Táblán kínáljuk az információt

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
Advertisements

Vita az infokommunikációs hálózatok semlegességéről Gálik Mihály Pápai Zoltán Urbán Ágnes.
Grafikus felhasználói felület Windows alatt
Márkaépítés – Hitelesség
Az új rendszer a CobraConto.NET.
Elektronikus vám – E-Customs
Hotel Eger Park Konferenciaközpont október
Energia – történelem - társadalom
2010. November Universal Music A zene, ahogyan még nem gondoltál rá Avagy zeneáruház áruház nélkül November 25. Benda Gergely – Ügyvezető igazgató,
A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
Copyright © 2012, Oracle and/or its affiliates. All rights reserved. 1.
A futárszolgálat és a webáruház hatékony együttműködési lehetőségei.
"Free phone" Kozellné Szabó Csilla Ozeki Informatikai Kft.
Statisztikák. Foursquare • 2014 Januári adatok forrás: foursquare.com/about • Több mint 45 millió felhasználó • Több mint 5 milliárd check-in • Több mint.
Segítség! Felnőttem! Nagy terhelhetőségű, magas rendelkezésreállású rendszerek építési és üzemeltetési útmutatója Kovács Zsolt Szerverhotel igazgató.
IBM Software Group © 2006 IBM Corporation Hatékonyság és üzleti intelligencia Egységesített felület meglévő alkalmazásainkhoz Szabó János Technikai szakértő.
Modern technológiák az energiagazdálkodásban - Okos hálózatok, okos mérés Haddad Richárd Energetikai Szakkollégium Budapest március 24.
Intranet portál bemutató
ILA The App That Pays in so Many Ways Web bemutató.
… with NFC A mobil contactless (NFC) technológia lehetőségei a pénzügyi szektorban.
Önkormányzati informatika ASP alapokon
KLENEN, Werle Rita Topten Egy nemzetközi projekt az energiahatékony termékekért KLENEN Mátraháza március 8. – 9. Werle Rita Topten International.
Nav N Go Vállalati áttekintés Bevezetés  A Nav N Go Kft ben alakult meg azzal a céllal, hogy forradalmi és innovatív megoldásokat kínáljon.
BMBY.expert a mi szaktudásunk. Az Ön vezetése A vezető ingatlanközvetítők a BmBy.expert ©-et választják Önökben megvan a Vezető? Több kontrollal és átlátással.
Technológiai fejlesztés a hatékony ellátás szolgálatában
1 „ Gazdasági kihívások 2009-ben ” Dr. Hegedűs Miklós Ügyvezető GKI Energiakutató és Tanácsadó Kft. Dunagáz szakmai napok, Dobogókő Április 15.
CHIEFTEC – Industrial Co., Ltd
Az ENSZ klímatárgyalások Kiss Veronika OTDK április
Mobil eszközök alkalmazása vállalati környezetben
mLearning megoldások Moodle környezetben
E-COMMERCE JOBS This project (Project number: HU/01/B/F/PP ) is carried out with the financial support of the Commssion of the European Communities.
IWiW Problémák és megoldások Lécz Balázs iWiW Üzemeltetési vezető Virgo Systems Kft
Programozási feladatok az érettségin
P-Line Channel & Telesales Kft. Piackutatás 2009.
Virtuális méréstechnika 12. Óra Karakterisztikák mérése November 21. Mingesz Róbert v
Mérés és adatgyűjtés laboratóriumi gyakorlat levelező 4. Óra Karakterisztikák mérése November 23. Kincses Zoltán, Mellár János v
Az e-kereskedelem (e-business)
Nyári Tanártovábbképzés augusztus SharePoint a Jedlikben Takács Attila – Borbély Balázs –
Az SPSS technológiával háromszorosára nőtt az online eladásokból származó bevétel.
Hogyan építs hálózatot 2012-ben
IT-ÜZLET-INTELLIGENCIA Polner Tamás Szerver üzletág vezető Microsoft Magyarország
Elektronikus könyvtárak a mobil világban „BESZÉLJÜNK EGYMÁSSAL, TANULJUNK EGYMÁSTÓL!” Könyvtárak összefogása a tudásért Országos Könyvtári Napok
Copyright © 2012, SAS Institute Inc. All rights reserved. STATISZTIKA ÉS VIZUALIZÁCIÓ - ÚJ LEHETŐSÉGEK A STATISZTIKAI ADATOK MEGJELENÍTÉSÉRE ÉS FELTÁRÁSÁRA.
A Dublin-i Future Internet Assembly üzenetei Sallai Gyula, Vilmos András Jövő Internet Kutatáskoordinációs Központ Budapest, június 4.
Gábor Dénes Főiskola Rendszertechnikai Intézet
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás.
Személyes akcióterv.
Adatbányászat és üzleti intelligencia SPSS – MicroStrategy integráció
Web Architecture. Development of Computing Architectures Monolithic mainframe programming Client Server Real Client Server Web Programming.
BABITS MIHÁLY GIMNÁZIUM
Üzleti mobilfejlesztés és integráció Magic konferencia 2012.
Ügyintézés az új típusú, második generációs kormányablakban
Iskola-egészségügyi Konferencia augusztus Informatikai lehetőségek az iskola/ifjúság-egészségügyi munkában Wenhard Andrea egészségügyi szakközgaszdász.
Online szolgáltatások. Szoftver felépítése A „Felhő” bemutatása Ún. Hosting szolgáltatások – pontosan mit is jelentenek? Előnyök Témakörök © SKIDATA
1 Gyorsul a gazdaság növekedése. 2 Nő a beruházás.
Lehetséges együttműködési területek az internetes bankkártya elfogadás területén.
Esettanulmány: INVIA.HU Utazás Kiállítás
Asahi Glass Company Bálint Brigitta Bán Edina
A PKI project célja Digitális kulccsal elérhető szerver Hamisíthatatlan naplózás Új kulcsok dinamikus létrehozása Felhasználók letiltása.
 Adatbázis:  Valamilyen szempont szerint rendszerezett adathalmaz.  Adatbázis kezelés:  Adatok tárolása  Műveletek végzése az adatbázison; (Adatok.
Ingyenes, online technikai kurzusok Microsoft Virtual Academy.
Budapest, Elmúlt-e a CRM láz? FARKAS TIBOR
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Patent CSOPORT A vagyonvédelem és az egyedi szoftverfejlesztés lehetőségei Készítette: Tóth Gergő Dátum: november 12.
Tematika A CIB sokáig az egyik leginnovatívabb bank volt Magyarországon A válságban leálltak a fejlesztések és lassú volt az újraindítás A CIB újra az.
Integrált ügyfél-kommunikáció a weben
Aegon smartCASCO – új generációs okostelefon alkalmazás-fejlesztés www
dr. Geges József Ovidius Co. Ltd.
Online szabadságtervező, jóváhagyó, nyilvántartó rendszer
OTP Bank A legjobb pénzügyi szolgáltató vállalkozásának Kiss László
Előadás másolata:

Táblán kínáljuk az információt Magic fejlesztői és felhasználói konferencia 2012, Budapest, 2012. 06. 06. Hans Zoltán AEGON Magyarország Szolgáltatás Fejlesztés és Online Irányítás Vezető

AEGON Magyarország számokban 1 413 281 ügyfél

AEGON Magyarország számokban 1 701 996 szerződés

AEGON Magyarország számokban 999 942 telefonhívás

AEGON Magyarország számokban 285 995 kárügy

AEGON Magyarország számokban 18 nagyobb IT rendszer

AEGON Magyarország számokban 117 adatbázis

AEGON Magyarország számokban 9,2 terrabyte adat

Ellenállni vagy felülni a száguldó vonatra? A világ változása 1990 – 2011 1990 2000 2011 Telefon Mobiltelefon iPhone TV Laptop Tablet/iPad Online vásárlás: 0,1% (zene) 3% 30% Ellenállni vagy felülni a száguldó vonatra?

Magyarország változása 1990 – 2011 2000 2011 Nyugdíjasok száma 25% 30% 35% Életbiztosítások növekedése 15-20% 10%+ 5% Felügyeleti szabályozás Termék kontroll Szolvencia Fogyasztóvédelem Fogyasztói bizalom Hiánytalan Fenntartás, negatív tapasztalat Nincs, csak ha átláthatóság

AEGON lehetőségei, lehetséges válaszai 1995 Sorállás Kárszám 2 hét fizetés 2011 Call Center 1 hét Szemle nélkül 2015 ?? 1 nap Online

Innováció, a fejlődés mozgatórugója Válság elhúzódása Nem várt extra terhek Reál értéken csökkenő díjbevételek Visszaeső jövedelmezőség Lehetőségek a kihívásokban Piacok bezárása Új szereplők belépése

Mivel foglalkozik/hatna egy biztosítótársaság mobilalkalmazások címén? Vezetői információ (MIS) Információk gyors elérése Adatok vizuális interpretálása Értékesítés támogatása életbiztosítási eladások hatékony támogatása, mobil applikáció az életbiztosítási kalkulációhoz, ajánlatkészítéshez Ügyfélkiszolgálás fejlesztése Könnyű, gyors ügyintézés Testreszabott kiszolgálás, visszajelzések up/cross-sell Kárrendezés Piacvezetőhöz méltó innovatív megoldások 17 115

Életbiztosítási vásárlási szokások Forrás: Nielsen global consumer report 2010, Pew Research Center US data2010, LIMRA US customer research 2011 Baby boomer: 1946-64 között született, Gen X: 1960-80 között született, Gen Y: 1980-90-es évek végéig születettek

Életbiztosítási weboldalak látogatottsága Forrás: Nielsen global consumer report 2010, Pew Research Center US data2010, LIMRA US customer research 2011 Baby boomer: 1946-64 között született, Gen X: 1960-80 között született, Gen Y: 1980-90-es évek végéig születettek

Érdeklődés a mobil életbiztosítások iránt Forrás: Nielsen global consumer report 2010, Pew Research Center US data2010, LIMRA US customer research 2011 Baby boomer: 1946-64 között született, Gen X: 1960-80 között született, Gen Y: 1980-90-es évek végéig születettek

Életbiztosítás alkalmazás B2B

Online ügyfélszolgálat B2C

Kárrendezés (múlt – jelen – jövő)

MSTR pilot project összefoglalás 2011. november – december: demo, pilot feladat meghatározása (Célul azt jelöltük ki, hogy keressünk egy jól definiált, strukturált adathalmazat, amin ezt a prezentációs réteget ki tudjuk próbálni.) 2012. január 20: MSTR szerverek telepítése 2012. március 01: dashboardok első változata 2012. március 30: alkalmazás terítése

MicroStrategy architektúra az AEGON-nál Internet iPad, iPhone, Android, Blackberry MS Office Webes felhasználók Titkosítás SSL 128 Azonosítás Microsoft AD Balabit ZORP MicroStrategy Web Universal Apache Tomcat DMZ MicroStrategy Desktop Designer Intranet Core network MicroStrategy Intelligence Server Linux (CentOS) MicroStrategy Architect TXT CSV Email, nyomtató, file Oracle Open Source MD XML

magad abban, amit csinálsz egyszerre csak egy dologra Kritika Visszautasítás Seggfejek Feszültség DOLGOZZ keményen (nem könnyű) és folytatódik…  …és… Tarts ki Nehézségek és kudarc esetén fejlesztd magad abban, amit csinálsz próbálj meg sIKeR úgy, hogy Légy kreatív fókuszálj egyszerre csak egy dologra továbbá mindezt szenvedéllyel csináld és ne a pénzért szolgálj másokat Figyelj oda másokra Légy kíváncsi/nyitott Kérdezz bátran Oldj meg problémákat Építs kapcsolatokat TEDD ODA magad (lépd át a határaidat) ne felejts el mindig Richard St. John:’s 8 secrets of success

Kérdések?