MŰVÉSZETI NEVELÉS – OKTATÁS A FENNTARTÓ SZEMÉVEL MÚLT, JELEN ÉS JÖVŐ Budapest, 2014. október 15. Selmeczi Zoltán főosztályvezető Köznevelés-igazgatási.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Tanfelügyelet – egységes külső értékelés
Advertisements

Az OH TÁMOP fejlesztései
MegyeVersenysport (fő)Amatőr sport(fő) Baranya Bács-Kiskun 38 Nincs adat Békés 26 Nincs adat Borsod-Abaúj-Zemplén Budapest Csongrád.
Molnár László tanügy-igazgatási igazgatóhelyettes BPI
Az országos pedagógiai-szakmai ellenőrzés rendszere – TÁMOP 3.1.8
KÖSZÖNTJÜK A SZAKKÉPZÉSI TALÁLKOZÓN!
Alapfokú művészetoktatási intézmények finanszírozása, ellenőrzése
A TISZK-ek fenntarthatósága 1 Budapest, január 14.
BORSOD-ABAÚJ-ZEMPLÉN MEGYEI KORMÁNYHIVATAL
A kormányhivatal közoktatási feladatai és az új oktatási koncepció
Szakképzési szakértők szakképzési változásokra való felkészítése A szakképzési megállapodás és a szakmaszerkezeti döntés Helyszín dátum Nemzeti Fejlesztési.
A Megyei Pedagógiai Intézet szolgáltatásai a 2013/2014-es tanévben
A Győr-Moson-Sopron Megyei Kormányhivatal Oktatási Főosztályának feladatai a 2011/2012. tanévben Némethné Fülöp Terézia oktatási főosztályvezető
Az Oktatási Főosztály és a köznevelési intézmények feladatai a
Megyék és megyeszékhelyek gyakorlójáték
A TÁRSADALMI KOHÉZIÓT ERŐSÍTŐ BŰNMEGELŐZÉSI ÉS REINTEGRÁCIÓS PROGRAMOK MÓDSZERTANI MEGALAPOZÁSA” TÁMOP / kiemelt projekt Elítéltek többszakaszos,
VPOP Jövedéki Igazgatóság
Dél-alföldi régió Országos adatok Itt!!! Bezárás
Didaktika 2. Tanügyi és iskolai szabályozás
Borbély Tibor Bors szakmai tanácsadó Budapest, március HEF OP „Képződj, hogy segíthess” Foglalkoztatás és szociális.
A Klebelsberg Intézményfenntartó Központ
2009. év rendezvényeinek összefoglalója február 8-16.
JOGSZABÁLYI VÁLTOZÁSOK A Felnőtt képzésBEN
Dobbantó projekt pályázati tájékoztató... a sikeres pályázáshoz szeptember.
szerepe a köznevelésben
A büntetés-végrehajtási szervezet részvétele
A kerettantervek fejlesztése
VPOP Jövedéki Igazgatóság
Együttműködés a HUMÁN TISZK és a Mérei Intézet között SÁRIK ZOLTÁN.
Adathozzáférési, illetve adatszolgáltatási, valamint díjmentességi igény felmérése az Építésügyi Dokumentációs és Információs Központ illetve az Országos.
A Nemzeti Iskolagyümölcs-program fenntartói szemmel
A KLIK szerepe a szakképzés irányításában
Fiatal elkövetők és sértettek az ERÜBS tükrében
Szektorok közötti együttműködések
KÜLFÖLDI MUNKAERŐ INTEGRÁCIÓJÁNAK ELŐSEGÍTÉSE – MUNKAVÁLLALÓI IGÉNYEK ÉS A SZAKSZERVEZETEK LEHETŐSÉGEI ÉS SZÁNDÉKAI Agócs Andrea Magyar Szakszervezetek.
2011. évi CLXXXVII. törvény a szakképzésről Hatályos: január 1-től.
A pedagógiai-szakmai szolgáltatások rendszere
2. Az egészségközpontú gyógyítás programja
A művészetoktatási intézményeket érintő jogszabályi változások „Művészetoktatás a jogszabályok útvesztőiben” konferencia Budapest, március 31. Imre.
Az intézményi minőségfejlesztéshez kapcsolódó feladatok a TÁMOP-3. 1
TÁMOP – A- 12/1. ALAPVETŐ CÉL  HH és HHH tanulókat nevelő iskolák kapcsolatfelvétele, programkínálatuknak bővítése  testvériskolai kapcsolat.
VPOP Jövedéki Igazgatóság
Intézményfenntartás a köznevelésben, új irányok
Tehetségfejlesztő munka a Vénkerti Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskolában Akkreditált Kiváló Tehetségpont.
szolgáltatástervezés Dr. Gazsi Adrienn, Kézenfogva Alapítvány
Tájékoztató A járási tréningekről Dr. Marosi János MKKSZ Szabó F. Attila MKKSZ Budapest, május 19. „Önkormányzati kapacitásépítés norvég‐magyar együttműködéssel”
,,Önértékelés –Tanfelügyelet – Minősítés”
Pedagógusminősítés és tanfelügyelet 2015 KÖSZOE Kecel,
A szakképzés jelene és jövője a KLIK-ben. Jogszabályi háttér: A nemzeti köznevelésről szóló évi CXC. törvény A szakképzésről szóló évi CLXXXVII.
Jogszabályok A nemzeti köznevelésről szóló évi CXC. törvény (Nkt.) A szakképzésről szóló évi CLXXXVII. törvény (Szt.) 229/2012. (VIII. 28.)
A köznevelési intézmények művészetpedagógiai módszertani megújítása
XII. Küldöttgyűlés Budapest május 13..
Változások és eredmények a GINOP 5. 2
A magyarországi K+F politika
Szombathelyi Szolgáltatási pályaorientációs feladatai
A helyettes szülői ellátás működése
Az invazív meningococcus-betegség járványügyi helyzete Magyarországon,
3. célterület keretében részt vevő 3 fő szakorvos jelölt
A regisztrált bűncselekmények száma Komárom-Esztergom megyében, 2009
TÁMOP A-11/ Humánerőforrás-fejlesztés képzési díj és ösztöndíj támogatás által a Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kórház és Egyetemi Oktató.
A végzős tanulók döntési irányai a középiskolákban
Speciális szóródás: Koncentráció
TÁMOP A-11/ Humánerőforrás-fejlesztés képzési díj és ösztöndíj támogatás által a Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kórház és Egyetemi Oktató.
a középfokú iskolai felvételi eljárás rendje
Országos Kompetencia Mérés 2011
Készítette: Koleszár Gábor
TÁMOP-6.2.2/A-09/ Képzési díjak támogatása a Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kórház és Egyetemi Oktató Kórházban Sajtótájékoztató.
Együtt a változásokért
Az ÁFSZ minőségirányítási rendszerének kialakítása
Előadás másolata:

MŰVÉSZETI NEVELÉS – OKTATÁS A FENNTARTÓ SZEMÉVEL MÚLT, JELEN ÉS JÖVŐ Budapest, október 15. Selmeczi Zoltán főosztályvezető Köznevelés-igazgatási Főosztály

Intézményrendszer Két felmérés: decemberében (KLIK belső) 2014 nyarán (OH projekt keretében törvényességi ellenőrzés, szakmai helyzetfelmérés minden székhelyintézménynél)

Intézményrendszer 2. AMI ellenőrzés 2014-ben A 2013/2014. tanév végén az Oktatási Hivatal projektjének keretében megtörtént a törvényességi ellenőrzés. (Tankerületi kormánytisztviselők és szakértők bevonásával) A dokumentációk elkészültek, elemzés alatt állnak. Részletes beszámoló első negyedévében várható. A begyűjtött tapasztalatok felhasználásra kerülnek a fenntartható – szükséges és elégséges – struktúra tervezése során.

Intézményrendszer 3. KLIK-es intézmények száma (AMI): 390 székhelyintézmény, 104 tagintézmény, 926 feladat-ellátási hely. MEGYEAMI-k SZÁMAFELADATELL. HELY 19 MEGYE BUDAPEST30235 ÖSSZESEN:

Intézményrendszer 4. Az iskolák intézménytípus szerinti megoszlása: MegyeTiszta profilú AMITöbbcélú intézmény Bács-Kiskun 511 Baranya413 Békés415 Borsod-Abaúj-Zemplén521 Budapest219 Csongrád615 Fejér418 Győr-Moson - Sopron612 Hajdú-Bihar421

Intézményrendszer 4. MegyeTiszta profilú AMITöbbcélú intézmény Heves29 Jász-Nagykun-Szolnok512 Komárom-Esztergom84 Nógrád23 Pest megye3628 Somogy317 Szabolcs-Szatmár-Bereg421 Tolna15 Vas53 Veszprém610 Zala39 Összesen:134256

Tanulólétszám

Tanulólétszám számokban A 2013/2014. tanévben: tanuló, ebből tanuló Budapesten, tanuló a 19 megyében vett részt alapfokú művészeti oktatásban. A tanulók: 65 %-a zeneművészeti (82247 fő), 17,5 %-a táncművészeti (22394 fő), 14 %-a képző- és iparművészeti ( fő) 3,5 %-a szín- és bábművészeti (4148 fő) képzésben vesz részt.

Tanulólétszám számokban 2.

Tanulólétszám számokban 3.

Tanulólétszám számokban 4. A tanulók megoszlása táncművészeti ágon belül

Tanulólétszám számokban 5. A tanulók megoszlása képzőművészeti ágon belül

Tanulólétszám számokban 6. A tanulók megoszlása szín- és bábművészeti ágon belül

Művészeti képzést folytató középiskolák KÖZÉPISKOLÁK IntézményZeneművészeti ágTáncművészeti ág Képző és iparművészeti ág Szín és bábművészeti ág Bács-Kiskun61131 Baranya2112 Békés81262 Borsod-Abaúj-Zemplén61151 Budapest Csongrád541 Fejér211 Győr-Moson-Sopron5113 Hajdú-Bihar6115 Heves11 Jász-Nagykun-Szolnok11 Komárom-Esztergom11 Nógrád11 Pest311 Somogy11 Szabolcs-Szatmár-Bereg2112 Tolna11 Vas211 Veszprém21 ÖSSZESEN

Művészeti szakképzés

Művészeti szakképzés 2.

Művészeti szakképzés 3.

Művészeti szakképzés 4.

Művészeti szakképzés 5.

Térítési- és tandíjszabályzat A fenntartó jogszabályban meghatározott feladata, hogy megállapítsa a kérhető térítési díj és tandíj szabályait, a szociális alapon adható kedvezmények feltételeit. Egységes szerkezetben tartalmazza a művészeti képzésre vonatkozó térítési és tandíjszámítást az összes többi esetben fizetendő díjakkal (pl. szakképzés, kollégium). A térítési díj, tandíj befizetésére, visszafizetésére vonatkozó rendelkezéseket az intézményi házirendben és a KLIK eljárási utasításában foglaltak szerint kell eljárni. a művészeti oktatásban résztvevő tanulók 20,5 %-a térítésmentesen veszi igénybe az oktatást

Díjfizetés alól mentesülő tanulók

Köszönöm a figyelmet!