A tanári mesterszak Vezetőtanári tájékoztató 2009. szeptember 7. Papp Lajos ELTE Pedagogikum Központ Oktatásszervezési és Tanulmányi Főosztály.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Tanári mesterképzés a FIR-ben EKOP-1.A.1-08/C
Advertisements

A felsőoktatási felvételi eljárás
Nyíregyházi Főiskola Pedagógusképző Kar.
KÖSZÖNTJÜK A NYÍLT NAP RÉSZTVEVŐIT!
ME BTK Magyar Nyelv- és Irodalomtudományi Intézet Ismertető a magyar szakról.
Tájékoztató az Anglisztika MA-ról Cser András PPKE BTK Angol Intézet október 9.
A tanári mesterszakról és a TÁMOP 3.1.5/A pályázatról Stéger Csilla OKM Felsőoktatási Főosztály Pécs, november 18.
PÓTFELVÉTELI AUGUSZTUS MŰVÉSZETI, NEVELÉS- ÉS SPORTTUDOMÁNYI KAR.
Felsőoktatási menedzsment MA Felsőoktatás Nyilvánossága Konferencia november 17. dr. Princzinger Péter.
Az informatikatanár képzés helyzete Informatika szakokat oktató intézmények képviselőinek találkozója, Szeged 2009, október Dr. Kovács Emőd dékánhelyettes.
Aktualitások a felsőoktatási felvételiben
Alapszakon belüli 50 kredites képzések választása DE Bölcsészettudományi Kar március 10. Bartáné Kustár Katalin tanulmányi osztályvezető.
ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar, tanárképzés az ELTE-n
Pedagógusképzési hálózat Közép-Magyarországon TÁMOP /02/B/KMR ELTE Pedagogikum Központ Szakmai vezető: Hunyady György Pénzügyi vezető: Bartha Edit.
A felvételi eljárás intézmény specifikus részei november 29. Előadó: Papp Gabriella, Felvételi Irodavezető ELTE IK Nyílt Nap.
A rendszerépítés változó jogszabályi környezetben A pedagógusképzés a magyar bolognai rendszerben – ELTE IV. Pedagógusképzési nap Papp Lajos ELTE Pedagogikum.
TÁMOP /2/B/KMR Pedagógusképzési hálózat Magyarországon A közoktatási intézményekkel való kapcsolatépítés a TÁMOP pályázatban és azon.
Együttműködés a szakmai gyakorlatban Salát Magdolna osztályvezető ELTE PK OTF Tanárképzési Osztály Az ELTE TAMOP /2/B/KMR :Pedagógusképzés.
A hálózatosodás lehetősége a közoktatásban profil 1.0
A hazai pedagógusképzés stratégiai problémái, a. alapképzés/továbbképzés Érdemi lezárása képesítő vizsgával vagy szakvizsgával 1. BA/MA Szakosodás.
Kalmár László  Informatikai Tanszékcsoport, Főépület 2000-nél több informatikus hallgató.
Környezettudományi MSc A Szegedi Tudományegyetemen.
Tanári mesterszakok Felvételi eljárás Bartáné Kustár Katalin
Bölcsészettudományi Kar
Tájékoztató a szakmai gyakorlatról
Mesterképzés az EKF-en
„Tanár leszek!” Hogyan tovább?
„Tanár leszek!” Hogyan tovább?
Mesterképzés az EKF-en
Szakma és hivatás Kihívások és válaszok a közoktatásban és a pedagógusképzésben Budapest 2009 október 8. Átalakuló felsőoktatás: A Bologna folyamat 10.
EÖTVÖS LORÁND TUDOMÁNYEGYETEM TÁMOP /2/B KMR PÁLYÁZAT
A megújuló tanárképzés
Képzések a pécsi bölcsészkaron
Pedagógusképzési hálózat Közép-Magyarországon Ilyash György projektasszisztens Az ELTE TÁMOP /2/B/KMR projektje: Pedagógusképzési hálózat.
Tájékoztató az Anglisztika MA-ról Cser András PPKE BTK Angol Intézet október 18.
ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar gyógypedagógus szakvizsga
Tájékoztató Tájékoztató a BA/BSc képzésekben résztvevő hallgatóknak a szakirány választás, a tanári mesterképzésbe való belépés feltételeiről és lehetőségeiről.
Benedek András – BME GTK APPI A Bolognai Folyamat hatása a szakmai pedagógusképzésre Budapest, október 25.
1 Felsőoktatási jelentkezés A szeptemberben induló felsőoktatási képzések jelentkezői Forrás: Educatio Kht. – OFIK, Felvi.hu
Felsőoktatási képzési rendszer és a felvételi eljárás Dr. Bakos Károly vezető főtanácsos Oktatási és Kulturális Minisztérium.
Konferencia január 25.SZTE, Homor, Makay1 BA/Bsc tantervi struktúrák a Szegedi Tudományegyetemen Dr. Homor Géza, Dr. Makay Árpád.
A ZRÍNYI MIKLÓS NEMZETVÉDELMI EGYETEM - A MAGYAR FELSŐOKTATÁS INTEGRÁNS RÉSZE 1 MPV előadás.
Bölcsész mesterképzések – kitörési pontok és az akkreditációs folyamat tanulságai Dr. Brenner Koloman ELTE BTK dékáni megbízott.
A bolognai rendszer Jogszabályok: 2005.CXXIX
P E D A G Ó G I A I K A R. Alapképzési (BA) s z a k o k Nappali tagozat SzakKöltségtérítésKépzési idő (félév) Andragógia Ft6 Gyógypedagógia 110.
Jankovits László egyetemi docens PTE BTK
TANÁRKÉPZÉS A BOLOGNAI RENDSZERBEN Gaál István DE TEK oktatási és tanárképzési elnökhelyettes.
Tanárképzés a Debreceni Egyetemen Prof. Dr. Gaál István Prof. Dr. Gaál István TEK oktatási és tanárképzésielnökhelyettes
Az ELTE-TTK BSc szakjai, szakirányai, tervezett mesterszakok
TÁMOP / „Karöltve” Integrációs közoktatási referencia intézmény kialakítása hálózati együttműködés keretében a Csertán Sándor Általános.
Az Oktatási Hivatal és a felvételi eljárás
A tanárképzés szerkezete
A fizikatanár képzés helyzete Debrecenben 2009
Tájékoztató az Angoltanári MA-ról
Tanári mesterképzés Tájékoztató Dr. Szabó Antal
A tanári mesterszak gyakorlatai Vezetőtanári tájékoztató szeptember 7. Salát Magdolna PK OTF Tanárképzési Osztály.
Szakok, képzési formák az Eszterházy Károly Főiskolán 2009.
Képzések, szakirányok, felvételi lehetőségek
A MODERN IKT SZEREPE A MESTER-TANÁRKÉPZÉSBEN
A SZAKMAI PEDAGÓGUSKÉPZÉS HELYZETE Tóth Béláné október.
A Bologna-folyamat második ciklusa Gaál Zoltán, Molnár Károly, Sima Dezső FFK, dec. 2-3.
SZTE Egyetemi Tavasz TÁJÉKOZTATÓ A KÉTCIKLUSÚ KÉPZÉSRŐL Dr. Szendrei Mária Szegedi Tudományegyetem Bolyai Intézete.
Bölcsészettudományi Kar Dr. Zimányi Árpád dékán. Bölcsészettudományi Kar Bölcsész szakok Művészetközvetítő szakok Dr. Zimányi Árpád : A Bölcsészettudományi.
Szakirányválasztás Lengyel Ágnes ELTE Pedagogikum Központ Oktatásszervezési és Tanulmányi Főosztály Szakirányválasztással kapcsolatos tájékoztató – pedagógia.
Savaria Egyetemi Központ
Közösségi művelődés tanára Osztatlan mesterképzés
Tanári mesterszakok Felvételi eljárás Bartáné Kustár Katalin
Csecsemő- és kisgyermeknevelő alapképzési szak BA
A felvételi eljárás intézmény specifikus részei
NEVELÉSTUDOMÁNYOK INTÉZETE
Előadás másolata:

A tanári mesterszak Vezetőtanári tájékoztató szeptember 7. Papp Lajos ELTE Pedagogikum Központ Oktatásszervezési és Tanulmányi Főosztály

Miről lesz szó? az új tanárképzés jellemzői a képzés rendszere az eltérő képzési utak a képzés szervezése az ELTE-n a modulok

Az új tanárképzés jellemzői egyetlen tanárszak létezik szakképesítés, szakterületi modul új tanári szakképesítések jelentek meg két szakképesítést kell szerezni a gyakorlati felkészítés szerepe megerősödött

A képzés rendszere Tanárképzés = BA/BSc szak + MA tanári szak 1. szakterület = alapképzési szak 120 kr 2. szakterület 50 kr tanári alapozó 10 kr 1. szakterületi modul 40 (30) kr 2. szakterületi modul 40 (50) kr ped-pszi modul 40 kr gyakorlat 30 kr MA tanári szak 150 kr BA/BSc szak 180 kr

Eltérő képzési utak a képzés típusafélév kreditszám összes1. modul2. modulped-pszigyak. BA/BSc + T – MA/MSc/e+T (+10) 4020 Tf + T1 (kiegészítő) Tf/Te/T2 + T1 (új szakképz.) f/B + T1 (más pedagógus új szakképz.)

Testületek tanári MA BTK BG GYK IKPPKTTK A képzés szervezése 1. Testületi döntések Kari szerepek (alapkar, modulfelelősség, szakfelelősség) PK szervezési feladatok PK

A képzés szervezése 2. Modulfelelős karok angoltanár*orosztanárbiológiatanár ének-zene tanár*portugáltanárfizikatanár* filozófiatanárromántanárföldrajztanár franciatanárspanyoltanárkémiatanár horváttanárszerbtanárkörnyezettantanár latintanárszlováktanármatematikatanár* lengyeltanárszlovéntanárpedagógiatanár magyartanár*történelemtanár*andragógus tanár némettanárukrántanárcsalád- és gyermekvédő tanár* nyelv- és beszédfejlesztő tanár gyógypedagógia-tanárjáték- és szabadidő-szervező tanár ógörögtanárgyógypedagógus tanára multikulturális nevelés tanára olasztanárinformatikatanár*

A modulok Mindenkinek van legalább 2 Szakterületi1, szakterületi2, ped-pszi, gyakorlat Előképzettségtől függően eltérő modulméret:  Képzési idő  Kreditek száma Munkarend Elérhetőségük: kari honlapok, TO, elearning.elte.hu

Köszönöm a figyelmet! Dr. Papp Lajos főosztályvezető Pedagogikum Központ Oktatásszervezési és Tanulmányi Főosztály