Konkrét ügyfélkezelési technikák, gyakorlatok egy cég életében

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Növekedés-támogatás M27 ABSOLVO. 2 Mi kell a növekedéshez?
Advertisements

Meglévő előfizetés meghosszabbítása a Vodafone Online Shopban
Ezt szavazták meg az év legjobb jének Ha úgy gondolod, hogy boldogtalan vagy, nézd meg őket!
Koncepció MARKETING Cernat Kati Cernat Kati.
Privát banki szolgáltatások és befektetések a Citibanktól.
 Jób 30:9 És most ezek gúnyolódnak rajtam, ezek fecsegnek rólam.  Zsolt 1:1 Boldog ember az, aki nem jár a bűnösök tanácsa szerint, nem áll a vétkesek.
A B2B e-kereskedelem sajátosságai Előadó: Dimitrova Dessislava Cégvezető, Alphasonic Kft Április 17.
Tájékoztató a Kormányzati Ügyféltájékoztató Központról
Közösségi média és a könyvtár Trendek Közösségi média és a könyvtárak Trendek
E.ON – Versenyben Önökért!
György István Ügyvezető igazgató Update software Magyarország Kft
CHIEFTEC – Industrial Co., Ltd
Az E.ON partnere az energiaszolgáltatásban
Reklámok az interneten: célozni tudni kell! Erőss Csaba.
Informatikai megoldások egy kézből
A fogyasztói magatartás
Köszönti Önöket az és vezetője, Bohnné Keleti Katalin, okleveles közgazda, nemzetközi marketing szakértő, a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja.
Hogyan segítik a tanításkísérő szemináriumok az összefüggő egyéni szakmai gyakorlatot? ELTE PPK N. Kollár Katalin
Hogyan válhatnak a cégértékek a teljesítmény katalizátorává? A Cegos üzleti reggelije március 3.
CRM Customer Relationship Management –
A cég 2007 óta működik Világszerte, óriási sikerrel Termékei: Letölthető szoftverek Elektronikus könyvek CD-k Már 6 nyelven elérhető …hamarosan magyarul.
Piac és Profit Pénzünknél maradva! Követeléskezelés eredményesen! Megbízható partnerállomány és követeléskezelés az Opten segítségével!
Kevés az Ügyfél ?. 1.a legtöbb KKV-nek van weboldala 2.Időt és pénzt költenek a látogatókra Tény.
Üzleti közösségekhez tartozás Magyar Vállalkozók Üzleti Köre
Üzleti Terv A WowWe a legkorszerűbb és a legdinamikusabb üzleti tervet ajánlja a direkt értékesítési iparágban ….. 5 jövedelemforrással.
A CRM rendszerek sikeresen gyűjtik az adatokat, a DM rendszer pedig biztosítja azt, hogy a vállalatok ne csak tudjanak az ügyfelekről, hanem meg is értsék.
A cég alapítója, és tulajdonosa James Ward
Az oktatás az EU-ban Lisszaboni statégia: Célmeghatározás –mit –mikorra –ki által –milyen minőségben Az eszközök között kiemelt helyen az egész életen.
VEZETŐI SZÁMVITEL © – A STRATÉGIAI MÓDSZEREK INTEGRÁLT MEGVALÓSÍTÁSÁRA – dr. Laáb Ágnes BME, egyetemi docens, kandidátus elé r hetőség:
KÖSZÖNTÜNK TÁJÉKOZTATÓNKON ! Supreme2x2.
Titokzatos vásárlók.
Közép-Európai Innovációs Központ – Forrás Informatika Kft. Ágazati Kutatás – Szoftverfejlesztés Május 17. Eger Tóth András Senior Projekt Menedzser.
Kotulyák Tamás, Get Energy Magyarország Kft.
A JÓ PAP IS… – Képzések és tanácsadások szakembereknek, munkáltatóknak Előadó: Garadnay Tea FEMI vezető Budapest Esély Nonprofit Kft.
A vezető mint sikertényező szerepe egy középvállalkozás
Magasszintű automatizált marketing megoldások az e-kereskedelemben
A gazdasági válság hatása a magyarországi vállalkozások körében H-1024 Budapest, Margit krt. 5/b  Tel: :   Web:
Versenyelőny az informatika segítségével! Előadó: Dimitrova Dessislava Ügyvezető, Alphasonic Kft Október 8.
? ? ? ? ? Molnár Ferenc Milyen a jó informatikai háttér az ügyfélkezeléshez, ügyfél- információhoz? A jó CRM nélkülözhetetlen.
Excel vagy… …szuperszoftver!
Név: Születési név: A megpályázott munkakör: Boltvezető Fejlődésének érdekében, és a cég igényeit is szem előtt tartva, az ország különböző részein történik.
GO! STORE® - MAGYARORSZÁG
+ Az e-adatbázis kincset ér De hogyan használjuk?.
Eladás az ÚJ személyiségtípusokra szabva
8+2 TIPP a tuti hírlevélért!
Értékesítési technikák
Okos kütyük a mindennapi életünkben 
Elektronikus Munkaerőpiaci Adatbázis és Karrierpont Hálózat TÁMOP / ,,e-KARRIER” CSAT Egyesület Cím: 4025 Debrecen, Arany János utca.
1 LGN Travel Card vwww.lgn-travel-card.com. 2 A cég alapítója és tulajdonosa James Ward.
Innováció a vezetésben – vezetés egy innovatív cégben Innovációs speci előadás december 12. Lévai Gábor.
Az INFORMATIKA – HOZZA vagy VISZI a PÉNZT? Előadó: Dimitrova Dessislava Cégvezető, Alphasonic Kft Március 12.
Az elégedett banki ügyfél
 Az elmúlt években ki kristályosodtak azok az alapelvek, amelyek meghatározóak a CIB Bank működése során, és továbbra is változatlanok:  Fenntartható.
Név: Születési név: A megpályázott munkakör: Boltvezető Fejlődésének érdekében, és a cég igényeit is szem előtt tartva, az ország különböző részein történik.
4. Bináris Bónusz! 10% Az Ön Bináris struktúrájának két ága /lába/ van . Kétféleképpen kerülhet új tag a rendszerébe. Vagy Ön csatlakoztat új tagokat.
Az INFORMATIKA nem költség, hanem TERMELŐESZKÖZ!
IVSZ AKADÉMIA, október 2. Cégműködtetésről, gyakorló vezetőknek Dr. Kornai Gábor, elnök AAM Tanácsadó Zrt.
Jogi informatika1 INFORMATIKA III. alkalom szeptember ELŐADÓ.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Termék vagy szolgáltatás értékesítése. Bevezetés Röviden mutatkozzon be, és mutassa be munkatársait. Ismertesse azt a terméket vagy szolgáltatást, amelyet.
1. „Úton az elektronikus levéltár felé” konferencia Informatikai iratkezelő rendszerek minősítése, tanúsítása, az iratkezelő szoftverek jogszabályi.
Szállítói számlakönyvelő Dolgozz velünk az Élet habos oldalán!
Országos nagykereskedelmi menedzser
Sales Back Office Specialista Dolgozz velünk az Élet habos oldalán!
Dokumentumkezelő rendszer bevezetésének tapasztalatai
MIT ígér neked a Kampányépítő Mesterkurzus?
AZ ÜGYFÉL ELÉGEDETTSÉG MÉRÉSÉT?
Szociális város-rehabilitáció Szárazréten október 20.
Gyorsabb és hatékonyabb munkavégzés
Előadás másolata:

Konkrét ügyfélkezelési technikák, gyakorlatok egy cég életében Előadó: Dimitrova Dessislava Cégvezető, Alphasonic Kft. 2014. Szeptember. 24 www.alphasonic.hu

Tények Az ügyfelek több mint 70%, ha rossz bánásmódban részesül, akkor nem veszi meg a terméket és elpártol a cégtől Csak az ügyfelek 4% szokott panaszkodni, a 96%-a inkább nem szól Amennyiben meg tudjuk szerezni az ügyfeleink lojalitását, akkor legalább 10szer többet költenek nálunk, mint amennyi a legelső vásárlásuk értéke volt

Tények             =        =  Ha egyszer valaki nem volt velünk megelégedve, akkor 12 pozitív tapasztalat kell, hogy újra elégedett legyen!

Mire képes egy nem elégedett ügyfél? United Breaks Guitars (Youtube)

Mitől lesz elégedett az ügyfél?

1. Mindig teljesítjük, amit ígértünk Az ügyfeleink igényeit teljes körűen felmérjük, szembesítjük azzal, amit képesek vagyunk szolgáltatni és csak utána teszünk ajánlatot Ha még is bekövetkezik a baj, akkor az ügyféllel közösen kidolgozunk egy megoldást, amely kezeli a helyzetet

2. Biztosítani a folyamatos üzletmenetet A beérkező ügyféligényeket (akár személyes, telefonos, vagy elektronikus) kezelni kell azonnal Olyan személyzet fogadja az ügyfél igényeket, akik a TOP10 leggyakoribb kérdésre, érdeklődésre nem csak azonnal tudja a választ, hanem vezetői döntés nélkül is segíteni tud

3. Biztosítani a folyamatos vevői elégedettséget Az ügyfél nem várhat! Kiválasztani a legjobb informatikai eszközöket, szoftvereket A front vonalon a legalkalmasabb munkatársak fogadják az ügyfelek igényeit, érezze az ügyfél a törődést Folyamatosan mérd az elégedettséget és optimalizáld a helyzetet, ha szükséges

A vevők sok forrásból azonnal információhoz jutnak Referenciák Weboldal Social Media Közösség Email A VEVŐ az információ „Mátrix”-ban

4. Kényelmes vásárlás

5. Bőséges csere Az ügyfélnek mindig nyújtsd többet, mint amennyit elvárt volna

6. Tarts folyamatos kapcsolatot, ne csak skalpolj

7. Segítsd ügyfeledet! Ha kell biztosíts neki piacot, hozz neki vevőt!

8. Ha már bekövetkezett a baj… Kérj elnézést! Biztosíts együttérzést az ügyféllel! 3. Beszéltesd az ügyfelet! 4. Hallgasd meg! 5. Adj megoldást!

9. A vevőid 15 %-a Prémium Minőséget szeretne

10. Éves nagy ügyféltalálkozók

Dimitrova Dessislava, dessi@alphasonic.hu Köszönöm a figyelmet! Dimitrova Dessislava, dessi@alphasonic.hu