Profil Training Kft. H-1112 Budapest Rétkerülő u. 9. Tel: +36/1-248-3200 Fax: +36/1-248-3201 01-0282-05.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Iskolai tehetséggondozás a Rendőrképzésben TÁMOP / Előadó: Nemes Ferenc r. alezredes.
Advertisements

MÉREI FERENC FŐVÁROSI PEDAGÓGIAI ÉS PÁLYAVÁLASZTÁSI TANÁCSADÓ INTÉZET 1088 BUDAPEST, VAS U TEL.: Április 29.Németh Margit A
A kulcskompetenciák.
A filozófia helye a középiskolai oktatásban
Miért? Minden ember más, egyedi és megismételhetetlen.
„Légy az, aki lehetsz!” A mentalitás szerepe a tanácsadásban
CROATIA—HUNGARY U E F A EURO 2012 Pályázat. Pályázati folyamat mérföldkövei I. szakasz – Pályázati Szabályzat kiadása – Pályázati.
Gyerekek a Biztos Kezdet Gyerekházban
Út a beszédértéstől a szövegértésen keresztül a matematikai problémák megoldásáig Előadó: Horváth Judit.
Új oktatási/nevelési célok: a kulcskompetenciák
A pozitív pszichológia
Az életminőség kutatás jelentősége a globalizálódó társadalomban
Jó és rossz kommunikáció - Lehetséges jó és rossz kommunikációs helyzetek, és azok következményei Előadó: Alf Martienssen JVSZ,
A pozitív pszichológia
A kooperatív Tanulás ( Tanítva tanulás)
A személyes kompetencia fejlődése és fejlesztése
Képesség? Kompetencia?.
Történelemdidaktika. I. A történelemtanítás általános kérdései Dr
Hogyan kell együtt élni a felgyorsult ütemű változásokkal.
Üzleti Etikus Cégek Fóruma! Profil Training Kft. H-1112 Budapest Rétkerülő u. 9. Tel: +36/ Fax: +36/
NAT 2007 kompetenciák.
TÁMOP /2 ISKOLAI TEHETSÉGGONDOZÁS
A pedagógusok pályamotivációja a nemzetközi gyakorlatban
„A kulcskompetencia az ismeretek, készségek és attitűdök transzferábilis, többfunkciós egysége, amellyel mindenkinek rendelkeznie kell ahhoz, hogy személyiségét.
Érzelmi Intelligencia, Kreativitás, Tudásmenedzsment
Mentori rendszer a tudásmenedzsment szolgálatában
Marczellné Szilágyi Eszter (intézetvezető-helyettes, Zsigmond Király Főiskola, Gazdaság – és Vezetéstudományi Intézet) A tudástranszfer sűrűségét befolyásoló.
TANÍTÁS - TERVEZÉS Műhelyfoglalkozás földrajztanárok részére
A tanulás reneszánsza Dr. Vass Vilmos egyetemi docens ELTE PPK
MCE Konferencia MMM – Hatékony kommunikáció MCE Konferencia Pécs MMM – A controller hatékony kommunikációja Megérteni Meggyőzni.
Az intézményvezetők szerepe az oktatási intézmények fejlesztésében
Falus Iván 7. Nevelésügyi Kongresszus Budapest Augusztus 26.
Óvodai szülői klub Kisvaszaron
A team-munka elméleti alapjai
EURÓPAI TANÁCSADÓK SZÖVETSÉGE (ETSZ), European Consultants Unit (ECU)
Fenomenológiai megközelítés
"Talán a legnagyobb pedagógiai téveszme az a vélemény, hogy az ember csak azt tanulja meg, amit megtanítanak neki. A mintegy mellékesen elsajátított, tartós.
TÁMOP / „Munkába lépés” A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP.
Pszichológiai Ismeretek
Kompetenciák.
A vezető a legjobb HR-es.
2010. november 19. Ráczné Németh Teodóra: Egészséges életmód szociális dimenziói.
Az iskoláskor küszöbén
Pedagógiai szempontok a szakmai vizsga során
Aktív és felelős állampolgárság – demokrácia – szabadság OFI - KONFERENCIA OKTATÁSKUTATÓ ÉS FEJLESZTŐ INTÉZET Aktív és felelős állampolgárság.
Személyiségünk szerepe - a lelki-, és energiaegyensúly megtartásában
Módszertan A pedagógus feladatai. Útkereső tanulók Az erkölcstan a tanulókra nem közlések befogadóiként, hanem a tanulási folyamat aktív – gondolkodó,
AZ ÁPOLÁS ÉS AZ ÁPOLÓ.
A vezető személyisége – a ma követelményei és a holnap kihívásai.
Érzelmi intelligencia
Életvezetési kompetenciák fejlesztését célzó programok megvalósítása.
A tanárképzés filozófiája és gyakorlata. Hogyan készíti fel a tanárképzés a jelölteket a NAT nevelési feladataira?
Kimagasló teljesítményt nyújtani…. Az összetettség és az alkotás művészete……………és a megvalósulás…..
Ált3 gyakorlat, KRE Katonai Rózsa 2013 ősz.  Time lapse videó egy lányról, aki 3 éven át minden nap készített egy fotót magáról
BKIK – VI. Országos Tanácsadói Konferencia LEAN COACHING Bárány Péter, CMC üzletág-vezető Projektverzum Kft Budapest, március 21.
Az értékesítés két arca. SZTORI Szendrő Szabolcs (70) hegymászó és fotós igaz története A hegymászás, mint kihívás Tisztelni a hegyeket és szeretni Kitartás.
Képes Érzelmi Intelligencia Teszt a éves korosztály számára
Kamarai HR Konferencia GYMSKIK 2012.április 19..
Csík Orsolya, Horváth László TÁMOP X. Pedagógiai Értékelési Konferencia Szeged április Kompetencia- és tanulási eredmények alapú képzési.
11. Érzelmek és kogníció, autizmus Bircher Julianna Affektív Pszichológiai Tanszék
Szociális foglalkoztatás szerepe a rehabilitációban Csicsely Ágnes Nemzeti Erőforrás Minisztérium Szociális és Gyermekjóléti Szolgáltatások Főosztály.
Portfólió Ember és társadalom műveltségterületi tanár- kémiatanár
A láthatatlant megadni
A KONSTRUKTÍV ÉLETVEZETÉS MINT NEVELÉSI ÉRTÉK
Nemi sajátosságok a vállalkozói készségekben
Balogh Andrea Johanna MKSZ, Siófok április 27.
Tanítási filozófia Gyetvai Anna.
Etikai kérdések tanítása a hittanórán
LÁTHATATLAN VAGYON MENEDZSELÉSE
Előadás másolata:

Profil Training Kft. H-1112 Budapest Rétkerülő u. 9. Tel: +36/ Fax: +36/ Egy évtizede a Pozitív Pszichológia szolgálatában Dr. Kovács Eszter A pszichológia új utakon. Közelít-e a tudomány az alternatív, lélekkel és tudattal dolgozó módszerekhez?

OKÉV: Mi a Pozitiv Pszichológia? A pozitív értékek és érzelmek tudománya

A Pozitív Pszichológia felismerései: A Pozitív érzelmek nélkülözhetetlenek az idegrendszer alábbi funkcióihoz: figyelem kreativitás, kitartás az immunrendszer aktivitásához: egészség az egészséges szociális interakciókhoz: tolerancia, kooperációs készség

A Pozitív Pszichológia legismertebb tudósai: Csíkszentmihályi Mihály Martin Seligman David Cooperrider Barbara Fredrickson Christopher Peterson FLOW MQ Profil Tr. Appreciative Inquiry + érzelmek Erősségek

Mit jelent mindez a gyakorlatban? 1.Optimista gondolkodás: jövőkép 2.Egészséges önbizalom 3.Saját erősségek ismerete: kitartás 4.Fejlődés lehetősége

Mikor vagyunk motiváltak? 1.Autonómia 2.Kompetencia 3.Kapcsolatok

Optimista gondolkodás teszt 1.

Saját teljesítmény helyes értékelése Saját vélemény formálás Jó kommunikációs készség: figyelem másokra, pontos megértés, kérdezés Rugalmas gondolkodás: alternatívák felvetése, értékelése Egészséges Önbizalom 2.

Saját erősségek ismerete Bölcsesség és Tudás 2. Bátorság 3. Humánusság 4. Igazságosság 5. Mértékletesség 6. Transzcendencia

Fejlesztés, felelős gondolkodás 4.

Köszönöm a figyelmet!