MELEGSÉG ÉS MEGISMERÉS – EGY INNOVATÍV, ÉRZÉKENYÍTŐ ISKOLAI PROGRAM TOVÁBBFEJLESZTÉSE PROJEKTAZONOSÍTÓ : NCTA-2013-4194-M1.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Advertisements

ÁROP /C/A A leghátrányosabb helyzetű kistérségek fejlesztési és együttműködési kapacitásainak megerősítése.
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Fiatalok Lendületben Program •Időtartam: •Célja: –Fiatalok tapasztalati tanulása nem-formális tanulási.
Zalai Falvakért Egyesület Zala Megyei Önkéntes Centrum.
A szociálpedagógus segítségnyújtásának formái a Kollégiumban
kiemelt projekt szolgáltatásainak bemutatása
Önkéntes foglalkoztatás Dániában külföldi modellek hazai alkalmazhatóságának lehetőségei Előadó: Nagy Gábor.
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Támop / Vas Megyei Önkéntes Centrum Központban az önkéntesség március1.
Tehetségpont létrehozása
„ Hogyan tovább?.
…a változások csak akkor következnek be, amikor valami olyat teszünk, ami abszolút nem illik bele az általunk megszokott világba.” (Coelho)
Az OFA szerepe a foglalkoztatás elősegítésében
NEMZETI ÉLELMISZER- TECHNOLÓGIA PLATFORM TEVÉKENYSÉGE Boródi Attila (ÉFOSZ) Budapest, szeptember 24.
„SZAKMÁVAL AZ ÉLHATŐBB JÖVŐÉRT”
Az együttműködés színterei a segítő pedagógus szemszögéből
„Fiatalon és képzetten a kisvárosból” TÁMOP A Az elfogadott elszámolható összköltség: Ft Az elfogadott támogatási intenzitás:
T UDATOS INNOVÁCIÓ VAGY MÓKUSKERÉK ? Locsmándi Alajos Budapest, szeptember 25.
TÁMOP A/ projekt:„SZIGET, AMELY BEFOGAD” – AZ INKLUZÍV ELLÁTÁS EGYÜTTMŰKÖDŐ, EGYMÁSRA ÉPÜLŐ MODELLJE SZOLNOKON.
A TISZK támogató szerepe a szakképzésben április 18. Szebenyiné Csóka Beáta szakmai vezető.
Fiatalok Lendületben Program Előzmények: Fiatalok Európáért, Ifjúság Program Időtartam: Költségvetés: € – 2,5.
ELTE TÁMOP /2/B/KMR projekt workshop
A TÁRSADALMI KOHÉZIÓT ERŐSÍTŐ BŰNMEGELŐZÉSI ÉS REINTEGRÁCIÓS PROGRAMOK MÓDSZERTANI MEGALAPOZÁSA” TÁMOP / kiemelt projekt Elítéltek többszakaszos,
A leghátrányosabb helyzetű kistérségek támogatása az Államreform Operatív Program keretében ápr. 29. Kullmann Ádám.
Beszámoló a Szatmári Kistérségi Tehetségsegítő Tanács évi munkájáról.
NYITÓRENDEZVÉNY TÁMOP A „Lépéshátrány nélkül”- hasznosítható végzettség megszerzésének támogatása.
2.-3. Beszámoló, folyamatos és tervezett feladatok január 24. Közgyűlés Feladatok Képzésszervezés Pályázatok IT-mentor munka Kapcsolatépítés.
A szociálpedagógus feladatai a Deák Ferenc Középiskolai Kollégiumban
„Szociális és Oktatási Önkéntes Tevékenység
TÁMOP 3.1.5/ PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA.
8900 Zalaegerszeg, Kosztolányi u. 10. A TÁMOP projekt szerepe és feladatai Nyugat-dunántúli régióban.
NEA szakmai támogatások (2014) Budapest, november
BIZTONSÁGOS MÓRAHALOMÉRT Főpályázó: Mórahalom Város Önkormányzata.
NŐ az ESÉLY! Esélyegyenlőségi program Zala megyében A projekt az Európai Unió és a Magyar Köztársaság támogatásával valósul meg.
ÚJ TUDÁS- MŰVELTSÉG MINDENKINEK Gyula, június 23.
Pénzesné Tóth Márta kistérségi tanácsadó Észak-Alföldi Regionális Fejlesztési Ügynökség Kht. „Civil pályázati lehetőségek a időszakban”
Migrációról iskolásoknak Iskolai projekt
Tájékoztató megbeszélés a projekt előrehaladásáról
Iskolánk futó projektjei
Innováció ösztönző együttműködések kiépítése Dél-kelet-európai térség országaiban SET GIFT.
TÁMOP / „Munkába lépés” A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP.
Új utak az elsődleges munkaerőpiacra Munkaintegráció útjai Zalában, a második esély iskolák szerepe.
Új utak az elsődleges munkaerőpiacra Zalai alternatív munkaerő-piaci szolgáltatások bemutatása.
„Kihívások és válaszok” - szakmai nap Előadó: Pántya Erika projektmenedzser Szombathely, október 24.
„A madárbarát Magyarországért!” Ki/mi az Önkéntes? aki valamilyen közös cél elérésének érdekében, szabad akaratából hajlandó időt és energiát.
Partnerl ogo Dieses Projekt wird im Rahmen des ETZ Programms zur grenzüberschreitenden Kooperation ÖSTERREICH-UNGARN durch den Europäischen Fonds.
A Kreatív-Hálózat projekt bemutatása Dr. Mező Ferenc szakmai vezető TÁMOP /
TÁMOP / „Integrációs bázisiskola a Jászságban”
A MENTOR(H)ÁLÓ KLUB szélesre tárja kapuit!
TÁMOP-5.5.2/09 „Önkéntesség elterjesztése” c. pályázati kiírás előzményei, céljai és háttér-információ Információs nap április 9.
Az intézményi minőségfejlesztéshez kapcsolódó feladatok a TÁMOP-3. 1
„Migráns tanulók a magyar közoktatásban” Oktatási és Kulturális Minisztérium Társadalmi Megújulás Operatív Program „BÁBEL- interkulturális pedagógia porjekt”
„Együtt a tehetségekért a Barcsi Nevelési és Oktatási Intézményben” TÁMOP-3.4.4/B/08/ Projektindító rendezvény Készítette: Vizváriné.
A Calderoni projekt az OFI szakmai tevékenységében Calderoni Taneszköz-információs és Oktatástechnológiai Központ Kőrösné Mikis Márta Budapest, április.
Fókuszban a nemzetköziesedés. Fejlesztési cél: PTE NEMZETKÖZIESEDÉSÉNEK ELŐSEGÍTÉSE Nemzetközi beiskolázási marketing tevékenység erősítése Új nemzetközi.
A Kistérségi Koordinációs Hálózat szerepe a roma integráció elősegítésében Székely Andrea főosztályvezető NFÜ Központi Fejlesztési Programiroda.
Szomolyai Magyar Roma Egyesület ben alakult Céljaink: - Helyi hátrányos helyzetű családok, emberek segítése Érdekvédelem Szociális szolgáltatások.
1 Kézfogás a Magyar Vidék fejlődéséért : Magyar Nemzeti Vidéki Hálózat (MNVH)
TÁMOP – A- 12/1. ALAPVETŐ CÉL  HH és HHH tanulókat nevelő iskolák kapcsolatfelvétele, programkínálatuknak bővítése  testvériskolai kapcsolat.
Szakmai beszámoló TÁMOP B-13/ Partnerség és hálózatosodás „Az iskola közös ügyünk” „Ki tud többet Szorgalmatosról?”
Tanodavezető, Motiváció Tanoda-Tiszasziget
Sári Gusztáv Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola TÁMOP B „Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása”
TÁMOP A-14/ „Komplex intézményi mozgásprogramok és kapcsolódó egészségfejlesztési alprogramok megvalósítása az általános iskolákban, többcélú.
1/38 Elkötelezettség a Kiválóságért /38 Elkötelezettség a Kiválóságért A Kiválóság európai elismerési szintjei Elismerés a Kiválóságért 300 pont.
TÁMOP E-15/1/Konv Új generációs sporttudományi képzés és tartalomfejlesztés, hazai és nemzetközi hálózatfejlesztés és társadalmasítása.
“Közösségben az erő!” Helyi civil kezdeményezések projekt ötlet felhívás Vas megyében A Vas Megyei Civil Információs Centrum és a Vas Megyei Önkéntes Centrum.
A köznevelési intézmények művészetpedagógiai módszertani megújítása
ZALAI INNOVATÍV FOGLALKOZTATÁSI PAKTUM MEGVALÓSÍTÁSA TOP-5.1.1
Valuable Variable Very able Abonyi Dávid – elnök
Előadó: dr. Bugya László
Előadás másolata:

MELEGSÉG ÉS MEGISMERÉS – EGY INNOVATÍV, ÉRZÉKENYÍTŐ ISKOLAI PROGRAM TOVÁBBFEJLESZTÉSE PROJEKTAZONOSÍTÓ : NCTA M1

A PROJEKT ALAPADATAI  Támogatási időszak:  Pályázó: Labrisz Leszbikus Egyesület  Projektpartner: Szimpozion Egyesület Célok: 1. A Melegség és Megismerés program továbbfejlesztése, kapacitásának fejlesztése 2. A középiskolákban, felsőoktatásban, illetve vidéken működő LMBT csoportosulások megerősítése 3. Tapasztalatcsere más kisebbségi csoportok érdekvédelmével foglalkozó civil szervezetekkel 4. Az önkéntesség tematizálása, népszerűsítése a művészet eszközeivel

A PROJEKT TEVÉKENYSÉGEI 1. Képzési programok fejlesztése 1 napos, pedagógusoknak – 2 próbaképzés 4 napos, MM önkénteseknek – új tananyag, 1 próbaképzés 2 napos vidéki szervezeteknek – 1 budapesti, 4 vidéki képzés MM órák tartása, szupervízió 3. Együttműködés más kisebbségekkel Civil Kurázsi napok (6 db)  keresztérzékenyítés,  kapcsolatépítés,  közös projektek Bevonás művészeti workshopba 2. Vidéki és nem formális szervezetek megerősítése Képzéssel, MM programba bevonással CK eseményekbe bevonással Rendszeres kapcsolattartással, helyi események segítésével Egyéni célok megfogalmazásával, elérésük támogatásával 4. Művészeti programelem: „Én, az önkéntes” workshop Vándorkiállítás Plakátkampány