Online marketingstratégia

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Klaszterportál, adatbázis DDOP számú pályázat záró rendezvénye Pécs, június 30.
Advertisements

Marketingkommunikáció és PR
„Az utóbbi évek tapasztalatai azt bizonyítják, hogy minél nagyobb egy online hirdetés, annál hatékonyabb.” „…a banner mérete jelentõsen befolyásolja az.
MEGÉRKEZETT A LEGNAGYOBB VIDEÓHIRDETÉSI FELÜLET A MAMMUTMAILRE! ÚJ HIRDETÉSI FORMA ÚJ.
Reklámhatékonyság növelése retargetinggel. A hatékony display kampány: minimális költséggel maximális konverzió. 2/10 Hogyan lesz hatékony egy kampány?
…hogy hogyan lehetne az Internet segítségével pénzt keresni? Mit szólna hozzá, ha mától kezdve részesedhetne egy webáruház bevételéből?
MAGYAR FESZTIVÁL SZÖVETSÉG NOVEMBER 25..
Eurosport Média ajánlat 2014.
Ösztönöktől vezérelve Megújuló csatornánkon lankadatlanul űzzük tovább a prédát szárazon és vízen egyaránt. Stábunk a vadászat és horgászat neves képviselőivel.
A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
A Privátbankár portál tartalma •Online gazdasági hírszolgáltatás témakörökre bontva – főbb rovatok: –Befektetési hírek –Bank rovat –Biztosítási tudnivalók.
Hirdetési termékek – videó hirdetési megoldások Videó hirdetési megoldások  Összefoglaló neve azon hirdetési megoldásoknak, amelyeket.
DPR és webfejlesztés Aknai Péter Tartalommenedzser, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
Videó kommunikáció ben!  Marketingtorta – IV. Fókuszban a webáruházak  WebSEO Kft. Horváth Ernő.
M INDEN DXN TAGNAK, INGYEN ! nyelvű weboldal és webáruház díjmentes használata M INDEN DXN TAGNAK, INGYEN !
Bemutatkozás Mádi Gábor BME – 3. év villamosmérnök (Bsc) MobilNetPályázat I. – BME I. helyezés – mywalk.
MÉDIAAJÁNLAT: MAMMUTMAIL.COM MAMMUTSHARE.COM.
1 TÁMOP A-13/ Az EVDSZ társadalmi szerepvállalásának szélesítése a Dél-Dunántúli Régióban Az EVDSZ kommunikációs stratégiája és gyakorlata.
FigyelőNET Mozgásban az üzlet február 6.. Kik vagyunk? A finn SanomaWSOY vásárolta meg a VNU magazin-portfolióját. Az új médiavállalat … • Európa.
Informatikai alkalmazások a Széchenyi István Egyetemen – DPR Szakmai Klub I. – Közösségi weboldalak és alumni szervezetek.
 Hármas tagolás  Menü  Felül (fontos részletek)  Oldalt (Fő tartalom)  Alul (technikai jelleg)  Hasábok  Bal (tartalom.
Hirdetési termékek – Direct Marketing eszközök.  Célzott, testreszabott hirdetési lehetőség  A hirdető által megadott szempontok alapján szűrt címlistára.
A lkony S túdió portfolió „Cégünk a korrektség, pontosság és a színvonal hármasából gazdálkodik.”
Miben mások? A fiatalok internetezési szokásai
Budapest, február 7.. • Brief • A logó • Inspirációk és versenytárselemzés • A honlap • tervezése és végső felépítése • arculata és színrendszere.
Kommunikációs Főosztály
Keresőmarketing stratégiák
Információs Társadalom Szakmai Napok 2004.
1 Hogyan juthatunk be a keresők első oldalára – kereső optimalizálás.
Jakab András Program-koordinátor Microsoft Program.
Hogyan lehet használni a keresőprogramokat? Készítette: Tankó Csongor Felkészítő tanár: András Izabella Gábor Áron Iskolaközpont Szentegyháza.
A Facebook titka Héjj Szilárd Marketingarc
Közösségi oldalak üzletszerzésre és reklámozásra.
…hogy hogyan lehetne az Internet segítségével pénzt keresni? Mit szólna hozzá, ha mától kezdve részesedhetne egy webáruház bevételéből?
A legjobb és legolcsóbb hirdetési lehetőségeket az interneten találjuk. Rengeteg ingyenes hirdetési oldal van, s ha otthon rendelkezünk internetkapcsolattal,
ATL - mit hirdessünk és hol?
A SZÉLSŐJOBBOLDALI IDEOLÓGIA REPREZENTÁCIÓJA A DEBRECENI EGYETEMISTÁK KÖRÉBEN Sőrés Anett Debreceni Egyetem, Szociológia MA II. Témavezető: Prof. Dr.
Digitális világ – interaktív táblán
K épeslapon érkező látogatók _______________ _______________ Gáspár Attila INTEGRITY Kft.
Hangalapú, közösségépítő virtuális valóság a gyakorlatban Faragó Péter WebLords.
A marketingkommunikáció
A helyi média, mint hatékony reklám felület – Fehérvár Médiacentrum
Bernáth Leila Bizderi Melinda Kolonics Melinda Tujner Viktória
ILIAS keretrendszer használata az LSI Informatikai Oktatóközpontban
E – kereskedelem - e? jótékony online árusítás Cseh Henriett
Játszani tudni kell - A gamification szabályai az interneten
Tanulási útmutató Tanulási Útmutató Az Észak-magyarországi Regionális Távoktatási Központ által a TÁVHÁLÓ projektben kifejlesztett e-learning környezethez.
A legjobb weboldás! “Oszd meg a tudásodat másokkal: ez az egyik módja annak, hogy halhatatlan légy.” (Dalai Láma)
Korábban - JustBeenPaid Áttekintés - nincs havi díj - 10 $-os ajándék csomag - naponta 2%, illetve 1% kamat 88 napon keresztül - akkor is termel nyereséget,
Trendlakás&Design lakberendezési és életmód magazin Ahol az elképzelések életre kelnek és ahol az otthon utat talál! Médiaajánlat 2011.
Az EtherCore weboldal Jószai Zoltán 1. Az oldal célja Kedvcsináló a fejlesztés alatt lévő játékhoz 2.
BRAND KIALAKÍTÁSA A KÖNYVTÁRBAN
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
a google adwords változásainak követése, a változások várható iránya
Szlovákia és az Észak-magyarországi régió. A szlovák piac relevanciája, avagy egy kis statisztika 2015-ös tervek.
Az akadálymentesítés szempontjai a kulturális honlapoknál - a VMEK Moldován István OSZK-MEK Kulturális honlapjaink minősége - európai.
„Információvédelem menedzselése” XIX. Szakmai Fórum Budapest, január 18. Egyesületi hírek BS7799 tanúsítások helyzete Gasparetz András Hétpecsét.
„Információvédelem menedzselése” XVI. Szakmai Fórum Budapest, május 18. Egyesületi hírek BS7799 tanúsítások helyzete Gasparetz András Hétpecsét Információbiztonsági.
Google Confidential and Proprietary Kampány a kisvállalkozások sikerességéért március 30.
A keresőmarketing szerepe és lehetőségei a könyvpiacon Sziebig Péter ügyvezető Klikkmánia - keresőmarketing ügynökség április 15.
2015 | 05 | 28 VÁROSOK KÜLSŐ-BELSŐ KOMMUNIKÁCIÓJA.
Hallatlan Alapítvány Összefoglaló az Alapítvány tevékenységéről és kiadványairól Országos Idegennyelvű Könyvtár Budapest, november 26. Könyvtár,
R EKLÁMOK AZ INTERNETEN Készítette: Albert Orsolya PR. I
Honlap készítés és az ehhez szükséges informatikai alapismeretek A világháló jelentősége a KKV-k piachoz jutásában Forgács István (X-Meditor Kft.) Tel.:
MÉDIAAJÁNLAT: MAMMUTMAIL.COM MAMMUTSHARE.COM.
– Letölthető változat –
A kommunikációs műhely munkájának bemutatása
Fejlesztő mérnök A MOM Zrt. duális képzés keretében hirdet felvételt olyan elsőéves hallgatók részére, akik képzésüket a Nyíregyházi Egyetem gépészmérnöki.
Digitális világ Online márkaépítés Kereskedelmi márkák és Nem kereskedelmi márkák Az óra célja: megérteni, hogyan segítik a honlapok a márkák ismertségét.
Előadás másolata:

Online marketingstratégia hotelanimation.hu Herr András – Pártos Viktor

elfogadható profitot ad Tevékenység: munkaközvetítés: - külföldi munkák - szállodai animáció havi 2000 látogató napi 1-2 jelentkező elfogadható profitot ad Herr András – Pártos Viktor

Magyarországon megismerjék ezt a munkakört Célok: Magyarországon megismerjék ezt a munkakört átlagos havi látogatók számát megötszörözzük havi 10 000 vendéggel a profitot is megsokszorozzuk. Herr András – Pártos Viktor

nincs külön felület a regisztrált tagoknak nincs fórum Jelenlegi helyzet: megvásárolt domain nincs „flash” nincsenek videók nincs külön felület a regisztrált tagoknak nincs fórum idejétmúlt galéria Herr András – Pártos Viktor

Célcsoport: nyelvtudás flexibilitás munkabírás -18 és 30 év közötti fiatalok - egyetemisták vagy szakmunkások nyelvtudás flexibilitás munkabírás Herr András – Pártos Viktor

A megújuló honlap: Megújítani a hírlevél eddig kialakult rendszerét: felületet is, amit csak a regisztrált tagok érhetnének el legyen idegen nyelvű változata a galéria korszerűsítésre, bővítése Megújítani a hírlevél eddig kialakult rendszerét: sokkal élénkebb színeket, nagyobb betűtípusokat Időközönként felbukkanó fül Herr András – Pártos Viktor

Megújuló színvilág: Megújult színvilág Megújult grafika Fiatalos benyomás Hívogató felületek Herr András – Pártos Viktor

„Usergenerált” hirdetések: fogyasztó-fogyasztó kommunikációs köntösbe bújtatjuk a reklámot nagyobb meggyőzőereje van még pénzbe sem kerül Herr András – Pártos Viktor

Keresőmarketing: megtöbbszörözhetjük a látogatók számát a honlapot kereső optimalizáljuk csak az első 10 találat az ami komolyabb érdeklődésre számíthat meg kell adni keresőszavakat pénzért megjelenik a jobb oldalon a link Herr András – Pártos Viktor

egy online játék Újszerű marketingfogás: vonzza a ráérős embereket, akik általában a fiatalok online módban és letölthető változatban is lehet játszani a szállodai animációt reklámozza pl. a már népszerű Diner Dash egy online játék nem kell a játék terjesztésére költeni elérhető lenne a cég honlapja teleraknánk a hotelanimation.hu logóival Herr András – Pártos Viktor

KÖSZÖNJÜK A FIGYELMET! Pártos Viktor Herr András