Kompetenciamérés értékelése 4. osztály 2008 Gönczy Pál Általános Iskola.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az Országos Kompetenciamérés FIT-jelentéseinek új elemei
Advertisements

Természetes számok 0, 1, 2, 3, ..., 24, 25, ..., 1231, 1232, ..., n, ...  = {0, 1, 2, 3, ..., n,...} a természetes számok halmaza Műveletek: összeadás.
RPI – KFRTF Debrecen, szeptember 22.
Kompetenciamérés eredményei évfolyam 2011 Készítette: Bánné Mészáros Anikó igazgatóhelyettes.
NYÍREGYHÁZI VASVÁRI PÁL GIMNÁZIUM
Matematika kompetencia
Az országos mérések megújult rendszere
Gönczy Pál Általános Iskola
Új oktatási/nevelési célok: a kulcskompetenciák
Kompetencia- mérés Somogyi József Általános Iskola
A ÉVI ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉS ISKOLAI EREDMÉNYEI /A kisebb grafikonok az előző évi eredmények/
OKÉV évfolyam. Olvasáskészség kiépültsége országos:fenntartói:iskolai:
Statisztika Érettségi feladatok
Nyílt napok 2008/2009. szakközépiskolai képzés felvételi eljárás általában felvételi eljárás iskolánkban.
TÓPARTI GIMNÁZIUM ÉS MŰVÉSZETI SZAKKÖZÉPISKOLA A évi ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉS eredményei A felmérés időpontja: május 29.
Törtek szorzása.
Országos kompetencia mérés A kompetencia mérés:  4., 6. és 8. évfolyamokon mérik a tanulók képességeit ált. iskolában, ill. a 10. évfolyamon középiskolában.
A ÉVI KOMPETENCIAMÉRÉS FIT- JELENTÉSEINEK ÚJ ELEMEI Balázsi Ildikó.
Új skála – új lehetőségek Egy kis ízelítő. Egységes skála (1)
Orosházi Evangélikus Általános Iskola és Gimnázium
Matematikai ismeretek az alapiskolától az egyetemig Part Edit Selye János Egyetem Komárno, Szlovákia.
2008. évi Országos kompetenciamérés 6. osztály / Matematika
Középpontban a fejlődés
. Magyar Termék Nagydíjjal ismerték el az Országos kompetenciamérést, mint szolgáltatást.
PEDAGÓGIAI KUTATÁS BARTHA ( ZSEBENYI) KLEMENTINA TEMPFLI (MARTIN) GABRIELLA II. éves hallgatók- távoktatás.
A Jókai Mór Református Általános Iskola és AMI Miskolc 4. évfolyamos tanulóinak a 2011-es Országos Kompetenciamérésen elért eredményei Készítette: Bánné.
Szeretettel köszöntjük Kedves Vendégeinket!. Matematikai-logikai kompetenciaterület 1. osztály.
Radnóti Miklós Általános Iskola Kazinczy Ferenc Tagiskolája 8044 Kincsesbánya Iskola u. 1. „Jó gyakorlat” Év végi felmérő feladatlap kémia tantárgyból.
Minőségstandardok a PSZ-ek működésében?
A TANÍTÁS NEM BETANÍTOTT MUNKA
Gyermekvilág régen és ma
Telephelyi jelentés A telephelyi jelentés nyújtja a legrészletesebb képet az eredményekről és a tanulói összetételről. Nem csupán egy mérőszámot közöl,
„C” típusú programcsomag bevezetése
DIFER.
Összeállította: Kovács Tibor igh. A NDRÁSSY GYULA G IMNÁZIUM ÉS K OLLÉGIUM Nyílt nap
Nyelvtan és helyesírás tankönyvek
Az országos mérések megújult rendszere
Tehetséggondozás 1962 óta ének-zene tagozat indításával.
A felmérés időpontja: május 28.. MÉRT TERÜLETEK:  matematikai eszköztudás  szövegértési képességek  háttérkérdőív kitöltése (szülők, tanulók)
Kompetenciamérés Kompetenciamérés Matematika 6. évfolyam.
Országos kompetenciamérés 2014
OKM 2014 iskolai elemzés Készítette: Fülöp Anna.
FELVÉTELI TÁJÉKOZTATÓ
A 2007/2008-as tanév bemeneti kompetenciaméréseinek tapasztalatai a Rétközi Szakiskolában.
4 éves általános tantervű képzés 4 éves, emelt szintű angol nyelvi képzés 5 éves, magyar-német két tanítási nyelvű képzés 4 éves emelt szintű kommunikáció.
2008. január31. Kompetencia alapú oktatás kísérletének beválásáról- 5 félév tapasztalatai alapján.
Nem szakrendszerű oktatás augusztus 25.. A nem szakrendszerű oktatás célja, feladata Alapvető készségek és képességek tanuláshoz szükséges kulcskompetenciák.
4.osztály Elemzés az elsajátítási szintek összehasonlításával 4.osztály Elemzés az elsajátítási szintek összehasonlításával
Szociális életviteli és környezeti kompetenciák SZKB Segítünk egymásnak - A matematika nem játék! 2. évfolyam Vargáné Csehi Gabriella Megelőző.
FELVÉTELI TÁJÉKOZTATÓ a 2017/2018-as tanévre szeptember 14. Balázs Lászlóné igazgatóhelyettes.
A PISA ÉS AZ O RSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉSEK KAPCSOLATA ÉS FELHASZNÁLHATÓSÁGA Balázsi Ildikó.
Mérés-értékelés konferencia március 12. Szolnok.
FIT-jelentés 2014 Kompetenciamérés eredményeinek elemzése.
2015. évi eredmények Újpesti Bajza József Általános Iskola Készítette: Kohodné Tóth Andrea intézményvezető.
Számtani alapműveletek
Kompetenciamérés – Salgótarján
Országos kompetenciamérés 6. évfolyam (2015)
Új skála – új lehetőségek
Széchenyi István Kereskedelmi és Vendéglátóipari Szakképző Iskola
A évi kompetenciamérés eredményeinek elemzése 2016
Szakiskolai kompetenciamérés tapasztalatai
SZFP II Kompetenciamérés
Kompetencia alapú oktatás kísérletének beválásáról-
TANULÓINK SZFP-II programban résztvevő osztályok:
A évi kompetenciamérés FIT-jelentéseinek új elemei
Országos Kompetencia Mérés 2011
FELVÉTELI TÁJÉKOZTATÓ
3. osztályban.
Kompetenciamérés eredményei évfolyam 2013
Országos kompetenciamérés 6. évfolyam (2017)
Előadás másolata:

Kompetenciamérés értékelése 4. osztály 2008 Gönczy Pál Általános Iskola

A 4. osztály kompetenciamérései A feladatlapok kérdései mérték: az olvasáskészséget, az olvasáskészséget, az íráskészséget, az íráskészséget, a számolási készséget, a számolási készséget, A rendszerező és kombinatív képességet. A rendszerező és kombinatív képességet. A mért eredmények megmutatják, hogy tanulóink milyen szinten vannak az optimális használhatósághoz képest. Az eredmények rögzítése táblázatban történt. országos átlag fenntartói átlag iskolai átlag telephelyi átlag osztály- átlag

A 4. osztály kompetenciamérései 2. Öt elsajátítási szintet állapítottak meg: előkészítő, előkészítő, kezdő, kezdő, haladó, haladó, befejező befejező optimális. optimális. A táblázatok alatt ábrák láthatók, melyek 2. évfolyamtól 10. évfolyamig a készségek, képességek, elsajátítási folyamatát szemlélteti a korábbi felmérések eredményei alapján. A táblázatban és az ábrákon k%p az elért eredményt, a k% a gyakorlottság szintjét fejezi ki mindig az optimális szinthez viszonyítva.

Az olvasáskészség kiépültsége

Az olvasáskészség gyakorlottsága

Az írásminőség fejlettsége

Az íráskészség gyakorlottsága Az írásminőség fejlettsége

Az íráskészség gyakorlottsága 2.

Az elemi számolási készség kiépültsége

Az elemi számolási készség gyakorlottsága

A számírási készség kiépültsége

A mértékegység-váltó készség kiépültsége

Az összeadás készségének kiépültsége 100-as számkörben

A kivonás készségének kiépültsége a 100-as számkörben

A szorzás készségének kiépültsége a 100-as számkörben

Az osztás készségének kiépültsége a 100-as számkörben

Az elemi gondolkodási képesség kiépültsége

Az elemi gondolkodási képesség gyakorlottsága

Az elemi rendszerező képesség kiépültsége

Az elemi kombinatív képesség kiépültsége

Köszönöm a figyelmet!