Turisztikai termékfejlesztés feladatai
A projekt célja: Vendégforgalom növelés - a múzeumokban, kiállítóhelyeken - a szálláshelyeken, turisztikai szolgáltatóknál Vendégéjszakák számának növelése
Ennek eszközei: A megnyert vendégek tartózkodási idejének növelése Új célcsoportok bevonása, meggyőzése
Ehhez a feladat: A múzeumi bemutatóhelyek megújulása További attrakcióteremtés: Szolnok Látványterem Jász Látogatóközpont Nagykun Látogatóközpont Hálózatosodás Turisztikai vállalkozók bevonása
Múzeumok új köntösben Felújított infrastruktúra Új szolgáltatások Új tematikus programok minden kiállítóhelyen
Látógatóközpontok
Jász látogatóközpont- Jászberény A jászkun kerületek központjában nyissa ki Ön is a jászok privilégiális ládáját, mi adunk kulcsot hozzá! Lépjen át az időkapun és sétáljon a múltban, a jászság emlékei között. Öltözzön fel jász viseletbe, éljen közöttük pár órára, s érezze át a redempció büszke pillanatait. Interaktív kiállítás.
Nagykun Látogatóközpont- Karcag Lépjen be a kun mondák világába, látogasson el a Nagykunság fővárosában! Ősök, álom, csillagképek. Mi vezette ide a kun őseinket? Mi volt a célja és mit köszönhetünk a házassági endogámiának? Keressük a kun gyökereinket, olvassunk a gondolatainkból, a tenyerünkből, a nevünkből, a csillagok állásából!
Szolnok Látványterem Tudja Ön, hogy mi a közös a jászokban és a kunokban? Hogyan éltek, hogyan haltak? Temetkezési szokások, nyitott sírok, életre kelt leletek. Interaktív régészeti látványterem.
Hálózatosodás fontossága Szinergia hatás Útvonaltervezés Képzés
x3+4+5x5+ +2x6+3x7= 77 hanem = 200 !!!!
Útvonaltervező Személyre szabott szolgáltatás 4 kérdés 1 teljes programajánlat árakkal, telefonszámokkal, útvonalakkal Budapestről Debrecenbe
Képzés Konkrét ismeretanyag a hálózat minden tagjáról, a hálózat ösztönző rendszeréről Az új technika betanítása Nyelvi képzés Gondolkodásmód: Mi várjuk a vendéget! Mi működtetjük a rendszert! Együtt! Közösen hatékonyabb!
Vállalkozók és múzeumok partnersége Turisztikai vállalkozóMúzeumok, kiállítóhelyek Miért?Több vendég, több bevétel, hosszabb tartózkodási idő kell! Több vendég, több bevétel. Hogyan?Nem a szállásért utazik a vendég! Attrakció, program kell! A marketing csatornák és büdzsé véges. Kooperáció azokkal, akik az új célcsoportjainkkal kapcsolatban vannak, közvetlenül ott vannak a turisztikai piacon! Várható eredmény +5-8%-os vendégforgalom bővülés Új célcsoportok megjelenése a múzeumokban.
Ehhez … Kb vállalkozó aktív közreműködése a megyében a hálózat, a tematikus út működtetéséhez!
+ újszerű marketing eszközök Személyreszabott útvonaltervező Kedvezménykártyák Ösztönző játékok POP anyagok Professzionális személyes eladás
Feladatok: Az egyes építési munkálatoknál fix menedzser, aki képes a vendég szemével látni! Attrakciók tökéletes megvalósítása A Hálózat (= tematikus út)minden egyes tagjának megismerése, vállalkozó kör mozgósítása Képzés a rendszer fenntartói számára, szemléletformálás Árkalkuláció, kedvezményrendszer kialakítása, fenntartási számítások Bevezető kampány lebonyolítása, adatbázis építés, folyamatos tájékoztatás.
Köszönöm a figyelmet!