Önmenedzsment Emberi erőforrás menedzsment

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Europass önéletrajz.
Advertisements

ÖnéletRajz Hogyan készítsük el dokumentációs csomagunkat, hogy személyiségünket tükrözze és a legtöbbet árulja el rólunk.
LDV Project  Szeretettel köszönjük Önöket Egerben a Leonardo Projekt Workshopján  We welcome - with much love - our dear guests!
Mintacím szerkesztése •Mintaszöveg szerkesztése •Második szint •Harmadik szint •Negyedik szint •Ötödik szint D modelling in the terrestrial.
CV - Önéletrajz Milyen a megfelelő CV?
Budapest Főváros XV. kerületi Önkormányzat ESZI Újpalotai Családsegítő Szolgálat Munkanélküli Fiatalok Tanácsadó irodája (MUFTI) 1156 Budapest, Kontyfa.
Populáció növekedés október 1.
MINTA1 Element of the Theory of the Computation Lecture x. Title.
Hogyan írjunk motivációs levelet?
Állásinterjú.
Ösztönzés-menedzsment
Emberi erőforrás menedzsment
Kliensoldali Programozás
Személyes információ- és tudásmenedzsment
Az írásbeli kommunikáció
Iskolai internetbiztonsági prevenciós programok – a rendőrség szerepe a felvilágosításban Internet safety preventions at schools – the role of Police in.
A kiskorúak védelmének etikai dilemmái
Agreement number: FR1-LEO ARIADNE Project ARIADNE, vezérfonal a szociális gazdaságban tevékenykedő menedzsereknek.
Önéletrajzírástól a munkába állásig - gyakorlati tanácsok a szakképzett munkaerő és a munkáltatók eredményes találkozásához június 24.
Az állásinterjú Emberi erőforrás menedzsment
House of the Rising Sun There is a house in New Orleans They call the Rising Sun And it's been the ruin of many a poor boy And God I know I'm one A.
Önmenedzsment.
Összeállította: Dóber Valéria
Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem
Az eredményesség kulcsa egy önkormányzati gazdaságfejlesztési projekt esetében The keys of success in case of an economic development project implemented.
Az emelt szintű idegen nyelvi érettségi feladattípusai.
2014BME. Mi is az az AIESEC? Hallgatók által vezetett nemzetközi non-profit szervezet Mintegy aktív tag 113 ország 2 fő profil – Tagok fejlesztése.
CHINESE Kínai PROVERB Közmondás ( munkatársi csapat épités)
Továbbítás kattintással Pánsíp (Georghe Zamfir & Dana Dragomir) El tudnál aludni éjszaka anélkül, hogy ne gondolkoznál el azon, hogy a ház a helyén lesz-e,
Az IKT szerepe a kompetencia alapú oktatásban. THE EDUCATION INFRASTURCTURE IN HUNGARY I. The number of personal computers and users in educational institutions.
Barna Róbert KE GTK Informatika Tanszék Követelmények a beadandó feladattal kapcsolatban.
From eco-efficiency to sustainable production Maria Csutora Pietro Bertazzi The workshop is based on research done in the HU-0056 “Sustainable consumption,
Winnie the pooh & friends
1 From building roads to building society Federation for the Development of Community Participation 2012.
The official language of our country is Hungarian.
URBACT City Lab – Metropolitan Governance Managing Metropolitan Areas Across Boundaries & Frontiers 12 February Lille.
2009.IV.30.Argumentation techniques 1 Non-mirrorable argumentation techniques in English Analysis of theological texts aiming persuasion effects László.
Social Renewal Operational Programme (adaptability) Development of the national LLG system / New Hungary Development Plan , phase I
 Presentation for our collegues regarding meeting in Greece  Journalist from HVG (Weekly World Economy) visited our school  Visit at the Budapest Zoo.
Önkormányzati kapacitásfejlesztés a helyi közszolgáltatások minőségének javítása és a helyi gazdaságfejlesztés érdekében / Capacity-building of local governments.
Szeretettel köszönt Magyarország! Magyarország Köztársaság területe km 2, 10,4 millió ember lakja. Fizetőeszköze a forint. Beszélt nyelv a magyar.
Information on the sources of information on the quality of education Hungary Daniel Horn research fellow MTA KRTK KTI and ELTEcon
Centralizáció és specializáció az onkológiai sebészetben
„Animal Integration in the Educational Programme „ZORO”
Prof. Dr. Wéber György Kísérletes és Sebészeti Műtéttani Intézet
“Tudásmegosztás és szervezeti problémamegoldás a mesterséges intelligencia korában” Levente Szabados Technológiai Igazgató.
The new waves of modernisation of the Hungarian PES
ResearcherID bemutatása
Irányítás Menedzsment funkciók.
Tájékoztató az osztatlan képzésben tanuló Academic 1 vizsgával rendelkező angoltanár szakos hallgató számára február 13.
(Резьба по яичной скорлупе)
ENEREA - Észak –Alföld Regional Energy Agency
Tájékoztató az osztatlan képzésben tanuló Academic 1 vizsgával még nem rendelkező angoltanár szakos hallgató számára február 13.
Vasas Lívia, PhD 2017 WHO Vasas Lívia, PhD 2017.
„Animal Integration in the Educational Programme „ZORO”
Equality and solidarity in school practice
Social Renewal Operational Programme
Magnetic Miskolc Gergely Virág
Andrea Karpati, Eotvos University, Budapest
Csurgalékvíz tisztítás
Nem akarok menedzser lenni!
„Networking and participation – for the more effective representation of the interest of people experiencing poverty Getting funding from the European.
Microsoft eszközpályázat
(Резьба по яичной скорлупе)
Public relation at our school
Vasas Lívia, PhD 2017 WHO Vasas Lívia, PhD 2017.
Social Renewal Operational Programme
Volunteering in Hollókő
O5 AgroTeach 4.0 further training program for VET teachers
This table is avarage! Read instructions below!
Előadás másolata:

Önmenedzsment Emberi erőforrás menedzsment Debreceni Egyetem Közgazdaság- és Gazdaságtudományi Kar Barizsné Hadházi Edit

Önmenedzsment Információ-gyűjtés és –szórás Önéletrajz fajtái Kísérőlevél

Információ Koktélparty-elv Hirdetés Fejvadász-cégek Munkaerő közvetítők E-mail Munkaerő-kölcsönzés

Önéletrajz-típusok Irodalmi Amerikai Európai Uniós

Amerikai típusú tartalma Cím: Önéletrajz, Curriculum vitae Fejléc Személyes adatok: név, telefonszám, e-mail cím, levélcím Karriercél Munkahelyi tapasztalatok: funkcionális, analitikus Iskolai tanulmányok Egyéb végzettségek Egyéb képesítések Szakmai szervezeti tevékenység Speciális szempontok Referenciák

Amerikai típusú formája Áttekinthető, tagolt Kronologikus sorrend Nem kerek mondatok Csak lényegeset, csak előnyöset Több nyelven Aktualizált (dátum, aláírás) Nyomtatott!

Néhány tanács összefoglalóan: géppel írjunk egyszerűen fogalmazzunk, rövid szavak, rövid mondatok, rövid bekezdések felesleges, lényegtelen részeket húzzuk ki, gondosan szerkesszük az önéletrajzot logikai sorrendet kövessük helyesírásra vigyázni, - célszerű elolvastatni valakivel ellenőrzés végett kerülje a szakkifejezéseket ne hazudjunk szellősen, áttekinthetően gépeljük le ne legyen egy oldalnál rövidebb, de ne legyen három oldalnál hosszabb minden oldal tetejére írja rá a nevét pontos cím irányítószámmal, telefonszám körzetszámmal gépelés legyen hibátlan az önéletrajz legyen esztétikus, szellős, könnyen áttekinthető

NE szerepeljen az önéletrajzban: politikai, vallási hovatartozás szülők foglalkozása és általában családi adatok - a magánéletről csak rendkívül szűken és tényszerűen kell esetleg írni (pl. nős vagyok egy gyermekem van, Debrecenben lakom) ne írjunk semmit a fizetésről Ne kérjünk vissza semmit a pályázati anyagunkból (kivéve….)

Európai típusú Personal information Work experience Education and training Personal skills and competences Mother tongue Other languages Social skills and competences Organisational skills and competences Technical skills and competences Artistic skills and competences Other skills and competences Driving licences Additional information Annexes

EU CV 1. PERSONAL INFORMATION Name (SURNAME, other name(s)) Address (House number, street name, postcode, city, country) Telephone Fax E-mail Nationality Date of birth (Day, month, year) WORK EXPERIENCE (Add separate entries for each relevant post occupied, starting with the most recent.) Dates (from - to) Name and address of employer Type of business or sector Occupation or position held Main activities and responsibilities

EU CV 2. EDUCATION AND TRAINING (Add separate entries for each relevant course you have completed, starting with the most recent.) Dates (from - to) Name and type of organisation providing education and training Principal subjects/occupational skills covered Title of qualification awarded Level in national classification (if appropriate)

EU CV 3. PERSONAL SKILLS AND COMPETENCES Acquired in the course of life and career but not necessarily covered by formal certificates and diplomas. MOTHER TONGUE (Specify mother tongue) OTHER LANGUAGES (Specify language) Reading skills (Indicate level: excellent, good, basic.) Writing skills (Indicate level: excellent, good, basic.) Verbal skills (Indicate level: excellent, good, basic.) SOCIAL SKILLS AND COMPETENCES Living and working with other people, in multicultural environments, in positions where communication is important and situations where teamwork is essential (for example culture and sports), etc. ORGANISATIONAL SKILLS AND COMPETENCES Coordination and administration of people, projects and budgets; at work, in voluntary work (for example culture and sports) and at home, etc. TECHNICAL SKILLS AND COMPETENCES With computers, specific kinds of equipment, machinery, etc. ARTISTIC SKILLS AND COMPETENCES Music, writing, design, etc. OTHER SKILLS AND COMPETENCES Competences not mentioned above. DRIVING LICENCE(S)

EU CV 4. ADDITIONAL INFORMATION (Include here any other information that may be relevant, for example contact persons, references, etc.) ANNEXES (List any attached annexes.)

Kísérőlevél Névre szóló! Megszólítás Hármas tagolás: beazonosítás; bemutatkozás/önéletrajz rövid összefoglalása; indoklás Személyes rendelkezésre-állás, elérhetőség Dátum, aláírás Utóirat: kiemelés (?) Mellékletek

Köszönöm a figyelmet!