia munkaformái, módszerei. 3 betűs világ IKT IST SDT.
Szeged – Novi Sad Winter School 2015: Non-Standard Forms of Teaching Mathematics and Physics Szeged Winter Training 2015: Mobile Tools and Dynamic Modeling.
Vállalati infrastruktúra, mely minden igényt kielégít Felhasználóbarát eszközök és élmények.
DPR és ALUMNI Dr. Kuráth Gabriella területfelelős.
ELTE informatikus vegyész szak
Káldos János Országos Széchényi Könyvtár Magyar Elektronikus Könyvtár.
Eötvös Loránd Tudományegyetem A legősibb és legnagyobb magyar egyetem.
Európai Társadalmi Jelentés 2008 Műhelybeszélgetés Oktatás május 30.
Kiss Tibor System Administrator (MCP) ISA Server 2006.
Komplex tehetségazonosító és tehetséggondozó program az újszászi vasúti szakképzésben Complex programme for the gifted in the railway vocational education.
Farkas Bálint | Technical Evangelist | Microsoft
„Agilis-e vagy?” – egy váltókezelő naplója
HWSW Meetup – Felhő és ami mögötte van
IRODALOMKUTATÁSI MÓDSZEREK Varga Attila Testnevelési Egyetem Sporttudományi Doktori Iskola PhD II. évfolyam Témavezető: Dr.Kokovay Ágnes
Andrea Karpati, Eotvos University, Budapest
Tóth Zoltán (DE) – Szalay Luca (ELTE)
Social Renewal Operational Programme
O5 AgroTeach 4.0 further training program for VET teachers
Előadás másolata:

Az m-learning kihívásai és lehetőségei a természettudományos oktatásban Dr. Főző Attila László Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft. The work presented in this document is supported by the European Commission’s FP7 programme – project Scientix 2 (Grant agreement N ). The content of this document is the sole responsibility of the consortium members and it does not represent the opinion of the European Commission and the Commission is not responsible for any use that might be made of information contained herein.

- STEM - helyzet 6 év alatt 25% végez TTK tanárszakos hallgatókMagyarországon tanárszak biológia3 fő8 fő42 fő68 fő fizika0 fő3 fő59 fő földrajz3 fő6 fő56 fő67 fő kémia0 fő4 fő45 fő49 fő matematika16 fő 127 fő136 fő M.Sc. Osztatlan képzésre felvett (kétszakosok) Diplomás Pályakövető Rendszer (2010) – 2% munkanélküli (ELTE TTK) lemorzsolódás Kritériumtantárgyak az egyetemen! Kémia (40%), matematika (30%), fizika (45%) Forrás: USA: 38% (2013) Nemi-, szociális, kulturális szakadékok

M-learning - „Mit adtak nekünk a rómaiak?” UNESCO Policy Guidelines for Mobile Learning,

- A MOBILESZKÖZÖKKEL SEGÍTETT TANULÁS ( M - LEARNING ) MÓDSZEREINEK PEDAGÓGIAI VIZSGÁLATA ÉS KUTATÁSBA ÁGYAZOTT OKTATÁS MÓDSZERTANI FEJLESZTÉS, E DUCATIO N ONPROFIT K FT., 2014

- Természettudományos alkalmazások Értékelés, visszajelzés Kiterjesztett valóság Kísérletek, számítások Multimédiás tartalomkészítés Adatbázisok Geolokációs alkalmazások

Scientix 2 | Speaker’s name Date | City Name of event 6

Scientix 2 | Speaker’s name Date | City Name of event 7

Scientix 2 | Speaker’s name Date | City Name of event 8 Scientix Facebook-csoport Science Teachers in Europe

Scientix 2 | Speaker’s name Date | City Name of event 9   Fordítás, kérésre!

Scientix 2 | Speaker’s name Date | City Name of event 10 European Schoolnet – Science Programme Manager // Scientix project manager Àgueda Gras-Velázquez, European Schoolnet, Brussels, Belgium További információk European Schoolnet – Web Editor // Scientix portal manager Přemysl Velek, European Schoolnet, Brussels, Belgium Scientix nemzeti koordináció Farkas Bertalan Péter, Educatio Nonprofit Kft. Dr. Főző Attila László, Educatio Nonprofit Kft.