SZMM Rákospalotai Javítóintézet és Speciális Gyermekotthon és az SZMM Intézményeinek Oktatási Munkaközösségének közös pályázata Együtt tanulás – közös.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Területfejlesztés és esélyegyenlőség a Barcsi kistérségben
Advertisements

A Kompetencia és Tanácsadó Központ bemutatása Tóth Zsófia Kata Szociális Szolgáltatásokért Egyesület Pécs, október 28.
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
 Felkészítések  Szakmai műhelyek  Módszerteni szakmai kiadványok összeállítása elkészítése  „Szín-Tér” klub-éjszakai-ping-pong  Készszégfejlesztő.
„Lépés-váltás”-TAMOP A.-11/ Dr. Hatvani Erzsébet
„Csellengő fiatalok” komplex bűnmegelőzési projekt
Területi együttműködések, társulások, hálózati tanulás TÁMOP-3.2.2/08/A/2 Megújuló pedagógia: hálózati együttműködés Észak-Magyarországon.
Nem a probléma érdekes, hanem az ember Belvárosi Tanoda Alapítvány • középiskolákból kimaradt fiatalok középiskolája • lemorzsolódó fiatalok képzésének.
Mindenki tehetséges lehet valamiben!
Mobilitás Országos Ifjúsági Szolgálat mint képzőintézmény Bencze Györgyné Hajni.
Az országos pedagógiai-szakmai ellenőrzés rendszere – TÁMOP 3.1.8
Tanácsadási szolgáltatások „ A jövő önkormányzatának alapja Pusztamonostoron – ÁROP-1.A.2/A számú forrás felhasználásával” projektben Bíró Gabriella.
TÁMOP / „Munkába lépés” A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP.
Tehetségpont létrehozása
VII. NEVELÉSÜGYI KONGRESSZUS augusztus A pedagógus kollektíva az iskolában, az iskolafejlesztés személyi feltételei dr. Várnai Andrásné.
Első az egyenlők között – Key Account Management Összeállította: Kelemen György MAN Roland Magyarország Kft.
DPR kommunikáció alapelvei
Záró Konferencia Nógrád Megyei Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmény és Gyermekotthon TÁMOP /
Alprojektek eTanulás rendszer fejlesztése
A Megyei Pedagógiai Intézet szolgáltatásai a 2011/2012-es tanévben Győr-Moson-Sopron Megyei Pedagógiai Intézet Győr, augusztus 24. Készítette: Széles.
C s e p e l T I S Z K Nyitó konferencia
Estefánné Varga Magdolna projektmenedzser „Kompetenciaalapú tanítási-tanulási programok elterjesztése a pedagógusképzésben” EKF HEFOP/2006/3.3.2 pályázat.
Estefánné Varga Magdolna projektmenedzser, dékán Kutatás-fejlesztés az EKF-en a kompetencia alapú tanárképzés támogatására A HEFOP projekt VII. Nevelésügyi.
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Fiatalok Lendületben Program számokban Időtartam: Költségvetés: € – Ft/év Magyarországon.
A kutatási program rövid bemutatása
AZ EGRI CSALÁDSEGÍTŐ INTÉZET MÓDSZERTANI GYERMEKJÓLÉTI KÖZPONT MUNKATERVÉNEK BEMUTATÁSA Készítette: Pappné Kormos Zsuzsanna.
Várakozások az eredmények tükrében,
Munkatársak minőség iránti elkötelezettsége a siker kulcsa Készítette: Taksonyi Bea és Horváth Viktória.
D ISSZEMINÁCIÓS K ONFERENCIA „KEZEK” TÁMOP C-12/1/KONV Miskolci Egyetem Eszterházy Károly Főiskola Károly Róbert Főiskola II. alprogram: Képzők képzése.
Besenyi Sándor Regionális szakmai munkatárs Országos Foglalkoztatási Közhasznú Nonprofit Kft. Régiós szakmai műhely - Szeged A „FoglalkoztaTárs.
„A pedagógusképzés tartalmi és szerkezeti fejlesztése” című projekt eredményeinek disszeminációja a Kecskeméti Főiskola Tanítóképző Főiskolai Karának oktatói.
8900 Zalaegerszeg, Kosztolányi u. 10. A TÁMOP projekt szerepe és feladatai Nyugat-dunántúli régióban.
A referenciaintézmények feladatai, hatáskörei
MINDENKI NYERTES Készült a az IRM (OBmB) támogatásával.
Partnerség és együttműködés Érdekcsoport-elemzés
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg Nemzetközi és határ menti együttműködések támogatása.
A 2008/2009-es tanév 6 iskola közösségi életének szervezésével kezdődött.
XXX, Uddannelsesafdelingen, Århus Universitetshospital, Risskov Egy képzés a tanulásért Conference
Erdei iskola Szálkán. CélokEredmények Tantárgyi ismeretanyag elmélyítése, bővítése, közvetlen tapasztalatszerzés – cselekvés útján Vízinövények és állatok.
„Határon innen, határon túl – integráció és migráció a Kárpát- medencében” – A projekt eredményeinek bemutatása Eger, február 25. Projekt záró konferencia.
Mentorhálózat a A-11/1 pályázatban A-11/1 „Bentlakásos intézmények kiváltása” Információs nap Budapest, március 1.
Trénerek: Rehabilitáció - Érték - Változás (RÉV): Megváltozott munkaképességű személyek munkaerő-piaci helyzetének elősegítése érdekében történő rendszerszintű.
"Új látásmód" érzékenység, innováció és közös tanulás a látássérült emberek munkaerő-piaci re/integrációjáért TAMOP /
A projekt oktatási rendszere Előzmények Fejlesztőknek szóló oktatások Képzőknek szóló oktatások TÁMOP A/1-11/ Homor.
Tantervfejlesztési Hálózat építési Mobilitást segítő Támogatások forrás: „Magyar nyelven Európában” Budapest, április 1.
Dél-alföldi SZAK-TÁR Dél-alföldi SZAK-TÁRTÁMOP /2/B Projekttájékoztató nap Szakmai program bemutatása Béthel Alapítvány.
Az EDUCOOP-projekt szakmai programja
A Wlislocki Henrik Szakkollégium részvétele és tapasztalatai TÁMOP „A tudás disszeminációja.” Trendl Fanni.
A HEFOP / /4.0 „A társadalmi befogadás elősegítése a szociális területen dolgozó szakemberek képzésével” projekt keretében tervezett.
A projekt általános szakmai célkitűzései
A Mozgássérültek Állami Intézetének bemutatása Február 22. Kogon Mihály igazgató.
II. Calderoni Kompetencia Kerekasztal Konferencia
A tehetséggondozás az esélybiztosítás kiemelt területe tehetségazonosítás tehetség-tanácsadás együttműködések mentorálás tehetségfejlesztés hálózati tanulás.
AZ ÚJ TÍPUSÚ SZAKTANÁCSADÁS Szabó Klára január 28.
MODERN ÜGYVITELI GYAKORLÓHELY KIALAKÍTÁSA A NYÍREGYHÁZI FŐISKOLÁN
Workshop VI. - Bevált gyakorlatok a mediációban - A Közép Európai Mediációs Intézet bemutatása.
Gondolatok az MKE Kémiatanári Szakosztályának működéséhez Vezetőségújító taggyűlés március 8. Szalay Luca, ELTE Kémiai Intézet.
Interprofesszionális együttműködés a gyermekvédelemben Az elhelyezési értekezlet.
Kollégiumi csoportvezetők módszertani munkaközössége
„Mindenről lehet beszélni” bűnmegelőzési modellprojekt 2010.
Magyarország Problématérképe Kutatási terv M.A.F. - SzIA Budapest, December 10.
Az Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmények által nyújtott szolgáltatások fejlesztése a sajátos nevelési igényű gyermekek, tanulók együttnevelésének.
K EREKASZTAL - BESZÉLGETÉS FEBRUÁR 15. Nagy Dóra levéltáros
Egy múzeumi műfaj.  A téma meghatározása, indokok  A téma megvalósításának lehetőségei (pályázat, önerő, kapcsolódás más projekthez)  Dátumok, időtartam,
Közösség-ifjúság-esélyteremtés Jászberény, szeptember 14.
SZÖM II. Fejlesztési szint folyamata 5.1. előadás
NEMZETI FEJLESZTÉSI TERV
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET TÖREKVÉSEI 2007
„ÉLETREVALÓ – U4 LIFE” TPPA/2012/03/30
A BIIRSZ tegnap, ma és holnap;
Előadás másolata:

SZMM Rákospalotai Javítóintézet és Speciális Gyermekotthon és az SZMM Intézményeinek Oktatási Munkaközösségének közös pályázata Együtt tanulás – közös tudás

A program elemei: 1. tanulmányi verseny 1. tanulmányi verseny – intézetek közötti – intézetek közötti - lexikális tudás helyett, az alkalmazás kerül előtérbe - lexikális tudás helyett, az alkalmazás kerül előtérbe - módszertan kidolgozása, hagyomány teremtése - módszertan kidolgozása, hagyomány teremtése 2. kiadvány és film 2. kiadvány és film - az intézet szakmai működését bemutató oktató anyagnak is használható alkotások - az intézet szakmai működését bemutató oktató anyagnak is használható alkotások - módszerek, gyakorlatok bemutatása - módszerek, gyakorlatok bemutatása

A projekt módszerei Team munka Team munka 1. az intézeten belül létre hozott szakmai műhelyek 1. az intézeten belül létre hozott szakmai műhelyek 2. a társintézmények oktatási munkaközösségeivel közösen 2. a társintézmények oktatási munkaközösségeivel közösen 3. a tanulmányi versenyen részt vevő fiatalokkal 3. a tanulmányi versenyen részt vevő fiatalokkal

Célcsoport: 1. elsődleges célcsoport: az intézetekben dolgozó szakemberek 1. elsődleges célcsoport: az intézetekben dolgozó szakemberek 2. másodlagos célcsoport: az intézetekben nevelkedő fiatalok 2. másodlagos célcsoport: az intézetekben nevelkedő fiatalok

Félelmek, esetleges buktatók Feszes határidők Feszes határidők Nagy lehetőség számunkra, ezért fontos a pontos feladat meghatározás, Nagy lehetőség számunkra, ezért fontos a pontos feladat meghatározás,

Elvárt eredmények, siker A közös munkával kidolgozott módszertan a tanulmányi versenyekről A közös munkával kidolgozott módszertan a tanulmányi versenyekről Legalább 42 fiatal részvétele a tanulmányi versenyen Legalább 42 fiatal részvétele a tanulmányi versenyen Az intézet szakmai munkáját bemutató tanulmány füzet és film elkészítése Az intézet szakmai munkáját bemutató tanulmány füzet és film elkészítése A programban résztvevők elégedettsége az elvégzett munkával A programban résztvevők elégedettsége az elvégzett munkával Az intézet munkatársainak elégedettsége a programmal Az intézet munkatársainak elégedettsége a programmal A program továbbélése A program továbbélése