Marketing és innováció. A Lego történelme 1932, Dánia, Ole Kirk Christiansen „leg godt” - „játssz jól” 1947 – műanyag játékok Kezdeti sikertelenség 1958.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Egy ludológus széljegyzetei a videojáték erőszak vitájához
Advertisements

Készítette: Sábián Róbert
A Turizmus sajátosságai a marketingben
Innováció konferencia
VisiScanner TM Beltéri látogatóelemző szoftver A vállalatról…  2005-ben alapították magyar szakemberek.
A GYÓGYSZERHAMISÍTÁS ÉS KOMMUNIKÁCIÓS VETÜLETEI
Digitális világ A digitális reklám
RENDELÉS, VEVŐKISZOLGÁLÁS, E - BUSINESS
BFA SPAR – A magyar áruk elkötelezett kereskedője
Jövő hálózati megoldások – Future Internet
Közösségi hálózatok alkalmazása internet marketingben
Online közösségi játékok
Készítették: Balázs, Misu, Zita, Zsuzsi
Erdei Judit Intézményi kommunikátor Kozsó több vasat tart a tűzben.
3.ÓRA AZ ANYAGOK TULAJDONSÁGAI ÉS VÁLTOZÁSAI
Bauxit Alumínium Székely Géza Imre.
Reklám és manipuláció 3. b február 12..
A MAGYAR NŐI KÉZILABDÁZÁS
Adobe Photoshop. A világ legnépszerűbb képszerkesztő programja Etalon a képfeldolgozás világában.
[ Internet marketing Logfile elemzés Készítették: Fejős András
Bemutató - Prezentation
Csá!A lego-ról fogunk beszélni! Csá!. Ez egy klasszikus 2x4-es piros építőkocka Ja!
Geotermikus Energia.
Társadalom – politika – média Komplex digitális tananyag- és taneszköz- fejlesztés a társadalomtudományi képzés számára (TÁMOP /1/A )
2014. tavasz FI-TK - 10/ 1 OE-NIK Atari 520ST Fegyvári Zsolt.
Készítette Elmer Elizabet Primusz Flóra
KÉSZÍTETTE: SZELI MÁRK
MASTERPLAST GROUP Nemzetközi terjeszkedés lehetőségei és veszélyei.
„EU-s tartalmak az oktatásban" Pedagógustovábbképzési program Budapest, 2008 április 1 EU-S TARTALMAK AZ OKTATÁSBAN A képzés célkitűzései.
Élménypark és Szórakoztató Központ Európában és Magyarországon
Digitális világ – interaktív táblán
Csáki Zoltán Országos Széchényi Könyvtár Digitális folyóiratok tartalomjegyzékeinek feldolgozása az OSZK-ban (EPAX projekt) NETWORKSHOP 2008.
„Forró témák” a környezetvédelmi médiában, avagy merre tart ma a szakmai közérdeklődés? - Szelektív hulladékgyűjtési kommunikációs szakmai nap – 2010.február.
MEGHÍVÓ Vasárnap „ Pest megyei természetismereti séta” Gyadai „ Hangya Dani) tanösvény.
A hazai és a nemzetközi hadtudományi kutatások műhelyei, főbb képviselői, a legfontosabb hadtudományi kutatási témák GŐCZE ISTVÁN ZMNE, Gőcze.
Reklám helyett a marketing jövője a hálózatok világában
1 NÉHÁNY GONDOLAT AZ (INTÉZMÉNY) AKKREDITÁCIÓ MINŐSÉGBIZTOSÍTÁSSAL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEIRŐL Dr. Veress Gábor egyetemi tanár MAB, január 22.
Impact of Metro construction on the long term sustainability of a Metropolitan city: The case of Thessaloniki Szigetvári Andrea2014. április 7.
Kereskényi Róbert MSDN Kompetencia Központ Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Automatizálási és Alkalmazott Informatikai.
B É T A Budapesti Értéktőzsde Készítette : Kostyál János.
Az átmeneti korszak Európában – 1917 Narratív összegzés mozija – Tom Gunning A film elit kultúrához való közeledése A film tömegmédiumként való.
Tévéképernyő a digitális szobában Király István Budapest, február 29.
Az innováció típusai.
Agrár Európa Kft. GfK Hungária Piackutató Kft Budapest, Fillér u. 10/b Budapest, Visegrádi u Élelmiszeripari.
Történelmi fejl ő dése Antik utazás: római fürdők, olimpiai játékok A kereszténység elterjedése: zarándokhelyek látogatása, iszlámoknál- Mekka és Medina.
A tanulás reneszánsza Dr. Vass Vilmos egyetemi docens ELTE PPK
A CSECSEN HÁBORÚK ÉS A HAN-UJGUR KONFLIKTUS Rigó Márta NT/I (MA) Stratégia és válságkezelés Budapesti Corvinus Egyetem.
A földi munka jelentősége a terápiás lovaglásban és a ló kiképzésben
1 Informatika kimeneti mérés 10.évfolyam
Challenge játékok Harmath Zsolt & Menczel Dániel.
Magyarország a globális világgazdaságban
Adatbányászat Excel 2007-tel
Telekommunikációs vállalat 100 százalékkal növelte a válaszarányokat az SPSS Clementine® segítségével.
Drajkó László ügyvezető igazgató Microsoft Magyarország Tudásversenyben...
2008. November 13. Fazakas András COO A Nav N Go sztori: egy magyar cég a virtuális világpiacon.
Pedagógusok egy nemzetközi tanárvizsgálat (OECD TALIS) tükrében
Az Európai Unió.
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
5 napos program szóbeli asszociációs játékok Dixit-kártyákkal Célok: - Ismeretbővítés a média világából - Képességfejlesztés - Játék - Kikapcsolódás.
Dr. Tóth Péter (PhD), egyetemi adjunktus Széchenyi István Egyetem Regionális-tudományi és Közpolitikai Tanszék A magyar társadalom kiemelt csoportjai között.
Okos kütyük a mindennapi életünkben 
Natív hirdetések Balatoni Emese.
IBM- Lenovo Készítette: Elmer Elizabet Primusz Flóra.
Nem minden az aminek látszik…
A gyermekkor csodája Dr. Vass Vilmos egyetemi docens ELTE PPK
Adatmegjelenítés (és fontossága, vizuális adatelemzés, az adatok első feltérképezése, adatok adekvát reprezentációja)
LEGO Dacta program.
Rádió - a kihagyhatatlan médium - „ Bárkit, bárhol elér és bármilyen tevékenység mellett jó hallgatni!”
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
TAPASZTALATAINK Az egészségügyi világszervezet (WHO) KÜLDETÉSÜNK Az egészségügyi világszervezet (WHO) definíciója szerint:
Előadás másolata:

Marketing és innováció

A Lego történelme 1932, Dánia, Ole Kirk Christiansen „leg godt” - „játssz jól” 1947 – műanyag játékok Kezdeti sikertelenség 1958 – szabványosítás

A Lego történelme 1966, az első Lego vasút 1968, Legoland Billundban 1969, Duplo A Lego család fejlődése

Marketing Szórakozás és kreativitás a válságban Lego életstílus Hanyatlás , interaktív vásárlók, játéktervezés 2008, Illúzióromboló reklám

Termékinnováció A Lego már magában innováció Kompatibilis elemek Képességfejlesztés Duplo

Termékinnováció Témák feldolgozása Helyettesítési termék A Lego világok A lényeg: minden felépíthető legyen!

Termékinnováció Lego Studios PC játékok: -szórakoztató -logikát fejlesztő

Összegzés A Lego számokban Nemzetközi kiterjedtség NYÍREGYHÁZA!, hazai gyáregység QA

Köszönjük a figyelmet! Boldog Karácsonyt!