Kompetenciamérés értékelése 4. osztály 2008 Gönczy Pál Általános Iskola
A 4. osztály kompetenciamérései A feladatlapok kérdései mérték: az olvasáskészséget, az olvasáskészséget, az íráskészséget, az íráskészséget, a számolási készséget, a számolási készséget, A rendszerező és kombinatív képességet. A rendszerező és kombinatív képességet. A mért eredmények megmutatják, hogy tanulóink milyen szinten vannak az optimális használhatósághoz képest. Az eredmények rögzítése táblázatban történt. országos átlag fenntartói átlag iskolai átlag telephelyi átlag osztály- átlag
A 4. osztály kompetenciamérései 2. Öt elsajátítási szintet állapítottak meg: előkészítő, előkészítő, kezdő, kezdő, haladó, haladó, befejező befejező optimális. optimális. A táblázatok alatt ábrák láthatók, melyek 2. évfolyamtól 10. évfolyamig a készségek, képességek, elsajátítási folyamatát szemlélteti a korábbi felmérések eredményei alapján. A táblázatban és az ábrákon k%p az elért eredményt, a k% a gyakorlottság szintjét fejezi ki mindig az optimális szinthez viszonyítva.
Az olvasáskészség kiépültsége
Az olvasáskészség gyakorlottsága
Az írásminőség fejlettsége
Az íráskészség gyakorlottsága Az írásminőség fejlettsége
Az íráskészség gyakorlottsága 2.
Az elemi számolási készség kiépültsége
Az elemi számolási készség gyakorlottsága
A számírási készség kiépültsége
A mértékegység-váltó készség kiépültsége
Az összeadás készségének kiépültsége 100-as számkörben
A kivonás készségének kiépültsége a 100-as számkörben
A szorzás készségének kiépültsége a 100-as számkörben
Az osztás készségének kiépültsége a 100-as számkörben
Az elemi gondolkodási képesség kiépültsége
Az elemi gondolkodási képesség gyakorlottsága
Az elemi rendszerező képesség kiépültsége
Az elemi kombinatív képesség kiépültsége
Köszönöm a figyelmet!