2010. október 21. III. FELSŐOKTATÁSI MARKETING KONFERENCIA 1 A felsőoktatási marketing folyamatok minőségügyi támogatása Koczor Zoltán - Gáti József –

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
MINŐSÉGMENEDZSMENT 6. előadás
Advertisements

Dr. HASSAN Elsayed egyetemi docens DUCHON Jenő műszaki tanár Trefort Ágoston Mérnökpedagógia Központ, Óbudai Egyetem AZ ONLINE FORRADALMAK NEVELŐ SZEREPE.
Fehér Péter PhD Edutus Főiskola Budapest
„Esélyteremtés és értékalakulás” Konferencia Megyeháza Kaposvár, 2009
Hotel Eger Park Konferenciaközpont október
E-learning alapú távoktatás tapasztalatai a Széchenyi István Egyetemen
ISKOLATÁSKÁBÓL RIDIKÜL, AVAGY OKTATÁS ÉS MUNKA KELETEN ÉS NYUGATON
TÁMOP projekt szakmai feladatai és eredményei Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet Topár Gábor szakmai projektvezető Minőségügyi Konferencia ZMNE.
“Hány pontot kapunk érte?” Milotta Lászlóné – asszisztens (Vasútegészségügyi NKK Kft – Pécs) Zsoldiné Turi Edit – fiziotherápiás asszisztens (Egyesített.
„NEWTON IS LEHETSZ A TERMÉSZETBEN!” „NEWTON IS LEHETSZ A TERMÉSZETBEN!” NTP – KTMK – MPA – október 28-november 1. VIDRA-Tanya 1.
1 …mert mindenki fogyasztó ! Tájékoztató kampány a Közép- dunántúli Régióban TAMOP /2 KÖZVÉLEMÉNY-KUTATÁS A projekt az Európai Unió támogatásával,
NYELVI KÉPZÉS AZ ÓBUDAI EGYETEMEN Elfogadta a Rektori Tanács
EKOP Elektronikus levéltár
Mini felderítő repülőgép készítése SolidWorks-szel
Mi látszik egy jéghegyből?
MI 2003/9 - 1 Alakfelismerés alapproblémája: adott objektumok egy halmaza, továbbá osztályok (kategóriák) egy halmaza. Feladatunk: az objektumokat - valamilyen.
Természettudományok és műszaki tudományok területén végzett diplomások száma a éve korcsoportban 1000 főre számolva 2010-re az EU-ban 15 %-os növekedést.
A fejlesztés hatása a szervezetre
Minőségmenedzsment 1. előadás
Minőségmenedzsment 2. előadás
Dr. Szalka Éva, Ph.D.1 Statisztika II. VII.. Dr. Szalka Éva, Ph.D.2 Mintavétel Mintavétel célja: következtetést levonni a –sokaságra vonatkozóan Mintavétel.
Munkatársak minőség iránti elkötelezettsége a siker kulcsa Készítette: Taksonyi Bea és Horváth Viktória.
Középfokú képzés Magyarországon Nagy Mária szerk. (2003): Mindenki középiskolája. Országos Közoktatási Intézet, Bp.
"Én, fogadom, hogy egyetemi éveim alatt Magyarország törvényeit ¶ és a Pázmány Péter Katolikus Egyetem szabályait mindenkor megtartom. ¶ Elfogadom.
6. Előadás Merevítő rendszerek típusok, szerepük a tervezésben
Darupályák tervezésének alapjai
Hallgatói elégedettség mérésének előzetes eredményei Polgár J. Péter – Kovács Ernő.
Magyar Könyvvizsgálói Kamara XVIII. Országos Konferenciája II. Módszertani szekció szeptember – óra.
1 MER ellenőrzés ek egységes értelmezése Budapest, szeptember 5. Munkácsi Márta A Minőségellenőrzési Bizottság tagja.
TÁMOP szakmai támogatás Educatio Nonprofit Kft
A fejlesztések hasznosulása az ágazati tervezésben október 18.
A DPR portál bemutatása Pioker Zoltán Bence november 18.
Széchenyi István Egyetem, Győr
Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar Regionális Gazdaságtani és Vidékfejlesztési Intézet A LEADER PROGRAM MINT HELYI PARTNERSÉG KÉRDÉSEI MAGYARORSZÁGON.
TÁMOP /1-2F „Mércénk az ember” Oktatásfejlesztési munkacsoport.
TRUEFOOD RENDEZVÉNYEINK Március 12. Budapest: ”Kutatás az innovációért” Április 29. Budapest: INTÉZETLÁTOGATÁS a Campden & Chorleywood Magyarország.
A évi Integritás Felmérés eredményei a belső kontrollok és a korrupciós kockázatelemzés tükrében Budapest, január 19. Dr. Benkő János, ÁSZ.
LB értékelési módszerek, technikák MAB Budapest, 2007 január 17. Topár József.
A közösségépítés mint a készség- és képességfejlesztés eszköze (Gulyás Gabriella) Országos Múzeumandragógiai Konferencia Széphalom, május
A Múzeumok és Látogatók Alapítvány felnőttképzési és konferencia programjai Országos Múzeumandragógia Konferencia május Széphalom.
Farkas Katalin – Vilmányi Márton június 15.
2008 február 26.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2008 január ● Módszertan Módszertan ● 15+ célcsoport  15+ célcsoport 
2006 december 18.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2006 november ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2007 november 28.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 október ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
Az Európai Foglalkoztatási Stratégia Készítette: Balogh Judit Nemzetközi Tan. III. évf
Dr. Sediviné Balassa Ildikó: TÉNYEK ÉS TERVEK A legfontosabb teendőink 2010-ben Munkakultúra - Szakképzési Modellek Konferencia Hajdúszoboszló, Február.
Szeretettel köszöntünk a Pesterzsébeti
Tudományos konferencia Nyíregyháza Október
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában
Nemzetközi együttműködések „A BAKONYÉRT” Egyesületnél.
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás.
. Hallgatói kiválóság – Tehetséggondozás – TDK dr. Princzinger Péter október 27.
Budapesti Műszaki Főiskola Neumann János Informatikai Kar Informatikai Automatizált Rendszerek Konzulens: Vámossy Zoltán Projekt tagok: Marton Attila Tandari.
1 A Kreditmonitoring oktatókra vonatkozó eredményei, tanulságai Dóka Ottó NYME, az OKT tagja.
HALLGATÓI ELÉGEDETTSÉGI VIZSGÁLATOK A WJLF-EN A es tanév eredményei.
Információelméleti alapok Adat és információ. Szemléletmód Fogalomalkotás Kommunikáció - konvenciók Az ismeret rokonai - adat, információ Az adatkezelés.
1 EÖTVÖS LORÁND TUDOMÁNYEGYETEM EGYETEMI KÖNYVTÁRI SZOLGÁLAT K-21 MINŐSÉGIRÁNYÍTÁSI PROJEKT A projekt eredményeinek bevezetéséért felelős csoport bemutatkozása.
Információáramlás és kommunikáció 2010/2012. Ön szerint az információ-átadás mely formáját helyezi előtérbe az intézményvezető? (fő) (fő)
A t e r m é s z d a l Csak az erős ember ismeri a szeretetet,
Eszterházy Károly Főiskola 3300 Eger, Eszterházy tér. 1 TÁMOP D-12/2/KONV Az Eszterházy Károly Főiskola Roma Szakkollégiumának.
LOGISZTIKA Előadó: Dr. Fazekas Lajos Debreceni Egyetem Műszaki Kar.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
A szellemi tulajdon védelme és menedzselése című projekt résztvevői értékelése.
Nyitó konferencia szakmai elemei 1.Duális képzési filozófia alapelemei (10 parancsolata) 2.Duális képzések nemzetközi gyakorlatának összefoglalása 3.Duális.
Nyitó konferencia szakmai elemei 1.Duális képzési filozófia alapelemei (10 parancsolata) 2.Duális képzések nemzetközi gyakorlatának összefoglalása 3.Duális.
MERRE TART A MAGYAR FELSŐOKTATÁS? Dr. Molnár Károly Budapest,
Kockázati értékelés kis szervezetekben Tar György Szeged, 2013.október
SZÖM II. Fejlesztési szint folyamata 5.1. előadás
„Megbízható segítség a vállalkozóknak”
Előadás másolata:

2010. október 21. III. FELSŐOKTATÁSI MARKETING KONFERENCIA 1 A felsőoktatási marketing folyamatok minőségügyi támogatása Koczor Zoltán - Gáti József – Göndör Vera (Óbudai Egyetem)

2010. október 21. III. FELSŐOKTATÁSI MARKETING KONFERENCIA 2 A felsőoktatási folyamat modellje

2010. október 21. III. FELSŐOKTATÁSI MARKETING KONFERENCIA 3 Az intézményi célok lebontása

2010. október 21. III. FELSŐOKTATÁSI MARKETING KONFERENCIA 4 Az intézményi célok megjelenése a marketingfolyamat tervezése során

2010. október 21. III. FELSŐOKTATÁSI MARKETING KONFERENCIA 5 Példa ismétlődő típusú marketing folyamat szabályozására

2010. október 21. III. FELSŐOKTATÁSI MARKETING KONFERENCIA 6 Példa projekt típusú marketing folyamat szabályozására

2010. október 21. III. FELSŐOKTATÁSI MARKETING KONFERENCIA 7 Az intézményi célok megjelenése a marketingakciók térképén

2010. október 21. III. FELSŐOKTATÁSI MARKETING KONFERENCIA 8 A felvétel után 1-2 hónappal

2010. október 21. III. FELSŐOKTATÁSI MARKETING KONFERENCIA 9 Az oktatási folyamatban érintettek bevonásával

2010. október 21. III. FELSŐOKTATÁSI MARKETING KONFERENCIA 10 A végzés pillanatában

2010. október 21. III. FELSŐOKTATÁSI MARKETING KONFERENCIA 11 A végzés pillanatában

2010. október 21. III. FELSŐOKTATÁSI MARKETING KONFERENCIA 12 A marketingmunka megítélése az elérés sikerességével (elégedettség) és szükségességével (fontosság) kapcsolatban

2010. október 21. III. FELSŐOKTATÁSI MARKETING KONFERENCIA 13 A kockázat értékelése A kockázat számszerűsítésére a bekövetkezési esély és a veszteség szorzata használható. Kockázat = a bekövetkezés valószínűsége * veszteség K = P (A)* V(A) RPN = R1 * R2 * R3

2010. október 21. III. FELSŐOKTATÁSI MARKETING KONFERENCIA 14 Valós hibahatás lánc k. hatás Hibaok Hibajelenség Hibahatás 2. hatás 1. ok n. ok 2. ok 1. hiba 2. hiba m. hiba 1.hatá s

2010. október 21. III. FELSŐOKTATÁSI MARKETING KONFERENCIA 15 Hibahatás lánc modellek 1. hatás 2. hatás n. hatá s 1. hatás 2. hatás n. hatá s hatás 1. hiba 2. hiba n. hiba hiba 1. hiba 2. hiba n. hiba ok 1. ok 2. ok n. ok 1. ok 2. ok n. ok Egyetlen ok hatásai FMEAEgy hatást előidéző okok Hibaok Hibajelenség Hibahatás

2010. október 21. III. FELSŐOKTATÁSI MARKETING KONFERENCIA 16 Példa a kockázatok szubjektív értékeléssel kapott rangsorának kialakítására

2010. október 21. III. FELSŐOKTATÁSI MARKETING KONFERENCIA 17 A benchmarking csoportosítási lehetőségei

2010. október 21. III. FELSŐOKTATÁSI MARKETING KONFERENCIA 18 Egy belső benchmarking eredménye

2010. október 21. III. FELSŐOKTATÁSI MARKETING KONFERENCIA 19 A feldolgozáshoz szükséges minőségügyi értékelések Hogyan ismerete meg az egyetemet? (Több választ is megjelölhet.)

2010. október 21. III. FELSŐOKTATÁSI MARKETING KONFERENCIA 20 Milyennek ítéli meg az egyetem által szervezett nyitott napon történő bemutatkozását? 1.kar 2.kar 3.kar 4.kar

2010. október 21. III. FELSŐOKTATÁSI MARKETING KONFERENCIA 21 A multilaterális benchmarking eredményei egy felsőoktatási intézmény szempontjából

2010. október 21. III. FELSŐOKTATÁSI MARKETING KONFERENCIA 22 Kétváltozós optimalizációs probléma vizuális értelmezése a tények és a regressziós felület megjelenítésével

2010. október 21. III. FELSŐOKTATÁSI MARKETING KONFERENCIA 23 A feldolgozáshoz szükséges minőségügyi értékelések Ne csak középiskolákat célozzanak meg, az esetleges,,hírverést" terjesszék ki a nagyobb munkahelyekre is. Egy felnőtt sokkal komolyabban veszi a feladatokat, mint egy 18 éves. Nyissanak a középkorosztály felé is! Mindenképp az internetes hirdetéseket tudom ajánlani, különösen közösségi oldalakon, azok közül is inkább a Facebook-ot emelném ki, amennyiben a mennyiség a lényeg. Viszont ha a minőség a fontos, akkor a gimnáziumokkal való kapcsolattartás az ideális megoldás. Több kiállítás szervezését a hallgatók munkáiból, elért eredményeiből. A mar végzett hallgatok sikertörténeteinek összegyűjtése es a jelenlegi hallgatok diákéletről szóló elbeszéléseinek publikálása. Szerintem az egyetemnek nincs szüksége már plusz propagandára, mert az évek során kivívta magának a megfelelő tiszteletet, és egy igazán jó hírnevet szerzett, …