AZ EREDMÉNYESEBB TANÁRKÉPZÉSÉRT

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TÁMOP / TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás megvalósítása Mosonmagyaróváron A pályázati kiírás forrását az Európai.
Advertisements

Az előadás témái Az ellenőrzés-értékelés-minősítés értelmezése, kapcsolata A portfólió fogalma, fajtái Érvek és ellenérvek a portfólió alkalmazásáról.
Palantír Film Vizuális Antropológiai Alapítvány Idegenek a kertemben – filmgyűjtemény fejlesztése Előadó: Füredi Zoltán AZ EURÓPAI INTEGRÁCIÓS ALAP KEDVEZMÉNYEZETTJEINEK.
A Leonardo kísérleti projekt célja: Az AIFSZ (illetve az ISCED szintnek megfelelő) képzések európai és hazai felmérése, elemzése Egy konkrét AIFSZ képzés.
Az országos pedagógiai-szakmai ellenőrzés rendszere – TÁMOP 3.1.8
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés
Tehetségpont létrehozása
TÁMOP 3.1.5/ PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA
Estefánné Varga Magdolna projektmenedzser „Kompetenciaalapú tanítási-tanulási programok elterjesztése a pedagógusképzésben” EKF HEFOP/2006/3.3.2 pályázat.
Estefánné Varga Magdolna projektmenedzser, dékán Kutatás-fejlesztés az EKF-en a kompetencia alapú tanárképzés támogatására A HEFOP projekt VII. Nevelésügyi.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
A kutatási program rövid bemutatása
Együttműködés a szakmai gyakorlatban Salát Magdolna osztályvezető ELTE PK OTF Tanárképzési Osztály Az ELTE TAMOP /2/B/KMR :Pedagógusképzés.
RE-PE-T-HA Angol Módszertani Munkacsoport Dr. Csépes Ildikó
A „MÁSODIK ESÉLY” PROJEKT PEDAGÓGUS TOVÁBBKÉPZÉSI PROGRAMJAI
Pedagógusok és tanárjelöltek felkészültsége az integrált nevelésre
Mentortanárképzés eLearning támogatása
Sokszínű Digitális Tanítás főszerkesztő-helyettes
Agria Media Eger, október
A pedagógiai értékelés „tantárgy” megvalósítása a Mérnöktanár-képzésben a Széchenyi István Egyetemen Dr. Nagy Tamás főiskolai docens május 31.
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása
ISKOLAI MENTOR SZAKIRÁNYÚ TOVÁBBKÉPZÉSI SZAK
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása
A gyakorlatvezető mentor
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása
Mentorképzés a Debreceni Egyetemen
EÖTVÖS LORÁND TUDOMÁNYEGYETEM TÁMOP /2/B KMR PÁLYÁZAT
Gyakorlatvezető mentortanárképzés
A regionális központok mentorképzési programjának bemutatása
TÁMOP /1/B A kompetencia-alapú pedagógusképzés regionális szervezeti, tartalmi és módszertani fejlesztése Tájékoztatás az 1. pécsi konzultáció.
Kutatási terv Az inklúzió fenntarthatóságának vizsgálata az oktatási intézményekben, fókuszba helyezve a hálózati együttműködést, a kreatív alkotó műhelyek.
Dr. Magyar Miklós"JÁTSZANI IS ENGEDD SZÉP, KOMOLY FIADAT!" „JÁTSZANI IS ENGEDD SZÉP, KOMOLY FIADAT!” „MultiMédia az oktatásban 2007” Nemzetközi Konferencia.
Tanulás, kommunikáció, nevelés Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottság IV. Országos Neveléstudományi KonferenciaMagyar Tudományos Akadémia 2004.
A pedagógus-életpályamodell, a minősítés rendszere
Az e-portfólió használati köre
TÁMOP szakmai támogatás Educatio Nonprofit Kft
NYUGAT-MAGYARORSZÁGI EGYETEM REGIONÁLIS PEDAGÓGIAI SZOLGÁLTATÓ KÖZPONT 1 A KOMPETENCIA ALAPÚ PEDAGÓGUSKÉPZÉS ELŐKÉSZÍTÉSÉNEK (HEFOP PROJEKT) EREDMÉNYEI.
Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégium
Kémia szakmódszertani kutatások a Debreceni Egyetemen Tóth Zoltán.
TÁMOP / „Integrációs bázisiskola a Jászságban”
Vezeti: Szigetváriné Söjtöry Andrea
TÁMOP / „Karöltve” Integrációs közoktatási referencia intézmény kialakítása hálózati együttműködés keretében a Csertán Sándor Általános.
Fókuszban a terep VIII. Országos Neveléstudományi Konferencia november 13. Mogyorósi Zsolt, Tóth Tibor Eszterházy Károly Főiskola.
A Varga Tamás Általános Iskola és az SZTE Neveléstudományi Intézet együttműködése a TAMOP pályázat keretében Fejes József Balázs
Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft.
A szaktanácsadó segítő szerepe
II. Calderoni Kompetencia Kerekasztal Konferencia
A tanárképzés szerkezete
KOMPETENCIA ALAPÚ TANÁRKÉPZÉS FÓKUSZBAN A GYAKORLATI KÉPZÉS
MODERN ÜGYVITELI GYAKORLÓHELY KIALAKÍTÁSA A NYÍREGYHÁZI FŐISKOLÁN
Szén-dioxid Nyomozók. energia-tudatosság projekt 8-14 éves diákok számára.
Debreceni Egyetem Kompetencia-alapú tanítási-tanulási programok elterjesztése a Hajdú-Bihar megyei pedagógusképzésben. HEFOP / /1.0.
Tanári mesterképzés Tájékoztató Dr. Szabó Antal
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
Könczöl Tamás igazgató Sulinet Digitális Tudásbázis.
Integráció, inkluzió PPK,
Hanák Zsuzsanna PhD Eszterházy Károly Főiskola
IKT alapú kompetenciák a XXI. századi pedagógusképzésben
A SZAKMAI PEDAGÓGUSKÉPZÉS HELYZETE Tóth Béláné október.
Az Alkalmazott bábjáték pedagógiájának Adaptálása
A társadalomismereti tartalmak tanításának lehetséges gyakorlata…
Openprof.eu Project No LT01-KA Mivel lehet szabadon tartalmakat fejleszteni? Zarka Dénes Open Professional Collaboration.
Dávid Mária Online nemzetközi kurzusok a korszerű tanárképzésért Social Network in Teacher Education - Közösségi hálózatok a tanárképzésben Szakmódszertanos.
KOMPETENCIA ALAPÚ TANÁRKÉPZÉS FÓKUSZBAN A GYAKORLATI KÉPZÉS
Az osztatlan tanárképzés gyakorlati képzési rendszere
EKE NTDI-DIGITÁLIS PEDAGÓGIA PROGRAM 2017
Mérés – értékelés 2006/2007 Gál Ferenc augusztus 31.
Tájékoztató a Református Tananyagfejlesztő Csoport munkájáról
IRODALOMKUTATÁSI MÓDSZEREK Varga Attila Testnevelési Egyetem Sporttudományi Doktori Iskola PhD II. évfolyam Témavezető: Dr.Kokovay Ágnes
Előadás másolata:

AZ EREDMÉNYESEBB TANÁRKÉPZÉSÉRT MESTERTANÁR VIDEOPORTÁL –VIDEOFELVÉTELEK ALKALMAZÁSA PEDAGÓGUSKÉPZÉSBEN Dr. Sallai Éva Eszterházy Károly Főiskola, Eger AGRIA MÉDIA KONFERENCIA EGER 2011. október 12.

SZAKMAI ELŐZMÉNYEK OKTATÓFILMEK - DOKUMENTUMFILMEK JÁTÉKFILMEK RÉSZLETEI PEDAGÓGIAI ALKALMAZÁSRA KÉSZÍTETT VIDEOFELVÉTELEK TEACHER’S TV ÉS MÁS PORTÁLOK

„Free education videos and resources for professional development”

MIRE LEHET ALKALMAS A VIDEOPORTÁL? A SOKSZÍNŰ MAGYAR ISKOLAKULTÚRA PONTOSABB MEGISMERTETÉSE AZ ISKOLA BELSŐ VILÁGÁNAK, FOLYAMATAINAK JELENSÉGEINEK RÉSZLETGAZDAG BEMUTATÁSA KÖZÖS ÉLMÉNYBŐL KIINDULÓ TANULÁSI HELYZET A HALLGATÓI CSOPORTOK SZÁMÁRA A VALÓS PEDAGÓGIAI HELYZETEK MEGFIGYELÉSÉNEK, ELEMZÉSÉNEK GYAKORLÁSA MODELLÉRTÉKŰ PEDAGÓGIAI MUNKÁK MEGISMERTETÉSE

VIZSGÁLAT - HELYZETELEMZÉS Az oktatók milyen gyakorisággal, milyen filmeket, videofelvételeket alkalmaznak a tanárképzésben ? A pedagógusjelölteknek van-e élményszerű találkozásuk az alternatív pedagógiai gyakorlattal és a hátrányos helyzetű gyermekekkel dolgozó iskolákkal?

FILMEK ALKALMAZÁSÁNAK GYAKORISÁGA

INTERNET ALKALMAZÁSÁNAK GYAKORISÁGA

MIÉRT NEM HASZNÁL GYAKRABBAN FILMEKET?

MILYEN FELVÉTELEKET ALKALMAZNAK AZ OKTATÓK?

MILYEN ISKOLÁKAT ISMERNEK MEG A TANÁRJELÖLTEK?

HOGYAN TALÁLKOZTAK A HALLGATÓK AZ ALTERNATÍV PEDAGÓGIÁKKAL?

MESTERTANÁR VIDEOPORTÁL 2010. ÁPRILIS ELNEVEZÉS KIVÁLASZTÁSA, SZERKESZTŐSÉG MEGALAKULÁSA KONCEPCIÓ KIALAKÍTÁSA VIDEOFELVÉTELEK ÖSSZEGYŰJTÉSE, FELDOLGOZÁSA ÚJ FELVÉTELEK KÉSZÍTÉSE ORSZÁGOSAN HOZZÁFÉRHETŐ SZAKMAI SZOLGÁLTATÁS LÉTREHOZÁSA

MESTERTANÁR SZERKESZTŐSÉG DR. SALLAI ÉVA (FŐSZERKESZTŐ) DR. BOZSIK GABRIELLA (OLVASÓSZERKESZTŐ) DR. ANTAL PÉTER (IKT) DUDÁS ANNA (TANTÁRGYPEDAGÓGIÁK) DR. FÖLDES PETRA (WEBSZERKESZTŐ) DR. HÉJJA-NAGY KATA (PSZICHOLÓGIA) DR. KIS-TÓTH LAJOS (SZAKMAI TANÁCSADÓ) NAGY DÉNES (PORTÁLFEJLESZTŐ ) VILLANGÓ PÁLNÉ (KÖZOKTATÁS, MENTORÁLÁS) DR. TÓTH TIBOR (FILM, ARCHIVÁLÁS) DR. VIRÁG IRÉN (PEDAGÓGIA)

MESTERTANÁR VP KONCEPCIÓ AZ EREDMÉNYESEBB TANÁRKÉPZÉS SZOLGÁLATA PEDAGÓGIA, PSZICHOLÓGIA, TANTÁRGYPEDAGÓGIA (IKT) HÁTRÁNYOS HELYZETŰ GYERMEKEK OKTATÁSI INTEGRÁCIÓJA ALTERNATÍV ISKOLÁK BEMUTATÁSA KORSZERŰ PEDAGÓGIAI KULTÚRA KÖZVETÍTÉSE

VIDEOFELVÉTELEK KIVÁLASZTÁSA, FELDOLGOZÁSA MÁR LÉTEZŐ FELVÉTELEK ÖSSZEGYŰJTÉSE, SZERKESZTÉSE SEGÉDANYAGOK ELKÉSZÍTÉSE A FILMEK PORTÁLRA KERÜLÉSÉNEK ELŐKÉSZÍTÉSE ÚJ FELVÉTELEK KÉSZÍTÉSE

SZEMPONTOK A FILMEK ELFOGADÁSÁHOZ TARTALOM MÓDSZERTAN TANULÁSSZERVEZÉS TANÁR-DIÁK KAPCSOLAT TANULÁSI KÖRNYEZET TANÁRI PROFESSZIÓ SZAKMAI ÜZENET SZAKMAI RELEVANCIA ALKALMAZÁS VÁRHATÓ GYAKORISÁGA TECHNIKAI MINŐSÉG (KÉP, HANG)

SEGÉDANYAGOK FELADATLAP A FELVÉTELEN ALKALMAZOTT MÓDSZERHEZ ÓRAVÁZLAT RÖVID SZAKMAI ANYAG A FELVÉTEL TÉMÁJÁHOZ PL. 10 JÓ ÖTLET AZ ÓRAKEZDÉSHEZ, VAGY A DIÁKOK AKTIVIZÁLÁSÁHOZ RÖVID ELMÉLETI ANYAG KÉRDÉSEK A FELDOLGOZÁSHOZ KAPCSOLÓDÓ LINK AZ ADOTT TÉMÁHOZ

KATEGÓRIÁK, CIMKÉK MŰVELTSÉGTERÜLETEK – TANTÁRGYAK ÉVFOLYAMOK TANÁRKÉPZÉS (PEDAGÓGIA, PSZICHOLÓGIA, TANTÁRGYPEDAGÓGIA) ISKOLAI SZEREPEK ÁLTALÁNOS PEDAGÓGIAI KÉRDÉSEK

TÖBB MINT 100 FILM!!! 2011. ÁPRILIS 11. BEMUTATKOZÁS KUTATÓK RÖVID PORTRÉI KÍSÉRLETEK OSZTÁLYTERMI FELVÉTELEK (TANÓRAI RÉSZLETEK) PEDAGÓGIAI HELYZETEK ISKOLA-FILMEK TEMATIKUS FILMEK VIDEO-ESETTANULMÁNYOK

KUTATÓK - ARONSON

KUTATÓK - THOMAS GORDON

„ÉLŐ SZAKIRODALOM”

ZIMBARDO-KÍSÉRLET

VAS JUDIT: MÓDSZEREK

VAS JUDIT: MÓDSZEREK

OSZTÁLYTERMI FELVÉTEL – IKT

OSZTÁLYTERMI FELVÉTELEK

OSZTÁLYTERMI FELVÉTELEK

WALDORF ISKOLA

ALTERNATÍV ISKOLÁK – WALDORF ISKOLA

ROGERS ISKOLA

ROGERS ISKOLA

HALLGATÓI VERSENYTANÍTÁSOK

PEDAGÓGIAI HELYZETEK - AZ AGRESSZIÓRÓL

DOKUMENTUMFILM HÁTRÁNYOS HELYZETŰ EMBEREKRŐL

OKTATÁSI INTEGRÁCIÓ - ISKOLAFILM

TEMATIKUS FILM - FEGYELMEZÉSRŐL

PEDAGÓGIAI NÉZETEK-NYITOTT NAPKÖZI

PEDAGÓGIAI NÉZETEK-KÉZIMUNKA prezentáció PEDAGÓGIAI NÉZETEK-KÉZIMUNKA Támop-4.1.2-08/1/B-2009-0002 prezentacio_sallai

SPECIÁLIS TERÜLETEK - SZÍNKÓPÉK

KÜLFÖLDI PÉLDÁK – PORTUGÁLIA

STATISZTIKAI ADATOK

STATISZTIKAI ADATOK

TERVEK-FELADATOK A PORTÁLT HASZNÁLÓ SZAKEMBEREK TAPASZTALATAINAK ÖSSZEGYŰJTÉSE KIBŐVÍTETT SZERKESZTŐSÉG LÉTREHOZÁSA TOVÁBBI MÁR LÉTEZŐ FILMEK BEGYŰJTÉSE ÚJ FILMEK KÉSZÍTÉSE – „FORMANYELV” KIALAKÍTÁSA, MEGTALÁLÁSA PÁLYÁZAT KIÍRÁSA GYAKORLÓ PEDAGÓGUSOKNAK, FILMESEKNEK TOVÁBBI KÜLFÖLDI PORTÁLOK MEGISMERÉSE