SLA (Service Level Aggrement) alapon történő szolgáltatás fejlesztés a Gazdasági Főigazgatóságon
SLA (Service Level Aggrement) alapon történő szolgáltatás fejlesztés a Gazdasági Főigazgatóságon Cél: a GF által nyújtott gazdálkodási folyamatokra vonatkozó szolgáltatói szerződések kialakításával a működési hatékonyság, belső integráció növelése, a támogatói belső szolgáltatások fejlesztése, szervezeti kultúraváltás támogatása. Lehetőséget arra, hogy egy integrált szervezeten belül egyértelműek legyenek az elvárások, felelősségek, döntések, transzparensek a belső szolgáltatások költségei és a színvonalmutatók által vezérelten történjen a támogató szervezetek erőforrás allokációja. A működési hatékonyság javítását célzó fejlesztés megvalósításában a Gazdasági Főigazgatóság valamennyi szervezeti egysége érintett. működési hatékonyság, belső integráció növelése, szolgáltatói szemlélet fejlesztése, szervezeti kultúraváltás támogatása, megvalósuljon a belső szolgáltatásokkal kapcsolatos elvárások (input-output), felelősségek, döntések dokumentálása, szolgáltatási színvonalmutatók által vezérelten történjen a támogató szervezetek erőforrás allokációja, ismertek és tervezhetőek legyenek az igénybevétel alapján mérhető szolgáltatások költségei
SLA (Service Level Aggrement) alapon történő szolgáltatás fejlesztés a Gazdasági Főigazgatóságon Kiemelt szakmai feladatok: gazdálkodási folyamatokra vonatkozó szolgáltatások meghatározása (szakmai tartalom, elvárt szolgáltatási színvonal, ennek minimum értéke, inputok/outputok,) tervezési, mérési, elszámolási, értékelési monitoring folyamatainak kialakítása, árak kialakítása (szolgáltatások fix és változó költségtartalma) és meghatározása, a költségelszámoláshoz szükséges adatgyűjtés és elszámolás folyamata, módszertanok dokumentálása,
SLA (Service Level Aggrement) alapon történő szolgáltatás fejlesztés a Gazdasági Főigazgatóságon Mérföldkövek a projekt során: az SLA projekt scope-jának specifikálása, tanácsadó partner kiválasztása (2 hónap) szolgáltatások meghatározása, helyzetelemzés (1 hónap) szolgáltatás katalógus elkészítése, szolgáltatás tervezés, véglegesítés, belső szolgáltatási rendszer adatkapcsolatainak definiálása, javaslat az SLA rendszer meglévő informatikai alkalmazásokban történő támogatására, rendszerterv elkészítése (4 hónap) folyamatszabályozás (ügyvitel, reklamáció kezelés, tervezés, árképzés, értékelés, ellenőrzés (2 hónap) módszertan kidolgozása, változáskezelés, dokumentálás, szerződések előkészítése (3 hónap) A projekt teljes időtartama: 12 hónap