Hungarikumok a Parlamentben II. 2010.01.23. Gyaraky Zoltán főosztályvezető Gőgös Zoltán államtitkár.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
Advertisements

Az oltalom alatt álló magyar termékek lehetőségei a kereskedelemben
ÚMFT – a foglalkoztatás növeléséhez kapcsolódó hazai és EU-s források elérése mikro-, kis-, és középvállalkozások részére.
A Nemzeti Iskolagyümölcs-program jelentősége – hazai gyakorlatok, értékelés Dr. Feldman Zsolt agrárgazdaságért felelős helyettes államtitkár Budapest,
A 17/2010. (III. 4.) FVM rendelet a családi gazdálkodók által igénybe vehető átmeneti állami támogatásról Szeged, március 31.
A fogyasztói orientáció és a piacok Magyarországon Dr. Sz ente Viktória Kaposvári Egyetem, Gazdaságtudományi Kar Marketing és Kereskedelem Tanszék Piacot.
BFA SPAR – A magyar áruk elkötelezett kereskedője
A RÓNA-JUH Klaszter a JUHINNOV Platform haszonélvezője Monori István RJK elnök Budapest.
Minőségi helyi termékek - Szekszárd és vidéke – Egy helyi termék rendszer működésének tapasztalatai Csillag Péter, ügyvezető Eco-Sensus Közhasznú Nonprofit.
ÉMOP 1.Prioritás Versenyképes helyi gazdaság megteremtése A turisztikai pályázatok gazdaságélénkítő hatása az Észak-Magyarországi régióban.
ÉLELMISZERLÁNC - ELEMZÉSI FŐOSZTÁLY 1055 Budapest, Kossuth L. tér 11. T: F: Együttműködés a.
 5600 Békéscsaba, Jókai u. 34.   5600 Békéscsaba, Jókai u. 34. 
Gyulai Tamás elnöki tanácsadó elnöki tanácsadó Dél-Alföldi Regionális Fejlesztési Tanács.
NEMZETI ÉLELMISZER- TECHNOLÓGIA PLATFORM TEVÉKENYSÉGE Boródi Attila (ÉFOSZ) Budapest, szeptember 24.
Agrár- és Vidékfejlesztési Operatív Program Budapest, február 9.
általános főig. helyettes
AZ ÚJ gazdaságfejlesztési programról
E-KERESKEDELEM SZABÁLYOSAN
DÉL-MÁTRA Helyi Közösség Stratégiai Vázlat Debrei Attila.
Tájékoztató az Új Magyarország Vidékfejlesztési Program mezőgazdasági szaktanácsadási intézményrendszeréről, s az igénybevehető szolgáltatásokról Tisza.
EKOP Elektronikus levéltár
A PROJEKT CÉLREDSZERE 1. A program stratégiai célja: A határ menti területek erősebb gazdasági és szociális integrációja 2. A program specifikus célja:
A magyar gazdaság helyzete, fejlesztési prioritások Varju László államtitkár Nemzeti Fejlesztési és Gazdasági Minisztérium.
Emberi Erőforrások Minisztériuma Emberi Erőforrások Minisztériuma
Gazdasági versenyképesség növelése Készítette: Németi Szilvia.
Európai Mezőgazdasági és Vidékfejlesztési Alapból (EMVA) támogatott kérelmekhez kapcsolódó adatszolgáltatási kötelezettség oktatása február 2.-5.
Agrár-környezetvédelmi Modul Agrár-környezetvédelem, agrotechnológia KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
2009. évi éves előrehaladási jelentés
Mikro és kisvállalkozások szerepe a rövid ellátási láncban Gyaraky Zoltán főosztályvezető Élelmiszer-feldolgozási Főosztály.
Gazdaságfejlesztési Programok Helyettes Államtitkársága
Falusi szálláshelyek Napraforgós Nemzeti Tanúsító Védjegy rendszere
HÍR gyűjteményből Íz-régiók a Kárpát- medencében Szegedyné Fricz Ágnes elnök HÍR Bíráló Bizottság.
Falusi szállásadók képzése Budapest, április 19.
Aktualitások, változások, újdonságok az agrár-szakképzésben Földművelésügyi és Vidékfejlesztési Minisztérium VIDÉKFEJLESZTÉSI, KÉPZÉSI ÉS SZAKTANÁCSADÁSI.
ÚMVP III-IV.tengely Budapest, Dr. Horváth Zita Agrár-vidékfejlesztési Főosztály.
Tourinform iroda működtetése április Amit eddig megvalósítottunk: -Tourinform iroda zökkenőmentes átvétele rövid idő alatt -Turizmus Zrt.
Dr. Brebán Valéria főigazgató Dombóvár - Roma Fórum.
Élelmiszer-szabályozás, magyar termék, nemzeti érték
Területpolitikai eszközök és a klímaváltozás
Dr. Kozári József egyetemi docens, igazgató Szent István Egyetem Közép-Magyarországi Regionális Szaktanácsadási Központ V. Országos Tanácsadási Konferencia.
Az élelmiszerkutatás fő irányai: Jövőkép 2020-ig
Fontos élelmiszerjogi szabályok KKV szemszögből. Szabályok a mindennapokra Ami egy KKV-nak nehezebb – Címkézés – Állítások – Fogyasztóvédelem – Nyomonkövethetőség.
TRUEFOOD RENDEZVÉNYEINK Március 12. Budapest: ”Kutatás az innovációért” Április 29. Budapest: INTÉZETLÁTOGATÁS a Campden & Chorleywood Magyarország.
Európai Menekültügyi Alap évi allokációja SZAKMAI RÉSZ Pályázható célkitűzések és tevékenységek Célcsoportok Változások A pályázók tájékoztatása,
Az EU új Közúti Közlekedésbiztonsági Akcióprogramja és a magyar álláspont kialakítása A Nemzeti Fejlesztési Minisztérium kapcsolódó feladatai Előadó: Schváb.
14.30 Regisztráció Köszöntő – Vértes Tibor, elnök Megnyitó – L. Simon László, az Országgyűlés Kulturális és Sajtóbizottságának elnöke
Az élelmiszeripari versenyképesség és innováció egyes kérdései
Az OFA Kht. Civil Műhely Szakmai tanácsadás, információcsere, helyi és regionális foglalkoztatási partnerségek fejlesztése 1.Foglalkoztatási Civil Műhely.
A Cseh - Magyar Üzleti Klub. A Cseh Magyar Üzleti klub legfőbb céljának tekinti a kétoldalú üzleti kapcsolatok fejlesztését, és a cseh illetve magyar.
Kecskemét, június 20. Szemerey Szabolcs HÍRÖS BESZÁLLÍTÓI KLASZTER
A fogyasztói tudat befolyásolása a közösségi marketing eszközeivel
Bor és idegenforgalom Közösségi marketing lehetőségei október 03. Monor.
A Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium EKOP projektjeinek jelene és jövője dr. Rupp Zoltán főosztályvezető E-közigazgatásért felelős helyettes államtitkárság.
A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara szerepe a vidékfejlesztésben
MTT Felsőoktatási Szekció Tisztelettel köszöntöm a Szekció előadóit, résztvevőit! szeptember 20.
A Nemzeti Fejlesztési Terv
„Helyi márka kialakítása a Bakonyban” című projekt bemutatása
Iparpolitikai és regionális szempontok a GKM Stratégiájában és az ÚMFT-ben Dr. Cservenyák Ildikó Főosztályvezető, GKM MRTT, V. vándorgyűlése október.
„2007 a médiaszabályzás kezdete” 12. Televízió és hangtechnikai konferencia Budapest, május 2-3. Dr. Sarkady Ildikó MeH, Médiapolitikai Főtanácsadó.
Workshop VI. - Bevált gyakorlatok a mediációban - A Közép Európai Mediációs Intézet bemutatása.
EURÓPAI AUTÓSZERVIZEK MAGYARORSZÁGI EGYESÜLETE
AGRÁRINNOVÁCIÓS MŰHELY A RÓNA – JUH Klaszter innovációs hatékonyságának növelése ÉAOP
Vidékfejlesztési Program Vidékfejlesztési Program ( )
1 A Hungary for FP6 projekt a bemutatása Dr. Groó Dóra Tudományos és Technológiai Alapítvány.
Összefogás és megújulás az élelmiszeriparban június 10. Gyaraky Zoltán főosztályvezető V idékfejlesztési M inisztérium.
2011. évi Kereskedelemfejlesztési pályázat Düh Gergely tanácsadó Ügyfélszolgálati és Stratégiai Elemző Osztály 2012.február 20.
Regionális Vállalkozásfejlesztés Dr. Billo Kármen osztályvezető Regionális és Kárpát-medencei Vállalkozásfejlesztési Főosztály.
Vidékfejlesztési Program Baromfitartó telepek korszerűsítése dr. Mezei Dávid agrár-vidékfejlesztési stratégiai ügyekért felelős helyettes államtitkár Miniszterelnökség.
A Hagyományok-Ízek-Régiók (HÍR) védjegy program és az eredetvédelem
Falusi szálláshelyek Napraforgós Nemzeti Tanúsító Védjegy rendszere
Előadás másolata:

Hungarikumok a Parlamentben II Gyaraky Zoltán főosztályvezető Gőgös Zoltán államtitkár

1055 Budapest, Kossuth L. tér 11. T: F: Élelmiszer hungarikumok  FVM számára kiemelt jelentőségű a Kárpát-medence élelmiszer hungarikumainak védelme Hagyományok Ízek Régiók gyűjtemény Közösségi élelmiszer-minőségi rendszerek működtetése  Hungarikumok védelméről szóló 77/2008. (VI. 13.) OGY határozat HÍR gyüjtemény kiemelése és megerősítése Évenkénti kormányzati beszámolási kötelezettség  évi jelentés (FVM-OKM-NFGM) Hagyományok Ízek Régiók gyűjtemény piaci bevezetésére védjegy-oltalom Pályázati kiírás a védjegy használatra - közel 60 pályázó Használati szerződés az Agrármarketing Centrummal

1055 Budapest, Kossuth L. tér 11. T: F: Élelmiszerek kollektív marketingje a hungarikumok érdekében  Agrármarketing Centrum - a hazai agrár termékek menedzselésére Alapítás 2001/1996. (I.9.) kormányhatározattal - közösségi marketing, kiemelten a kkv-k Küldetés „...az ágazat marketingorientációjának erősítésével, színvonalas, korszerű és hatékony marketingszolgáltatások nyújtásával járuljon hozzá a magyar agrárgazdaság hazai és nemzetközi versenyképességének növeléséhez, a magyar agrártermékek és élelmiszerek imázsának javításához.” Célkitűzés -imázs építés -a hazai és külföldi ismertség növelését -a piaci megjelenés elősegítését -a termelők piaci és fogyasztói ismereteinek növelését -az ágazati marketingorientáció erősítését -márkaépítést Kiemelt cél - segíteni a hazai élelmiszerek piaci részesedésének visszaszerzését

1055 Budapest, Kossuth L. tér 11. T: F: Élelmiszerek kollektív marketingje a hungarikumok érdekében  Agrármarketing Centrum - a hazai agrár termékek menedzselésére  Marketing eszközök -márkamenedzsment, védjegyek -kiállítások, vásárok -üzletember találkozók -eladásösztönző akciók -nyomtatványok, kiadványok -reklámkampányok -elektronikus honlap  Hungarikumok megismertetése, fogyasztói népszerűsítése - stratégiai cél is –ágazati kiemelt programokban –HÍR programban - védjegy bevezetése

1055 Budapest, Kossuth L. tér 11. T: F: Élelmiszer hungarikumok Közösségi védelme  Élelmiszer-minőségi rendszerek  mezőgazdasági termékek és élelmiszerek - 4 termék  hagyományos különleges termékek - első folyamatban  borok - 46 db  szeszesitalok - pálinka, törkölypálinka, további 5 termék

1055 Budapest, Kossuth L. tér 11. T: F: Hungarikumok törvényi szabályozásának előkészítése  122/2008. (XI.28.) OGY határozat  hízott kacsából, libából előállított termékek védelme  törvényjavaslat benyújtása a hungarikumokról

1055 Budapest, Kossuth L. tér 11. T: F: KÖSZÖNÖM A FIGYELMÜKET!