Az egyetemi sport eladhatósága, mi kelti fel a cégek érdeklődését? Debrecen, 2014. szeptember 3.Készítette: Maszlavér Gábor.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Klaszterportál, adatbázis DDOP számú pályázat záró rendezvénye Pécs, június 30.
Advertisements

Működhet-e hatékonyan a társadalmi ügyek piaca? Dr. Latorcai Csaba helyettes államtitkár Budapest, Nemzetiségi és Civil Társadalmi Kapcsolatokért.
EREDMÉNYEK ÉS TERVEK A PÉCSI TUDOMÁNYEGYETEMEN AZ OKTATÁSIGAZGATÁS TERÜLETÉN Lengvárszky Attila oktatási igazgató Pécsi Tudományegyetem.
A szponzorálás.
Magyar Kerékpárosklub Hungarian Cyclists’ Club (HCC)‏ László János, elnök.
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ )” TÁMOP / A pedagógus(tovább)képzés kérdései és lehetőségei az egész napos iskola-
Business Process Outsourcing © Arthur Andersen 2001 Szolgáltató központok a harmadik évezredben Várnai Éva partner Andersen, Vezetési tanácsadás.
NEMZETI ÉLELMISZER- TECHNOLÓGIA PLATFORM TEVÉKENYSÉGE Boródi Attila (ÉFOSZ) Budapest, szeptember 24.
DPR kommunikáció alapelvei
CSERITI-Adományháló a jótékonyság új dimenziója
Közösségek és célcsoportok konstruálása dr. Szöllősi Gábor, szociálpolitikus, PTE BTK Szociális Munka és Szociálpolitika Tanszék.
Civil programok kommunikációja, a CSR-hez való kapcsolódás lehetséges módjai Dr. Győri Zsuzsanna KÖVET Egyesület október 24.
DPR és egyetemi stratégia Diplomás Páyakövetés
Vezetői tájékoztató a SZIE-DPR és SZIE-IMIR projektekről
Az Esőemberekért Egyesület által gondozandó elemek bemutatása.
Az EAL-NET rendszer a hallgatók szempontjából Készítette: Forgó Melinda és Gyenes Gábor.
Közösségfejlesztés a debreceni városrészekben
Hogyan válhatnak a cégértékek a teljesítmény katalizátorává? A Cegos üzleti reggelije március 3.
VERSENYKÉPES DEBRECENI EGYETEM Karrier- és alumni szolgáltatások továbbfejlesztése a Debreceni Egyetemen Alprojekt-vezető: Pilishegyi Péter DE hallgatói.
Bemutató - Prezentation
Kommunikációs politika
Csökkentse a nemfizetés kockázatát az Opten segítségével!
GOLDEN GLOBE Kft. Bearanyozzuk az életét! Szeptemberében vettük át a már jól bejáratott és megfelel ő vev ő körrel rendelkez ő céget a Golden Globe.
X. Magyar Vezérigazgató Találkozó Röjtökmuzsaj, szeptember Szükség van-e PR-ra? És ha igen, miért nem? EUROLEX Consulting MEDIA & PR.
Szponzoráció az egészségügyben 2011.február 18. Marketing, public relacitons és reklám az egészségügyben XIV. Országos Konferencia HunguestHotel Grift,
Piac és Profit Csökkentse a nemfizetés kockázatát az OPTEN segítségével!
DPR kommunikáció lehetőségei
DPR és a Karrier Iroda kapcsolata Koreferátor: Bolgár Zsolt Június 10. Hallgat ó i é s int é zm é nyi szolg á ltat á sfejleszt é s a Szegedi Tudom.
Széchenyi István Egyetem, Győr
Az Ökoiskola hálózat helyzete és tervei
Gondolatok az EVH Tájékoztatási Központjának második éves munkaprogramjához, kiemelten kezelve a Leader-t Haris Martinos, EVH Tájékoztatási Központ csapatvezetője.
CIVILEK és ÖNKORMÁNYZATOK
Sponsorare necesse est
Minőség menedzsment 6.előadás
8. Az eladásösztönzés.
1 Zala Megye az Információs Társadalomban Konferencia Zalaegerszeg, május 30..
„Határon innen, határon túl – integráció és migráció a Kárpát- medencében” – A projekt eredményeinek bemutatása Eger, február 25. Projekt záró konferencia.
Társadalmi Felelősségvállalás Napja szeptember 24.
EZERMESTER a magyar barkácsbolt hálózat
A MI INNOVÁCIÓNK Ágoston László SEiSMiC, szeptember 9.
Budapest, február 23. Vállalati társadalmi szerep- és felelősségvállalás pr-es szemmel,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’
Szakember Kérdések Megállapítás Megoldási javaslat javaslat Árajánlat Megvalósítás Pénzügyi Szakember Bemutatkozás Elemzés Ajánlat készítés Specialisták.
Kutatás, fejlesztés és innováció az oktatásban: javaslat egy ágazati innovációs stratégiára Halász Gábor Innováció az oktatásban Szakmai konferencia.
CSR ISMERETTÉRKÉP. Munkahely Közösség Környezetvédelem Piaci környezet Üzleti Etika Vállalatok Társadalmi Felelősségvállalása.
Mikroszintű versenyk é pess é g. Az üzleti szervezetek versenyképességének elemzése, a versenyképesség növelése Egy, a magyar közgazdászok által 1995-ben.
Piac és Profit Csökkentse a nemfizetés kockázatát az OPTEN segítségével!
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
Állatorvosi outsourcing Turóczy-Faritz Judit Praxismenedzsment Konferencia 2014.
Elektronikus Munkaerőpiaci Adatbázis és Karrierpont Hálózat TÁMOP / ,,e-KARRIER” CSAT Egyesület Cím: 4025 Debrecen, Arany János utca.
Külpiacra lépés az Európai Unióban – Gyurácz Németh Iván.
Az elégedett banki ügyfél
Piac és Profit Csökkentse a nemfizetés kockázatát az OPTEN segítségével!
Interkulturális mediáció bemutatása - ROMED2-ROMACT Interkulturális mediáció megvalósulása elméletben és gyakorlatban Jászfényszarun ROMED2-ROMACT programon.
PTE INNOVÁCIÓS NAP 2015 A PTE marketing eszköztára KKV-k részére felsőoktatási marketing | üzlet vagy sem? Deliné dr. Győrmárton Rita PTE Marketing Osztály.
MINŐSÉGMENEDZSMENT 6/2. előadás
Vállalkozásfejlesztés Kazincbarcika térségében Wächter Balázs.
Dr. Németh Gábor egyetemi docens Faipari mérnöki alapszak duális képzésének szakfelelőse Duális képzés a faipari mérnöki alapszakon.
Okos Jövő Fórum 2015 Smart Future Fórum 2015 Győr A Széchenyi István Egyetem és az Okos Jövő Innovációs Klaszter közös rendezvénye.
Kárpáti Gábor Innováció Menedzsment Központ, Dunaújvárosi Főiskola Mit is gondoljunk az innovációról?
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
XXII. ORSZÁGOS SZEMÉLYSZÁLLÍTÁSI SZAKMAI KONFERENCIA KITÖRÉSI PONTOK A KÜLÖNJÁRATI AUTÓBUSZOS SZEMÉLYSZÁLLÍTÁSBAN Moderátor: Tóth Mihály független marketing.
BEMUTATKOZÁS Magyar Fényreklámgyártók Szövetsége KÖZGYŰLÉS április 7.
<Fejléc - Előadás címe>
A SEMMELWEIS ALUMNI IGAZGATÓSÁG MODERNIZÁLÁSA
A vállalatok társadalmi felelősségvállalása, mint a fenntarthatóságot támogató szemlélet - Berkesné Rodek Nóra -
Probléma meghatározása
Bankreklám vagy szappanopera?
Tanácsadás / Szakterületi tanácsadás
Kooperatív Képzés - Avaya
Értékesítési oktatás Előadó: [Név].
Előadás másolata:

Az egyetemi sport eladhatósága, mi kelti fel a cégek érdeklődését? Debrecen, szeptember 3.Készítette: Maszlavér Gábor

Szereplők azonosítása Hallgató Szervezők Szolgáltatók Támogatók

Szponzoráció okai „csak” – szimpátia alapján (egyesületi kötődés / alumni / főnök fia oda jár) CSR (társadalmi felelősségvállalás) Üzleti céloknak való megfeleltetés

Stratégia Több forrás >> nagy elérés, azaz tömegsportok Forrás szerzési stratégia Kommunikációs stratégia Széles kommunikáció (hallgatók és környezetét megcélozni, jól láthatóvá tenni az eseményt)

Támogatószerzés alapjai 1.Mi a termék? 2.Kinek akarjuk eladni? (kapcsolódási pontok, miért előnyös neki) 3.Hogyan keressük meg őket? 4.Milyen szinten?

Támogatószerzés lépései 1.Bemutató / Kiajánló készítése 2.Adatbázis rögzítése 3.Kilövés 4.Telefonos megerősítés 5.Személyes találkozó 6.Árajánlat 7.Megvalósítás 8.Riport

Támogatói fokozat szemléltetése -Akár 8-10 fokozat esemény/eseménysoroza t méretétől függően -Névadó, Főtámogató, Kiemelt támogató, Arany, Ezüst, Bronz fokozatú támogató, Egyéb támogató, Kereskedelmi partner, Médiapartner

Köszönöm a figyelmet! Debrecen, szeptember 3.