A Feng Shui alkalmazása a bankszektorban

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A statisztika rejtelmei
Advertisements

Bankszámla és bankkártya
Készítették: Kaba Eszter Rokolya Csilla Szabó Renáta Szakó Tímea
IKT = információs és kommunikációs technológia
Elektronikus Ügyfélkapu – kapcsolat az ügyfél és a közigazgatás között
Elektronikus ügyintézés
A Budapesti Értéktőzsde Részvénytársaság éve december 15. Jaksity György elnök Budapesti Értéktőzsde.
Logók és logfájlok Az online közönségmérés kihívásai.
Privát banki szolgáltatások és befektetések a Citibanktól.
BRANDÉPÍTÉSSEL AZ ONLINE ÉRTÉKESÍTÉSÉRT Budapest,
B – csoport E-kereskedelem logisztikája és E-logisztika
Tájékoztató a Kormányzati Ügyféltájékoztató Központról
Adatvédelmi kérdések egy online tartalomszolgáltató mindennapi gyakorlatában Adatvédelem napja 2009.
György István Ügyvezető igazgató Update software Magyarország Kft
Készítette: Pápai Zsolt Lex Ákos Kiss Gábor Borbély Csaba
Itt az ügyfél, hol az ügyfél?!? Dr. Szabó Kristóf Itt az ügyfél, hol az ügyfél?!? Dr. Szabó Kristóf - igazgató Raiffeisen Bank Zrt. Szeged – május.
Készítette: Czimbalek Katalin Hirsch Éva Pék Judit Szittár Katalin
Emeltszintű Etanácsadó Otthoni internetes ügyintézés Készítette: Horányiné Horváth Viktória Csilla.
Új szabályok, új fogalmak az elektronikus ügyintézésben dr
EZERMESTER a magyar barkácsbolt hálózat
Egyszerű, gyors, biztonságos A háromból kettőt választhat Kutatási eredmények az eBanking szolgáltatásokról május 12.
Bankszámla és bankkártya MEGTAKARÍTÁSOK avagy Sok kicsi sokra megy!
Készítette / Author: Tuska Katalin
A „TRUEFOOD” projektről  Az Integrált projekt teljes címe: Hagyományos európai élelmiszerek fejlesztése innovatív módszerekkel  Tematikus prioritás:
Köszönti Önöket az és vezetője, Bohnné Keleti Katalin, okleveles közgazda, nemzetközi marketing szakértő, a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja.
Riglersystem TH Szellemi Eszköz Menedzsment a Széchenyi István Egyetemen.
CRM Customer Relationship Management –
Egészségpolitika.
Tájékoztató az OTP Bank Partnerei részére
EU KÖRNYEZETVÉDELEM ÉS A CSATLAKOZÁS MAGYAR VONATKOZÁSAI Dr. Fogarassy Csaba
III. A logisztika jövője
Piacelemzés - CRM beruházások alakulása
Banki termékek értékesítése elektronikus csatornákon keresztül Dr
A sörétes pisztolytól a távcsöves puskáig Hirdetői módszerek a szakmédiumokban Biró István és Szigetvári József.
2010. Június 4. – MNB Konferencia „Fókuszban a lakossági megtakarítások” Személyes pénzügyek Lehetőségek és kihívások.
MINŐSÉGFEJLESZTÉS A FELSŐOKTATÁSBAN TÁMOP kiemelt program VESZPRÉM 2007 november 28.
Az államigazgatási adatvagyon közcélú hasznosításának lehetőségei Kodaj Katalin.
A szociális segély indokoltsági célzása – önkormányzati esettanulmányok tapasztalatai (vázlat) Bódis Lajos – Nagy Gyula.
dr. Szöllősy András UCP Osztály július 29.
Internetes bankok piacformáló hatása
Bernáth Leila Bizderi Melinda Kolonics Melinda Tujner Viktória
Trendo line kávéház, Pécs Kercsmár Bálint Molnár Gergő Váczi Gábor.
Forczek Dóra, Rádi Gabriella, Szarka Márk, Virányi Árpád
Fogyasztóbarát biztosítói gyakorlatok. Bizalom A pénzügyi szolgáltatók iránti fogyasztói bizalom számos mérés alapján igen alacsony más szolgáltatásokkal.
Europapier Hungária A logisztika szerepe a versenyképességben Laskai István - Kócsó Tamás
7. A különböző megtakarítási formák összehasonlítása
Az innováció fogalma. A., Schumpeter (1939, 1980) B., Rechnitzer (1993) C., Frascati kézikönyv (1995) D., Oslói kézikönyv (2005) E., Jogszabályok I
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia IT HelpDesk – CRM házon belül Microsoft Operations Manager 2005 és Microsoft CRM Ügyfélszolgálat Fülöp Miklós.
2014. augusztus 20. Új kialakítási koncepció augusztus 20.2 A postabolt elhelyezésével és belső elrendezésével kapcsolatos levárások Egyfelől legyen.
A bankok.
Rendszer ismertető Vargha Máté. Cafeteria bevezetés ismert nehézségei A cafeteria rendszerek bevezetésének legfőbb akadálya a megnövekvő adminisztrációs.
2012.FEBRUÁR FEBRUÁR 20-IG!!!. Árajánlat kérése, nemzetközi közösségi weboldal kivitelezésére: Funkciók: - Tag/1-1 kép feltöltése - Min. adatok.
OTP portál e-volúciója: iCRM = ügyfélre szabott kiszolgálás Joós István üzletfejlesztési igazgató.
Konkrét ügyfélkezelési technikák, gyakorlatok egy cég életében
Szalay Kitti Balogh Gergely Nagy Viktor
Prof. Dr. Neményi Miklós tudományos és külügyi rektorhelyettes A doktori és publikációs adatbázis kialakításának elvei és megvalósítása Nyugat-magyarországi.
2004. január 27. Hallgatói szolgáltatások szerepe a felsőoktatásban Szabó Imre Diákközpont igazgató.
Modern megtakarítási formák kezelése e-banking felületeken
Energiahatékonysággal a költségcsökkentés és a minőségi üzletvitel érdekében.
Csoportmunka megoldás a Nemzeti Kulturális Örökség Minisztériumában
Energiahatékonysággal a költségcsökkentés és
 Az elmúlt években ki kristályosodtak azok az alapelvek, amelyek meghatározóak a CIB Bank működése során, és továbbra is változatlanok:  Fenntartható.
Direct Banking E-Banking Summit március 5. Berkes Tibor Pénzügyi Szolgáltatások Osztályvezető.
Tojás prezentáció Kategória áttekintés…. Az elmúlt évben jelentős defláció ment végbe a kategórián, ami az év elején visszafordulni látszott,
9. tétel.
A jólét mérésének elméleti alapjai és problémái
Minden az azonnali fizetési rendszerről
Elektronikus számlázás Kiút a paradicsomból
dr. Geges József Ovidius Co. Ltd.
Előadás másolata:

A Feng Shui alkalmazása a bankszektorban Keleti tradíciók a fogyasztók elégedettségéért

Régi tradíciók helyett XXI. század Pénzsarok Közvélemény-kutatás Árverseny Kellemes zene a fiókban Színek harmóniája Ütős szlogen Befektetési tanácsok Holdnaptár

Elégedett Ügyfelek A XXI. SZÁZADBAN Kubik Bálint György Rottek Dávid Szabó Kristóf

Tartalom Pszichológia és az elégedettség Ügyfél-elégedettség mérése, szempontjai, példák más szektorokból A banki ügyfelek elégedettségének aspektusai Megoldási javaslatok Elektronikus aláírás Banki adatkincs jobb hasznosítása

A pozitív pszichológia ÉS AZ ELÉGEDETTSÉG Kedvező anyagi feltétel biztosítása csak 3-4 hónapig van hatással az emberekre Önmagában az alacsony költség és magasabb hozam nem eredményez elégedett ügyfeleket

A szabadság és a lehetőségek kapcsolata Személyes szabadság érzése Elégedettség Egy Bank minél több lehetőséget biztosít, az ügyfél szabadságérzete növekszik Ennek szellemében szükséges az információk átláthatóbbá és egyszerűbbé tétele

American consumer satisfaction index 1994-től Szektorszintű adatbázis Mitől elégedett egy ügyfél válaszok Hiszünk ezen eredmények felhasználhatóságában máshol is

Más szektorok gyakorlata I. Éttermek Személyzet udvariassága Kiszolgálás sebessége Rendelési pontosság Étel és ital minősége és választéka Tisztaság Weblap

Más szektorok gyakorlata II. supermarketek Belső elrendezés Kiszolgálás sebessége Személyzet udvariassága Bolt elhelyezkedése és nyitva tartása Akciók gyakorisága Márkanevek Gyógyszerek elérhetősége Húsfélék Website

A bank alapvetően más A szolgáltatások standardizáltak Utalás, betét, részvényvásárlás Nem fontos a márkanév, mert nincs extra információ A bankolás maga nem cél Nem fő szempont a tisztaság Az eltöltött idő „minősége” szintén nem Más szektor gyakorlata alapvetően félrevezető Mi az akkor, ami fontos?

ACSI - Bankszektor Pénzügyi szolgáltatások változatossága Számlákkal kapcsolatos műveletek egyszerűsége Kamatok versenyképessége Irodák száma és elhelyezkedése Számla információk érthetősége ATM-ek száma és elhelyezkedése Személyzet udvariassága és felkészültsége Átutalások sebessége Website

Az elégedett banki ügyfél Minimális idő alatt szeretné elintézni a dolgait Kényelmesen, lehetőleg otthonról Egyszerűen Személy szerint elégedett lennék, ha számlanyitást követően nem kellene bemenni a bankba SOHA TÖBBET

Megoldás I. Elektronikus aláírás Közigazgatási gyakorlatban bevett Törvény által elismert XXI. századi Kényelmes Költséghatékony De ne legyen kötelező Kisebb sorok, mindenki jól jár

Megoldás II. Banki Adatkincs hasznosítása A javuló technológiai háttér lehetővé teszi nagy mennyiségű, jó minőségű adat felhalmozását és elemzését (Big Data Analysis) Bankok, mint kiemelt adatkezelők Részletes ügyféladatok Megtakarítási, befektetési döntések nyilvántartása

Megoldás II. Banki Adatkincs hasznosítása Egy egyre kiterjedtebben alkalmazott technológiáról beszélhetünk A technológiát alkalmazó bankok nagyobb piaci részesedést tudhatnak maguknak, mint az azzal nem élő intézetek

Megoldás II. Banki Adatkincs hasznosítása Bankok magas értéket tulajdonítanak az ügyféladatoknak Ugyanakkor korlátokkal szembesülnek az adatok teljes körű hasznosításával kapcsolatban Technológiai korlátok Jogszabályi korlátok Szervezeti korlátok

Megoldás II. Banki Adatkincs hasznosítása Az ún. silóhatás, mint akadály Nagy mennyiségű, egyre csak gyűlő, rendszerezetlen adat Feldolgozása erőforrásigényes, ugyanakkor megtérülő befektetés

Megoldás II. Banki Adatkincs hasznosítása Jelentős hasznok Kapcsolódások, szabályszerűségek azonosíthatósága Az egyes ügyfelek, illetve ügyfélcsoportok viselkedésének megfigyelhetősége Egységes adatbázis Számlahasználat adatai Befektetési adatok Online felület felhasználásának adatai

Megoldás II. Banki Adatkincs hasznosítása Miért éri meg az ügyfélnek? Az ügyfélélmény javulása a részletes adatokon keresztül (pl. online felület testreszabása)

Megoldás II. Banki Adatkincs hasznosítása Miért éri meg az ügyfélnek? Személyre szabott ajánlatok egyszerű elérése

Megoldás II. Banki Adatkincs hasznosítása Miért éri meg az banknak? Az egyes ügyfelek viselkedésének részletes megismerése Célzott ajánlatok Hitelkockázat jobb becslése Személyre szabottabb ügyfélélmény biztosítása a döntés szabadságának megtartása mellett Új ügyfélkör célzott bevonása könnyebbé, erőforráskímélőbbé válik

Megoldás II. Banki Adatkincs hasznosítása Példák Egy európai bank fejlett adatkezelése meghétszerezte az ügyfélszerzés hatékonyságát és megtízszerezte bizonyos pénzügyi termékek forgalmát

Köszönjük a figyelmet! 218 Kubik Bálint György Rottek Dávid Szabó Kristóf 218