Nem jön elég lead! Nem tudtok eladni! Eredményt, növekedést szeretnék!

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Hogyan írj remek webes értékesítési szöveget? Langmár Zsuzsanna A hatékony sales oldalak titka.
Advertisements

Hogyan tanuljunk? ….és egyáltalán miért?
ONLINE ÉRTÉKESÍTÉS május 14 A MARKETINGBEN ÉS AZ ÉRTÉKESÍTÉSBEN.
Ákos FÜZI Energetika 2011.
Vatera-forintok a kalapács alatt Gerő Viktor. A vatera marketing céljai - Minél több vevő (több felhasználó) ‏ - Minél többször (gyakoribb tranzakció)‏
A kultúra támogatása, a támogatás kultúrája Kultúraközvetítés
4. Marketing előadás 2009.Március 4. A szervezetek beszerzése- a vállalatok „fogyasztói magatartása”
Több szerződés, lojális ügyfél Erdős Mihály elnök-vezérigazgató.
Az üzleti terv.
DPR kommunikáció alapelvei
BESZERZÉSI CONTROLLING
Hogyan gondolkodjunk az árakról Állnak a falak… BUDAPEST május 22.
Keresőmarketing stratégiák
DREAM-HOME Agency & Consulting Értékbecslés eladástechnika.
Vállalkozásunk külső, belső kapcsolatrendszere és értéklánca
MINŐSÉGMENEDZSMENT 3. előadás
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Szervezés és logisztika KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
ERP Integrált vállalatirányítási rendszer
A külső környezet elemzése
Marketingmenedzsment 2008
A kommunikációs mix elemei
Miről fogok beszélni? 4, MARKETING ,TÁJÉKOZTATÁS Tízperces Open 5, UTÁNKÖVETÉS 7, CSAPATJÁTÉK.
Pénzügyi intézmények kontrollingja
Vállalati piaci orientációk (koncepciók)
A marketing kialakulása, fogalma, fejlődése
Bauer András – Berács József
Ipari középvállalat projektvezetőjének tapasztalatai az integrált vállalatirányítási szoftver bevezetési szakaszában Projektmenedzsment Fórum A kis-
A reklám alapjai és formái 11. szeminárium
Sponsorare necesse est
Vizsga feladatok (Minta)
8. Az eladásösztönzés.
Make the Greener Choice Greener One Make the Greener Choice!

Magasszintű automatizált marketing megoldások az e-kereskedelemben
Hatékony hirdetés az Etarget hálózatban. TIPP 1: Közvetlen fejléc * lényegre törő * a termék fő gondolatáról szól.
Információáramlás és kommunikáció 2010/2012. Ön szerint az információ-átadás mely formáját helyezi előtérbe az intézményvezető? (fő) (fő)
OBJEKTÍV cégvezetés Vs. Vakon repülés.
Szakember Kérdések Megállapítás Megoldási javaslat javaslat Árajánlat Megvalósítás Pénzügyi Szakember Bemutatkozás Elemzés Ajánlat készítés Specialisták.
SUSAN Szub-Szaharai Regionális Üzleti Hálózat Az Ütlet Házhoz Jön Kalman Meszaros, dr. Economic and Commercial Counsellor HITA / Embassy of Hungary, Pretoria.
8+2 TIPP a tuti hírlevélért!
Hogyan, és miért gondolkozzunk vállalkozóként rendszerben az üzleti tervezés során és a gyakorlatban? „Ötletből pénzt”
Mit értékesít a vezető? A középpontban TE vagy! Jagodics Tamás.
1 Business marketing. 2 3 kevesebb, de nagyobb vevő szoros eladó-vevő kapcsolat származtatott kereslet rugalmatlan kereslet ingadozó kereslet versenytárgyalás.
1. A VÁLLALKOZÁS MARKETING TEVÉKENYSÉGE
Continuous delivery: cél a működő szoftver. Forráskód és értéke A műszaki adósság és a csődhelyzet „Kódjátszma”: irány a kiváló minőség A kód újraírásának.
Vállalkozásmenedzsment I.
MINŐSÉGMENEDZSMENT 4. előadás
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
Jagodics Rita – kereskedelmi marketing szakértő GYŰJTS TÖBB VEVŐT ÉS PÉNZT KIVÁLÓ REKLÁMSZÖVEGGEL!
A meghívás alapjai Előadó: Tibai Eszter. - Vannak akik nagyon jó meghívók - Nehezen megy, félnek a kudarctól - A meghívás is értékesítés - A célja időpont.
1 VIIR Vállalatirányítási Integrált Információs rendszerek I. (Történeti áttekintés - TEI) Szent István Egyetem TATA Kiválósági Központ és Informatikai.
A PIACBEFOLYÁSOLÁS TERVEZÉSE 2. A célkitűzés. 2. A reklámcélok megtervezése.
Budapest, Elmúlt-e a CRM láz? FARKAS TIBOR
Reklámterv Hanzl Bence „A reklám annak művészete, hogy a fejet célozzuk meg, és a pénztárcát találjuk el.” Vance Oakley Packard.
CONFIDENTIAL AND PROPRIETARY INFORMATION OF BURGER KING CORPORATION 1 BURGER KING – Az ajánlatok zsonglőre, a szegmentáció szakértője. (prezentáció a KREATÍV.
Mi a keresőmarketing? A feladat: az internetes keresők által a számunkra legrelevánsabb látogatókat az oldalunkra juttatni a leg- költséghatékonyabban.
Mennyit ér az adatbázisod?. Amennyit kihozol belőle…
Szent István Egyetem Közgazdaságtudományi Jogi és Módszertani Intézet
Pogány András stratégiai igazgató
Biyovis a mi üzletünk.
A külső környezet elemzése
A kápia paprika lehetőségei az export piacokon
„Adatbázis építés, adatállományok felhasználása, frissítése, targetálás; egy sikeres DM esettanulmány bemutatása” Vörös Gergely online média értékesítési.
Így ismerd meg a vevőt jól!
Miért választottam a BME mérnökinformatikus szakot?
„Megbízható segítség a vállalkozóknak”
Értékesítési oktatás Előadó: [Név].
Előadás másolata:

Nem jön elég lead! Nem tudtok eladni! Eredményt, növekedést szeretnék!

Jagodics Rita

Profit Megtérülés Növekedés Érdeklődők száma Érdeklődők minősége Értékesítést támogató anyagok Visszakapott információ Több lead Szoftverek Hogyan?

A menedzsment azt mondja, hogy mérni kell az eredményeket, de nem mondja meg, hogyan. Ha valamit nem mérsz, nem tudsz rajta javítani.

A focisták egy csapatként játszanak, de ha felnézel a kijelző táblára, akkor tudod, hogy ki rúgta a gólt.

Közös döntés az ajánlatról Közös munkák Közösen dönteni a szegmensekről Közösen dönteni a folyamatokról Közös reklámanyag-meghatározás Közös elemzés Közösen üzenet megfogalmazása

% Elavult a marketing % Magasabb minőségű lead % Eredmények növelése

% Látható a marketing és értékesítés eredménye % Automatizált érdeklődőszerzés % Növeli az adatbázist

. ÖSSZEKAPCSOLÓDÁS - HATÁRVONALAK FELIRATKOZÓ MARKETING LEAD LEADELŐMINŐSÍTETT LEAD ÉRTÉKESÍTÉSI ELŐMINŐSÍTÉS RÖVID TÁVÚHOSSZÚ TÁVÚ AJÁNLAT ÉRTÉKESÍTÉS, VEVŐ MARKETING FŐSZEREPBEN ÉRTÉKESÍTÉS A FŐSZEREPBEN The animation automatically begins.

. ÖSSZEKAPCSOLÓDÁS - HATÁRVONALAK FELIRATKOZÓ MARKETING LEAD ELŐMINŐSÍTETT LEAD ÉRTÉKESÍTÉSI ELŐMINŐSÍTÉS RÖVID TÁVÚHOSSZÚ TÁVÚ AJÁNLAT ÉRTÉKESÍTÉS, VEVŐ MARKETING ÉRTÉKESÍTÉS The animation automatically begins. LEAD 1. Levél –Keresztmarketing 2. Regisztráltak pongyűjtőért 3. Levél: Telesales (marketing) küldhetünk-e 4. Értékesítés telefon 5. Emlékeztető rendelj 6. Tárgyalás 7. Tárgyalás utánkövető

. ÖSSZEKAPCSOLÓDÁS - HATÁRVONALAK FELIRATKOZÓ MARKETING LEAD ELŐMINŐSÍTETT LEAD ÉRTÉKESÍTÉSI ELŐMINŐSÍTÉS RÖVID TÁVÚHOSSZÚ TÁVÚ AJÁNLAT ÉRTÉKESÍTÉS, VEVŐ MARKETING ÉRTÉKESÍTÉS The animation automatically begins. LEAD 1. Levél –Keresztmarketing 2. Regisztráltak pongyűjtőért 3. Levél: Telesales (marketing) küldhetünk-e 4. Értékesítés telefon 5. Emlékeztető rendelj 6. Tárgyalás 7. Tárgyalás utánkövető

MIT MÉRNEK A MARKETINGBEN:HOGYAN BIZONYÍTOM? Honlaplátogatók száma X fő/hóAnalytics Oldalon töltött idő X perc (hol?)Analytics Konverzió (kalkulátor, kupon, blogértesítő) X főHírlevél-szoftver Megadja a személyesebb adatait X fő (nehéz)Hírlevél-szoftver Hírlevél átkattintások száma X főHírlevél-szoftver Díjtalan anyagot kér másodszorra (pl. webinar, konzultáció) X fő Hírlevél-szoftver Visszahívást/árajánlatot/találkozót/ismertetőt kér X főAnalytics v. más statisztika Vásárlás mennyisége/kosárértéke, gyakorisága Y dbWebshop: analytics Értékesítőtől/Visszam érés

Elsődleges piac

MIRE VÁGYIK? MI AZ ATTITÜDJE? MI PROBLÉMÁJA? MIRŐL FOG MAGÁRA ISMERNI ?

Mikor tervezi a beszerzést? Miért tervezi a beszerzést? Milyen termék érdekel? (lista) Mennyit szán rá? Opció: Mi az Ön kihívása?

Jagodics Rita