A Facebook marketing trendjei

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
 A felkereső ifjúsági munka gyűjtőfogalom, amely mindazon megközelítéseket magában foglalja, amelyek során az ifjúságsegítők, a fiatalokkal foglalkozók.
Advertisements

Marketingkommunikáció és PR
MEGÉRKEZETT A LEGNAGYOBB VIDEÓHIRDETÉSI FELÜLET A MAMMUTMAILRE! ÚJ HIRDETÉSI FORMA ÚJ.
Üdvözlünk!. Az internetezők 90% - a vásárlás előtt a neten gyűjt információt 1998-ban 70 millió internetező volt a világon, ma kb. 2 milliárd.
IWOWWE: AMEDDIG NEM FÁJ, NEM VÁLTOZTATSZ! iWowWe Technikai Tréning 04.
Digitális világ Mindent rólad - Személyes adatok gyűjtése.
A világ leggazdagabb emberei MA A többiek pedig munkát keresnek.
Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések.
Bizalomépítés a gyakorlatban...avagy szüntessük meg a vásárlás útjában álló akadályokat Zajdó Csaba.
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
DPR és webfejlesztés Aknai Péter Tartalommenedzser, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
Az e-kereskedelem jövője
M INDEN DXN TAGNAK, INGYEN ! nyelvű weboldal és webáruház díjmentes használata M INDEN DXN TAGNAK, INGYEN !
Online hirdetési piac Erőss Csaba. Tartalom • Miért? • Hogyan? • Kik?
Reklám, Marketing Yess Plus Reklám és csomagküldő szolgáltatás.
4 Moodle portál tapasztalatai - konnektivista szemmel
Közösségi média és a könyvtár Trendek Közösségi média és a könyvtárak Trendek
Keresőmarketing stratégiák
Reklámok az interneten: célozni tudni kell! Erőss Csaba.
1 Hogyan juthatunk be a keresők első oldalára – kereső optimalizálás.
{ Közösségi spammelés felismerése és eliminálása Kivonat – Pletser József.
A Facebook titka Héjj Szilárd Marketingarc
Kapcsolatszerzés és –tartás az interneten.
Az online marketing szerepe az e-kereskedelemben.
Közösségi oldalak üzletszerzésre és reklámozásra.
Az SPSS technológiával háromszorosára nőtt az online eladásokból származó bevétel.
HATÉKONYSÁGNÖVELÉS RETARGETINGGEL A CEMP SALES HOUSE-NÁL Érvényes: május 19-től.
Többet engedhetsz meg magadnak!. Az integrált közösségi marketing.
Közösségi hálózatok. Social media és marketing: nem az a kérdés hogy csinálni kell-e, hanem hogy miként tegyük…
Online értékesítési modellek
Magasszintű automatizált marketing megoldások az e-kereskedelemben
Mobilra optimalizált webáruházak, avagy felkészülés az új évtizedre Zajdó Csaba.
The-i Language Zone Francia nyelvtanfolyam kiegészítő oktatóanyaga – értékelés Rózsa Gábor 2004.
Célzott partnergyűjtés (lead generation) IDG Magyarországi Médiaszolgáltató Kft Budapest, Madách Imre út Tel: (1) Médiaajánlat Új,
A legjobb weboldás! “Oszd meg a tudásodat másokkal: ez az egyik módja annak, hogy halhatatlan légy.” (Dalai Láma)
NyEMRLSz Hittudományi Tanácskozás Tóbiás Attila A VILÁGHÁLÓ ÁLDÁSAI, KÍSÉRTÉSEI ÉS BUKTATÓI.
„A hét műtárgya” Facebook alkalmazás Kuttner Ádám.
Vállalkozások az Interneten Készítette: 7even Online Ügynökség.
REMARKETING STRATÉGIÁK
a google adwords változásainak követése, a változások várható iránya
Tartalommarketing a Google Adwords-ben Hirdetésszövegek, melyek több és olcsóbb kattintásokat hoznak 7 tipp – garantált siker! Szaladják Linda.
Miért a facebook-ot válasszuk kampány felületnek?  2011 júliusától decemberig fő, ezzel elérve a felhasználót  40. hely a világon.
Social Media 2015-ben, üzleti szemmel - avagy merre tart a közösségépítő világ? Kulcsár István Róbert 1.
Kihívások az ötlettől a megvalósításig
Miért érdemes egy cégvezetőnek regisztrálni a …………… közösségi oldalra? Hogyan használjuk ki hatékonyan a jelenlétet a világ legnagyobb szakmai hálózatán?
DIGITÁLIS MESTERKURZUS
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
DIGITÁLIS MESTERKURZUS Az IAB Hungary és a Maksz közös online marketing képzése.
1.Gyógyszeripari kommunikáció célcsoportja 2.Direkt mail és mérési lehetőségei 3.Direkt és alapfogalmak 4.Direkt mérési lehetőségei 5.Direkt.
Google Confidential and Proprietary Kampány a kisvállalkozások sikerességéért március 30.
2015 | 05 | 28 VÁROSOK KÜLSŐ-BELSŐ KOMMUNIKÁCIÓJA.
Online foglalási rendszerek hatása a hazai turisztikai szolgáltatókra Dunder Krisztián Ügyféllojalitás és közösségi vásárlás a turizmusmarketingben Turizmus.
Online könyvmarketing Változó trendek, változó vásárlói igények április 15.
K&H gyógyvarázs mesedoktorok a weben. egyszer volt, hol nem volt… 10 év 492 millió forint 134 kórház 136 mentőállomás.
NoSalty.hu a közösségi márka Marketing cél: Facebook aktivitással a NoSalty.hu márka felépítése és honlap látogatottságának növelése. Kommunikációs cél:
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Honlap készítés és az ehhez szükséges informatikai alapismeretek A világháló jelentősége a KKV-k piachoz jutásában Forgács István (X-Meditor Kft.) Tel.:
FELHŐ ALAPÚ INFORMATIKAI RENDSZEREK VS. LEXIKÁLIS ISMERETEK Networkshop 2016 Konferencia Debrecen Antal Péter, Eszterházy Károly Főiskola,
SEO vagy Tartalommarketing? Válassz!. Mi köze a SEO-nak a tartalommarketinghez? SEO Tartalom- marketing SEO.
Hogyan készíts cím szerző oldalt, ami 50%-ot konvertál?
2/18/2018 Marketingterv Név.
4 mód, ahogyan felhasználhatod a videót az online marketingedben
Digitális világ Online márkaépítés Kereskedelmi márkák és Nem kereskedelmi márkák Az óra célja: megérteni, hogyan segítik a honlapok a márkák ismertségét.
Ezek a stratégia elemek sorban
MIT ígér neked a Kampányépítő Mesterkurzus?
Online vásárlás.
Online marketing, webdesign, rich media 2018
Mit változtass meg a Facebook marketingedben?
Hogyan előzz be kisvállalkozóként
Sipos Zoltán Stratégiai igazgató
Előadás másolata:

A Facebook marketing trendjei Gombos Zsolt alapító, tréner Online Marketing Akadémia - OMA.hu http://oma.hu/zsolt

Illúzió

„Ingyen sajt!” 3

Drasztikus elérés csökkenés 4

Mit lehet tenni? Meg kell tanulni: oldalakat kezelni; a Facebookon kommunikálni; a Facebookon hirdetni; alkalmazásokkal marketingezni; értelmezni a Facebook Insights statisztikáit. 5

Független

Saját közösség? Blog + email marketing a legjobb megoldás a függetlenedésre! 7

A célunk a Facebookkal 8

Videó

Hova töltsük fel a videót?

Mik az előnyök? A videók címkézhetőek. A videóban elhelyezhetőek CTA gombok, melyek célja a követők szerzése. A videókat megnézőket a későbbiekben speciális célzással el lehet érni Facebook hirdetéssel. A videó bárhol megosztható a neten. (ellentétben a Facebook videókkal, amik csak a rendszeren belül oszthatóak!) Keresőoptimalizálási hozzáadott érték! Az AdWords rendszerében elérhetőek a videót megnéző felhasználók.

Megosztási trend

Mobil

Mobilról A magyarok 67%-a Mobilról is Facebookozik! 9% csak mobilról Használja a Facebookot! 67% 9% 14

Élethelyzetek 15

Feladat! 1) Figyelj az élethelyzetekre posztolásnál! 2) Készítsd fel a honlapod a teljes hozzáférhetőségre! 16

Hirdess!

Mikroszegmentálj!

Hirdess haladó szinten! Remarketing Retargeting 19

Hasonló célcsoportok Weboldal Egyéni célközönség Hasonló célközönség

Példák egyéni célközönségre Egy gyermekruhákat és cipőket árusító cég honlapján bizonyos méretű (fiú vagy lány) cipőket vásárló látogató megcélzása hasonló korú gyermekre való ruhákról szóló hirdetéssel. Egy webáruházban bizonyos termékeket kosárba rakó, de azt elhagyó és nem vásárló látogatók megcélzása, a kosár tartalmával a későbbiekben. 21

Példák egyéni célközönségre Az emailes feliratkozóid megcélzása, hogy legyenek a rajongóid a Facebookon! Hirdess akár a leiratkozóidra! Upsell megoldások: kiegészítők hirdetése bizonyos terméket megvásárlóknak, akár email alapján! 22

Online Marketing Akadémia - OMA.hu Köszönöm a figyelmet! Gombos Zsolt alapító, tréner Online Marketing Akadémia - OMA.hu http://oma.hu/zsolt