SZIMULÁCIÓ A BIZTONSÁGÉRT

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
 A felkereső ifjúsági munka gyűjtőfogalom, amely mindazon megközelítéseket magában foglalja, amelyek során az ifjúságsegítők, a fiatalokkal foglalkozók.
Advertisements

Évszakváltás a közlekedésben
A nyugati civilizációban az elmúlt évezredben mindinkább teret hódítottak a gazdaság kapitalista formái A társadalmi rendszerek a történelemben többnyire.
Mi a WebTÁRSASHÁZ rendszer?
EUROSTUDENT V A felsőoktatás szociális dimenziója Kiss László Educatio Nonprofit Kft.
ELŐADÁS INDÍTÁSA Előadó: Dr. Nikolov Marianne és Dr. Ottó István Angol Alkalmazott Nyelvészeti Tanszék E-learning a CooSpace rendszerben: egy kísérleti.
Az EDR szerepe a Rendőrség műveletirányításában
Hardver alapok I. 10. osztály.
A tanári munka értékelése
Partnerek vagyunk az úton László János Magyar Kerékpárosklub.
Életvitel és gyakorlati ismeretek. Célok  Tanításának fő célja hogy olyan ismereteket adjon, mely megalapozza a tanulókban a technikának.
2005. november 18. Magyarországi LEADER Közhasznú Egyesület Tevékenységi Prezentáció VIDÉKFEJLESZTÉSI FÓRUM Jászfényszaru Molnár Katalin elnök.
A KÖZÚTI SZÁLLÍTMÁNYOZÓ FUVARDÍJ POLITIKÁJA
Nyerjünk együtt! TAMOP /
Közlekedési balesetek okairól, statisztikai adatokkal, tanulságokkal
Hogyan segítheti a telematika az egészségügy fejlesztését? Dr. Csurgó B. Mária SOTE Családorvosi Tanszék Egészségügyi információs rendszerek, távegészségügyi.
Készítette: Pápai Zsolt Lex Ákos Kiss Gábor Borbély Csaba
Heves megye civil szervezeteinek szervezetfejlesztése A program az Európai Unió támogatásával valósul meg. K á rp á tok Alap í tv á ny – Magyarorsz á g.
KBSZ STRATÉGIA KBSZ SZAKMAI NAPOK - VASÚT Siófok, április 10. Bajkó Erika kommunikációs vezető.
Menyhért Ákos Nagy Richárd
Dr. Hinfner Miklós Magyar Közúti Fuvarozók Egyesülete Budapest, december 15.
Polák József Tanszéki mérnök Közúti és Vasúti Járművek Tanszék
Szakképzési szakemberek kompetenciáinak meghatározása
Energia és környezet A levegőtisztaság-védelem céljai és eszközei Levegőszennyezés matematikai modellezése.
A közoktatás intellektuális infrastruktúrája Magyar Bálint oktatási miniszter.
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B.
A virtuális technológia alapjai Dr. Horv á th L á szl ó Budapesti Műszaki Főiskola Neumann János Informatikai Kar, Intelligens Mérnöki Rendszerek.
A CAD/CAM modellezés alapjai
 A járműmotorok környezetszennyezését korlátozó előírások az alábbiakra vonatkoznak: › A kipufogógázok káros összetevőire › A típusvizsgálaton ellenőrzött.
Rendészeti feladatok a kerékpárosok közlekedésbiztonsága érdekében
A BALATONI HAJÓZÁS BIZTONSÁGI KÉRDÉSEI
Az ellenőrzés, értékelés szerepe, módszerei A teljesítménymérés
Debrecen, /10 „Matáv oktatás - Ma távoktatás” Krausz János Igazgatóhelyettes Matáv Oktatási Igazgatóság.
Felsőoktatási portálok lehetőségei a hatékony tudásépítésben
WEBBASE - GPS alapú elektronikus menetlevél
Budapesti Műszaki Főiskola Neumann János Informatikai Főiskolai Kar A Műszaki Tervezés Rendszerei 2000/2001 tanév, I. félév 9. előadás Műszaki tervezőrendszerek.
“Új Dimenziók” mentorképzési program A program kidolgozói: Artemisszió Alapítvány EcPec Alapítvány Göllesz Viktor Speciális Szakiskola MATISZ MH Líceum.
A nagyvárosi intézményhálózat működtetése
Közlekedésmodellezés Készítette: Láng Péter Konzulens: Mészáros Tamás.
Szervezeti viselkedés Bevezetés
„Erős Pillérek – Javuló Közlekedésbiztonság”
KÖZLEKEDÉSTUDOMÁNYI INTÉZET Nonprofit Kft.
Az emberi tényező a közlekedésbiztonságban előadó: dr. Sárdi Erika, elnök.
Kovács Atila Magyar Közút Nonprofit Zrt. fejlesztési és felújítási igazgató ÚTÜGYI NAPOK A közúthálózat állapota és fenntarthatósági stratégiája a jelenlegi.
SÉRÜLÉKENY BIZTONSÁG Közlekedéstudomány a közlekedésbiztonság szolgálatában „KÖZLEKEDÉSI SÉRÜLÉSEK” KONFERENCIA Budapest, szeptember 26. Előadó :
Óberling József r. ezredes
A KTI az EU és a hazai közlekedéspolitika irányelveit követve a fenntartható fejlődés szempontjait figyelembe véve folyamatosan fejlődő,
Környezettudatos közlekedés 2030 – Nemzeti Energiastratégia 2030
Budapesti Műszaki Főiskola Neumann János Informatikai Kar Informatikai Automatizált Rendszerek Konzulens: Vámossy Zoltán Projekt tagok: Marton Attila Tandari.
Nemzetközi és hazai előírások az e-jármű tervezésekor és jármű átalakításkor Németh Erika
7 érv a virtuális világban való tanulásra Christel Schneider, ICC Gerhilde Meissl-Egghart, talkademy.
Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft.
Vezetés? Technika? vezetéstechnika Driving Camp Hungarywww.drivingcamp.hu.
KÖBE. Ahol a balesetmegelőzés is KÖTELEZŐ. Tudatos Vezetők Klubja.
MTT MA Mérnöktanár mesterszak Elektronikus tanulás 3. konferencia.
MTT MA Mérnöktanár mesterszak E lektronikus tanulás 4. konferencia.
MTT MA Mérnöktanár mesterszak Elektronikus tanulás 2. konferencia.
Kommunikáció a felsőoktatásban Rós László PTE BTK, április 14.
Gyorsulás, lassulás. Fékút, féktávolság, reakció idő alatt megtett út
A SEC-NET rendszer alkalmazása a vasútdiagnosztikában.
Duális képzés a társadalmi felelősségvállalás szemszögéből Rozner Gábor.
Berta Tamás, k özpontvezető Tóth Viktória, projektkoordinátor Közlekedésbiztonsági Központ KTI Közlekedéstudományi Intézet Nonprofit Kft. A közlekedési.
A TÁVOKTATÁS LEHETŐSÉGEI ÉS TAPASZTALATAI A FELNŐTTKÉPZÉSBEN DR. ZÁRDA SAROLTA A FELNŐTTKÉPZÉS KIHÍVÁSAI … DEC. 15.
Energia és környezet Szennyezőanyagok légköri terjedése Bevezető Dr. Gács Iván BME Energetikai Gépek és Rendszerek Tanszék
Polák József Tanszéki mérnök Közúti és Vasúti Járművek Tanszék
Polák József Tanszéki mérnök Közúti és Vasúti Járművek Tanszék
LEHETŐSÉGEK AZ ISKOLAI KERÉKPÁROS KÖZLEKEDÉSRE NEVELÉSBEN
Innovatív közlekedésbiztonsági eszközök
Előadás másolata:

SZIMULÁCIÓ A BIZTONSÁGÉRT Vezetek Kft. EU Oktatási Program

ECA Faros know how 20 év szakmai tapasztalat a PC alapú szimulációban Technikai háttér: Valós időben történő szimuláció 3D adatbázis Pedagógiai tartalom Felhasználói felületek 2D és 3D Szimulált eszközök Szakmai területek: Közúti közlekedés : Személy-Tehergépkocsi, Busz,Motorkerékpár Légiközlekedés : Repülőgép pilóták Karbantartó mérnökök

Felhasználó partnerek 8000 szimulátor a világban

Flight Training Devices A330

Miért használunk szimulátort Veszélyes környezeti hatások elkerülése Környezet kontrol ( időjárás, útviszonyok ) Felhasználói környezet opciók( ABS, ESP,) Egységes oktatás Stresz kezelés Felszerelés és környezet kímélés Kiértékelés és követhetőség 5

Multimédiás Interaktív Közlekedési Konzolok ECA FAROS Hardware Multimédiás Interaktív Közlekedési Konzolok Eredeti műszrek és kezelőszervek Valósághű környezet Nagy teljesítmény Mobilitás 6

Gépjármű fizikai modellezése Mi a Szimulátor? Gépjármű fizikai modellezése 3D virtuális Adatbázis Valós időben generált szituációk Oktatási tematika 7

Gépjármű fizikai modellezése Mi a Szimulátor? 200 Km² Város Autópálya Hegyi út Tesztpálya Gépjármű fizikai modellezése 3D virtuális Adatbázis Valós időben generált szituációk Oktatási tematika 8

Gépjármű fizikai modellezése Mi a Szimulátor? Gépjármű fizikai modellezése 3D virtuális Adatbázis Valós időben generált szituációk Oktatási tematika Forgalom intenzitás Időjárási viszonyok Napszakok 9

Oktató-Hallgató arány 1:1 Kompetencia alapú képzés Mi a Szimulátor? Oktató-Hallgató arány 1:1 Kompetencia alapú képzés Modulrendszer Gépjármű fizikai modellezése 3D virtuális Adatbázis Valós időben generált szituációk Oktatási tematika Adatrögzítés Értékelés Visszacsatolás Nyomonkövethetőség Monitoring 10

Menürendszer és tematika 16 Oktatási modul 329 Fejezet 4138 Lecke 6500 Szöveges üzenet 2500 Hang üzenet 823 Videó üzenet 495 Feladat Menürendszer

Oktatási modulok EU Road vészhelyzet kezelés DARK éjszakai vezetés A közlekedésbiztonság javítására Lehetővé teszi szélsőséges és váratlan helyzetek szimulálását biztonságos körülmények között, amit a valós életben csak ritkán tapasztalnak a sofőrök. DARK éjszakai vezetés Korlátozott látási viszonyok Speciális feladatok gyakorlásával csökkenthetőek a korlátozott látási viszonyok miatt kialakuló balesetveszélyes helyzetek. EU Stop fékezés és követési távolság Fizikai határok megismerése A résztvevők szembesülnek a lassítást vagy megállást befolyásoló technikai és a külső tényezők hatásaival. ECO Drive gazdaságos vezetés tréning 10-15%-al csökkenti az üzemanyag fogyasztást Célja az ésszerű felelősségteljes és gazdaságos vezetői megközelítés kialakítása ami jelentős fejlődést eredményez az üzembentartói és karbantartási költségek vonatkozásában. 12

Köszönöm a figyelmet!