AZ ELKERÜLHETETLEN VÁLTOZÁS Digitális Mesterkurzus 2014 November Tóth Gergely.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
MEGÉRKEZETT A LEGNAGYOBB VIDEÓHIRDETÉSI FELÜLET A MAMMUTMAILRE! ÚJ HIRDETÉSI FORMA ÚJ.
Advertisements

MILLIÁRDOK! FORINTOCSKÁK? figyelem: hatékony szponzoráció
melyek a legsikeresebbek, miért működnek és mi várható a jövőben?
alklalmazott ország forgalom (2009) € 1,5 Mrd Már nem skandináv, már több mint €1,5 Mrd.
2010. November Universal Music A zene, ahogyan még nem gondoltál rá Avagy zeneáruház áruház nélkül November 25. Benda Gergely – Ügyvezető igazgató,
Digitális világ A digitális reklám
A direkt marketing fogalma
KGFB kampány a nagyok árnyékában Keresőmarketing nap november 17. Keresőmarketing nap november 17. Sziebig Péter.
Hirdetési termékek – videó hirdetési megoldások Videó hirdetési megoldások  Összefoglaló neve azon hirdetési megoldásoknak, amelyeket.
FIGYELEM! hatékony szponzoráció Dr. BERKES Péter egyetemi adjunktus
Business Day 2009 Hogy látják a kutatók a jövőt? 2009.október 2. Mihálszki Zsuzsa TNS Media Intelligence.
Jóból Nagyszerűvé! Gregg Maughan. • Megértjük az üzenetet • Megértjük a közönséget, hallgatóságot • Megfelelő eszközöket használunk a kommunikációban.
1 banner ingyenesen az 1% – 100% akció népszerűsítésére (az önkormányzatnak)
A menedzsment tanácsadás egy tapasztalt ügyfél szemével November 17. Kapus István Senior Tanácsadó– Nestlé Hungária Kft. Üdvözöljük a világában!
Reklámtorta 2013 DIMSZ Vámos-Hegyi Attila elnök. A kutatás módszertana • DM Szenzor elnevezésű ágazati kutatásunk célja és módszertana az előző évhez.
Tudatos lépések a költséghatékony épületüzemeltetés felé Tóth Nelli energetikai tanácsadó MN6 Energiaügynökség EHÖSZ Konferencia Tatabánya.
Mit tudhat az adserver az internetezőről és szabad-e tudnia?
IVSZ IT piaci felmérés, 2006 Sajtótájékoztató december 6.
1 A hírközlés szerepe a nemzetgazdaságban – új célok Vitaindító Vasváriné dr. Menyhárt Éva.
2002. február 6. Mobil marketing a hirdetők szemszögéből.
Reklámok az interneten: célozni tudni kell! Erőss Csaba.
Copyright © Billbarter Hungaria Zrt. WEBKONFERENCIA
2009. október 12. Szegedi Tudományegyetem BTK Informatikus Könyvtáros Szak 1 NEMZETKÖZI TARTALOMIPAR ÁGAZATOK ÉS TRENDEK 6. előadás.
A BMW (Béla Művek, Watzakpuszta) évi üzleti beszámolója A év kimagaslóan sikeresnek mondható a BMW történetében. A cég fő profilja, a gépjárműfejlesztés.
Marketingkommunikáció
A turizmus gazdasági hatásai
Makroökonómia Feladatmegoldás.
A Microsoft Windows Vista gazdasági hatásai Lehetőségek az ökoszisztéma számára Microsoft Innovációs Nap november 27. Komáromi Zoltán Ügyvezető igazgató.
Az internetes kereskedelem (B2B, B2C) sajátosságai
A sörétes pisztolytól a távcsöves puskáig Hirdetői módszerek a szakmédiumokban Biró István és Szigetvári József.
AZ ÚJ MAGYARORSZÁG VIDÉKFEJLESZTÉSI PROGRAM KOMMUNIKÁCIÓJA.
Startolj most A legegyszer ű bb és a leggyorsabb marketing terv az interneten.
Városi turizmus. Város A turista szemében a város szabadidős termék, amelyet arra használ fel, hogy élményei, tapasztalatai bővüljenek. Így - marketingszempontú.
© 2007 GKIeNET Kft. A környezettudatosság és informatika Lőrincz Vilmos.
2009. november 16. Szegedi Tudományegyetem BTK Informatikus Könyvtáros Szak 1 NEMZETKÖZI TARTALOMIPAR ÁGAZATOK ÉS TRENDEK 10. előadás.
2009. november 23. Szegedi Tudományegyetem BTK Informatikus Könyvtáros Szak 1 NEMZETKÖZI TARTALOMIPAR ÁGAZATOK ÉS TRENDEK 11. előadás.
2009. október 19. Szegedi Tudományegyetem BTK Informatikus Könyvtáros Szak 1 NEMZETKÖZI TARTALOMIPAR ÁGAZATOK ÉS TRENDEK 7. előadás.
2009. október 5. Szegedi Tudományegyetem BTK Informatikus Könyvtáros Szak 1 NEMZETKÖZI TARTALOMIPAR ÁGAZATOK ÉS TRENDEK 5. előadás.
A válság HR tanácsadása – a HR tanácsadás válsága?
IWiW – második hullám Simó György T-Online Magyarország Zrt, vezérigazgató.
Pankász Balázs PTE FEEK Munkapszichológia és Ergonómia Tanszék
Kampány hatékonyságának mérése, értékelése
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában
Miért akarja felvásárolni az OMV a Mol-t? Bemutatja: Weigl Mária és Horváth Viktor.
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás.
Placebó vagy védőoltás? Tartós megoldást jelentenek-e a reformlépések, vagy csak hiszünk bennük? november 14. Skultéty László GKI-EKI Egészségügykutató.
Jóból Nagyszerűvé! Gregg Maughan. Megértjük az üzenetet Megértjük a közönséget, hallgatóságot Megfelelő eszközöket használunk a kommunikációban Felmérjük.
GO! STORE® - MAGYARORSZÁG
AZ ELKERÜLHETETLEN VÁLTOZÁS Tóth Gergely. INTRO Display, RTB, Online video.
Őstermelők adózása - SZJA - Kompenzációs felár - TB
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
Direkt marketing A digitális reklám eszközei Kemecsei Attila.
Okos kütyük a mindennapi életünkben 
IBM- Lenovo Készítette: Elmer Elizabet Primusz Flóra.
Hajós Katalin Budapest, június 5.
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
Hangosabban vagy figyelmesebben ? A fogyasztó és a telekommunikációs üzenetek változása.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
A láthatatlan ember a zenekarban Tóth Tibor. Tartalom  Magamról röviden  A zenekar és az értékteremtés  Managment – a bookingtól a művészeti tervezésig.
R EKLÁMOK AZ INTERNETEN Készítette: Albert Orsolya PR. I
Budapest, december 8. A PÉNZÜGY SZEKTOR ÖT ÉVE, 2008-TÓL 2012-IG NÉMETH BÉLA.
A digitális televíziózás és az innováció Infokommunikációs Tanszék Urbán Ágnes A digitális televíziózás és az innováció 3 A ‘90-es évek várakozása 
Termék PR és PR ügynökség helye a vállalati struktúrában PR Konferencia,
DIGITALIZÁCIÓ A NAGYVÁLLALATBAN
A tartalommarketing lehetőségei és korlátai a gyógyszergyártók szemével szeptember 29.
Márkanélküli okostelefonok veszélyei
A SOCIAL MEDIA HATÁSA A FOGYASZTÓI KULTÚRÁRA
Hány lojalitás programot bír még el a fogyasztó?
Előadás másolata:

AZ ELKERÜLHETETLEN VÁLTOZÁS Digitális Mesterkurzus 2014 November Tóth Gergely

INTRO Display, RTB, Online video

Két különböző világ

Exponenciális növekedés

2 éves már nem divatos, 5 éves elavult

Disztruptív világ

Stabil világ

Hogy változtatja meg az életünket egy automata autó?  Mindenkinek saját autója van?  Kell ennyi parkolóhely?  Vakok nem vezethetnek?  560 milliárd dolláros iparág globálisan  150 milliárd Magyarországon

A tervezés komoly munka

Nagy beruházással épült gyárakkal

A tervezés demokratizálódik

A gyártás demokratizálódik

Eltűnő fizikai megszorítások

Leomló belépési korlátok

Scanadu

iRhythm

Megkérdőjelezhetetlen alapvetés  A sört hipermarketben vásároljuk és hazavisszük  Egy nap egy helyen mindenki ugyanannyit fizet a sörért  Minden sörért fizetni kell, mindig ugyanannyit  A sört sörgyárak készítik

Átalakuló nagyvállalatok

 Egyre inkább a pontosan mérhető médiumok felé mozdul a költés Hogyan változik az ügyfelek igénye?

 Egyre inkább a pontosan mérhető médiumok felé mozdul a költés  Egyre kevésbbé a hagyományos tv spotok, bannerek megjelenítése lesz a cél Hogyan változik az ügyfelek igénye?

 Egyre inkább a pontosan mérhető médiumok felé mozdul a költés  Egyre kevésbbé a hagyományos tv spotok, bannerek megjelenítése lesz a cél  Ahol adat keletkezik, érték keletkezik Hogyan változik az ügyfelek igénye?

Ahol adat keletkezik, érték keletkezik

 Egyre inkább a pontosan mérhető médiumok felé mozdul a költés  Egyre kevésbbé a hagyományos tv spotok, bannerek megjelenítése lesz a cél  Ahol adat keletkezik, érték keletkezik  A bevétel egyre nagyobb része nem csak az előállított termék fogyasztók felé történő értékesítéséből származik Hogyan változik az ügyfelek igénye?

A bevétel nem hagyományos forrásból érkezik

 Egyre inkább a pontosan mérhető médiumok felé mozdul a költés  Egyre kevésbbé a hagyományos tv spotok, bannerek megjelenítése lesz a cél  Ahol adat keletkezik, érték keletkezik  A bevétel egyre nagyobb része nem csak az előállított termék fogyasztók felé történő értékesítéséből származik  Az igény a média partnerek felé átalakulhat. Profit és risk sharing. Hogyan változik az ügyfelek igénye?

 Egyre inkább a pontosan mérhető médiumok felé mozdul a költés  Egyre kevésbbé a hagyományos tv spotok, bannerek megjelenítése lesz a cél  Ahol adat keletkezik, érték keletkezik  A bevétel egyre nagyobb része nem csak az előállított termék fogyasztók felé történő értékesítéséből származik  Az igény a média partnerek felé átalakulhat. Profit és risk sharing.  A most jellemzően marketinges kapcsolattartás bővül. Sales, HR, stb. Hogyan változik az ügyfelek igénye?

Köszönöm a figyelmet!

KÖSZÖNÖM A FIGYELMET! Tóth Gergely