Turisztikai termékfejlesztés feladatai. A projekt célja: Vendégforgalom növelés - a múzeumokban, kiállítóhelyeken - a szálláshelyeken, turisztikai szolgáltatóknál.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Aktuális pályázati lehetőségek
Advertisements

A Magyar Turizmus Kártya bemutatása
Önkormányzatok idegenforgalmi feladatai Tegyünk együtt Fejér megye idegenforgalmáért Garán Éva.
Az eredményeket nem látni, hanem érezni kell Az EQUAL program hatása és kihatása Május 20 VGYKE.
A Budapest-Közép-dunavidéki Regionális Marketing Igazgatóság 2009 évi tevékenysége. MagyarországBudapest-Közép-Dunavidék április 20. Domonyvölgy.
Székely kapuk útja. 1. Általános adatok Kérelmező: Hargita Megye Tanácsa Megvalós ítási időtartam: 24 hónap Összköltségvetés: ,77 lej Önrész: 22.
Galó Anita projektmenedzser
Előadó: Mihály Mariann TDM menedzser TDM szervezetünk működéséről, eddigi munkájáról.
Tájékoztató a települési túraútvonalak létrehozásával kapcsolatos tapasztalatokról Márta Attila.
Tisza-tó, mint kerékpáros régió
Szemléletformálás és minőség kulcsa: a K É P Z É S Móri TDM Konferencia november 10.
Tanácsadási szolgáltatások „ A jövő önkormányzatának alapja Pusztamonostoron – ÁROP-1.A.2/A számú forrás felhasználásával” projektben Bíró Gabriella.
DAOP turisztikai pályázatok Előadó: Fekete Klára DARFÜ Dél-alföldi Regionális Fejlesztési Ügynökség Nonprofit Kft július 29.
A MAGYAR TURIZMUS ZRT ÉVI MARKETINGTERVE ÉS A FESZTIVÁLOK ÉVE
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Szolnoki Evangélikus Gyülekezetért Alapítvány 5000 Szolnok, Verseghy park ,
Győr város szociális ellátórendszerének működtetése az önkormányzati, civil és egyházi szolgáltatók közreműködésével. Páternoszter Piroska főosztályvezető.
Tisza-tavi Ökocentrum Tájékoztató PARTNERSÉG NAPJA MÁRCIUS 18. MISKOLC.
JÁSZ-NAGYKUN-SZOLNOK MEGYE TURISZTIKAI ELEMZÉSE Előadás Idegenforgalmi és szálloda szak II. Budapest, 2005.október 10. ŐRY PÉTER:
Az állást kereső kerületi lakosoknak nyújtott szolgáltatások a Baross utcai munkaügyi kirendeltségen és a Kesztyűgyári állásbörzéken Szakmai gyakorlat.
AZ ÚJRAIPAROSÍTÁST TÁMOGATÓ INTÉZMÉNYI KÖRNYEZET
TDM Szakmai Nap november 21.
ETwinning Tavaszi Kampány Jelentkezzen be személyes eTwinning munkafelületére.
TÁMOP /2/B PROJEKT Network-Együttműködés-Tudástár szakmai támogató hálózat kiépítése a Dél-Dunántúli Régióban Szénássy Gábor projektmenedzser 2010.
Diplomás pályakövetési program, komplex hallgatói szolgáltatásfejlesztés az ELTE-n ELTE TÁMOP /2/KMR projekt március 9. TÁMOP /2/KMR
A hálózatosodás lehetősége a közoktatásban profil 1.0
FŐVÁROSI OKTATÁSI ÉS PÁLYAVÁLASZTÁST TÁMOGATÓ PORTÁL Horváth Csaba Főpolgármester-helyettes Sajtótájékoztató október 2.
Önkormányzatok turisztikai feladatai
Networkshop 2009 MKE Vándorgyűlés, Debrecen július 10.
2. Ismerkedés a Damjanich Múzeummal
Introduction to the BBS | 2009 | ‹#› Szolgáltatások kis- és középvállalkozásoknak.
Karancsi Tamás - ügyvezető
Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Önkormányzat megújult feladatrendszere Térségi Vállalkozói Fórumok január Szolnok, Jászberény, Kisújszállás.
A hargitai legendák és műemlékek nyomában. 1. Általános adatok Kérelmező: Hargita Megye Tanácsa Megvalós ítási időtartam: 24 hónap Összköltségvetés: 990.
Szektorok közötti együttműködések
Somogy Megye Önkormányzatának szakképzési koncepciója.
„Jászkun kapitányok nyomában” - versenyképes attrakció a kulturális turizmus piacán Turisztikai Fórum Szolnok, 2010.április 8. Galó Anita a projekt menedzsere.
Balaton régió turizmusában
Tiszainform Idegenforgalmi Szolgálat
„Kihívások és válaszok” - szakmai nap Előadó: Pántya Erika projektmenedzser Szombathely, október 24.
ÚJ SZEREPLŐ A VIDÉKFEJLESZTÉSBEN Helyi Vidékfejlesztési Iroda.
A társadalmi felelősségvállalás civil példái – jó gyakorlatok a Nyugat-dunántúli és Észak- alföldi régióból Kóbor Krisztina 2010.
Prof. Dr. Hanusz Árpád Egyetemi tanár
A kulturális turizmus trendjei és a
A Magyar Turizmus Zrt. marketing aktivitásai Horváth Gergely Magyar Turizmus Zrt február 28.
A mi Velencénk: a turisztikai tér és miliő összefüggésrendszerének változásai a „Velencei tó kapujában” Wirth Gábor Doktorandusz SZIE Enyedi György RTDI,
Integrált turisztikai humáner ő forrás-fejlesztés a vidéki foglalkoztatás növelése érdekében.
Tourinform. Tourinform irodák 150 iroda 9 regionális szervezet 2 millió látogató Információk kiadványok rendezvények kiállítások továbbképzések.
A kerékpáros turizmus előnye, haszna közvetlen EU-s támogatások, EuroVelo-hálózat Balatonkenese, Csikai Mária
Programzáró szakmai nap Szolnok, november 12. Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Verseghy Ferenc Könyvtár és Művelődési Intézet.
Vállalkozásfejlesztés Kazincbarcika térségében Wächter Balázs.
A KMSZ kerékpáros projektek 2016 – Balatoni Bringakörút.
Turizmus Közmeghallgatással egybekötött falugyűlés december 10.
Gyógyturisztikai szekció április 1. Bozzay Andrásné Nemzetközi Balneológiai Konferencia.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Győr Domanyik Eszter, főosztályvezető Városmarketing és Programszervezési Főosztály Győr MJV Polgármesteri Hivatala 1 Turizmus 2016.
AOSZ Klubkártya kampány 2015 október-november. Mi az AOSZ kártya AOSZ kártya az autizmussal élők és/vagy családtagjaik számára különféle kedvezmények.
Pécs és térsége turizmusának helyzete. Magyarország vendégforgalmi adatai ( KSH)‏ Látogatók száma: fő (=2007)‏ Vendégek száma a kereskedelmi.
MAGYAR-ROMÁN EGYÜTTMŰKÖDÉSI LEHETŐSÉGEK A FALUSI TURIZMUSBAN Prof.Dr. Hanusz Árpád egyetemi tanár
VÁLTOZÓ KÖNYVTÁR A VÁLTOZÓ VILÁGBAN „Megőriztük a régit, s megújultunk az időben, ahogy kell.” Csukás István.
EGYÜTTMŰKÖDÉSBEN AZ ÜZLET Vállalkozói hálózat kialakítása Hajdú-Bihar és Bihor megyékben Két ország, egy cél, közös siker! Szőllősi Nóra Adrienn projektmenedzser.
Milyen feltételek mellett jöhetnek létre a Tisza-tavi turisztikai régió bal parti TDM szervezetei?
A köznevelési intézmények művészetpedagógiai módszertani megújítása
Dr. Bienerth Gusztáv prezentációja 2016.december 12.
Turisztikai fejlesztési lehetőségek a programozási időszakban
Aktuális Munkaerő-piaci helyzet a jászságban
TURISZTIKAI SZEZONÉRTÉKELÉS
Közösség-ifjúság-esélyteremtés Jászberény, szeptember 14.
Ügyfélelégedettség-építés a HIFI-ben
Irány Pécs! kártya.
Előadás másolata:

Turisztikai termékfejlesztés feladatai

A projekt célja: Vendégforgalom növelés - a múzeumokban, kiállítóhelyeken - a szálláshelyeken, turisztikai szolgáltatóknál Vendégéjszakák számának növelése

Ennek eszközei: A megnyert vendégek tartózkodási idejének növelése Új célcsoportok bevonása, meggyőzése

Ehhez a feladat: A múzeumi bemutatóhelyek megújulása További attrakcióteremtés: Szolnok Látványterem Jász Látogatóközpont Nagykun Látogatóközpont Hálózatosodás Turisztikai vállalkozók bevonása

Múzeumok új köntösben Felújított infrastruktúra Új szolgáltatások Új tematikus programok minden kiállítóhelyen

Látógatóközpontok

Jász látogatóközpont- Jászberény A jászkun kerületek központjában nyissa ki Ön is a jászok privilégiális ládáját, mi adunk kulcsot hozzá! Lépjen át az időkapun és sétáljon a múltban, a jászság emlékei között. Öltözzön fel jász viseletbe, éljen közöttük pár órára, s érezze át a redempció büszke pillanatait. Interaktív kiállítás.

Nagykun Látogatóközpont- Karcag Lépjen be a kun mondák világába, látogasson el a Nagykunság fővárosában! Ősök, álom, csillagképek. Mi vezette ide a kun őseinket? Mi volt a célja és mit köszönhetünk a házassági endogámiának? Keressük a kun gyökereinket, olvassunk a gondolatainkból, a tenyerünkből, a nevünkből, a csillagok állásából!

Szolnok Látványterem Tudja Ön, hogy mi a közös a jászokban és a kunokban? Hogyan éltek, hogyan haltak? Temetkezési szokások, nyitott sírok, életre kelt leletek. Interaktív régészeti látványterem.

Hálózatosodás fontossága Szinergia hatás Útvonaltervezés Képzés

x3+4+5x5+ +2x6+3x7= 77 hanem = 200 !!!!

Útvonaltervező Személyre szabott szolgáltatás 4 kérdés 1 teljes programajánlat  árakkal,  telefonszámokkal,  útvonalakkal Budapestről Debrecenbe

Képzés Konkrét ismeretanyag a hálózat minden tagjáról, a hálózat ösztönző rendszeréről Az új technika betanítása Nyelvi képzés Gondolkodásmód: Mi várjuk a vendéget! Mi működtetjük a rendszert! Együtt! Közösen hatékonyabb!

Vállalkozók és múzeumok partnersége Turisztikai vállalkozóMúzeumok, kiállítóhelyek Miért?Több vendég, több bevétel, hosszabb tartózkodási idő kell! Több vendég, több bevétel. Hogyan?Nem a szállásért utazik a vendég! Attrakció, program kell! A marketing csatornák és büdzsé véges. Kooperáció azokkal, akik az új célcsoportjainkkal kapcsolatban vannak, közvetlenül ott vannak a turisztikai piacon! Várható eredmény +5-8%-os vendégforgalom bővülés Új célcsoportok megjelenése a múzeumokban.

Ehhez … Kb vállalkozó aktív közreműködése a megyében a hálózat, a tematikus út működtetéséhez!

+ újszerű marketing eszközök Személyreszabott útvonaltervező Kedvezménykártyák Ösztönző játékok POP anyagok Professzionális személyes eladás

Feladatok: Az egyes építési munkálatoknál fix menedzser, aki képes a vendég szemével látni! Attrakciók tökéletes megvalósítása A Hálózat (= tematikus út)minden egyes tagjának megismerése, vállalkozó kör mozgósítása Képzés a rendszer fenntartói számára, szemléletformálás Árkalkuláció, kedvezményrendszer kialakítása, fenntartási számítások Bevezető kampány lebonyolítása, adatbázis építés, folyamatos tájékoztatás.

Köszönöm a figyelmet!