Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Miért szükséges kutatni? a nézők folyamatosan vándorolnak a csatornák között;
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Miért szükséges kutatni? a nézők folyamatosan vándorolnak a csatornák között; a műsorok sikeressége egyre bizonytalanabb;
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Miért szükséges kutatni? a nézők folyamatosan vándorolnak a csatornák között; a műsorok sikeressége egyre bizonytalanabb; a hirdetői elfogadottság esetleges;
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Miért szükséges kutatni? a nézők folyamatosan vándorolnak a csatornák között; a műsorok sikeressége egyre bizonytalanabb; a hirdetői elfogadottság esetleges; a tulajdonosi elvárások nem mindig esnek egybe a valósággal;
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Miért szükséges kutatni? a nézők folyamatosan vándorolnak a csatornák között; a műsorok sikeressége egyre bizonytalanabb; a hirdetői elfogadottság esetleges; a tulajdonosi elvárások nem mindig esnek egybe a valósággal; a csatorna-marketing nem működhet megérzések alapján;
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Miért szükséges kutatni? a nézők folyamatosan vándorolnak a csatornák között; a műsorok sikeressége egyre bizonytalanabb; a hirdetői elfogadottság esetleges; a tulajdonosi elvárások nem mindig esnek egybe a valósággal; a csatorna-marketing nem működhet megérzések alapján; a műsor-marketing hatékonysága mérhető;
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Miért szükséges kutatni? a nézők folyamatosan vándorolnak a csatornák között; a műsorok sikeressége egyre bizonytalanabb; a hirdetői elfogadottság esetleges; a tulajdonosi elvárások nem mindig esnek egybe a valósággal; a csatorna-marketing nem működhet megérzések alapján; a műsor-marketing hatékonysága mérhető; a pénzügyi tervezés intuíciókra nem építhet – a jövőt érteni kell; a munkatársak elkötelezettsége erősen hullámzik;
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Kinek szükséges kutatás? program-tervezőknek; fogyasztói marketingeseknek; hirdetői marketingeseknek; cégvezetőknek; pénzügyi ellenőröknek; tulajdonosi képviselőknek; ‘személyzetiseknek’;
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Tudjuk, hogy mi a kutatás? adatbázist teremteni a lapokban megjelenő sztárokról;
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Tudjuk, hogy mi a kutatás? elemezni a hirdetési költések alakulását;
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Tudjuk, hogy mi a kutatás? Több kutatás eredményeit egybeilleszteni;
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Tudjuk, hogy mi a kutatás? felmérni a call-center híváslistáit;
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Tudjuk, hogy mi a kutatás? átszámolni online fórumok bejegyzéseit; tanulmányozni különböző célcsoportok közösségi hálózatait;
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Tudjuk, hogy mi a kutatás? adatbázist teremteni a lapokban megjelenő sztárokról; elemezni a hirdetési költések alakulását; értékelni a tv-magazinok ajánlóinak tartalmát; többféle kutatás eredményeit egybeilleszteni; felmérni a call-center híváslistáit; átszámolni online fórumok bejegyzéseit; tanulmányozni különböző célcsoportok közösségi hálózatait; és persze kérdezni…. MINDEN KUTATÁS!
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Mit tudjon az ‘ügyfél’?
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap A megrendelőnek kell meghatároznia mi a cél; kik a megrendelők; kik a projekt-tagok – nyilvánosság szintje; mekkora a mozgástér – miben lehet dönteni a kutatás után; mikorra kell az eredmény; mekkora budget áll rendelkezésre a feladathoz; milyen körben legyen érvényes az eredmény; –célcsoportok –versenytársak –összehasonlíthatóság mi a következmény (action-line);
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Bízza a kutatóra nyugodtan hány embert kell megkérdezni; milyen adatforrásból szerezze be az információt; milyen módszert alkalmazzon; - a fókusz-csoport effektus ki legyen az együttműködő partner; mi legyen a kérdőívben/guideban; hogyan szervezze a kérdezéseket; hogyan szervezze az adatbázist;
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Televíziós kutatási elemzési javaslatok
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Kutatási témák – ultraszubjektív Márkakutatás (brand-image); Célcsoport igények; Nemzetközi sikerek felhajtása (célországok!); Kommunikáció értékelés (hatékonyság); Mit csinálnak ha nem tévét néznek – életmód vizsgálatok; Műsortesztek; Személyiségek értékelése (gyors változások?); mobil, net használati kutatások; Hirdetői ügyfél-elégedettség elemzés
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Dilemmák I Márkakutatás (brand-image); ….. mi is a márka…... –kik a versenytársak (brand-map); –kik tartoznak bele a célcsoportba; –milyen dimenziókban folyik a verseny (kérdőív); –milyen korlátai vannak az eredménynek;
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Dilemmák II. Célcsoport igények; –Kérdezés vagy adatgyűjtés; –Adatbázis-rendszerek kialakítása; –Adatbázisok forrásai; –Meglévő közönség vagy új célcsoportok (kannibalizmus); –Műsorok vagy személyiségek tesztje;
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Dilemmák III. Kommunikáció értékelés (hatékonyság); –Kommunikációs csatornák felmérése (média-értékelés); –Kreatív eszközök értékelése; –Non-conform eszközök hatékonysága; –Hogyan lehet mérni az on-air hatását;
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Dilemmák IV. Életmód vizsgálatok –mit csinálnak ha nem tévét néznek; –mobil, net használati kutatások; –reklámbefogadás segítése, igazolása;
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Ügynökség kiválasztásához Nem a cég mérete számít Tapasztalat, referencia fontos Bizalom mindenek felett az kapcsolattartó felé Az adatfelvételre figyelni kell! Előre döntsük el meddig engedjük be… Magunknak tisztázzuk, hogy mit várunk a partnertől Az ár egy komplex szolgáltatás ellenértéke –Adatfelvételi minőség –Tapasztalat –Nemzetközi ismeretek, gyakorlat –Személyiség –Szolgáltatási portfólió
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Legyen kedvük kutatni értéket teremtenek