SLA (Service Level Aggrement) alapon történő szolgáltatás fejlesztés a Gazdasági Főigazgatóságon

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
BIZTONSÁG ÉS PARTNERSÉG Lépésváltás az egészségügy korszerűsítésében.
Advertisements

Szervezetfejlesztési Program
Projektciklus- menedzsment (PCM)
Tanácsadási szolgáltatások „ A jövő önkormányzatának alapja Pusztamonostoron – ÁROP-1.A.2/A számú forrás felhasználásával” projektben Bíró Gabriella.
Projektzárás „Komplex szervezetfejlesztési projekt megvalósítása Kaposvár Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatalánál” ÁROP-1.A.2/B
Heves megye civil szervezeteinek szervezetfejlesztése A program az Európai Unió támogatásával valósul meg. K á rp á tok Alap í tv á ny – Magyarorsz á g.
2013. november Bali Gábor Földgázbeszerzés tegnap és ma, jövőbeli kihívások Magyarországon Visegrád, november.
Az országos monitoring rendszer fejlesztése. Egy adott tevékenység pénzügyi és fizikai nyomon követése. Előrehaladással kapcsolatos adat és információgyűjtés.
Projektkezdeményezés és pályázatírás
Innovatív üzleti parkok fejlesztése az innováció és a vállalkozó szellem előmozdítása érdekében a Dél- Kelet Európai térségben FIDIBE.
Environmental Compliance Inspection Course Az ellenőrzés megtervezése.
Szoftver minőség és menedzsment Mérés és elemzés Sziládi Zoltán.
A projektmenedzsment funkciói és területei
A 100%-os helyszíni ellenőrzés koncepciója
Az ÚMFT SLA rendszere - a független értékelő szemszögéből -
tételsor 2. tétel A kistérség a korábbi együttműködési lehetőségek alapján megtartotta a soron következő ülését. Az ülés célja a logisztikai.
SAP a Debreceni Egyetemen - A Szolgáltató Egyetem Modell
VERSENYKÉPES DEBRECENI EGYETEM A Diplomás Pályakövetési Rendszer eredményeinek beépítése az egyetemi döntési folyamatokba Dr. Szűcs Edit minőségbiztosítási.
Az EU-pályázati rendszer gyakorlata Magyarországon
Projektmenedzsment főosztály szerepe a Kereskedelmi és Hitelbank működésében Erdősi József főosztályvezető Pogátsnik Béla konzulens.
IT outsourcing előkészítése - ahogy egy tanácsadó látja Kontra József Igazgató
AaAa ÚJ MAGYARORSZÁG VIDÉKFEJLESZTÉSI PROGRAM Monitoring és értékelés.
Szervezetfejlesztési Program
Szervezetfejlesztési Program
Szervezetfejlesztési Program ÁROP November 12. Teljesítménymenedzsment fejlesztési módszertan Előadó: Tóth Dorottya.
Konzulens: Dr. Boda György Készítette: Kovács Katalin
HUMÁNKONTROLLING Készítette: Buránszki Szilvia – MRDA9O, KGKIEG I.ÉVF.
Az IKTA/ számú pályázat alapján: Ügyfélbarát ügyintézést támogató informatikai rendszer prototípusának kialakítása (Elektronikus Polgármesteri.
DPR kiadványok tervezése, kivitelezése
Dr. Éri Vilma igazgató, Környezettudományi Központ
Zrínyi Miklós Nemzetvédelmi Egyetem
Folyamatos Fejlesztés Cél: Önálló fejlesztési képesség kialakítása intézményi és egyéni szinten.
Controlling a gyakorlatban
A teljesítménymérés helye és szerepe a minőségmenedzsmentben
A TÁMOP-2.2.3/07/2-2F projekt megvalósítása Nógrád megyében
Vállalati kapcsolatok fejlesztése Nógrád Megyei Szakképzés-szervezési Társulás.
A Nógrád TISZK nyomonkövetési és pályakövetési rendszer modelljének, ezen belül a partneri igény és elégedettség mérési rendszerének kidolgozása. Salgótarján.
A Nógrád TISZK irányítási rendszere
Partnerség a HR működésben Budapest, PSZE HR Szakmai nap Előadó: Párdányi Zsoltné humán partnerek osztályvezető.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott.

„Infrastruktúra-fejlesztés az egészségpólusokban” TIOP-2.2.7/07/2F.
KÖZÖS MÓDSZERTANI KERETEK KIALAKÍTÁSA A MAGYARORSZÁG-SZERBIA IPA HATÁRON ÁTNYÚLÓ EGYÜTTMŰKÖDÉSI PROGRAM HÁTRÁNYOS HELYZETŰ TÉRSÉGEINEK KOMPLEX ÉS INTEGRÁLT.
Építési projectek monitoringja a szakmai szakértő szemével
Elektronikus tanulási forráskezelő keretrendszer, kompetencia-fejlesztő program adatbázis létrehozása Calderoni program.
2014. június 12. Lackó Péter Clarity
A Társadalmi Infrastruktúra Operatív Program aktuális pályázati lehetőségei aktuális pályázati lehetőségei szeptember 26. Szolnok.
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zuglói társasház energiahatékonysági felújításának tapasztalatai Dzsiki Ferenc Lagross Kft. Budapest,
HEFOP Tananyag-fejlesztési projekt Főpályázók tájékoztatása november 8.
A közszolgáltatásokra kifejlesztett általános együttműködési modell GYÁL VÁROS ÖNKORMÁNYZATÁNÁL Gyál, szeptember 30.
Az önkormányzati cégek és önkormányzat közötti szerződéses kapcsolatok vizsgálata és az önkormányzati feladatellátást szabályozó külső szerződések rendszere.
Szaktanácsadói tevékenységek, kompetenciák
A szakképzés és felnőttképzés struktúrájának átalakítása a TÁMOP /2-2F projekt Az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Fejlesztési.
Integrált gazdálkodásirányítási informatikai rendszer fejlesztése és funkcióbővítése Stratégiai eszközrendszerek fejlesztése, működési hatékonyság javítása.
„Szervezeti hatékonyság fejlesztése az egészségügyi ellátórendszerben – Területi együttműködések kialakítása” TÁMOP B Magyar kórházszövetség XXVII.
Emberi erőforrás tudatos fejlesztése
A FEJÉR MEGYEI GYERMEKVÉDELMI KÖZPONT ÉS TERÜLETI GYERMEKVÉDELMI SZAKSZOLGÁLAT PÁLYÁZATAI A TÁMOP KERETÉBEN PROJEKT ZÁRÓ NAP:
Nemzetközi végrehajtási konferencia Budapest, október 4-5.
KÖFOP E-ingatlan-nyilvántartás kialakítása (e-ING) Szőnyi Lőrinc.
SZÖM II. Fejlesztési szint folyamata 5.1. előadás
A problémamegoldás 7 lépéses módszere:
TÁMOP /2-2F FVM Dunántúli Agrár-szakképző Központ
A foglalkoztatási paktumok működési tapasztalatai – a siker fokmérői
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET TÖREKVÉSEI 2007
Társadalmi Megújulás Operatív Program - TÁMOP
Társadalmi Megújulás Operatív Program - TÁMOP
Králik Tibor igazgató, minőségfejlesztési szakértő
A teljesítménymenedzsment stratégiai kérdései
Az ÁFSZ minőségirányítási rendszerének kialakítása
Előadás másolata:

SLA (Service Level Aggrement) alapon történő szolgáltatás fejlesztés a Gazdasági Főigazgatóságon

SLA (Service Level Aggrement) alapon történő szolgáltatás fejlesztés a Gazdasági Főigazgatóságon Cél: a GF által nyújtott gazdálkodási folyamatokra vonatkozó szolgáltatói szerződések kialakításával a működési hatékonyság, belső integráció növelése, a támogatói belső szolgáltatások fejlesztése, szervezeti kultúraváltás támogatása. Lehetőséget arra, hogy egy integrált szervezeten belül egyértelműek legyenek az elvárások, felelősségek, döntések, transzparensek a belső szolgáltatások költségei és a színvonalmutatók által vezérelten történjen a támogató szervezetek erőforrás allokációja. A működési hatékonyság javítását célzó fejlesztés megvalósításában a Gazdasági Főigazgatóság valamennyi szervezeti egysége érintett. működési hatékonyság, belső integráció növelése, szolgáltatói szemlélet fejlesztése, szervezeti kultúraváltás támogatása, megvalósuljon a belső szolgáltatásokkal kapcsolatos elvárások (input-output), felelősségek, döntések dokumentálása, szolgáltatási színvonalmutatók által vezérelten történjen a támogató szervezetek erőforrás allokációja, ismertek és tervezhetőek legyenek az igénybevétel alapján mérhető szolgáltatások költségei

SLA (Service Level Aggrement) alapon történő szolgáltatás fejlesztés a Gazdasági Főigazgatóságon Kiemelt szakmai feladatok: gazdálkodási folyamatokra vonatkozó szolgáltatások meghatározása (szakmai tartalom, elvárt szolgáltatási színvonal, ennek minimum értéke, inputok/outputok,) tervezési, mérési, elszámolási, értékelési monitoring folyamatainak kialakítása, árak kialakítása (szolgáltatások fix és változó költségtartalma) és meghatározása, a költségelszámoláshoz szükséges adatgyűjtés és elszámolás folyamata, módszertanok dokumentálása,

SLA (Service Level Aggrement) alapon történő szolgáltatás fejlesztés a Gazdasági Főigazgatóságon Mérföldkövek a projekt során: az SLA projekt scope-jának specifikálása, tanácsadó partner kiválasztása (2 hónap) szolgáltatások meghatározása, helyzetelemzés (1 hónap) szolgáltatás katalógus elkészítése, szolgáltatás tervezés, véglegesítés, belső szolgáltatási rendszer adatkapcsolatainak definiálása, javaslat az SLA rendszer meglévő informatikai alkalmazásokban történő támogatására, rendszerterv elkészítése (4 hónap) folyamatszabályozás (ügyvitel, reklamáció kezelés, tervezés, árképzés, értékelés, ellenőrzés (2 hónap) módszertan kidolgozása, változáskezelés, dokumentálás, szerződések előkészítése (3 hónap) A projekt teljes időtartama: 12 hónap