Szeretettel köszöntöm Önt Némethi Erika - 2014. december 26.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
 A felkereső ifjúsági munka gyűjtőfogalom, amely mindazon megközelítéseket magában foglalja, amelyek során az ifjúságsegítők, a fiatalokkal foglalkozók.
Advertisements

Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
Hogyan írj remek webes értékesítési szöveget? Langmár Zsuzsanna A hatékony sales oldalak titka.
A kultúra támogatása, a támogatás kultúrája Kultúraközvetítés
Veszélyes cégek Hogyan szúrd ki azt a céget, akihez nem szabad elmenni dolgozni? Savanya Erzsébet HR Igazgató
melyek a legsikeresebbek, miért működnek és mi várható a jövőben?
A világ leggazdagabb emberei MA A többiek pedig munkát keresnek.
A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések.
A Privátbankár portál tartalma •Online gazdasági hírszolgáltatás témakörökre bontva – főbb rovatok: –Befektetési hírek –Bank rovat –Biztosítási tudnivalók.
Videó autoresponder és videó feliratkozó űrlappal
Videogyártás IDG Magyarországi Médiaszolgáltató Kft Budapest, Madách Imre út Tel: (1) Médiaajánlat Céges videók egyéni igények szerint.
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
M INDEN DXN TAGNAK, INGYEN ! nyelvű weboldal és webáruház díjmentes használata M INDEN DXN TAGNAK, INGYEN !
A B2B e-kereskedelem sajátosságai Előadó: Dimitrova Dessislava Cégvezető, Alphasonic Kft Április 17.
Mit olvas az utca embere – Mit olvasunk mi?. Bevezetés  Az én személyes kíváncsiságom  Szövegértési kompetencia fejlesztése az 5-8. évfolyamokon (TÁMOP.
„A Honlapod a Holnapod” online marketingkommunikációs workshop december 3. Varga István
 Hármas tagolás  Menü  Felül (fontos részletek)  Oldalt (Fő tartalom)  Alul (technikai jelleg)  Hasábok  Bal (tartalom.
Központi és közösségi szolgáltatások olvasóknak, könyvtáraknak.
Lilla útja a sikerig– a Lilla magazin kampánya szeptember 11.
Pénz a cipődben: Gyémánt Kard Technika
Üzleti kapcsolatépítés és értékesítés a gazdasági válság idején
5 végzetes HIBA, ami miatt elszállnak a cégek költségei
Köszöntő Budai Péter Programmenedzser – IT szakmai programok Microsoft Magyarország.
ETwinning Tavaszi Kampány Jelentkezzen be személyes eTwinning munkafelületére.
Hogyan írjunk motivációs levelet?
Tibai Eszter Indíts el új munkatársat! A képek származási helye: internet és saját.
Plazma. Miért hoztam létre? Mert szeretek a számítástechnikával foglalkozni, ezért hoztam létre ezt a weboldalt.
A Facebook titka Héjj Szilárd Marketingarc
Na ne …  gondolhatná de ez nem vicc ! Nézzen be hozzánk !
Mennyiben egyformák, miben különböznek a pályázatok? dr. Rácz Jenő Budapest december 7.
Hatékony OTC kommunikáció az interneten
Pályaorientációs tapasztalatok, hiányszakmák népszerűsítése Győrben
Miként jut el a fogyasztó a reklám hatására a vásárlásig? AIDA modell
Médiaajánlat (2013) 1. Fiatalos kulturális portál, programajánló site Filmajánlók Könyvkritikák Koncertbeszámolók Gasztronómia Interjúk Kirándulás, szabadidő.
Sponsorare necesse est
Bánkeszi Katalin A számítógép és az Internet hatása az olvasáskultúrára (konferencia) Változó olvasói igények – változó könyvtáros világ.
Hangalapú, közösségépítő virtuális valóság a gyakorlatban Faragó Péter WebLords.
Pankász Balázs PTE FEEK Munkapszichológia és Ergonómia Tanszék
A MELLÉKNÉV magyar nyelv 3. évfolyam
Kiscsoportos stratégiai és döntési gyakorlat. Milyen ember a PROJEKT MENEDZSER?
Hogyan készüljünk fel a szóbeli interjúra? Milyen kérdések várhatóak?
Magasszintű automatizált marketing megoldások az e-kereskedelemben
Prezentációkészítés összefoglaló
Játszani tudni kell - A gamification szabályai az interneten
Hatékony hirdetés az Etarget hálózatban. TIPP 1: Közvetlen fejléc * lényegre törő * a termék fő gondolatáról szól.
Tájékoztató rendezvény Szombathely.
Kurzus adatlap Transzparens, a legfontosabb információkat tartalmazó saját kurzus adatlap Minden kurzusnak külön adatlapja van Minden oktató a saját admin.
RIPPLN – AZ ÁTLÁTHATÓ KÖZÖSSÉG. Ripple = fodrozódás Ezt a szót használja az angol arra az esetre is, amikor egy vízbe ejtett tárgy, vagy vízcsepp maga.
Csimag.hu Bemutatkozó.
NAPI NAPI ÖSSZEFOGLALÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT „Minden egy helyen, ha csak egyet kattint, ez legyen.” Érvényes: október 17-től.
Az internetes keresési módszerek
Az EtherCore weboldal Jószai Zoltán 1. Az oldal célja Kedvcsináló a fejlesztés alatt lévő játékhoz 2.
8+2 TIPP a tuti hírlevélért!
Ilyenek voltunk vadak és jók bűnösök közt is ártatlanok….
Klausz Melinda közösségi média specialista Optimális bejegyzéskomponálás.
Személyiségfejlesztő blogok
a google adwords változásainak követése, a változások várható iránya
Miért a facebook-ot válasszuk kampány felületnek?  2011 júliusától decemberig fő, ezzel elérve a felhasználót  40. hely a világon.
A hálózati terminológia alapszintű megismerése, internetes ismeretek
PR public relations „Nyilvános kapcsolatok” A szervezetről felismerhető és hiteles arculatot alakítson ki a szervezet különböző célcsoportjaiban. Külső.
E LEKTRONIKUS LEVELEZÉS . E LEKTRONIKUS LEVELEZÉS Az elektronikus posta ( ) olyan rendszer, amelynek segítségével más felhasználók számára.
Segítő külső körülmények 5/13. Előkészület – tanár A páros munkához szükséges szöveget kinyomtatni Készítette: Sági Lajos2.
Golda János: Stílus és korszerűség „kritika” a kritikáról (sokkal inkább néhány gondolat összefüggésben a leírtakkal, mintsem, határozott vélemény és bírálás)
Forrásfeltárás, pályázatfigyelés a kistérségben Őriszentpéter, április 21. Gerölyné Kölkedi Éva NymE RPSZKK.
SEO vagy Tartalommarketing? Válassz!. Mi köze a SEO-nak a tartalommarketinghez? SEO Tartalom- marketing SEO.
„Adatbázis építés, adatállományok felhasználása, frissítése, targetálás; egy sikeres DM esettanulmány bemutatása” Vörös Gergely online média értékesítési.
Mit változtass meg a Facebook marketingedben?
Sipos Zoltán Stratégiai igazgató
Előadás másolata:

Szeretettel köszöntöm Önt Némethi Erika december 26.

A hírlevélírás fortélyai Hogyan tartsa fenn tartósan az olvasói figyelmét

Mi a célja a hírlevélnek? Ön miért alkalmazza? Mikor? Kiknek? Némethi Erika december 26.

Hírlevél? HÍR-levélPromóció? Némethi Erika december 26.

Mi a célja a hírlevélnek? Fenntartja a célcsoport figyelmét Befészkeli a céget az olvasó gondolataiba – Fontos: a pozícionálással összhangban Építi a szakértői státuszt, hitelességet Látens igényeket ébreszt az olvasókban Némethi Erika december 26.

Mi a célja a hírlevélnek? Fenntartja a célcsoport figyelmét Befészkeli a céget az olvasó gondolataiba – Fontos: a pozícionálással összhangban! Építi a szakértői státuszt, hitelességet Látens igényeket ébreszt az olvasókban Hozzájárul az értékesítéshez - közvetve Némethi Erika december 26.

Hogyan épült fel a lista? – Mi várható tőle? Milyen „feliratkoztatással”?Milyen eredmény várható a megnyitásban? Saját weboldalon: „Hírlevél feliratkozás”-salKb: 0,1-4% iratkozik fel, és kb: 20-30% olvassa Saját web- vagy facebook oldalon játékkal….Kb: 25-45% iratkozik fel, de a 3. levéltől már csak 10-15% olvassa Saját weboldalon egyéb hasznos tartalomért Iratkoztak fel Kb: 1-15% iratkozik fel (landing oldalon 10-55%) – és kb: 15-25% olvassa – a 3. levéltől csökkenő érdeklődéssel, de… az ingerküszöbét elérve kiszámíthatatlan ugyan, de velünk van! Némethi Erika december 26.

Hogyan épült fel a lista? – Mi várható tőle? Milyen „feliratkoztatással”?Milyen eredmény várható a megnyitásban? Saját weboldalon: „Hírlevél feliratkozás”-salKb: 0,1-4% iratkozik fel, és kb: 20-30% olvassa Saját web- vagy facebook oldalon játékkal….Kb: 25-45% iratkozik fel, de a 3. levéltől már csak 10-15% olvassa Saját weboldalon egyéb hasznos tartalomért Iratkoztak fel Kb: 1-15% iratkozik fel (landing oldalon 10-55%) – és kb: 15-25% olvassa – a 3. levéltől csökkenő érdeklődéssel, de… az ingerküszöbét elérve kiszámíthatatlan ugyan, de velünk van! „Tippek”, „trükkök”, „fogások”, „kisokos”, „magazin”, „Újdonságok”, „tanácsok”…. Némethi Erika december 26.

Akkor most…. Némethi Erika december 26.

Hogyan tartható fenn a hírlevél-olvasók figyelme – hosszú távra? Kell egy HÍRLEVÉL – STRATÉGIA! Kiknek? Mit? Hogyan? Mi lesz az extra? Némethi Erika december 26.

Hogyan tartható fenn a hírlevél-olvasók figyelme – hosszú távra? MIT? Hasznos tartalom A téma választás: Jó tanács Idézet Szórakoztatás „Megmentés” Élmény Némethi Erika december 26.

Hogyan tartható fenn a hírlevél-olvasók figyelme – hosszú távra? MIT? Hasznos tartalom A téma választás: Jó tanács Idézet Szórakoztatás „Megmentés” Élmény HOGYAN? Röviden! Tőmondatok Képek, ábrák, videók… Az olvasó nyelvén Érzelmi hatásokkal Némethi Erika december 26.

Hogyan tartható fenn a hírlevél-olvasók figyelme – hosszú távra? MIT? Hasznos tartalom A téma választás: Jó tanács Idézet Szórakoztatás „Megmentés” Élmény HOGYAN? Röviden! Tőmondatok Képek, ábrák, videók… Az olvasó nyelvén Érzelmi hatásokkal LEHETŐSÉGGEL… Hozzászólásra Ajánlásra Megosztásra Interakcióval Némethi Erika december 26.

3 tipp, amit még érdemes megfogadnia! Biztos, hogy ragaszkodnia kell a hatalmas céges fejléchez? Némethi Erika december 26.

3 tipp, amit még érdemes megfogadnia! Csak néhány felcsigázó sor elég… és egy link a megfelelő oldalra! Ott a lehetőség hozzászólni… Némethi Erika december 26.

3 tipp, amit még érdemes megfogadnia! Hogyan írjon pár soros bevezetőt? 1.„Menekülés” (bajba kerül, ha kimarad…) 2. Problémafókuszú kezdés 3. „Kiderül”, ha átklikkel 4. Pici promó belefér… Némethi Erika december 26.

3 tipp, amit még érdemes megfogadnia! Mindig izgalmasan… Folyamatosan az olvasóról… Így még képek sem kellenek, csak a link. Némethi Erika december 26.

Nem biztos benne, hogy saját hírlevelei elég ütősek? Némethi Erika december 26.

Kérjen tőlem hírlevél-”kritikát” + cégére szabott hírlevél-stratégiai ötleteket A leggyorsabb 3 érdeklődőnek díjmentesen, a többieknek csupán forint/hírlevél áron! Némethi Erika Némethi Erika december 26.

Köszönöm a figyelmet! Olvasott hírlevelet kívánok Önnek! Némethi Erika december 26.