INNOVATÍV ISKOLAIGAZGATÓK ORSZÁGOS

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Beszámoló a SIOSZ eddigi tevékenységéről Összeállította: Fuhrmann Géza.
Advertisements

VIRTUS KULTURÁLIS EGYESÜLET Általános tájékoztató.
Magyar Tudományos Akadémia Nyugati Magyar Tudományos Tanács teljesítményelemzés és javaslat.
A hálózattá alakulás útján
Az előminősített referenciaintézményi szerepből adódó gyakorlati feladatok december.
2005. november 18. Magyarországi LEADER Közhasznú Egyesület Tevékenységi Prezentáció VIDÉKFEJLESZTÉSI FÓRUM Jászfényszaru Molnár Katalin elnök.
Zalai Borút Egyesület. Borutak Magyarországon •Villány-Siklós borút Egyesület (1994) •Balatoni Borutak szövetsége (2003) •Magyar Borutak szövetsége (2003)
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ )” TÁMOP / A pedagógus(tovább)képzés kérdései és lehetőségei az egész napos iskola-
1 EMDOR KFT Integrációs Pedagógiai Rendszer Szabolcs-Szatmár-Bereg megyében 2008/2009.
A szaktanácsadás támogató szerepe
Hálózatépítés, mint az együttműködések fejlesztésének hatékony eszköze Eger, szeptember 14.
Az IMIP-ek kötelező felülvizsgálata és kiegészítése
általános főig. helyettes
Záró Konferencia Nógrád Megyei Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmény és Gyermekotthon TÁMOP /
A Szaktanácsadók feladatai a 48/2012. (XII.12.) EMMI rendelet alapján
A Megyei Pedagógiai Intézet szolgáltatásai a 2013/2014-es tanévben
A referencia intézmények szerepe a TÁMOP intézmények tanulószervezetté válásának folyamatában Csizmazia Sándorné szakmai vezető Harkány, nov.13.
A Megyei Pedagógiai Intézet szolgáltatásai a 2011/2012-es tanévben Győr-Moson-Sopron Megyei Pedagógiai Intézet Győr, augusztus 24. Készítette: Széles.
Munkaesély Munkaerő-piaci Szolgáltatók Szövetsége november.
Magyar Pedagógiai Társaság Somogy Megyei Tagozata november 21. Kis Jenőné dr. Kenesei Éva megyei elnök.
„A szakképzés koordinációjának lehetőségei a Dél-Dunántúli Régióban” Egy konferencia „beharangozója”
Europe Direct Tájékoztató Központ Budapest ELTE Rektori Hivatal Pályázati és Innovációs Központ ELTE Innovációs nap 2013.
A kormányhivatal képzési, továbbképzési, vizsgáztatási tevékenysége
Zalai Borút Egyesület. Borutak Magyarországon Villány-Siklós borút Egyesület (1994) Balatoni Borutak szövetsége (2003) Magyar Borutak szövetsége (2003)
1987 – Magyar Könyvvizsgálók Egyesülete
8900 Zalaegerszeg, Kosztolányi u. 10. A TÁMOP projekt szerepe és feladatai Nyugat-dunántúli régióban.
A referenciaintézmények feladatai, hatáskörei
TÁMOP-3.4.4/B-08/1  Borsod-Abaúj-Zemplén Megyében regionális tehetségsegítő hálózat, a tehetségsegítés terén szakmai együttműködési rendszer kialakítása.
 Tehetségsegítő Tanács:  A Tehetségsegítő Tanács helyi vagy térségi kezdeményezésre létrejött szerveződés, amely a tehetségek felkutatását, fejlesztését.
A fogyasztóvédelmi társadalmi szervezetek működésének tapasztalatai Dr. Eitmann Norbert, elnök Közép-Magyarországi Fogyasztóvédelmi Egyesület június.
A Magyar Távmunka Szövetség céljai, törekvései Dr. Horváth Elek elnök III. Országos Távmunka Konferencia Budapest,
Pikó Zsuzsanna, NIOK Alapítvány.  A TÁMOP es pályázatok c) komponensének megismertetése civil szervezetekkel országszerte  Gyakorlati segítség.
A társadalmi egyeztetés alapfogalmai Oprics Judit Társadalmi egyeztetés támogatása program vezetője február.
1 Megváltozott szerepben a megyei önkormányzatok! Tájékoztatás a megyei önkormányzatok feladatairól és azok szociálpolitikát érintő kapcsolódási pontjairól.
A „KONTAKTUS” Dél-dunántúli Regionális Közoktatási Hálózat Koordinációs Központ feladatai, működése Matókné Misóczki Mária Projektigazgató.
FELELŐS SZAKMAI SEGÍTŐ EREDMÉNY NFT (CSF) végrehajtásáért felelős szervezet kijelölése: kormány NFT végrehajtási rendjének kialakítása: NFT munkacsoport,
. Negyedik Partner Közép-Dunántúli Foglalkoztatási Hálózat 4P KDFH Alapítva: Gere János
1 A kompetencia alapú oktatás jövője a NFT II. tükrében Debrecen, Február 20. Hámoriné Váczy Zsuzsa, OKM.

2012.május 15. „ Az akadály az a rémisztő dolog, amelyet akkor látunk, Ha levesszük a szemünket a célról..” TÁMOP / Új Magyarország.
A Hernád-Pusztavacs Általános Iskola, mint referenciaintézmény Ráczné Kocsis Krisztina szakmai vezető.
MTT Felsőoktatási Szekció Tisztelettel köszöntöm a Szekció előadóit, résztvevőit! szeptember 20.
Társadalmi Megújulás Operatív Program Pedagógusképzések (a pedagógiai kultúra korszerűsítése, pedagógusok új szerepben)
AZ ÚJ TÍPUSÚ SZAKTANÁCSADÁS Szabó Klára január 28.
„Vedd ki a részed!” - amit a civilek már megtettek egymásért Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Civil Együttm ű ködési Hálózat Miskolc, március 30.
ELNÖKI BESZÁMOLÓ A ÉVI KÖZGYŰLÉSEN Rechnitzer János MAGYAR REGIONÁLIS TUDOMÁNYI TÁRSASÁG.
Intézményvezető helye és szerepe a pedagógusok minősítési rendszerében
Sári Gusztáv Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola TÁMOP B „Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása”
A TÁMOP / projekt jelene és jövője.
Az NCA Civil Önszerveződés Területi és Szakmai Együttműködés Kollégiumának támogatáspolitikája és hozzájárulása a civil szektor fenntartható fejlődéséhez.
CSILLEBÉRC 2015.November Országos Intenzív Képzés és Továbbképzés.
Az Óvodapedagógusok helyzete, problémái Nagyné Szabó Etelka Az NPK Óvodai Tagozatának elnöke Budapest,
A Commitment Köznevelési Kht. MOHAY GERGELY március 31. ÉS A KECSKEMÉTI IRODA BEMUTATKOZÁSA.
MESZK Gyermekápolás Szakmai Tagozat Beszámoló év Bognár Lászlóné tagozatvezető.
Foglalkoztatási Paktum Magyarországon Gere János.
Az NPK működése és céljai a kerekasztal tárgyalásokon Habár fölül a gálya… Sonkád,
A Nemzeti Pedagógus Kar Célok, eredmények, választás –
ALKOHOLIZMUS ELLENI MEGYEI EGYESÜLETEK ÉS KLUBOK ORSZÁGOS SZÖVETSÉGE, MAGYAR KÉKKERESZT EGYESÜLET, KATOLIKUS ALKOHOLISTAMENTŐ SZOLGÁLAT HÁLÓZAT ÉPÍTÉSE.
MESZK Gyermekápolás Szakmai Tagozat Beszámoló január-december Bognár Lászlóné tagozatvezető.
Kardosné Gyurkó Katalin A család jövője – a nagycsaládosok
Köznevelési Szakértők Országos Egyesülete
Barcsák Marianna KPSZTI
SZÖM II. ÖNÉRTÉKELÉS TAPASZTALATAI
főosztályvezető-helyettes
Mérés – értékelés 2006/2007 Gál Ferenc augusztus 31.
„Együtt, eredményesen”
"INFORMÁCIÓVÉDELEM MENEDZSELÉSE" IX. SZAKMAI FÓRUM
Jövő Internet Nemzeti Technológiai Platform Záróülés
Matókné Misóczki Mária Projektigazgató Szekszárd
Az AE Szövetség szervezet fejlesztése
Előadás másolata:

INNOVATÍV ISKOLAIGAZGATÓK ORSZÁGOS KÖZHASZNÚ EGYESÜLETE 1085 Budapest, József krt. 63. www.innoe.hu

Céljaink: A nevelés és oktatás, illetve a képességfejlesztés területén a magyar iskolák igazgatói munkájának segítése; A közös gondolkodáson alapuló innovatív megoldási javaslatok megfogalmazása, a szakmai egyeztetés megteremtése; Az oktatáspolitika újító javaslatokkal történő segítése; A szakszerűség és a tudományosság képviselete; Fontosnak tartjuk, hogy javaslatainkkal segítsük a korszerű, az eredményes fejlesztést biztosító tankönyvek és taneszközök kidolgozását, azok fejlesztését, a tanárképzés és továbbképzés hatékonyabbá válását.

Operatív tevékenységünk Egyesületünk alkalmat és lehetőséget teremt a hozzánk csatlakozók rendszeres tájékoztatására országos és regionális szintű tanácskozások, fórumok szervezésével. Segíti és ösztönzi a közoktatás jó gyakorlatainak megismerését, átadását-átvételét, az intézmények és vezetőik közti kapcsolatok építését, erősítését. Internetes felületet működtet a rendszeres és folyamatos kapcsolattartás és információáramlás biztosítása érdekében. Állásfoglalásaival és támogató javaslataival bátorítja tagságának és az általuk képviselt intézményeknek pályázati tevékenyégét elősegíti annak sikerét.

Operatív tevékenységünk Igény és felkérés esetén állást foglal, szakmai véleményt fogalmaz meg a képviselt vezetőket, intézményeket érintő közoktatási kérdésekben. Részt kérünk és feladatot vállalunk a közeljövő stratégiai dokumentumainak szakmai előkészítésében, a közoktatás-politika irányítóival való konstruktív együttgondolkodásban és tevékenységben.

A közeljövő feladatai Ismertségünket, s ezzel a hozzánk csatlakozók létszámát növeljük. Segítjük a szakmai és regionális szintű szerveződéseket, megerősítjük, tényleges szakmai műhelyként működtetjük szekcióinkat és regionális (megyei) tagozatainkat. Kapcsolatot építünk a közoktatás országos vezetőivel, a jelentősebb szervezeteivel, továbbá a médiával véleményünk megismertetése és társadalmi ismertségünk elősegítése érdekében. .

A közeljövő feladatai Feladatot vállalnunk a stratégiai közoktatási dokumentumok véleményezésében. Honlapunkat folyamatosan bővítjük, szakmai, informatív tartalmát erősítjük. Létrehozzuk azt kommunikációs felületet, ahol a tagság közvetlenül tud az egyesületi életben megjelenni, véleményt alkotni, javaslatot tenni. Megteremtjük az Egyesület biztonságos anyagi működtetésének feltételeit. Kialakítjuk az Egyesület pályázatfigyelő és előkészítő stábját.

Jelenlegi aktualitás Kialakítjuk véleményünket a készülő közoktatási törvénnyel és a pedagógus életpálya-modellel kapcsolatban. Javaslatot teszünk a rendeletekkel szabályozott tartalmakra. Szakmai fórumokat szervezünk annak érdekében, hogy a jövő Nemzeti alaptantervében a XXI. századi pedagógiai követelmények és a nemzeti hagyományok harmonikusan ötvöződjenek

Csatlakozzon, s hívja vezetőtársait. Honlapunk: www. innoe Csatlakozzon, s hívja vezetőtársait! Honlapunk: www.innoe.hu Vezetőségi tagjaink és elérhetőségük a honlapon olvasható

Egyesületünk vezetői Elnökség: Gosztolya József elnök (Pécs) Schóber Ottó László, elnökhelyettes (Kecskemét) Bodnár Gábor, fõtitkár (Eger) Horváthné Fenyvesi Lilla, titkár (Kecskemét) Tihor Lászlóné, kommunikációs titkár (Kecel) Antus Györgyné, (Szekszárd) Esztergályos Jenõ, (Celldömölk) Szabó Gyula, (Debrecen) Göőz István, (Pátroha) Dr. Varga József, (Győr)   Felügyelő bizottság: Halász László, elnök (Tiszavasvári) Bolvári Géza Jánosné, (Fajsz) Szili Csaba, (Sukoró) Hekeliné Halmos Marianna, (Székesfehérvár) Ragányi Gyula (Gyõr)

Csatlakozzon, s hívja vezetőtársait. Honlapunk: www. innoe Csatlakozzon, s hívja vezetőtársait! Honlapunk: www.innoe.hu Javaslataival gazdagítsa egyesületünket, vegyen részt a helyi szervezésben, tegyen azért, hogy a magyar közoktatás sikeresebb legyen!