Válságkommunikációs stratégiák. Céljuk ► A szervezet imázsának a védelme, visszaállítása ► Az ügyfelek bizalmának a visszanyerése.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Tájékoztatás a szakmai programok megvalósításáról június 26. BARTÓK TAMÁSNÉ.
Advertisements

Nobody’s Unpredictable Vélemények a pénzügyi-gazdasági válságról az internethasználó lakosság és a legalább 50 főt foglalkoztató vállalkozások körében.
Nemzetközi Életvédő Konferencia Kiáltás az Életért Egyesület.
Kutatási terv bemutatása: diszkriminációtesztelés a gyakorlatban
Mit reklámozhat? Az eladó cég szempontjából 1.Információt közvetít a termékről 2.Imázs bemutatása (központban a márkanév)
1 SZERVEZETFELMÉRÉS A KÖZLEKEDÉSBIZTONSÁGI SZERVEZETNÉL Szakmai Nap, Budapest május 7. Gula Flórián balesetvizsgáló Tükör az Európai Vasúti Ügynökség.
Fenntarthatóság – vállalati szemszögből. Fenntartható növekedés - makro  válságot követő stabilizáció  a növekedés mennyiségi/minőségi tényezői  válság.
„Légy az, aki lehetsz!” A mentalitás szerepe a tanácsadásban
MINŐSÉGMENEDZSMENT 5. előadás PTE PMMK MÉRNÖKI MENEDZSMENT TANSZÉK 2011.
Az Európai Konvent működése Bakos Gábor BGF Külkereskedelmi Főiskolai Kar.
DPR és egyetemi stratégia Diplomás Páyakövetés
A felelős műszaki vezetőkre vonatkozó szabályok változása A munkavédelem időszerű kérdései a bányászatban és a gáziparban konferencia Visegrád november.
A KONVERGENCIA-FOLYAMATOK FONTOSABB KIHÍVÁSAI 2007-BEN SZEGEDI TUDOMÁNYEGYETEM GAZDASÁGTUDOMÁNYI KAR Szeged, február-május (Belyó Pál) „G A Z D A.
Projektértékelő kutatások alprojekt, reintegrációs adatbázis „TEtt - Program az áldozatokért és tettesekért” nyitókonferencia december 15. Siófok.
Válságkezelés. Mi a célja? A válság negatív hatásainak csökkentése vagy kiküszöbölése A szervezet (imázsa) és az érintettek védelme.
Etikai vétségek elemzése
A válság definíciója, jellemzői lezajlása
Mikor gyóntam utoljára?. Milyen gyakran szoktam áldozni?
MagNet Magyar Közösségi Bank Magyarország első újbankja „Túlélés és fejlődés a közösség részeként” Dakó Andrea Piac & Profit konferencia.
Mikor kivel, hogyan működhetünk együtt hatékonyan?
Fejlesztési, stratégiai útmutató
Hiányzók: Varga László, Horváth Balázs Szervezeti környezet.
Robert S. Kaplan – David P. Norton Csanádi Gábor Tamás C8ITGY 2007.
Változatos viszonyok Retro majális és a szocializmus emlékezete Várpalota – Inotán Készítette: Urbán Csilla.
Lengyelország és Magyarország foglalkoztatáspolitikájának és munkanélküliségi helyzetének összehasonlítása XXX. Jubileumi OTDK Társadalomtudományi Szekció.
„Irodalom és bölcselet” november 21. Réz Anna Miért felelős Oidipusz király?
Átláthatósági jelentések követelményei, tapasztalatok
FoglalkoztaTárs - Társ a foglalkoztatásban Október 24. Észak-alföldi regionális szakmai műhelymunka A KézenFogva Alapítvány megjegyzései a kerekasztal.
Margitay – Mérnöketika KENŐPÉNZ ÉS KORRUPCIÓ 12. óra.
Ajánlás a felkészítések (gyakorlás, munkaműhely) tartalmára és módszerére A gyakorlat bemutatása A gyakorlat célja az etilén termékvezetékek sérülése következtében.
Folyamatos Fejlesztés Cél: Önálló fejlesztési képesség kialakítása intézményi és egyéni szinten.
Alkohol- drogproblémák és a segítés lehetőségei kurzus
Asszertivitás E. Tóbiás Sára 2009.
Controlling feladata A controlling időbeli dimenziói: 1. Stratégiai
Vállalati tanácsadás pályázatainak értékelése
KAMPÁNYTERVEZÉS ALAPJAI – mit gondoljunk végig, mielőtt hirdetni kezdünk?
Autonómia Alapítvány projektfejlesztő programja a Nyílt Társadalom Intézet Alapítvány (OSI) „EU forrásokkal a romák integrációjáért” nemzetközi program.
Banyár József: Életbiztosítás Az életbiztosítások elvi megkonstruálása Banyár József.
A felnőttképzés szerepe a vidék egyetemének stratégiájában
Válságkezelő rendszere
Viszlay Anita Kommunikációs szakember Eger, HKIK augusztus 25.
AZ IVÓVÍZVIZSGÁLATOK VÉGZÉSÉNEK, ÉS A LABORATÓRIUMI EREDMÉNYEK JELENTÉSI RENDSZERÉNEK VÁLTOZÁSAI Laczkó András közegészségügyi felügyelő.
WTS Klient csoport Budapest Adózási és könyvelési szolgáltatás Magyarországon és Németországban.
Demonstráció az EDF DÉMÁSZ-nál Tapasztalatok, elemzés EVDSZ Konferencia - "A munkavállalói érdekvédelem - MOZGÓSÍTÁS"
Az utazásszervezés kihívásai TO stratégia / 1 Milyen TO vállalati stratégia tesz ma versenyképessé? 1.NAPRAKÉSZ A világ kihívásainak megfelelő!
A beiskolázás előkészítése
Krízishelyzetek oldása mentálhigiéniás módszerekkel Moln á r József B. A. Z. Megyei Kórh á z és Egyetemi Oktatókórh á z Miskolc, 2013.
„P EDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA ” TÁMOP-3.1.5/ A szaktanácsadásról.
A projektmunka jelentősége Minőségjavítási elvárások A minőségbiztosító ELŐADÁS ÁTTEKINTÉSE.
Világjárványok az emberiség életében
Munkakörelemés és –tervezés röviden
Kamara – a gazdaság hangja a szakképzésben Berettyó – Körös TISZK Nyitórendezvény Mészárosné Szabó Anna szakképzési osztályvezető BMKIK.
„Információvédelem menedzselése VIII. Szakmai Fórum Budapest, november 19. Aktualitások az információvédelemben Tarján Gábor ügyvezető igazgató.
2003. május 21. ÜZLETMENETFOLYTONOSSÁG ÉS KATASZTRÓFA ELHÁRÍTÁS TERVEZÉSE Jakab Péter igazgató Magyar Külkereskedelmi Bank Rt. Bankbiztonság.
Cégnév Üzleti terv. Célkitűzések A cég hosszú távú céljainak egyértelmű bemutatása –Használjon a cég növekedését alátámasztó kifejezéseket, de legyen.
Jezsuita fenntartói modell a gyermekvédelemben KPSZTI - FFA Gyermekvédelmi műhelynap
BELSŐ MEGFELELÉSI PROGRAM MEZEY MARIANN VEZETŐ TANÁCSOS.
HEVES MEGYEI KORMÁNYHIVATAL „A évi közszolgálati ellenőrzések tapasztalatai.” Jegyzői értekezlet – Heves Megyei Kormányhivatal december 3.
FÜGGETLENSÉG Készítette: Szabó Gabriella. Nemzetközi szabályozás A Könyvvizsgálók Nemzetközi Szövetsége (IFAC) által kiadott Könyvvizsgálói Etikai Kódex.
Közigazgatási eljárás III.
Adatvédelem – közérdekűség, átláthatóság, nyilvánosság
AZ IKSZ 50 ÓRÁJÁNAK INTÉZMÉNYI SZINTŰ TERVEZÉSE
Balogh Andrea Johanna MKSZ, Siófok április 27.
MOTIVÁCIÓ FOGALMAK Személyiség tulajdonság-e?
Információvédelem Menedzselése VIII. Szakmai Fórum
Hatékony és pontos munkavégzés
Üzleti terv bemutatása
A közigazgatás szervezete
Hatékony és pontos munkavégzés
Biztonság és GDPR kancellar.hu
Előadás másolata:

Válságkommunikációs stratégiák

Céljuk ► A szervezet imázsának a védelme, visszaállítása ► Az ügyfelek bizalmának a visszanyerése

W. L. Benoit modellje 1. A tagadás stratégiája 2. A felelősséghárítás, -csökkentés stratégiája ► Provokáció – mi csak reagáltunk ► Önigazolás ► A balesetjelleg hangsúlyozása ► A jó szándék hangsúlyozása

3. A veszély tompításának stratégiája - A szervezettel szembeni bizalmuk, pozitív érzéseik felidézése az ügyfelekben - A veszély mértékének a tompítása - Különbségtevés - A helyzet átértékelése – más szinten való pozícionálása - Támadás - Kompenzáció - A kijavítás stratégiája – ígéret, hogy hasonló eset nem fog megtörténni - A megalázkodás stratégiája

W. T. Coombs modellje 1. A tagadás stratégiája 2. Elhatárolódás stratégiája 3. A szimpátia visszanyerésének stratégiája… 4. A megalázkodás stratégiája 5. A szenvedés stratégiája

Az első nyilatkozat/sajtóközlemény ► A történések rövid bemutatása ► A pontos helyszín és időpont megnevezése ► Az áldozatok számának és/vagy a keletkezett kár mértékének a megnevezése ► A szervezet milyen mértékben tartja magát felelősnek ► Hogyan kívánja kezelni/megoldani a helyzetet, milyen intézkedéseket tett eddig ennek érdekében ► Információk a folyamatban lévő vizsgálatokról, nyomozásról, és az érintett hivatalos szervekről ► A válságkezelő csapat vezetője, és az ő nyilatkozata: az együttérzés, a felelősségvállalás kifejezése