Debreceni Egyetem Kompetencia-alapú tanítási-tanulási programok elterjesztése a Hajdú-Bihar megyei pedagógusképzésben. HEFOP-3.3.2-05/1.-2006-04-0008/1.0.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Kompetencia alapú oktatás TÁMOP pályázat Rumi Rajki István ÁMK Rum.
Advertisements

Digitális kompetenciák a pedagógusképzésben Jelli János Apor Vilmos Katolikus Főiskola (HU) Námesztovszki Zsolt Újvidéki Egyetem Magyar Tannyelvű Tanítóképző.
Jó gyakorlat „A 21. század gyermekeiért” – IKT eszközök használata egy inkluzív iskolában II. Rákóczi Ferenc Tagiskola 7400 Kaposvár, Kanizsai u
Tisztelt Látogatóink! Szeretnénk rövid tájékoztatást adni az általános iskolában megvalósuló új tanulásszervezési eljárásokról és azok tartalmáról a TÁMOP.
TÁMOP / „Munkába lépés” A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP.
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés
LKG–HEFOP Szakmai Nap, / Kompetensek leszünk!? Bánhegyesi Zoltán Leövey Klára Gimnázium
E URÓPAI P EDAGÓGIAI IKT J OGOSÍTVÁNY EPICT tanfolyam a Calibrate projektben Kárpáti
A kompetencia-alapú oktatás megvalósítása a Katedra Informatikai és Művészeti Szakközépiskolában HEFOP / /1.0.
Estefánné Varga Magdolna projektmenedzser „Kompetenciaalapú tanítási-tanulási programok elterjesztése a pedagógusképzésben” EKF HEFOP/2006/3.3.2 pályázat.
Estefánné Varga Magdolna projektmenedzser, dékán Kutatás-fejlesztés az EKF-en a kompetencia alapú tanárképzés támogatására A HEFOP projekt VII. Nevelésügyi.
 Városi Óvodai intézmény – eFt  Arany János Általános Iskola – eFt  Kossuth Lajos Általános Iskola – eFt  Móricz Zsigmond Gimnázium,
Magyar Pedagógiai Társaság Somogy Megyei Tagozata november 21. Kis Jenőné dr. Kenesei Éva megyei elnök.
Kulcskompetenciák Európai Bizottság 2005
Értékünk az ember – értékünk a gyermek!.
Szegedi Tudományegyetem TÁMOP „XXI. Századi kompetenciaalapú gyakorló iskolák Szegeden – az óvodától az egyetemig.” „XXI. Századi kompetenciaalapú.
Könczöl Tamás igazgató Sulinet Expressz Programiroda.
A kompetencia alapú oktatás elterjedése a „suliNova program” alapján
Hunya Márta módszertani szakértő
Kompetenciák fejlesztése a képességfejlesztő iskolában november Szakmai napok HEFOP
JÓ GYAKORLAT Digitális taneszközök használata történelem órán
Sokszínű Digitális Tanítás főszerkesztő-helyettes
A pedagógiai értékelés „tantárgy” megvalósítása a Mérnöktanár-képzésben a Széchenyi István Egyetemen Dr. Nagy Tamás főiskolai docens május 31.
P edagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B.
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása
e-Learning a tanárképzésben
DEBRECENI EGYETEM Kompetenciaalapú tanítási-tanulási programok
HEFOP / /1.0 „Kompetencia-alapú tanítási-tanulási programok az Észak-alföldi régió pedagógusképzésében” A „KOTTA” projekt (Szabó.
. Vass Vilmos igazgató Programfejlesztési Központ Oktatási programcsomag - kulcskompetenciák „A tudásalapú információs társadalomért” Fővárosi Pedagógiai.
Orosházi Evangélikus Általános Iskola és Gimnázium
Tudás + képességek + attitűdök ismeretekalkalmazás 20 m hosszúságú kerítéssel téglalap formájú konyhakertet kerítenek el. Ha a kert szélessége 4 m, akkor.
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben
Felsőoktatás szerepe a távmunka elterjesztésében Benedek András Felsőoktatás szerepe a távmunka elterjesztésében VI. Országos Távmunka Konferencia Budapest,
(kép – Philip Shriver) Tanítsunk portfóliókészítést Papp Gyula Kölcsey Ferenc Református Tanítóképző Főiskola.
NYUGAT-MAGYARORSZÁGI EGYETEM REGIONÁLIS PEDAGÓGIAI SZOLGÁLTATÓ KÖZPONT 1 A KOMPETENCIA ALAPÚ PEDAGÓGUSKÉPZÉS ELŐKÉSZÍTÉSÉNEK (HEFOP PROJEKT) EREDMÉNYEI.
TÁMOP /1-2F „Mércénk az ember” Oktatásfejlesztési munkacsoport.
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben TÁMOP 3.1.4/08/2. – A kompetencia.
IKT alapfogalmak, IKT-val támogatott módszerek
IKT struktúra.
Európai Unió Európai Regionális Fejlesztési Alap Két ország, egy cél, közös siker! Dr. Kovács Ferencné.
Kompetencia alapú oktatás elterjesztése Hajdú-Bihar megyében Herpai Imre igazgató, HBMPI.
A kompetenciafejlesztés eszközrendszere
A PROJEKT KÉPZÉSI ÜTEMEZÉSE ÉS CÉLCSOPORTJAI Kaposvár, szeptember 8.
Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégium
Kompetensek lettünk? június 27..
TÁMOP / „Karöltve” Integrációs közoktatási referencia intézmény kialakítása hálózati együttműködés keretében a Csertán Sándor Általános.
II. Calderoni Kompetencia Kerekasztal Konferencia
HEFOP / /1.0 „Kompetencia-alapú tanítási-tanulási programok az Észak-alföldi régió pedagógusképzésében” A „KOTTA” projekt SCHMERCZ.
Konferencia a digitális tananyagok alkalmazóinak és fejlesztőinek
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
Inklúziós Pedagógiai Fejlesztések Központja
Könczöl Tamás igazgató Sulinet Digitális Tudásbázis.
Az IKT-alapú pedagógia munkaformái, módszerei. 3 betűs világ IKT IST SDT.
Szaktanácsadói tevékenységek, kompetenciák
Hanák Zsuzsanna PhD Eszterházy Károly Főiskola
CALDERONI PROGRAM HEFOP K /1.0 A PROGRAM CÉLJA, FELADATAI ÉS SZEREPE AZ ÚMFT-BEN március 4. IV. Calderoni Informatika Kerekasztal,
IKT alapú kompetenciák a XXI. századi pedagógusképzésben
HEFOP és projekteredmények, hasznosíthatóság és egymástól tanulás Dr. Podruzsik Szilárd.
Készítette: Tóth Györgyné Szakmai konferencia HEFOP Felkészítés a kompetencia alapú oktatásra.
A MODERN IKT SZEREPE A MESTER-TANÁRKÉPZÉSBEN
Debreceni Egyetem Kompetencia-alapú tanítási-tanulási programok elterjesztése a Hajdú-Bihar megyei pedagógusképzésben. HEFOP / /1.0.
Tanulói laptop használata a tanítási órákon
Cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level TÁMOP Tájékoztató Nap Családi kisokos, avagy ismerd meg a családod. Vitéz Gyöngyvér.
Cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level TÁMOP Tájékoztató Nap „Interaktív elektronikus tananyagok fejlesztése” projekt.
Az Új Széchenyi Terv - keretében kiírt TÁMOP -_3.3.10/A-12 kódszámú, A hátrányos helyzetű tanulók iskolai sikerességének elősegítése a Lévay József református.
ICT (Information and Communication Technologies) IKT (Információs és Kommunikációs Technológiák) IKT pedagógiai értelmezése ○ Informatika tantárgy ○ Más.
Szivák Judit Intézeti értekezlet jún Oktatási asszisztens szakirány.
Portfólió Ember és társadalom műveltségterületi tanár- kémiatanár
A digitális kompetencia fejlesztése
Tanító szak, nappali- és levelező tagozat
Előadás másolata:

Debreceni Egyetem Kompetencia-alapú tanítási-tanulási programok elterjesztése a Hajdú-Bihar megyei pedagógusképzésben. HEFOP / /1.0 projekt Debreceni Egyetem Kölcsey Ferenc Református Tanítóképző Főiskola Balásházy János Mezőgazdasági és Közgazdasági Szakközépiskola és Kollégium Kincskereső Óvoda és Általános Iskola Debreceni Egyetem Kölcsey Ferenc Református Tanítóképző Főiskola Balásházy János Mezőgazdasági és Közgazdasági Szakközépiskola és Kollégium Kincskereső Óvoda és Általános Iskola Az IKT kompetencia fejlesztése a Debreceni Egyetemen HEFOP / /1.0 projekt

Debreceni Egyetem Kompetencia-alapú tanítási-tanulási programok elterjesztése a Hajdú-Bihar megyei pedagógusképzésben. HEFOP / /1.0 projekt Debreceni Egyetem Kölcsey Ferenc Református Tanítóképző Főiskola Balásházy János Mezőgazdasági és Közgazdasági Szakközépiskola és Kollégium Kincskereső Óvoda és Általános Iskola IKT- kompetenciák IKT- kompetenciák Informatika az iskolábanInformatika az iskolában Modern szemléltetésModern szemléltetés Elektronikus tananyagokElektronikus tananyagok Jó gyakorlat az IKT használatára (workshop-sorozat )Jó gyakorlat az IKT használatára (workshop-sorozat ) Kompetenciaterületek Kompetenciaterületek: Óvodai nevelés Matematikai és logikai kompetenciák Szociális és életviteli kompetenciák Szociális és életviteli kompetenciák

Debreceni Egyetem Kompetencia-alapú tanítási-tanulási programok elterjesztése a Hajdú-Bihar megyei pedagógusképzésben. HEFOP / /1.0 projekt Debreceni Egyetem Kölcsey Ferenc Református Tanítóképző Főiskola Balásházy János Mezőgazdasági és Közgazdasági Szakközépiskola és Kollégium Kincskereső Óvoda és Általános Iskola Informatika az iskolában Elektronikus taneszközök és internetes tudásforrások használataElektronikus taneszközök és internetes tudásforrások használata Digitális tartalmak felhasználási lehetőségei a tanítási órákon és azon kívül (SDT)Digitális tartalmak felhasználási lehetőségei a tanítási órákon és azon kívül (SDT) Gyerekbarát internetes tartalmak; Képességfejlesztő játékok IKT alkalmazásávalGyerekbarát internetes tartalmak; Képességfejlesztő játékok IKT alkalmazásával Számítógépes szoftverek, multimédiás CD-ROM-okSzámítógépes szoftverek, multimédiás CD-ROM-ok

Debreceni Egyetem Kompetencia-alapú tanítási-tanulási programok elterjesztése a Hajdú-Bihar megyei pedagógusképzésben. HEFOP / /1.0 projekt Debreceni Egyetem Kölcsey Ferenc Református Tanítóképző Főiskola Balásházy János Mezőgazdasági és Közgazdasági Szakközépiskola és Kollégium Kincskereső Óvoda és Általános Iskola Informatika az iskolában A számítógéppel segített oktatás megtervezése (Tervezés - óravázlat, források összegyűjtése, forgatókönyv készítése, technikai eszközök alkalmazása)A számítógéppel segített oktatás megtervezése (Tervezés - óravázlat, források összegyűjtése, forgatókönyv készítése, technikai eszközök alkalmazása) Tanulásirányítás, tanulásszervezésTanulásirányítás, tanulásszervezés Az IKT felhasználása az iskolafejlesztésben és szervezésben (órarend, nyilvántartás, könyvtári rendszer, adatbázisok)Az IKT felhasználása az iskolafejlesztésben és szervezésben (órarend, nyilvántartás, könyvtári rendszer, adatbázisok)

Debreceni Egyetem Kompetencia-alapú tanítási-tanulási programok elterjesztése a Hajdú-Bihar megyei pedagógusképzésben. HEFOP / /1.0 projekt Debreceni Egyetem Kölcsey Ferenc Református Tanítóképző Főiskola Balásházy János Mezőgazdasági és Közgazdasági Szakközépiskola és Kollégium Kincskereső Óvoda és Általános Iskola Modern szemléltetés Elektronikus taneszközökElektronikus taneszközök PowerPoint bemutatók készítésePowerPoint bemutatók készítése Interaktív táblaInteraktív tábla

Debreceni Egyetem Kompetencia-alapú tanítási-tanulási programok elterjesztése a Hajdú-Bihar megyei pedagógusképzésben. HEFOP / /1.0 projekt Debreceni Egyetem Kölcsey Ferenc Református Tanítóképző Főiskola Balásházy János Mezőgazdasági és Közgazdasági Szakközépiskola és Kollégium Kincskereső Óvoda és Általános Iskola Modern szemléltetés Elektronikus taneszközökElektronikus taneszközök PowerPoint bemutatók készítésePowerPoint bemutatók készítése Interaktív táblaInteraktív tábla

Debreceni Egyetem Kompetencia-alapú tanítási-tanulási programok elterjesztése a Hajdú-Bihar megyei pedagógusképzésben. HEFOP / /1.0 projekt Debreceni Egyetem Kölcsey Ferenc Református Tanítóképző Főiskola Balásházy János Mezőgazdasági és Közgazdasági Szakközépiskola és Kollégium Kincskereső Óvoda és Általános Iskola Elektronikus tananyagok Digitális tananyagokDigitális tananyagok Multimédiás tananyagokMultimédiás tananyagok Az elektronikus tananyagok, és felépítésükAz elektronikus tananyagok, és felépítésük Szerzői rendszerekSzerzői rendszerek E-learning tananyagokE-learning tananyagok Learning design tananyagokLearning design tananyagok MetaadatokMetaadatok KeretrendszerekKeretrendszerek E-learning 2.0E-learning 2.0

Debreceni Egyetem Kompetencia-alapú tanítási-tanulási programok elterjesztése a Hajdú-Bihar megyei pedagógusképzésben. HEFOP / /1.0 projekt Debreceni Egyetem Kölcsey Ferenc Református Tanítóképző Főiskola Balásházy János Mezőgazdasági és Közgazdasági Szakközépiskola és Kollégium Kincskereső Óvoda és Általános Iskola Eredmények A projekt kurzusaihoz készített anyagokA projekt kurzusaihoz készített anyagok Történelem és matematika tantárgyak középiskolai tananyagaihoz készített digitális segédanyagokTörténelem és matematika tantárgyak középiskolai tananyagaihoz készített digitális segédanyagok A BA tanárképzésben használható digitális tananyagokA BA tanárképzésben használható digitális tananyagok

Debreceni Egyetem Kompetencia-alapú tanítási-tanulási programok elterjesztése a Hajdú-Bihar megyei pedagógusképzésben. HEFOP / /1.0 projekt Debreceni Egyetem Kölcsey Ferenc Református Tanítóképző Főiskola Balásházy János Mezőgazdasági és Közgazdasági Szakközépiskola és Kollégium Kincskereső Óvoda és Általános Iskola Kultúra, személyiség, szocializáció Genetika, társadalom vagy pedagógia? Öröklés – környezet – tanulás Nevelés – szociológia – deviancia – konformizmus Környék Kortársak Család Munkahely Média A szociálpedagógia fogalma, problematikája Iskola és társadalmi mobilitás Hátrányosak, veszélyeztetettek

Debreceni Egyetem Kompetencia-alapú tanítási-tanulási programok elterjesztése a Hajdú-Bihar megyei pedagógusképzésben. HEFOP / /1.0 projekt Debreceni Egyetem Kölcsey Ferenc Református Tanítóképző Főiskola Balásházy János Mezőgazdasági és Közgazdasági Szakközépiskola és Kollégium Kincskereső Óvoda és Általános Iskola

Debreceni Egyetem Kompetencia-alapú tanítási-tanulási programok elterjesztése a Hajdú-Bihar megyei pedagógusképzésben. HEFOP / /1.0 projekt Debreceni Egyetem Kölcsey Ferenc Református Tanítóképző Főiskola Balásházy János Mezőgazdasági és Közgazdasági Szakközépiskola és Kollégium Kincskereső Óvoda és Általános Iskola Köszönöm figyelmüket! Dr. Buda András