MÁTRA MÚZEUM.  Projektünk következő állomása a gyöngyösi Mátra Múzeum volt. Az iskolánkból gyalog érkeztünk meg.  Nagy izgalommal vártuk a mai foglalkozást,

Felvidéken jártunk Indulás • május 7.én 23 fővel indultunk szlovákiai célpontunk felé. A korai indulás nem törte jó kedvünket,

Hosszú útra indultunk…
Avagy egy hét másképpen 2011/2012. tanév 5. évfolyam SZÜLŐFÖLDÜNK PROJEKT.
JÁSZKISÉRRŐL KÁRPÁTALJÁRA Történelmünk nyomában Kárpátalján - nemzettudat formáló kirándulás -
Erőforrások a Földön: Jut is marad is!!!!!
Szeretem a könyvtáram!.
Ptolemaiosz tétel bizonyítása 1.
Statisztika 2008 Az elektronikus program használata.
„Hull a pelyhes fehér hó…”
ODK Túrák Útvonal: Hajmáskér – Litér Időpont: Február 9.
Összeállította: a szakkörvezető és a fotószakkör gyorssegély szolgálata Országjárás másképpen Bemutató a kollégium országjárás-vezető szakkörének szakmai.
KIRÁNDULÁS ÓFALUBAN II. rész május 8.
A mai kommunikáció és pragmatika órán azt a feladatot kaptuk, hogy írjunk egy olyan bejegyzést a saját honlapunkra, amit egy hét alatt.
„CSOPORT VEZET CSOPORTOT”
NJSZT Közgyűlés május 13. NJSZT KÖZGYŰLÉS május 13.
Németországi beszámoló  Fontos információkról  Érdekes kirándulásokról  Színvonalas képzőhelyekről  Kedves emberekről  Szokatlan dolgokról  Precíz.
Szakma Kiváló Tanulója Verseny A Szakma Sztár Fesztivál 2012-ben ötödik alkalommal, 38 szakma részvételével került megrendezésre a Hungexpo két.
Ezennel bemutatjuk a Bunkósági Rt. legújabb találmányát……
A szőlő a művészetben.
A MAGYAR NÉP SZÜLETÉSE.
COMENIUS KINCSESSZIGET Erdélyi találkozó
KINEK ÉS MIÉRT FONTOS AZ IT RENDSZEREK ÜZEMELTETÉSE?
Matematika a természetben és a művészetben
A mai órán az őskor festészetével ismerkedünk meg!
Az én városom. A város: Pécsvárad, város a Zengő lábánál, Baranyában, Pécstől 18km-re van a 6-os út mellett Budapest felé.
Szűcs Norbert A SIP oktatási tapasztalatai Magyarországon.
Rendszertani diák / 6 Puhatestűek Készítette: Főző Attila.
Az Isten országában Annyi-annyi hely van, Mind befér, kit fed a vér. Én is bent vagyok már Krisztus vére árán, Elkísér utamon a fény. Az Isten országában.
Képek beillesztése. A beszúrandó képnek abban a mappában kell lennie, ahol a html oldalad forráskódja található! Először mindig a képet szúrjuk be, majd.
Média és múzeumandragógia Szabó József. A múzeum fő feladatai a muzeális anyag gyűjtése, rendezése és feldolgozása; a gyűjtemények elhelyezése, nyilvántartása.
Andrássy út Hősök tere Vajdahunyad vára
Többváltozós adatelemzés
Bolyai-hét Iskolánkban idén is megrendezzük a nagy hagyománnyal rendelkező Bolyai-hetet. Az idei rendezvénysorozat időpontja: december 12–16.
Siker a tőzsdén A/14 Fordulós jelek: kulcs forduló sziget forduló Kulcsforduló esetén (növekvő trendben ) az árfolyam meghaladja a megelőző napok árfolyam.
A program megvalósulását az Országos Foglalkoztatási Közalapítvány támogatja „ROMÁK A MUNKAERŐPIACON” konferencia Pécs, szeptember 29. Pécs, 2007.
Gyöngyös jellegzetességei
Bemutató LINZ és BÉCS Szerkesztette: Dömötöri Melinda 2014.
Készítette: Dömötöri Melinda
Kérelem elektronikus benyújtása a Szolgáltatói Nyilvántartásba
Szakmai gyakorlat Németországban CHEMNITZ 2011 júl. 31-aug 27 8 keresked ő, 8 szakács, 8 „ügyviteles”
A következőkben néhány képet láthatnak, amelyek bepillantást engednek a záró találkozó egyes eseményeibe, hangulatába, melyen 9 országból vettek részt.
B A L L A G Á S június 15. Szárcsa Általános Iskola.
Harsányi- Nap Kooperáció és Versengés április 3.
Portsmouth Pompey On A Roll Egy kisebb reggeliző helyiség. Egyszerre körülbelül fő étkeztetésére alkalmas. A helyi foci csapatról.
„Találkozás az ördöggel”- A vulkánok világa
Kegyelem által Élet Világosságban.  Jn20,30-31 Sok más jelt is tett Jézus a tanítványai szeme láttára, amelyek nincsenek megírva ebben a könyvben. Ezek.
2014. július 05..
Magyarországi tapasztalatgyűjtő kiutazás a „Hagyományaink Gyümölcsei” projekt keretében szeptember
HARSÁNYI NAP április 3.. A Harsányi díj átadása A napot, az Igazgatónő által levezényelt, Harsányi-díj átadásával kezdtük. Harsányi Nap április.
Gyöngyös bemutatása 2014.
PORTSMOUTH. AZ INDULÁS NAPJA: Elégé izgalmas volt mivel még nem utaztam eddig repülőn soha. De, nem volt rossz sőt élveztem. Főleg a felszállást, de ami.
Egy kanal, egy csesze vagy egy vödör?.  Az elmegyógyintézetben tartott intézeti bemutató után az egyik látogató megkérdezi az intézetvezető professzort,
Alessandro Volta Oláh Szófia 10.b.
Más lettem? Más lettem. Polgár Fanni
Egy kanal, egy csesze vagy egy vödör?.  Az elmegyogyintezetben tartott intezeti bemutato utan az egyik latogato megkerdezi az intezetvezetö professzort,
Idősek és ifjak a jövőért
Egy iskola, ahol az ADHD-s gyerekek érettségiznek
IRODALMI KINCSKERESÉS ERDÉLYBEN! Agg Anna Bajorfi Eszter Fekete Antónia Németh Cintia.
Határtalanul. 1. nap Utazás 04:15-kor indultunk el Győrújbarátról. 11-kor már a határon voltunk. A vámosok mindenkinek elkérték a személyi igazolványát,
Kaland tábor Táborvezető: viraszkó Anett.
Projekt hét a Békésyben decemberében „A globalizáció veszélyei, környezettudatos élet”
Erdély.
Tanulmányi kirándulás 2016
- Városunkból elszármazott „híres” ember bemutatása
- Városunkban élő „híres” ember bemutatása
MAGYARORSZÁG HELYE AZ UNIVERZUMBAN
Készítette: Majerhoffer Nóra
Mikulás Készítette: Tomi Roland.
Üdv, tanulók! Tanár neve.
„Aperitif” Innovációs potenciál az Arany János Kollégiumi és Kollégiumi Szakiskolai Programba programban AJKP-AJKSZP ORSZÁGOS TANÉVNYITÓ Kiskunfélegyháza.

MÁTRA MÚZEUM

 Projektünk következő állomása a gyöngyösi Mátra Múzeum volt. Az iskolánkból gyalog érkeztünk meg.  Nagy izgalommal vártuk a mai foglalkozást, amit a múzeum egyik munkatársa tartott meg számunkra.

 Az Orczy-kastély Dr. Hanák Kolos termében fogaltunk helyet,ahol már a foglalkozás kellékei fogadtak bennünket.  Az előadás címe: Hajdan volt tengerek nyomában

Meghallgattuk az érdekes előadást a kőzetlemezek mozgásáról, a tengeri ősmaradványok kutatásáról. Meghallgattuk az érdekes előadást a kőzetlemezek mozgásáról, a tengeri ősmaradványok kutatásáról. Mi is kis kutatókká váltunk, hiszen az asztalunkon található maradványokat vizsgálhattuk nagyító segítségével: Korall, csiga, megkovásodott fa, stb.

 Az előadás végén feladatot kaptunk. A tengeri ősmaradványok helyét kellett bejelölni a megkapott papíron,majd közösen megbeszéltük a helyes megoldást.

 A múzeumban megnéztük a híres mamut csontvázat is. Kellemes időtöltésünk végére értünk.