Telekommunikációs vállalat 100 százalékkal növelte a válaszarányokat az SPSS Clementine® segítségével.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A profitmaximalizálás és a Superbrands november 4. Kempinski Hotel Corvinus dr. Serényi János – Superbrands Bizottság, elnök.
Advertisements

Marketing mix Holt (1995).
Lengyelország: Allegro Magyarország: TeszVesz és Vatera
PTE PMMK ÉPÍTÉSKIVITELEZÉSI ÉS MÉRNÖKI MENEDZSMENT TANSZÉK MINŐSÉGMENEDZSMENT 4. ELŐADÁS.
BEE Satisfaction / Piackutatás Vélemény felmérés Online elégedettség mérés.
CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT (CRM)
Nav N Go Vállalati áttekintés Bevezetés  A Nav N Go Kft ben alakult meg azzal a céllal, hogy forradalmi és innovatív megoldásokat kínáljon.
Verfasser · weitere Angaben
BMBY.expert a mi szaktudásunk. Az Ön vezetése A vezető ingatlanközvetítők a BmBy.expert ©-et választják Önökben megvan a Vezető? Több kontrollal és átlátással.
Data Explorer Kft. Tóth Nándor Ügyvezető.
Szűcs Imre CRM elemző GE Consumer Finance Budapest Bank Rt.
Felszámolók Országos Egyesülete Balatonalmádi Szeptember 14.
Optimális szervezet Kiegyensúlyozott stratégiai mutatószám rendszerrel
2 A biztosítási piac 2013 első félévében 5,15%-ot nőtt (436 milliárdos díjbevétel)..
Tud Ön hullámlovagolni? 2012 után a kibocsátás-kereskedelemben Baráth Barna Vertis Zrt szeptember 15.
Minőségmenedzsment alapelvek
Vállalkozásunk külső, belső kapcsolatrendszere és értéklánca
Adatbányászat a kontrollingban
ERP Integrált vállalatirányítási rendszer
Célcsoport elérése – online támogatással Go East! – a ki nem használt lehetőségek birodalma.
Személyes eladás az Avon Cosmetics Hungary Kft esetében
Alapfogalmak.
4. Előadás Vállalatgazdálkodási alapok
A külső környezet elemzése
Riglersystem TH Szellemi Eszköz Menedzsment a Széchenyi István Egyetemen.
E-beszerzés Bravo csoport.
A marketing új dimenziója: a geomarketing Kovács András főiskolai tanársegéd Modern Üzleti Tudományok Főiskolája, Tatabánya
Webbányászat (web mining) Mártonffy A: Kutakodom, tehát vagyok cikke nyomán.
Az SPSS technológiával háromszorosára nőtt az online eladásokból származó bevétel.
A CRM rendszerek sikeresen gyűjtik az adatokat, a DM rendszer pedig biztosítja azt, hogy a vállalatok ne csak tudjanak az ügyfelekről, hanem meg is értsék.
Copyright © 2005 | update software AG | update software Magyarország Kft. Radics Sándor principal IV.
CRM konferencia A CRM kiszervezés gyakorlata, szintjei Kiss Tibor
Mit adhat egy jó controlling? A Kerry Hungária Kft. controlling rendszerének bemutatása Általános Vállalkozási Főiskola Vállalkozásszervező Szak 2003.
A website teljesítményének vizsgálata, fejlesztése 1. Forrás: WebTrends Analysis Suite, Advanced Edition White Paper (
Ipari középvállalat projektvezetőjének tapasztalatai az integrált vállalatirányítási szoftver bevezetési szakaszában Projektmenedzsment Fórum A kis-
Tudásszervezetek értékteremtésének anomáliái
A partneri kapcsolatok értékelése hálózati együttműködés esetén
Szolgáltatásfejlesztés Az értékesítési és marketing osztály feladata Új szolgáltatások kifejlesztése a hagyományos és a versenypiaci tevékenységhez.
Kalandorok kíméljenek! Július 29.. A címadás indoka Reklám céljai: –Termékeladás –Márkanév ismertsége –Márkakép kialakítása –Márkahűség kialakítása.
Minőség menedzsment 6.előadás
A lánc menti együttműködés és az innováció: a képességek és a meghatározó szakértelem kombinálása dr. Sebők András Campden BRI Magyarország Nonprofit Kft.
Hiszünk minden egyes ügyfél fontosságában. Minden egyes vásárlásuk, látogatásuk fontosságában. Annak részleteiben, ahogyan Ők ezt megélik. Kiváló ügyfélkiszolgálás.
Online értékesítési modellek
Magasszintű automatizált marketing megoldások az e-kereskedelemben
Körmendi György SPSS Hungary 2007 november 6. Magyar nyelvű szöveganalitika.
III. SPSS Adatelemzési Konferencia Az adatbányászati piac trendjei Hogyan használjuk ki lehetőségeinket? Szirmai Ákos Partner, szakmai igazgató április.
Az információrendszerek kialakulása
Célzott partnergyűjtés (lead generation) IDG Magyarországi Médiaszolgáltató Kft Budapest, Madách Imre út Tel: (1) Médiaajánlat Új,
Az utazásszervezés kihívásai TO stratégia / 1 Milyen TO vállalati stratégia tesz ma versenyképessé? 1.NAPRAKÉSZ A világ kihívásainak megfelelő!
Adatbányászat Excel 2007-tel
GO! STORE® - MAGYARORSZÁG
Közösségi marketing Egy új üzleti modell az Új Korszak Társaságával.
A website teljesítményének vizsgálata, fejlesztése 1. Forrás: WebTrends Analysis Suite, Advanced Edition White Paper (
A marketingeszközök különböző piaci helyzetekben alkalmazott, az adott piaci helyzetnek megfeleltetett kombinációja.
VÁLTOZÁSOK AZ ISO 9001 SZABVÁNYBAN 2015.
Assoc. Prof. Ján Gunčaga, PhD. Faculty of Education Catholic University in Ružomberok Nyílt forráskódú szoftverek és IKT az oktatásban.
1 VIIR Vállalatirányítási Integrált Információs rendszerek I. (Történeti áttekintés - TEI) Szent István Egyetem TATA Kiválósági Központ és Informatikai.
Cégnév Üzleti terv. Célkitűzések A cég hosszú távú céljainak egyértelmű bemutatása –Használjon a cég növekedését alátámasztó kifejezéseket, de legyen.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Dr. Veres István BME-MVT Személyes eladás tervezése.
Lajos Nikoletta - Project manager Fürjes Ádám - Webshop manager.
Szent István Egyetem Közgazdaságtudományi Jogi és Módszertani Intézet
Kalandorbolt – évi értékesítési terv
Innováció, vagyis kitörés a Minden- napokból.
A külső környezet elemzése
Adventure Works Értékesítési ajánlat, <év>.
Szűk keresztmetszet a banki digitalizációban
Üzleti terv bemutatása
Vállalati terv bemutató
Az MNB szempontjai a napon belüli elszámolással kapcsolatban
Előadás másolata:

Telekommunikációs vállalat 100 százalékkal növelte a válaszarányokat az SPSS Clementine® segítségével.

 BT (Brit Telekommunikáció) vásárlásra akarta ösztönözni a vevőket.  Felmérni a vevők hajlandóságát és,  Vevőprofilok kialakítása  Új termékek kialakítása a speciális igényű vevőknek

 A világ vezető adatbányászati szoftvere.  Az SPSS Clementine használata számos területen teszi hatékonyabbá egy vállalat működését. ügyfélszerzés és megtartás ügyfél életciklus érték növelés, kockázat kezelés, csalások felderítése és megelőzése, terméktervezés

 A numerikus és szöveg típusú, valamint Web-log adatok és kérdőív eredmények hatékony elérését, adattranszformációját és integrálását. Ezen funkcionalitásában egyedülálló a versenytársaival szemben.  A legfejlettebb statisztikai és tanuló algoritmusok használatával a gyors modellépítést és validálást.  Az előrejelző modellekben foglalt üzleti előnyök hatékony felhasználását, alkalmazását, a folyamatok valós idejű kezelését vagy ütemezését a felhasználók, illetve a megfelelő döntéstámogató rendszerek felé.

 Vevők megtartása, új vevők szerzése  Monopolhelyzet kialakítása a piacon  Bevétel növelése (jelenleg 29 mrd dollár)

 Egy adatbányászati eszköz segítségével felmérni a vevők igényeit és ezek alapján modelleket alkotni.  A BT az SPSS Clementine adatbányászati szoftvert választotta a modellek megalkotásához.

 Létrehoztak egy kampányelemzési csoportot.  Vevőcsoport-modellek alkotása egy kiemelt termékükre nézve. Reklámlevél kampány Nemzetközi marketing intézkedések.

 A csoport által összegyűjtött adatok és kísérleti modellek átadása a Clementine-nek.  Egyéni igények figyelembevétele  Döntési fák kialakítása.  Stephen O'Brien véleménye: Clementine csökkenti a kudarc költségét azzal, hogy megengedi neked, hogy sok ötletet kipróbálj gyorsan és kizárja őket megfontolásból.

 100 %-kal javította a reklámlevél válaszarányokat.  Eladásokat növelte  Eredményesebb marketing intézkedések.  Elősegítette a vállalat jövőbeni fejlődését.

Források:  megoldasok/clementineadatbanyaszatipl atform.html ( ) megoldasok/clementineadatbanyaszatipl atform.html  ( )