A Zalaegerszegi Televízió nézettségi mutatói A felmérés 2010. április- májusában készült.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Mennyi az annyi, avagy a szegedi médiumok olvasottsága, hallgatottsága, nézettsége az Informédia felmérései alapján szeptember 11.
Advertisements

TETT KUTATÁS NOGUCHI & PETERS CENTRAL-EUROPE COMMUNICATIONS INC.
Álmodtam százszor, és elképzeltem, Milyen lesz majd ha eljössz hozzám
Eurosport Média ajánlat 2010.
Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása május, országos és budapesti hallgatottság -
A Musicmix fő célcsoportja a 15 és 29 év közötti korosztály Forrás: AGB Nielsen Médiakutató Kft, %-kal magasabb a 15 és 29 év.
NEKIK MÁR CSAK GYEREKJÁTÉK Felmérés az internetező gyerekekről A Piackutatás Napja május 5.
EUROSTUDENT V A felsőoktatás szociális dimenziója Kiss László Educatio Nonprofit Kft.
Internetes látogatottsági statisztikák
A televíziózás új utakon, avagy a tévé jövőképe a jelenben
A futárszolgálat és a webáruház hatékony együttműködési lehetőségei.
1 A fiatalok művelődési szokásai. 2 A vizsgált korosztály korévenként, 2000-ben és 2004-ben (fő)
A tudásgyárak technológiaváltása és humánstratégiája – a felsőoktatás kihívásai a XXI. században május MOOC és e-learning kölcsönhatása Dr.
LifeNetwork – a csatornáról  A LifeNetwork egy olyan életmód csatorna, mely hiteles, közérthető, mégis szórakoztató módon ad választ egészséggel, életmóddal,
Készítette: Kovács Zsuzsanna május 29.
Pápa Városi Televízió.
Adatok a romániai 1- és 2%-os kampányokról Határtalan Civil Nap, Budapest, május
GfK Hungária-Szonda Ipsos Internet Audience Research IV. negyedév időszakban végzett felmérés alapján készült A Magyar Online (Hajdú Online – Szabolcs.
Önkormányzati kommunikáció és a helyi nyilvánosság
Médiagazdaságtan A televíziózás piaca.
Az adományozás fogadtatása a médiában Kutatási eredmények október.
Híradók a közvéleményben június 16. Az adatok forrása : június 6-9. között készült 1000 fős telefonos kutatás.
Bemutatkozik a G-portál. Tartalom I. Elérés, népszerű tartalmak 1. G-Portál: a legnagyobb látogatottságú tárhely szolgáltató (havi látogatószámok éves.
I. Informatikai alapismeretek Dabas, november 18.
Egyszerű, gyors, biztonságos A háromból kettőt választhat Kutatási eredmények az eBanking szolgáltatásokról május 12.
Szeretettel köszöntjük a TÁMOP „Jó pályán”! projekt békéscsabai TÁMOP „Jó pályán”! projekt békéscsabai szakmai fórum résztvevőit! szakmai fórum résztvevőit!
Projekt adatai INFOTÁRS TÁMOP /A/2./0011 Az ELTE TáTK és IK közös projektje Támogatás: Projektidőszak: –
KOMPETENCIA- FEJLESZTÉS. 1. Milyen programra hív a plakát? 2. Melyik napon lesz? 3. Mi lesz óra között? 4. Hol lesz a nagy versmondás? 5.
ATL - mit hirdessünk és hol?
Mozireklám Készítette: Kovács Zoltán.
Az eseményszervezés formái, eszközei
Kósa Éva : VII. Nemzetközi Médiakonferencia, Médiapolisz lakói I. Közvetítő faktorok.
Szülői vélemények gyermekeik tévénézési szokásairól
A kiskorúak védelme a hatósági gyakorlatban dr. Futó Gábor Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiafelügyeleti főosztály szeptember 28.
A borpiac kibővítése az Internet segítségével Készítette: Fancsali Éva, Sárossy Gábor, Stverteczky András, Szabó István.
Debreceni Egyetem Agrár és Műszaki Tudományok Centruma Logisztikai Koordinációs Központ Logisztikai szakemberigény, képzési igény, elvárások és tények.
Gazdaság KKV felmérés szponzorációs ajánlat augusztus 2.
Szülői értekezlet Kurucz Imre NRC Piackutató Online közösségek a gyermeknevelés szolgálatában.
Közlekedéstudomány a közlekedésbiztonság szolgálatában BESZÁMOLÓ A KTE KÖZLEKEDÉSBIZTONSÁGI ÁLLANDÓ BIZOTTSÁG TEVÉKENYSÉGÉRŐL Előterjesztő: KTE Országos.
[origo] rovatok közönség összetétele (origo.hu/… domain)
KÖZVÉLEMÉNYKUTATÁS 2011 BÁTAAPÁTI TÉRSÉG NOGUCHI & PETERS CENTRAL-EUROPE COMMUNICATIONS INC. TETT.
Közösségi érték (public value) vizsgálat Budapest, Szonda Ipsos.
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás.
Quality Management C. No QM08 Agenda Setting KFT,,Két keréken,, - igény felmérés és tracking
Megtakarítási módszerek a vállalatok gyakorlatában Berey Zita
Még kicsi ovis voltam amikor az óvónénikkel részt vettünk a szüreti felvonuláson. A nővérem már akkor a néptánc csoport tagja volt és természetesen.
Fischer András© 1 A tudományos kommunikáció esélyei a televízióban - Hogy érzi magát bátyám? - Köszönöm kérdését, jól. - Kifejtené egy kicsit bővebben?
A tömegkommunikáció.
Budapesti liturgiai felmérés 2012 Válaszadók száma: 26 fő.
A televíziózási szokások változása az infokommunikációs eszközök tükrében.
Gazsó Tibor Századvég Alapítvány
„ A NAGY KÖNYV ” Programtervezet. Mi is ez? év legjelentősebb kulturális eseménye Játék, amelynek lényege, hogy mindenki szavazhat kedvenc magyar.
Református liturgiai felmérés Az adott kérdésre adott válasz a gyülekezet létszámának függvényében. Válaszadók száma: 246 fő.
1 Az igazság ideát van? Montskó Éva, mtv. 2 Célcsoport Az alábbi célcsoportokra vonatkozóan mutatjuk be az adatokat: 4-12 évesek,1.
Google Scholar Wolfram Alpha Scirus Készítette: Varga Ádám.
MENT Ő HÍRADÓ OMSZ számára készített híradó 1. Számú melléklet.
Élet az Ságvári Bence eszközökben VIII. Nemzetközi Médiakonferencia, Balatonalmádi, szeptember 29. A fiatalok internet- és médiahasználati szokásairól.
Megújul a Magyar Földrajzi Társaság Az on-line felmérés eredményeinek értékelése Készitette: Erőss Ágnes – Mohai Andrea – Zimay Krisztián MFT évi.
A friss hal és haltermékek fogyasztói megítélése 2014-ben Ózsvári László – Fodor István – Bódi Barbara – Kasza Gyula HALÁSZATI TUDOMÁNYOS TANÁCSKOZÁS SZARVAS,
Mit tudunk a fiatalok médiafogyasz- tásáról?. Fiatalok, diplomások, de mégis néznek televíziót! 318 perc naponta Forrás: AGB Nielsen; 2013 jan-márc.
The leading European entertainment network 2014 SZEPTEMBER 16. SAJTÓREGGELI.
Közönséges, durva és trágár kifejezések a médiában KUTATÁSI GYORSJELENTÉS.
Médiagazdaságtan GSVMG11KNC /II. Televízió.
Erőszakos médiatartalmak fiatal fogyasztói Székely Levente.
Közösségi érték (public value) vizsgálat Budapest, Szonda Ipsos.
A tévés főműsoridő a célkeresztben Látogatottsági adatok után már nézettségi adatok?! Mester Sándor [origo] értékesítési igazgató T-Online Magyarország.
Tájékoztatás az NSKT évre tervezett működéséről, üléseiről, munkabizottságok megalakításáról Dr. Kárpáti József NSKT alakuló ülése.
Önkormányzati Fejlesztések Figyelemmel kísérése II.
Közbiztonság Budapesten Budapesti adatok
PARAPREMIER április 16-án, 20:25-kor a Feketelista című bűnügyi sorozat hazánkban a VIASAT3-on startolt először.
Előadás másolata:

A Zalaegerszegi Televízió nézettségi mutatói A felmérés április- májusában készült

Nemek szerinti arány Készült: április-május

A válaszadók csoportosítása korosztály szerint Készült: április-május

A válaszadók csoportosítása végzettség szerint Készült: április-május

Mikor néz televíziót? Készült: április-május

Milyen gyakran nézi a ZTV adásait? Készült: április-május

Milyen gyakran nézi a ZTV esti Híradóit? Készült: április-május

Melyik Híradót nézi gyakrabban? Készült: április-május

Ismeri a ZTV weboldalát? Készült: április-május

Nézte már a ZTV online adásait? Készült: április-május

Használta már a ZTV archívumát? Készült: április-május

Nézi a ZTV Képújságát? Készült: április-május

Melyik műsorainkat nézi leggyakrabban? Készült: április-május

Melyik időpontban nézi adásainkat? Készült: április-május

Nézi hétvégén a ZTV csatornáját? Készült: április-május

Hirdetne a ZTV Képújságában? Készült: április-május

Milyen minőségűnek értékeli a ZTV műsorait? Készült: április-május