A MAGYAR ORSZÁGOS KORCSOLYÁZÓ SZÖVETSÉG ÉS AZ EGYETEMI SPORT.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Magyarországon új sportként, minél szélesebb körben megismertetni az általunk oly szeretett játékot. Olyan környezetet teremteni, ahol harmonikus közösségben.
Advertisements

A magyar felsőoktatás.
Beszámoló a SIOSZ eddigi tevékenységéről Összeállította: Fuhrmann Géza.
Változások a felvételi pontszámítás rendszerében 2011.
„A tanfelügyelet kialakuló rendszere, átfogó minőségfejlesztés a közoktatásban” Az intézmények minőségfejlesztési folyamatainak támogatása /4. pillér/
BALOGH GÁBOR Magyar Diáksport Szövetség Elnök
Többnapos „sportfesztivál” a magyarországi illetve határon túli felsőoktatási intézmények hallgatói számára a Debreceni Campus Nonprofit Közhasznú Kft.
Új pályán! MKOSZ-STRATÉGIA.
Duális felsőfokú képzés a PMMIK-n
Debrecen - iskolaváros
Science Center of DEBRECEN
Magyar Kick-Box Szakszövetség
Tanulmányi rendszerek kommunikációs szerepe a felsőoktatási intézményekben. FELSŐOKTATÁS NYILVÁNOSSÁGA KONFERENCIA, 2005.
Hajós Alfréd Terv az egyetemi-főiskolai sport szakmai programja „ ”
Veszprém Megyei Tájfutó Szövetség Közgyűlés, január 26. Beszámoló a évi tevékenységről 1. Szakmai tevékenység 1.1 Versenyrendezés 1.2 Eredményesség.
Az EFOP köznevelést érintő beavatkozásai
Magyar Pedagógiai Társaság Somogy Megyei Tagozata november 21. Kis Jenőné dr. Kenesei Éva megyei elnök.
ELTE TÁMOP /2/B/KMR projekt workshop
Kiadványaink Országos Felsőoktatási Információs Központ.
A projekt bemutatása Feladatok és eredmények Mentor(h)áló Azonosítószáma: TÁMOP /1/B Homor Géza szakmai koordinátor.
1 Tudás és/vagy kompetenciák? Végzős hallgatók részvétele a felnőttoktatásban Ábrahám Katalin – Tőzsér Zoltán Debreceni Egyetem Nevelés-és művelődéstudományi.
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B.
TÁMOP /1/B A kompetencia-alapú pedagógusképzés regionális szervezeti, tartalmi és módszertani fejlesztése Tájékoztatás az 1. pécsi konzultáció.
A minőségirányítási rendszerek fejlesztésének aktuális kérdései Dr. Borda Jenő alprogramvezető.
AZ RTF MINŐSÉGBIZTOSÍTÁSI TAPASZTALATAI Készítette: Prof. Dr. Valcsicsák Imre.
TÁMOP 3.1.5/ – 0001 PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA
1 A roma kisebbség iskolai helyzete Készítette: Keresztes Eszter Kommunikáció az egyetemen c. kurzus.
Sportklaszter – innovatív tartalékok a sportban
Menedzsment, struktúrák az egyéni sikersportágakban Versenyképesség?
Az UP-nevelés távlatai Magyarországon Dr. Szabó Tamás és csapata NUSI UP-nevelési Igazgatóság III. Országos Edzői Kongresszus, 2008.
Fogyatékkal Élők Sportszervezeteinek Magyarországi Szövetsége (FMSZ)
A KLIK szerepe a szakképzés irányításában
A felnőttképzés szerepe a vidék egyetemének stratégiájában
Somogy Megye Önkormányzatának szakképzési koncepciója.
Tantervfejlesztési Hálózat építési Mobilitást segítő Támogatások forrás: „Magyar nyelven Európában” Budapest, április 1.
A sportutánpótlás lehetőségei a látvány-csapatsportok támogatása révén
 Budapesten, a II. kerületben, a Vízivárosban található  140 éves épület  2002-ben teljes felújítás és bővítés.
A TDK-rendszerének minőségbiztosítása
MAGYAR EDZŐK TÁRSASÁGA
Boronkay György Műszaki Középiskola és Gimnázium.
BME Közösségi sportlétesítmények non- profit üzemeltetésének új iránya Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem november 5. Andor György –
MESF Dr. Baráth Etele és Parti Zoltán/Magyar Kajak-kenu Szövetség.
Az olimpiai sportágak az egyetemi sportban Fábián László MOB sportigazgató.
MTT Felsőoktatási Szekció Tisztelettel köszöntöm a Szekció előadóit, résztvevőit! szeptember 20.
Debreceni Egyetem "ABS" Képzés- és rendszerfejlesztés a „ABS” Képzés és rendszerfejlesztés sportos társadalomért Észak-Kelet Magyarországon (A és B komponensek.
SPORTIRODA A PANNON EGYETEMEN FENNTARTHATÓSÁG TÁMOP E-13/1/KONV Sport a Pannon Egyetemen.
Sportirodák szerepe az intézményi sportéletben
MODERN ÜGYVITELI GYAKORLÓHELY KIALAKÍTÁSA A NYÍREGYHÁZI FŐISKOLÁN
A Magyar Tehetséggondozó Társaság tehetségfejlesztést segítő tevékenysége a gyakorlati programokban Debrecen, szept Dr. Polonkai Mária a.
Fókuszban a nemzetköziesedés. Fejlesztési cél: PTE NEMZETKÖZIESEDÉSÉNEK ELŐSEGÍTÉSE Nemzetközi beiskolázási marketing tevékenység erősítése Új nemzetközi.
1 Mit kíván a minőségorientált magyar felsőoktatás? Balázs Ervin A MAB elnöke Professzorok Batthyány Köre, október 18.
DPR és ALUMNI Dr. Kuráth Gabriella területfelelős.
A KÜLFÖLDI HALLGATÓK INTÉZMÉNYVÁLASZTÁSI SZEMPONTJAI TÁMOP C-12/1/KONV Losoncz Annamária Szegedi Tudományegyetem Nemzetközi Igazgatóság.
Magyar Szinkronúszó Szövetség Szülői értekezlet 2015 szeptember 2.
Projektcím: A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások fejlesztése a Dél-alföldi.
Egy csónakban evezünk Gondolatok a pedagógusképzésről és továbbképzésről dr. Liptai Kálmán az MRK alelnöke Pedagógus Hivatás Munkacsoport.
TÁMOP E-13/1/ KONV A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások.
HEINNOVATE OECD-EU partnerségi projekt Magyarország részvételével, 2016 Kovács István Vilmos, ELTE PPK Felsőoktatási és innovációkutató csoport.
Bemutatkozik az EKF Természettudományi Kara Pénzesné Dr. Kónya Erika dékán.
Veszprém Megyei Tájfutó Szövetség Közgyűlés, január 30. Beszámoló a évi tevékenységről.
BIM törekvések Magyarországon - MABIM bemutatkozó előadás
A mennyiségből a minőségbe – az MKOSZ stratégiai terve
Szegedi Tudományegyetem
Testnevelés, mozgás, sport szakmai munkaközösség
Foglalkoztatási és Szociális Hivatal Nemzeti Pályainformációs Központ
Veszprém Megyei Tájfutó Szövetség Közgyűlés, január 28
Nemzeti Közszolgálati Egyetem
Fővárosi Petrik Térségi Integrált Szakképzési Központ
Hellner Szelina, Kincses Gábor, Bartha Zsolt
Mobilsuli program a Mobkom X Egyesülettel
Előadás másolata:

A MAGYAR ORSZÁGOS KORCSOLYÁZÓ SZÖVETSÉG ÉS AZ EGYETEMI SPORT

MOKSZ felépítése:  Gyorsasági szakág Gyorskorcsolya Short track  Pontozásos szakág Műkorcsolya Jégtánc Szinkron korcsolya

MOKSZ Sportágfejlesztési Stratégiája  Felmenő rendszerben történő sportági képzés általános iskola-középiskola-főiskola/egyetem  Akadémiai rendszer  Életpálya modell  Nemzetközi továbbképzések/edzőképzés Magyar egyetemek, főiskolák bevonásával

Oktatási intézmények- sportolási lehetőség  Legvédettebb időszakok: általános iskola, középiskola. Legkönnyebben megoldható a sport és tanulás összehangolása. Megjelentek a sportiskolák, közoktatási típusú (köznevelési) sportiskolák.  Főiskolák, egyetemek és a MOKSZ kapcsolata folyamatosan javul, de itt a legnehezebb a helyzet. (jogi-,és orvosi egyetemek)

 Törekvések MOB és MEFS részéről folyamatosak, partneri szerződések a felsőoktatási intézmények és a sportvezetés között  MOKSZ célja a jó kapcsolatok kialakítása és fenntartása  MOKSZ célkitűzése az egyetemi sport támogatása  MOKSZ és FISU kapcsolatának fejlesztése (versenybírók biztosítása)

UNIVERSIADE és a MOKSZ  Rendszeres részvétel  Egyre jobb eredmények TRENTINO (1 arany, 1 ezüst, 1 bronz érem)  Dicsőség a felsőoktatási intézménynek, a MEFS- nek, és a szakszövetségnek egyaránt  Versenyzők szeretik az UNIVERSIADE versenyeit  Egyre inkább nő a színvonal a versenyeken

A MOKSZ céljai  Célunk a bázis szélesítése az alapoktól, amely végül az egyetemi sportot is fogja érinteni.  Közelebbi célunk a főiskolák és egyetemek hallgatóinak a sportlehetőség biztosítása, sportágaink megimertetése a hallgatókkal, hallgatók képzése oktatása főleg a tanító-, illetve tanárszakos hallgatók tekintetében.  Távolabbi célunk az egyetemi bajnokság rendszerének kiépítése, valamint egyetemi sportegyesületekbe integrálódás, egyetemi egyesületek létrehozása. 

Köszönöm megtisztelő figyelmüket!