____________________________________________________________________________________________________ ____________________________________________ Debreceni.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A magyar felsőoktatás.
Advertisements

A gazdaság és az oktatás együttműködése
Technical University of Budapest
Hol található a Gépészmérnöki Kar?
Mérnökképzés a XXI. század elején Jobbágy Ákos oktatási igazgató BME.
Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem
1 Matematika oktatás mérnök és műszaki informatikai képzésekben Ráckeve, március 2-4. Moson Péter, BME, Matematika Intézet Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi.
Műszaki és informatikai képzési terület jelentkezés és felvételi követelmények Dr. Bakos Károly szakmai főtanácsadó OKM.
Kalmár László  Informatikai Tanszékcsoport, Főépület 2000-nél több informatikus hallgató.
Környezettudományi MSc A Szegedi Tudományegyetemen.
Anyagmérnöki Alapszak
Fizikai Intézet 4026, Debrecen Bem tér 18/a,b
Egészségügyi informatika oktatása és kutatása az Egészségügyi Főiskolai Karon.
Rejtő Sándor Könnyűipari Mérnöki Főiskolai Kar
Reál diplomával a munkaerőpiacon Diplomás kutatás 2010.
Környezettan alapszak (BSc)
III. Témakör MISKOLCI EGYETEM LOGISZTIKA ANYAGMOZGATÁSI ÉS LOGISZTIKAI TANSZÉK III./1.
Műszaki és Közgazdaságtudományi Kar mkk. ejf
A révkomáromi Selye János Egyetem működése. Az egyetemről általánosságban, annak rövid bemutatása 1918-ban Csehszlovákia megalakulása A felvidéki felsőoktatási.
Szakirányú továbbképzési szak /szakmérnöki képzés/
Köszöntöm Önöket az FSZ konferencián! Dr. Zárda Sarolta rektor.
Az Egyetem oktatási-kutatási szervezete
Kétciklusú képzés a műszaki felsőoktatásban Jobbágy Ákos Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, BME.
Átmenet az osztatlan és a kétlépcsős képzés szakjai között A BME-VIK példája 1. Zoltai József egyetemi docens, Dékáni Hivatalvezető BME-VIK.
Tanárképzés a Debreceni Egyetemen Prof. Dr. Gaál István Prof. Dr. Gaál István TEK oktatási és tanárképzésielnökhelyettes
Technical University of Budapest
Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem
Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem
Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem
Technical University of Budapest
Program Péceli Gábor rektor köszöntő beszéde
Ráckeve, Matemetika oktatás mérnök és informatikus képzésekben 1 Dunaújvárosi Főiskola
Budapesti Műszaki Főiskola Neumann János Informatikai Kar
A BUDAPESTI CORVINUS EGYETEM
1. 2 Program 1. Dékáni köszöntő és beszámoló a Kar 2010/11 tanévi tevékenységéről 2. Dr. Pipek János kinevezett dékán bemutatkozó beszéde 3. Rektori köszöntő.
Matematika oktatás mérnök és informatikai képzésekben Ráckeve, március 2-4.; B. Szendrei Mária, SZTE Szegedi Tudományegyetem (1872, 1921, 2000) 12.
Matematika oktatás mérnök és informatikai képzésekben Ráckeve, március Pannon Egyetem (Veszprémi Egyetem, 1949) Bölcsészettudományi Kar Gazdaságtudományi.
1 Matematika oktatás mérnök és műszaki informatikai képzésekben Ráckeve, március 2-4. Recski András, BME Számítástud. és Inf.elm. T. Budapesti Műszaki.
Matematika oktatás mérnök és informatikai képzésekben
1 Miskolci Egyetem. 2 Matematikai Intézet – Analízis Tsz., Számítástechnika Tsz., Számítóközpont – Analízis Tsz., Alkalmazott Matematikai.
Perjésiné Hámori Ildikó
Mérnöki készségek 1. ELŐADÁS.
Dr. Palásti Kovács Béla BMF-BGK kari főigazgató
Ambrusné Dr. Somogyi Kornélia
MERRE TART A MAGYAR FELSŐOKTATÁS? Dr. Molnár Károly Budapest,
A Bologna-folyamat a munkáltatók szempontjából Gerner Péter
Bolognai Folyamat a az európai és a hazai mérnökképzésben Jobbágy Ákos BME november 17.
1 Eötvös Loránd Tudományegyetem Kémiai Tanszékcsoport Vegyész szak.
SZTE Egyetemi Tavasz TÁJÉKOZTATÓ A KÉTCIKLUSÚ KÉPZÉSRŐL Dr. Szendrei Mária Szegedi Tudományegyetem Bolyai Intézete.
A BSc-MSc rendszerű tanulmányok tapasztalatai a műszaki és a természettudományi felsőoktatásban II. MŰHELYKONFERENCIA AZ ELTE BOLYAI KOLLÉGIUMÁBAN 2008.
MISKOLCI EGYETEM. A TUDÁS ÉS KÖZÖSSÉG CAMPUSA Dr. Bányai Tamás DUÁLIS KÉPZÉS Logisztikai mérnöki BSc Gépészmérnöki és Informatikai Kar.
Debreceni Egyetem Fizikai Intézet 4026, Debrecen Bem tér 18/a,b.
Korszerű és innovatív mérnökképzés!. Képzéseink rt itt kedvedre választhatsz! BSc 11 alapszak MSc 6 mesterszak PhD 2 Doktori Iskola.
1. Logisztikai menedzsment mesterképzési szak  A szak indítása: 2011  Végzettség: okleveles logisztikai menedzser  Képzési idő: 4 félév  Jelentkezési.
Felsőoktatási felvételi ponthatárok 2007 Dr. Hiller István oktatási és kulturális miniszter Oktatási és Kulturális Minisztérium július 26.
Felvételi 2004 Felsőoktatási felvételi A felsőoktatásba jelentkezők számának alakulása
Köszöntjük a Mezőgazdaság- és Környezettudományi Kar nevében!
Gál Ferenc Főiskola Pedagógiai Kar
FPGA oktatás a PTE MIK -n
Az informatikus képzés és az ipari kapcsolatok jövője a SZE-n
BME Mérnök informatikus alapszak
Budapesti Műszaki és gazdaságtudományi egyetem
Készítette: Szabó Tamás
Miért éppen az NKE RTK biztonsági szakirány?
Én miért választottam a BME Villamosmérnöki szakát?!
Oktatás a mérnök informatikus szakon: tények és vélemények
KÉT DIPLOMA 10 FÉLÉV ALATT!
Kártyás Gyula Oktatási Igazgató Budapest, január 11.
BME VBK tájékoztató 1.
KÉT DIPLOMA 10 FÉLÉV ALATT!
Előadás másolata:

____________________________________________________________________________________________________ ____________________________________________ Debreceni Egyetem integráció: 2000 integráció: 2000 jelenleg 15 kar jelenleg 15 kar 3 városban, 6 campuson 3 városban, 6 campuson kb hallgató kb hallgató Műszaki Főiskolai Kar

____________________________________________________________________________________________________ Műszaki Főiskolai Kar oktató, kutató 70 műszaki oktató 11 egyéb munkakörben 23 Dolgozók nappali tag.levelező tag. államilag fin költségtérítéses Létszámadatok készítette: Kocsis Imre ____________________________________________ Hallgatók

____________________________________________________________________________________________________ Műszaki Főiskolai Kar ____________________________________________ építészmérnök építészmérnök építőmérnök építőmérnök gépészmérnök gépészmérnök környezetmérnök környezetmérnök műszaki menedzser műszaki menedzser műszaki szakoktató műszaki szakoktató Alapképzés készítette: Kocsis Imre

____________________________________________________________________________________________________ Műszaki Főiskolai Kar ____________________________________________ Építészmérnöki Építőmérnöki Épületgépészeti Gépészmérnöki Környezet- és Vegyészmérnöki Műszaki Menedzsment és Vállalkozási Műszaki Alaptárgyi Villamosmérnöki Tanszékek készítette: Kocsis Imre

____________________________________________________________________________________________________ Műszaki Főiskolai Kar ____________________________________________ Matematika Ábrázoló geometria Fizika Informatika (általános) Műszaki Alaptárgyi Tanszék készítette: Kocsis Imre Partnerek DE TTK Matematikai Intézet DE TTK Fizikai Intézet DE Informatikai Kar

____________________________________________________________________________________________________ Műszaki Főiskolai Kar ____________________________________________ Matematika készítette: Kocsis Imre Mat. I.Mat. II.Mat. III.Szig. Építő2+2  Építész Gépész  Környezet Menedzser Szakoktató

____________________________________________________________________________________________________ Műszaki Főiskolai Kar ____________________________________________ Problémák készítette: Kocsis Imre az alapképzési tematikát a mesterképzések programjának ismerete nélkül kell meghatározni

____________________________________________________________________________________________________ Műszaki Főiskolai Kar ____________________________________________ Problémák készítette: Kocsis Imre ellentétes igényeknek kell megfelelni: 1.Az alapképzéseknek gyakorlatorientáltnak kell lenni, ami a gyakorlati szakmai tárgyak túlsúlyát jelenti (a hallgatók 2/3-a csak BSc diplomát fog kapni!). Milyen szintű tudás várható el tőlük? 2.Egyben meg kell alapozni a mester szintet is. A mesterképzésben nem lehet a hiányosságokat pótolni, csak újabb témaköröket tárgyalni, kiegészíteni az ismereteket.