Szeretettel köszöntöm Önt Némethi Erika december 26.
A hírlevélírás fortélyai Hogyan tartsa fenn tartósan az olvasói figyelmét
Mi a célja a hírlevélnek? Ön miért alkalmazza? Mikor? Kiknek? Némethi Erika december 26.
Hírlevél? HÍR-levélPromóció? Némethi Erika december 26.
Mi a célja a hírlevélnek? Fenntartja a célcsoport figyelmét Befészkeli a céget az olvasó gondolataiba – Fontos: a pozícionálással összhangban Építi a szakértői státuszt, hitelességet Látens igényeket ébreszt az olvasókban Némethi Erika december 26.
Mi a célja a hírlevélnek? Fenntartja a célcsoport figyelmét Befészkeli a céget az olvasó gondolataiba – Fontos: a pozícionálással összhangban! Építi a szakértői státuszt, hitelességet Látens igényeket ébreszt az olvasókban Hozzájárul az értékesítéshez - közvetve Némethi Erika december 26.
Hogyan épült fel a lista? – Mi várható tőle? Milyen „feliratkoztatással”?Milyen eredmény várható a megnyitásban? Saját weboldalon: „Hírlevél feliratkozás”-salKb: 0,1-4% iratkozik fel, és kb: 20-30% olvassa Saját web- vagy facebook oldalon játékkal….Kb: 25-45% iratkozik fel, de a 3. levéltől már csak 10-15% olvassa Saját weboldalon egyéb hasznos tartalomért Iratkoztak fel Kb: 1-15% iratkozik fel (landing oldalon 10-55%) – és kb: 15-25% olvassa – a 3. levéltől csökkenő érdeklődéssel, de… az ingerküszöbét elérve kiszámíthatatlan ugyan, de velünk van! Némethi Erika december 26.
Hogyan épült fel a lista? – Mi várható tőle? Milyen „feliratkoztatással”?Milyen eredmény várható a megnyitásban? Saját weboldalon: „Hírlevél feliratkozás”-salKb: 0,1-4% iratkozik fel, és kb: 20-30% olvassa Saját web- vagy facebook oldalon játékkal….Kb: 25-45% iratkozik fel, de a 3. levéltől már csak 10-15% olvassa Saját weboldalon egyéb hasznos tartalomért Iratkoztak fel Kb: 1-15% iratkozik fel (landing oldalon 10-55%) – és kb: 15-25% olvassa – a 3. levéltől csökkenő érdeklődéssel, de… az ingerküszöbét elérve kiszámíthatatlan ugyan, de velünk van! „Tippek”, „trükkök”, „fogások”, „kisokos”, „magazin”, „Újdonságok”, „tanácsok”…. Némethi Erika december 26.
Akkor most…. Némethi Erika december 26.
Hogyan tartható fenn a hírlevél-olvasók figyelme – hosszú távra? Kell egy HÍRLEVÉL – STRATÉGIA! Kiknek? Mit? Hogyan? Mi lesz az extra? Némethi Erika december 26.
Hogyan tartható fenn a hírlevél-olvasók figyelme – hosszú távra? MIT? Hasznos tartalom A téma választás: Jó tanács Idézet Szórakoztatás „Megmentés” Élmény Némethi Erika december 26.
Hogyan tartható fenn a hírlevél-olvasók figyelme – hosszú távra? MIT? Hasznos tartalom A téma választás: Jó tanács Idézet Szórakoztatás „Megmentés” Élmény HOGYAN? Röviden! Tőmondatok Képek, ábrák, videók… Az olvasó nyelvén Érzelmi hatásokkal Némethi Erika december 26.
Hogyan tartható fenn a hírlevél-olvasók figyelme – hosszú távra? MIT? Hasznos tartalom A téma választás: Jó tanács Idézet Szórakoztatás „Megmentés” Élmény HOGYAN? Röviden! Tőmondatok Képek, ábrák, videók… Az olvasó nyelvén Érzelmi hatásokkal LEHETŐSÉGGEL… Hozzászólásra Ajánlásra Megosztásra Interakcióval Némethi Erika december 26.
3 tipp, amit még érdemes megfogadnia! Biztos, hogy ragaszkodnia kell a hatalmas céges fejléchez? Némethi Erika december 26.
3 tipp, amit még érdemes megfogadnia! Csak néhány felcsigázó sor elég… és egy link a megfelelő oldalra! Ott a lehetőség hozzászólni… Némethi Erika december 26.
3 tipp, amit még érdemes megfogadnia! Hogyan írjon pár soros bevezetőt? 1.„Menekülés” (bajba kerül, ha kimarad…) 2. Problémafókuszú kezdés 3. „Kiderül”, ha átklikkel 4. Pici promó belefér… Némethi Erika december 26.
3 tipp, amit még érdemes megfogadnia! Mindig izgalmasan… Folyamatosan az olvasóról… Így még képek sem kellenek, csak a link. Némethi Erika december 26.
Nem biztos benne, hogy saját hírlevelei elég ütősek? Némethi Erika december 26.
Kérjen tőlem hírlevél-”kritikát” + cégére szabott hírlevél-stratégiai ötleteket A leggyorsabb 3 érdeklődőnek díjmentesen, a többieknek csupán forint/hírlevél áron! Némethi Erika Némethi Erika december 26.
Köszönöm a figyelmet! Olvasott hírlevelet kívánok Önnek! Némethi Erika december 26.