Miért kell ösztönözni a fogyasztókat, kereskedőket?

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Marketingkommunikáció és PR
Advertisements

E-Corvina Informatikai Szolgáltató Kft Budapest, Róbert Károly krt ▪ Telefon: (1) ▪ Fax: (1)
Kétharmad, háromnegyed, négyötöd: mindenki olvas újságot
…hogy hogyan lehetne az Internet segítségével pénzt keresni? Mit szólna hozzá, ha mától kezdve részesedhetne egy webáruház bevételéből?
Automatikus szállítási hűségprogram
A társadalmi tényezők hatása a tanulásra
Milyen jogsértésért mennyit kell fizetnünk? – kockázatmátrix az e- kereskedelem és az online marketing területén Dr. Ormós Zoltán Ormós.
Franchise tagok száma. Rendelések száma Körzetenkénti rendelések száma, szállítási díjak.
A tudomány a gyakorlat szolgálatában A távmunkával szembeni munkáltatói beállítottságok a nemzetközi összehasonlítás perspektívájában Makó.
ELEKTRONIKUS KERESKEDELEM
Közösségi hálózatok alkalmazása internet marketingben
E-Corvina Informatikai Szolgáltató Kft Budapest, Róbert Károly krt ▪ Telefon: (1) ▪ Fax: (1)
Hirdetési termékek – Direct Marketing eszközök.  Célzott, testreszabott hirdetési lehetőség  A hirdető által megadott szempontok alapján szűrt címlistára.
Harapjon rá a megtakarításra! Önkormányzati kiadások hatékony felhasználásának eszközei.
Budapest, április 11. dr. Bart István Igazgató Magyar Energiahatékonysági Intézet Lakóépületek Energiahatékony Felújítása Lakossági igények, állami.
MATEMATIKA Év eleji felmérés 3. évfolyam
Megújuló energia tanúsítványok az EON ügyfelei számára
Számítástechnikai rendszerek bérleti konstrukciója.
PRO WEAR.
Kérjük halkítsák le telefonjukat!
a szülői elégedettségmérés legfontosabb eredményeiről
Strictly confidential Templates English version 11/
6) 7) 8) 9) 10) Mennyi az x, y és z értéke? 11) 12) 13) 14) 15)
A tételek eljuttatása az iskolákba
Üzleti megoldás nemcsak üzletembereknek !. Mit kell tudnod és mit kell mondanod ? - Milyen érvek vannak az elkezdés mellett. - Hogy épül fel, az üzleti.
Hogyan lehet több millió Ft-ra szert tenni befektetés nélkül ! Figyelem ! Az egész rendszer egy vásárlói közösségre van ráépítve ! Az azonnali jövedelem.
A MILLIOMOS KÉPZÉS © Success Systems International – 2006
1. IS2PRI2 02/96 B.Könyv SIKER A KÖNYVELÉSHEZ. 2. IS2PRI2 02/96 Mi a B.Könyv KönyvelésMérlegEredményAdóAnalitikaForintDevizaKönyvelésMérlegEredményAdóAnalitikaForintDeviza.
A Microsoft Windows Vista gazdasági hatásai Lehetőségek az ökoszisztéma számára Microsoft Innovációs Nap november 27. Komáromi Zoltán Ügyvezető igazgató.
Giovanni Ferrini Fashion
Az online reklám esete a joggal
…hogy hogyan lehetne az Internet segítségével pénzt keresni? Mit szólna hozzá, ha mától kezdve részesedhetne egy webáruház bevételéből?
Extra Árkedvezmény Azonnal! Fizessen kevesebbet akár: %-kal.
…hogy hogyan lehetne az Internet segítségével pénzt keresni? Mit szólna hozzá, ha mától kezdve részesedhetne egy webáruház bevételéből?
Sárgarépa piaca hasonlóságelemzéssel Gazdaság- és Társadalomtudományi kar Gazdasági és vidékfejlesztési agrármérnök I. évfolyam Fekete AlexanderKozma Richárd.
A SuperShop kártya sikere – mitől jó egy jó kártya? Nemcsics Róbert
Mi is tulajdonképpen SprintWealth üzlet? A SprintWealth weboldalról szoftvereket és e-könyveket tölthetsz le 29 USD regisztrációs díj ellenében. Az oldal.
KÖSZÖNTÜNK TÁJÉKOZTATÓNKON ! Supreme2x2.
Merre tovább? Tapasztalatok a kétszintű latin nyelvi érettségiről.
A webshopok vásárlóközönsége A diavetítés Kurucz Imre Internet Hungary 2009 konferencián tartott előadásának segédanyaga. A diákon az adatok bázisai nem.
A kutatás-fejlesztési tevékenység évi adatai Kiemelt fontosságú diák a 143. diás ppt-s bemutatóból: 2-3, 5,7,20,21,24,42,44,54,55,57-58,60,62,65-66,71-72,73-74,87-89,91-94,95-98, ,,119-
8. Az eladásösztönzés.
Gyorsjelentés a Kulturális Központok Országos Szövetsége tagintézményeinek felméréséről Kecskemét,
Felvételi pontok számítása alapképzésre, illetve egységes, osztatlan képzésre A felvételi összpontszámot, vagyis a rangsorolás alapjául szolgáló eredményt.
Online értékesítési modellek
50).6-os szint végponti fejtési üreg bejárata
Mese a 2Ft-os CT-ről  sok kicsi sokra megy  e-kereskedők vagyunk, de mégsincs termékünk  a marketing nálunk tranzakcióra vadászik.
A klinikai transzfúziós tevékenység Ápolás szakmai ellenőrzése
ÉSZAK-ALFÖLDI TURISZTIKAI RÉGIÓ TDM RENDSZER
Forever Living Products illetve Vision International People Group MLM vállalatok jogdíjas jutalékainak összehasonlítása.
SPSS Predictive Applications Cseh Zoltán Budapest április 20.
Tanulói utánkövetés 2009/2010. A 2009/2010-es tanévben iskolánkban 210 tanuló végzett. 77 fő a szakközépiskola valamelyik tagozatán 133 fő szakmát szerzett.
ÚJ ÜZLETI LEHETŐSÉG.
2014. augusztus 20. Új kialakítási koncepció augusztus 20.2 A postabolt elhelyezésével és belső elrendezésével kapcsolatos levárások Egyfelől legyen.
GO! Store Europe LTD. -MAGYARORSZÁG-
1. Melyik jármű haladhat tovább elsőként az ábrán látható forgalmi helyzetben? a) A "V" jelű villamos. b) Az "M" jelű munkagép. c) Az "R" jelű rendőrségi.
Érettségi eredmények május-június. Az utóbbi évek érettségi eredményei TanévÉrettségi átlag (RFG- AGK) Országos érettségi átlag Kitűnők száma (RFG-
Lehetséges együttműködési területek az internetes bankkártya elfogadás területén.
GO! STORE® - MAGYARORSZÁG
Trendlakás&Design lakberendezési és életmód magazin Ahol az elképzelések életre kelnek és ahol az otthon utat talál! Médiaajánlat 2011.
Béren kívüli juttatások új generációja!
Mikroökonómia gyakorlat
Előadó: Markovich Béla, ügyvezető, Mapei Kft.. Hogyan érjem el, hogy a viszonteladóm ne akarjon megkerülni? Mit tegyek, hogy a viszonteladók az én termékeimet.
Vásárhelyi Pál kereskedelmi Szakközépiskola
Üdvözöljük GWIBIZ WORLDWIDE Üzleti Tájékoztatón. Legdinamikusabban fejlődő üzletek a világon! GWIBIZ WORLDWIDE Trendágazat Internet + vásárlás.
A Dél-Alföld általános gazdasági helyzete és a mögötte meghúzódó EMBER
1. 2 a gyártók & fogyasztók igényeinek összehangolása a hatékonyság növelése az elérhetőség javítása szakértői szolgáltatás biztosítása vásárlói igények.
"A legtöbb ember munkát keres, az igazán sikeres emberek hálózatokat keresnek." Robert T. Kiyosaki.
A magyarországi vállalatok rendezvényszervezési szokásai - üzleti körben végzett online piackutatás fő eredményei - Készítette: Nagy Péter Támogatóink.
SuperShop törzsvásárlói program
Előadás másolata:

A TOP3 eladás ösztönzési gyakorlat Magyarországon Fazekas Krisztián Sodexo Ösztönző Szolgáltatások

Miért kell ösztönözni a fogyasztókat, kereskedőket? 3,9 M foglalkoztatott Sokan vannak! Óriási hatásuk van az üzletre! 149 ezer kisker üzlet Jól szegmentálhatók

A TOP3 eladás ösztönzési gyakorlat JUTTATÁSOK ÉS ÖSZTÖNZŐ SZOLGÁLTATÁSOK A TOP3 eladás ösztönzési gyakorlat 1. Visszatérítés

Nincs felesleges árverseny! Miért éri meg? Nincs felesleges árverseny! Értéket adunk! Ezzel is pozícionálunk! Megkülönböztetjük magunkat!

Példa Autószalon 100.000 Ft +35% cél felett! Ajánlási ráta: + 55%!

A TOP3 eladás ösztönzési gyakorlat JUTTATÁSOK ÉS ÖSZTÖNZŐ SZOLGÁLTATÁSOK A TOP3 eladás ösztönzési gyakorlat 2. Fogyasztói nyereményjátékok

55% 74% 50% Szeretünk játszani Keressük Részt veszünk Miért hatékony? gyakran próbálkozik nyereményjátékokkal, mert bár még nem nyert, de hátha most utoléri a szerencse 74% Keressük figyeli, vagy proaktívan keresi is a számára releváns termékekhez, szolgáltatásokhoz kapcsolódó játékokat Részt veszünk 50% minden második fogyasztó részt vett valamilyen nyereményjátékban Bázis: az összes válaszadó (N=502)

Miért vesznek részt? Miért vesz Ön részt általában akcióban, nyereményjátékban, vásárlói hűségprogramban? Bázis: aki részt vett vagy szívesen részt venne nyereményjátékokban, akciókban…(N2014=389, N2013=438)

Mik a legvonzóbb nyeremények? Ön most rendelkezik 11 ponttal, kérem, hogy ossza szét ezt a 11 pontot az alábbi ajándék, illetve nyereménylehetőségek között! %: akik legalább egy pontot adtak az adott ajándék- vagy nyereménylehetőségnek 95% (95%) Pénznyeremény Utalványok 82% (79%) Márkázott tárgyi ajándék 71% (63%) 62% (53%) Utazás Tárgyi ajándék 62% (70%) Egyéb szolgáltatások 59% (50%) Bázis: az összes válaszadó (2013:N=600; 2014:N=502)

Szűkített vagy univerzális utalványok? minden második fogyasztó részt vett valamilyen nyereményjátékban 57% 73% 32% 25% Szűkített Tematikus Univerzális Hasznosság 2014 40% 32% 78% Bázis: akik nyertek már valamilyen utalványt (N2014=288 , N2013=286)

A TOP3 eladás ösztönzési gyakorlat JUTTATÁSOK ÉS ÖSZTÖNZŐ SZOLGÁLTATÁSOK A TOP3 eladás ösztönzési gyakorlat 3. Viszonteladói ösztönző programok

A gyártók, nagykereskedők 3 típusa Pénz alapú ösztönzés Átfogó viszonteladói ösztönző programok!!! 15% 14% Nem ösztönöznek 62%

A sikeres viszonteladói ösztönző program 7 alappillére Egyszerű! Célzott! Nem a pénz az úr! Kommunikáljunk! Jutalmazzunk minél hamarabb! Ösztönözzünk aktivitást is, ne csak eredményt! Kérdezzük meg viszonteladóinkat!

A sikeres viszonteladói ösztönző program 7 alappillére Kulcsrakész Költséghatékony Pontgyűjtésen alapuló Online (offline kiegészíthető) Átfogó ösztönzési rendszer Testreszabható

K A P C S O L T Fazekas Krisztián marketing igazgató Sodexo Ösztönző Szolgáltatások 1134 Budapest, Róbert Károly krt. 54-58. Mobil: (06 20) 209 9921 Fax: (06 1) 434 5808 E-mail: krisztian.FAZEKAS@sodexo.com www.osztonzoszolgaltatasok.hu