Szerviz modul Ismertető. Cégismertető Magyarország vezető kárrendezési rendszerének szállítója Tíz éves szakmai tapasztalat Partnerei kapcsolatban állunk.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
LogControl Raktármenedzsment
Advertisements

SZOFTVER MINT SZOLGÁLTATÁS: ÜZLETI HATÉKONYSÁG A FELHŐBEN Nagy Levente Üzletágvezető Microsoft Office.
SAP best practice üzemeltető cégek számára
Mi a WebTÁRSASHÁZ rendszer?
Valós idejű tesztlefedettség- monitorozás JEE környezetben Dr. Ferenc Rudolf, Szegedi Tudományegyetem Bakota Tibor, FrontEndART Szoftver Kft.
RENDELÉS, VEVŐKISZOLGÁLÁS, E - BUSINESS
ProFM Helpdesk hatékony web alapú hibakezelő rendszer
Intranet portál bemutató
2013. Szeptember 3. Szekeres Balázs Informatikai biztonsági igazgató
2008 novemberOrbán Zoltán – LogiPen Kft.. Mit is kell adminisztrálni…?  Szabályzat  Dolgozói tájékoztató  Munkavállalói nyilatkozatok (új belépők is!)
BMBY.expert a mi szaktudásunk. Az Ön vezetése A vezető ingatlanközvetítők a BmBy.expert ©-et választják Önökben megvan a Vezető? Több kontrollal és átlátással.
ADNS Attestation DataNet Service
Hatékonyságnövelés IT biztonsági megoldásokkal Szincsák Tamás IT tanácsadó 2012.Október 17.
Informatikai megoldások egy kézből
E-NAPLÓ Szabó László.
Köszöntjük Önöket prezentációnkon! Digitális távfelügyeleti rendszer.
ETR Bevezető DEXTER Informatikai kft.. DEXTER Informatikai Kft Tartalom:  Mi az ETR  Az ETR célja  ETR történelem  ETR modulok  ETR hozzáférések.
A CRM bevezetési projektek sajátosságai
Is:energy kereskedelmi folyamatainak automatizációja Office System felhasználásával Turcsán Ferenc, sales és marketing igazgató, is:energy Hungary Kft.
© Polycom, Inc. All rights reserved. Gyors és hatékony ügyfélkezelés Videókommunikációs megoldások a KKV szektor számára Tohai Tibor| HRP Europe Kft.
Korszerű irodai ügymenet komplex dokumentum-kezelési megoldásokkal.
Versenyképes vállalatirányítás változó üzleti és jogi környezetben Nagy Lajos, Konzulens Velence November 22.
Budapesti Műszaki Főiskola Neumann János Informatikai Főiskolai Kar A Műszaki Tervezés Rendszerei 2000/2001 tanév, I. félév 9. előadás Műszaki tervezőrendszerek.
Magyar Turisztikai Tartalomtár. Célok 1. olyan teljes körű turisztikai adatbázis és a belőle táplálkozó portálrendszer megteremtése, amely tartalmazza.
Magyar Controlling Egyesület Szombathely, október Keringer Zsolt MCE Konferencia 2008 A controlling gyakorlata ASP alapú közigazgatás lehetőségei.
Távmunka a kárrendezésben a Generali-Providencia Biztosító Rt.-nél III. Országos Távmunka Konferencia Kiss Attiláné.
Az Euro One Számítástechnikai Rt. Egy távmunka-projekt bevezetésének tapasztalatai Vass Gábor gazdasági igazgató Euro One Számítástechnikai Rt December.
Országos Egészségbiztosítási Pénztár Aktualitások Dr
A PLC és használatának előnyei

The-i Language Zone Francia nyelvtanfolyam kiegészítő oktatóanyaga – értékelés Rózsa Gábor 2004.
Infotér konferencia – EKOP előrehaladása Balatonfüred,
Fejlesztés Menedzser ismertető II.rész 1 A Projektekről nyilvántartott fontosabb adatok Alapadatok, Mérföldkövek, Emberi erőforrások, Költségek, Szoftver.
Rendszer ismertető Vargha Máté. Cafeteria bevezetés ismert nehézségei A cafeteria rendszerek bevezetésének legfőbb akadálya a megnövekvő adminisztrációs.
A StoreWizard webáruház bemutatása
NÁDAI GÁBOR \t Tanulmányi rendszer fejlesztése Nádai Gábor előadása GDF TDK – 2009; Konzulens: Dr. Kovács János.
? ? ? ? ? Molnár Ferenc Milyen a jó informatikai háttér az ügyfélkezeléshez, ügyfél- információhoz? A jó CRM nélkülözhetetlen.
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia 2005
Felszámolók Szakmai Felelősségbiztosítása
Belső ellenőrzés az önkormányzatoknál
Intézményi és központi ügyvitelt támogató elektronikus szolgáltatások.
A szolgáltatás technikájával – technológiájával kapcsolatos elemzések „EISZ Jövője” Konferencia június 22.
Dokumentumkezelő rendszer javaslat PTR zRt. részére
Elektronikus Munkaerőpiaci Adatbázis és Karrierpont Hálózat TÁMOP / ,,e-KARRIER” CSAT Egyesület Cím: 4025 Debrecen, Arany János utca.
Iskolai számítógépes hálózat bővítése Készítette Tóth László Ferenc.
Modern megtakarítási formák kezelése e-banking felületeken
Csoportmunka megoldás a Nemzeti Kulturális Örökség Minisztériumában
2. Operációs rendszerek.
Készítette: Kokrák Mihály Konzulens: Smid László
Kelemen Katalin (MNB) Konkoly Péter (Montana)
„SZERVEZETI HATÉKONYSÁG FEJLESZTÉSE AZ EGÉSZSÉGÜGYI ELLÁTÓRENDSZERBEN – TERÜLETI EGYÜTTMŰKÖDÉSEK KIALAKÍTÁSA” TÁMOP B MAGYAR KÓRHÁZSZÖVETSÉG XXVII.
Önkormányzati ASP Központ felállítása projekt
Mindenkit köszöntök, Takács Titusz vagyok a JTT PRO Biztonságtechnikai Kft. ügyvezető igazgatója. BIZTONSÁGTECHNIKAI KFT. Mai előadás témája: Vállalkozások.
Jene Károly Dolphin Kft.  Hogyan kerültünk közel az elektronikus számlázáshoz?  e-Számla megoldásaink  PKI megoldásunk  EDI megoldásunk  PKI bevezetés.
Nagyvállalati dokumentumkezelés 2. Fejér Gábor PYLON KFT DMS megoldás nyílt forráskódú környezetben – az XDocs rendszer.
Vacha Ferenc fejlesztési koordinátor Az elektronikus ügyintézés törvényi háttere és gyakorlata.
BEVEZETŐ „Évente 243 milliárd euró elpazarlását és 15 millió fa kivágását lehetne megelőzni azzal, ha az unióban általánossá válna az.
1. „Úton az elektronikus levéltár felé” konferencia Informatikai iratkezelő rendszerek minősítése, tanúsítása, az iratkezelő szoftverek jogszabályi.
Ni.com | NI CONFIDENTIAL Hatékonyság és egy vonzó munkahely imázsa Taleo-val a progresszív toborzásért Mohai Gábor, HRIS Üzleti Elemző
Az önkormányzati ASP rendszer jegyzői szemmel Dr. Vincze Ferenc címzetes főjegyző Hajdúszoboszló Város Önkormányzata Pajna Sándor vezérigazgató eKÖZIG.
Cégbemutató, Memoriter ismertető
Az ORACLE JDE EnterpriseOne ERP rendszer bevezetésének tapasztalatai
Ügyfélelégedettség-építés a HIFI-ben
Szenzor Gazdaságmérnöki Kft.
Integrált könyvtár rendszer (IKR)
Az Országos Környezetvédelmi Információs Rendszer fejlesztése – változások az adatszolgáltatás területén Kertész-Káldosi Zsuzsanna Hulladékgazdálkodási.
Gyorsabb és hatékonyabb munkavégzés
Vendéglátás egyszerűen és praktikusan
Első az ügyfél, de hogy érem el?
Nagy Attila1,2, Rovó László1, Kiss József Géza1
Előadás másolata:

Szerviz modul Ismertető

Cégismertető Magyarország vezető kárrendezési rendszerének szállítója Tíz éves szakmai tapasztalat Partnerei kapcsolatban állunk az IBM és a Microsoft cégekkel Teljes körű megoldást kínálunk Termékeinket megelégedettséggel használják

KárNavigátor ismertető Kárrendezési rendszer Moduláris felépítésű (Megrendelés, Formalevelezés, Iratkezelés, Munkafolyamat és státuszkövető, Call center, Archiváló, Szerviz) Rendszereinket több mint 10 Biztosító, 6 Szakértői iroda, 300 Márkaszerviz, több mint 1000 felhasználó használja

Szerviz modul Mire szolgál? –A biztosító és a javító közti kommunikációra. Mire jött létre a megoldásunk? –A fenti feladat egyszerű, költséghatékony megoldására. Miért a mi megoldásunk? –Mert mindkét fél érdekeit és igényeit kiszolgálja.

A múlt Egyedi megoldások Előnyei: –Egyedi arculat –Saját igények alapján készült –Saját érzés (Ez a miénk) Hátrányai: –Drága bevezetés és üzemeltetés –Nem veszi figyelembe a javítók igényeit.

A jövő KárNavigátor szerviz modul Előnyei: –Költséghatékony megoldás olcsó bevezetés és üzemeltetés –Figyelembe veszi a javítók igényeit is. –Egyedi arculat (céglogó, egyedi nyomtatványok, stb)

Elvárások Célunk egy mindenki által használható, jó megoldás kialakítása volt Tervezéskor figyelembe vettük az összes érintett érdekeit Figyelembe vettük továbbá a törvényi előírásokat és elvárásokat –Bit, Adatvédelmi törvény

Biztosítók elvárásai Illeszkedjen a jelenlegi informatikai rendszerbe –Használja a meglévő rendszerekben tárolt adatokat, kapcsolatokat –Integrálható legyen a jelenlegi kárkezelési rendszerbe Korszerű, biztonságos kommunikáció Költséghatékony megoldás

Javítók elvárásai Egyszerű felület –Könnyen használható, felhasználóbarát program Egységes felület –Egy rendszer a károk nyilvántartására biztosítótól függetlenül Folyamat követés –Fedezetlekéréstől a kifizetésig

Törvényi elvárások Biztosítási adatok védelme –Csak az férhet egy kár adataihoz, aki dolgozik vele Adathozzáférések naplózása –Az adatok felvitele, módosítása, megtekintése kontrollált és naplózott Megbízhatóság, üzembiztonság –Teljes körű fizikai és informatikai védelem

A megoldás Költséghatékony megoldás –Minimális indulási költségek –Havidíjas konstrukció, mely magába foglalja az összes költséget Megoldásunk illeszkedik a biztosítóknál működő Lotus alapú rendszerhez

A megoldás Kihasználja a meglévő rendszerek adatait és kapcsolatait –Fedezetlekérés –Tartalékfeltöltés –Dokumentumátadás –Szakértő kirendelés SSH alapú kommunikációs technika biztosítja az adatok biztonságos továbbítását

A megoldás Kezeli a biztosítók különféle javítói szerződéseit –Csak kárt jelenthet –Csak pótszemlézhet –Önálló kárfelvételi joggal rendelkezik –Üvegkár javító, azonnal számlát küldhet

A megoldás Javítók számára könnyen használható, egységes felületed ad Biztosítja a javító és a biztosító közti elektronikus kommunikációt a fedezet lekéréstől a számla kifizetéséig

Kommunikáció folyamata

Bemutató Nézzük meg!