Szeretettel köszöntjük Kedves Vendégeinket!. Matematikai-logikai kompetenciaterület 1. osztály.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Betekintés a református hit- és erkölcstan világába
Advertisements

I. előadás.
Természetes számok 0, 1, 2, 3, ..., 24, 25, ..., 1231, 1232, ..., n, ...  = {0, 1, 2, 3, ..., n,...} a természetes számok halmaza Műveletek: összeadás.
Matematika kompetencia
élménypedagógiai módszerek alkalmazási lehetőségei a tanitásban
1 / / 13 Bevezető Forgalmi dugók okozta problémák: - Feszültség - Sietség - Szabálytalan közlekedés → baleseti források Megoldás: A jó megoldások.
DIFFERENCIÁLT MOZGÁSÁBRÁZOLÁS
Betekintés a református hit- és erkölcstan világába
Halmazok, műveletek halmazokkal
Tehetség, tehetségazonosítás
OKÉV évfolyam. Olvasáskészség kiépültsége országos:fenntartói:iskolai:
Készítette: Rummel Szabolcs Elérhetőség:
A játéktevékenység kezdeti fejlődése
Fejezetek a matematikából
Az iskolaérettség kérdése
Halmazelmélet és matematikai logika
A mikrovezérlők világa
Pályaorientációs tapasztalatok, hiányszakmák népszerűsítése Győrben
Change blindness Változás -vakság.
Orosházi Evangélikus Általános Iskola és Gimnázium
TERVEZET.
Egydimenziós tömbökön végezhető műveletek
(Program-akkreditációs lajtsromszáma: PL-2661)
Jó gyakorlat bemutató.  Az interaktív tábla használata manapság egyre több iskolában elérhető az európai uniós pályázatok révén.  A mai kor követelményeinek.
Kompetenciamérés értékelése 4. osztály 2008 Gönczy Pál Általános Iskola.
Üdvözöllek ebben a játékbam!! Ebben a játékban matematikai példák lesznek első osztályosoknak Összeadás és kivonás Kisseb nagyobb jelek.
Betekintés a református hit- és erkölcstan világába
Mottó „A tanítvány nem pohár, amelyet meg kell tölteni, hanem fáklya, melyet lángra kell lobbantani.” (I. Tamm)
I. előadás.
Innováció Intézményi fejlesztés Egyenlő hozzáférés
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP / A papír útja-Tóth-Pliska Ágnes.
Harmadik matematikakönyvem
1 Vektorok, mátrixok.
Gazdagító programpárok Logikai-matematikai tehetséggondozás.
„C” típusú programcsomag bevezetése
Az egész számok szorzása
Polinomok.
Módszertani lehetőségek a digitális nemzedék megszólításában
1. Rész: óvodai matematikai nevelés
Elemzési szempontok az óvodai matematikai foglalkozásokhoz.
Alapműveletek (Természetes számok, Egész számok)
Köszöntjük kedves vendégeinket!. A projekt az Európai Unió támogatásával, A z Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. ELŐZMÉNY Társadalmi.
Horváth Bettina VZSRA6 Feladat: Szemléltesse az edényrendezést.
TIOK IKT – tesztelés 1. osztály Pap Ágnes. A csoport bemutatása 6-7 éves korosztályon teszteltem a tananyagot. /12 fő,előképzettség nélkül,tagozat nincs,de.
 MoodleMOT  Duális képzés 2014  „A duális képzés célja, hogy a hallgatók a leendő szakképzettségüknek megfelelő munkahelyen, munkakörben összekapcsolják.
Készítette: Borsiné Csontos Ilona óvodavezető h.
4.osztály Elemzés az elsajátítási szintek összehasonlításával 4.osztály Elemzés az elsajátítási szintek összehasonlításával
Szociális életviteli és környezeti kompetenciák SZKB Segítünk egymásnak - A matematika nem játék! 2. évfolyam Vargáné Csehi Gabriella Megelőző.
Betekintés a református hit- és erkölcstan világába Egyházközség neve: Hittanoktatást végzi:
Számítógépes szimuláció Első előadás Gräff József.
Szöveg beírásához kattintson ide A SCRATCH környezet bemutatása szakköri tapasztalatok alapján Gödöny Péter Budapesti Műszaki Szakképzési Centrum Pataky.
Köszöntelek Benneteket! Tanár neve. Osztály órarendje 8:20 - 8:45 Tanítás kezdete, névsorolvasás 8:45 - 9:30Olvasás és írás 9: :15Helyesírás és.
Számtani alapműveletek
Betekintés a református hit- és erkölcstan világába
Betekintés a református hit- és erkölcstan világába
Számítógépes szimuláció
Kifejezések C#-ban.
Cím elrendezés alcím.
Cím elrendezés Alcím.
Betekintés a református hit- és erkölcstan világába
Országos Tisztifőorvosi Hivatal Csurik Magdolna
Körlevél készítése.
3. osztályban.
Cím elrendezés Alcím.
Cím elrendezés Alcím.
Cím elrendezés Alcím.
Cím elrendezés alcím.
Cím elrendezés Alcím.
Betekintés a református hit- és erkölcstan világába
Készítette: Dóka István
Előadás másolata:

Szeretettel köszöntjük Kedves Vendégeinket!

Matematikai-logikai kompetenciaterület 1. osztály

Az óra témája Összeadás, kivonás 9-ig

Ismétlés, ráhangolódás Új tartalom feldolgozása Újabb tapasztalatok szerzése a 9-ről a számegyenes segítségével A 9 bontott alakjai Pótlás 9-re Hozzáadás és elvétel darabszámmal Az összeadás és kivonás gyakorlása játék segítségével Az óra menete

Az óra céljai, feladatai A 9-es számról szerzett tapasztalatok elmélyítése, ismeretszerzés a szám tulajdonságairól A 9-es számról szerzett tapasztalatok elmélyítése, ismeretszerzés a szám tulajdonságairól A 9 bontott alakjainak a megismerése A 9 bontott alakjainak a megismerése Az összeadás és kivonás kapcsolatának a mélyítése Az összeadás és kivonás kapcsolatának a mélyítése Műveletek gyakorlása, a gyors és pontos számolási készség kialakítása Műveletek gyakorlása, a gyors és pontos számolási készség kialakítása

Köszönöm megtisztelő figyelmüket!

„ A gyermek feje nem edény, amit meg kell tölteni, hanem fáklya, amit lángra kell lobbantani. ” Galilei