Egészségügyi szolgáltatók üzleti etikai kódexe OEVOSZ üzleti etikai kódex.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatok a GVH eljárásaiban
Advertisements

Reklámállítások megítélése Balogh Virág május 5.
Etikai Kódex.
Korszerű beteghívó- és multimédiás rendszer a Margit Kórházban
Web2 a mobilon: mégis, kinek az érdeke? Méhes Krisztián Neo-Play Entertainment Kft.
Reklám, Marketing Yess Plus Reklám és csomagküldő szolgáltatás.
Ahogy a fogászatban elkezdődött.
Egészségügy Intézmények Kontrollingja
Fenntarthatóság – vállalati szemszögből. Fenntartható növekedés - makro  válságot követő stabilizáció  a növekedés mennyiségi/minőségi tényezői  válság.
Franchise. Franchise: polgárjogi szerződéssel létesített vállalkozási forma, amelyet független vállalkozók hoznak létre. Szereplők: Franchise átadó: piacképes.
Mobil: (30) Cím: 4100 Berettyóújfalu, Széchenyi u. 13.
Gyümölcsöző társadalmi vállalkozások - a Fruit of Care, mint társadalmi márka - ajándék, amivel kétszer ad.
Az Esőemberekért Egyesület által gondozandó elemek bemutatása.
A TURISZTIKAI TERMÉK FELÉPÍTÉSE ÉS MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ A BRIT PIACON.
A munka világával kapcsolatos tudás
Marketing menedzsment elmélet és gyakorlat JATE közgazdász képzés Susányi Tamás II. félév.
Marketingkommunikáció
Minőségmenedzsment 1. előadás
Minőségmenedzsment 2. előadás
Kommunikációs politika
Reklám etika.
Piacelemzés - CRM beruházások alakulása
Medical Spa közös kommunkációja Buktatók és kihívások Verik Orsolya Oxygen Medical.
A reklámozás lehetőségei és korlátai a hazai gyógyszerpiacon Abádiné dr. Erdei Ildikó Csakurdáné dr. Harmathy Zsuzsanna Országos Gyógyszerészeti Intézet.
Public Relations eszközök az egészségügyi intézmények szolgálatában
Reklámozás, Public Relations
A marketing piac tartalma
Mire kell figyelni a reklámokban a gyermekek védelmében?
Javaslat az ÁVF számára Etikai Kódex elkészítésének szempontjai
Készített: Schneider Gábor GM/N/ Április 1.
A Safer Internetplus Program célja és területei eContentplus és Safer Internetplus Nemzeti Információs Nap Budapest, április 18. Simor Gabriella,GKM.
Pénzügyi és szakmai elszámolás
1 Számvitel alapjai Gazdálkodás:a társadalmi újratermelési folyamat szakaszainak (termelés, forgalom, elosztás, fogyasztás) megszervezésére, az ahhoz rendelkezésre.
A marketingkommunikáció
PRINT POWER HUNGARY Manager konferencia Október 20. Galyatető.
TÁMOP ÉLELMISZER-BIZTONSÁGI ISMERETEK Dömölki Livia Országos Fogyasztóvédelmi Egyesület.
Vállalkozói készségek fejlesztése
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában
Vállalati környezeti jelentések Zsugyel János PhD Heller Farkas Főiskola.
Portfólió Horváth Violetta Marketing menedzser
Pénzügyi-számviteli mutatók
CSR ISMERETTÉRKÉP. Munkahely Közösség Környezetvédelem Piaci környezet Üzleti Etika Vállalatok Társadalmi Felelősségvállalása.
A DIGITÁLIS MARKETING JOGI VONATKOZÁSAI
Down Alapítvány TÁMOGATOTT ÜGYINTÉZÉS 1145 Budapest, Amerikai út 14. Tel.: (061) A Támogatott.
1. 2 a gyártók & fogyasztók igényeinek összehangolása a hatékonyság növelése az elérhetőség javítása szakértői szolgáltatás biztosítása vásárlói igények.
Rólunk Cégnév: proACTIVE kommunikációs ügynökség Cím: 1056 Budapest Molnár u. 26. Tel./Fax: Alapítás éve: 2001.
A vállalkozások jogi környezete n Árképzés korlátozása - horizontális és vertikális árrögzítés - árdiszkrimináció - félrevezető árképzés - területi árképzés.
A z o n l i n e m a r k e t i n g l e h e t ő s é g e i SZAKDOLGOZAT.
Ó V Á R Y C S A B A Határtalan idegtudomány? Kórházszövetség XXVII. Kongresszusa Debrecen
TÁM-PONT A TESSÉK! Közhasznú Egyesület és a Törökbálinti Kórház mentálhigiénés segítő programja egészségügyi dolgozók számára.
Állami szabályozás és önszabályozás a médiában Médiaszabályozás 2015.feburár 19. Készítette: Dr. Pintér Szilvia.
Média portfólió BFTK marketing divízió feladata Budapest minőségi turizmusának célspecifikus és mérhető marketing eszközökkel történő támogatása.
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
Kérdések VIZSGÁHOZ. VÁLLALKOZÁSI FORMÁK Mi szükséges egy üzleti vállalkozás sikeréhez? Hasonlítsa össze a Kft-t és a Bt-t, mint vállalkozási formát! Melyiket,
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Modus -Vitalae Gazdasági Tanácsadó Kft. „Pénzügyek-másként, mint eddig”
2014 május 6., Miskolc. A Cseh Magyar Üzleti klub legfőbb céljának tekinti a kétoldalú üzleti kapcsolatok fejlesztését, és a cseh illetve magyar vállalkozások.
A PRAXISÉPÍTÉS LEHETŐSÉGEI KISVÁROSBAN ÉS KÖRNYÉKÉN …egy kisvárosi vegyes praxis példáján.
FÜGGETLENSÉG Készítette: Szabó Gabriella. Nemzetközi szabályozás A Könyvvizsgálók Nemzetközi Szövetsége (IFAC) által kiadott Könyvvizsgálói Etikai Kódex.
Vállalkozásmenedzsment
AZ INFORMÁCIÓS TÁRSADALOM JOGA
2/18/2018 Marketingterv Név.
Kérdések a második zh-hoz
Barka Tours Utazási Iroda Marketing terv
Tanácsadás / Szakterületi tanácsadás
Épület-üzemeltetési tagozat
Reklám etika.
Erősségek gyengeségek.
A Projekt bemutatása A foglalkoztatási helyzet javítása különböző érdekképviseletek együttműködésével, célja a foglalkoztatás szempontjából hátrányos.
Hellner Szelina, Kincses Gábor, Bartha Zsolt
Előadás másolata:

Egészségügyi szolgáltatók üzleti etikai kódexe OEVOSZ üzleti etikai kódex

OEVOSZ céljai: Vállalkozó- és magán egészségügyi szolgáltatók számára működésükhöz vállalkozásismereti és szolgáltatási háttér biztosítása Kiemelten az alábbi területeken: pénzügy marketing jog minőségügy pályázatírás szakhatóságokkal való együttműködés

OEVOSZ Céljaink megvalósítása érdekében együttműködünk Állami szervezetekkel Társadalmi és gazdálkodó szervezetekkel Egyesületekkel és szövetségekkel Prima Medica Egészségközpontokkal Praxismenedzsmenttel

Az egyesület tagjai: vállalkozók magán egészségügyi szolgáltatók

Az elmúlt években: Növekszik az új egészségügyi szolgáltatók száma! Ennek vonzata: Belépnek a kommunikációs piacra!

Szolgáltatások Nem támogat a TB: Plasztikai sebészet Lézeres szem műtét Foglalkozás egészségügy Természetgyógyászat Részben támogat: Nőgyógyászat Fogászat

Humán egészségügyi szolgáltatók Nagyobb szolgáltatók: FŐNIX-MED Dr. Rose Focus Medical Vital Center Oxygen Medical Medicover Budai Allergiaközpont Esztétika Melanoma Mobil

. Szolgáltatás minősége Garancia Kényelmesség Felelősségérzet Elérhetőség Teljesség komplexitás Referencia Kompetencia Megbízhatóság Biztonságosság Kommunikáció Udvariasság Megértés empátia

Kódex hatálya Kiterjed a tagok Üzleti működésére, tevékenységére Üzleti kommunikációjára, Üzleti magatartására, ezáltal Hirdetésekre, PR megjelenésekre Árképzésre, eladásösztönzésre Személyes eladásra Üzleti együttműködésre Betegtájékoztatásra

Hirdetések, reklámok Hirdetéseknek és a reklámoknak: A legmagasabb etikai normáknak kell megfelelnie. Nem sérthetnek törvényt Csak megalapozott ígéretet tartalmazhatnak Közérthetőnek kell lenniük

Üzleti magatartás és kommunikációs formák: Honlap Facebook aktivitás Hirdetés, PR, reklám, szórólap Belső segítő anyagok Betegtájékoztató Szabvány ruházat

Együttműködés A vállalkozásnak kötelező betartani a tisztességes piaci magatartást Kerülni kell a versenykorlátozó lépéseket

Üzleti etikai kódex Ezen szabályozások korlátozása végett jött létre a magán egészségügyi szolgáltatók saját önszabályozásra alkalmas az OEVOSZ által megfogalmazott Üzleti Etikai Kódexe. Mely önszabályozás jogilag lefektetett alapokkal lehetővé teszi, hogy egy orvos is hirdesse praxisát és ne érhesse támadás!

Üzleti etikai kódex Köszönöm a figyelmet!