Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap 2008 1 Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Növekedés-támogatás M27 ABSOLVO. 2 Mi kell a növekedéshez?
Advertisements

Marketingkommunikáció és PR
MILLIÁRDOK! FORINTOCSKÁK? figyelem: hatékony szponzoráció
„Esélyteremtés és értékalakulás” Konferencia Megyeháza Kaposvár, 2009
Hotel Eger Park Konferenciaközpont október
Társasházi Közös Képviselők Klubja – Csepel ( )
Ösztönöktől vezérelve Megújuló csatornánkon lankadatlanul űzzük tovább a prédát szárazon és vízen egyaránt. Stábunk a vadászat és horgászat neves képviselőivel.
BRANDÉPÍTÉSSEL AZ ONLINE ÉRTÉKESÍTÉSÉRT Budapest,
Mennyire projekt érett a mai magyar társadalom? 1022 Budapest, Bimbó út 3. Telefon/fax:
FIGYELEM! hatékony szponzoráció Dr. BERKES Péter egyetemi adjunktus
Több szerződés, lojális ügyfél Erdős Mihály elnök-vezérigazgató.
Hirdetési termékek – Direct Marketing eszközök.  Célzott, testreszabott hirdetési lehetőség  A hirdető által megadott szempontok alapján szűrt címlistára.
MANORKA projekt Értékelő Csoport ülése február 18. Budapest „Önkormányzati kapacitásépítés norvég ‐ magyar együttműködéssel” projekt HU HU11-PP
Reklámtorta 2013 DIMSZ Vámos-Hegyi Attila elnök. A kutatás módszertana • DM Szenzor elnevezésű ágazati kutatásunk célja és módszertana az előző évhez.
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
KÖZKÉZEN Felelősen a közösségért! Felelősen Fehérvárért! Farkas Tamás tanácsadó.
DPR kommunikáció alapelvei
REKLÁMESZKÖZ TERVEZÉS
Keresőmarketing stratégiák
2002. február 6. Mobil marketing a hirdetők szemszögéből.
VILÁGJÁRÓ NAP TANULMÁNYUTAK A SEMMELWEIS EGYETEMEN EOK Budapest, 2012.március 21. Dr. Lőrincz M. Ákos Semmelweis Közösség – Semmelweis Világ TÁMOP-4.1.1/A-10/2/KMR
P-Line Channel & Telesales Kft. Piackutatás 2009.
ARCOK ÉS KUDARCOK A téma a lényeg vagy az arc, akivel az eladható? DR. SIMON ANDRÁS senior partner, Ispiro Consulting.
Köszönti Önöket az és vezetője, Bohnné Keleti Katalin, okleveles közgazda, nemzetközi marketing szakértő, a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja.
Projektértékelő kutatások alprojekt, reintegrációs adatbázis „TEtt - Program az áldozatokért és tettesekért” nyitókonferencia december 15. Siófok.
DISSZEMINÁCIÓ Eredmények, ismeretek megosztása.
Rögtön megnézzük a részleteket…. Máz? Álarc? Nyomulás? Nem, ez a SZEMÉLYES MÁRKAÉPÍTÉS! Előadó : Dr. Serényi János, Értéktrend Consulting NYUGATMAGYARORSZÁGI.
A Facebook titka Héjj Szilárd Marketingarc
MagNet Magyar Közösségi Bank Magyarország első újbankja „Túlélés és fejlődés a közösség részeként” Dakó Andrea Piac & Profit konferencia.
A HR vezető, mint a Vezérigazgató legfontosabb partnere
Innovációs stratégia hatások Termék életciklus Nemzeti sajátosság
SZEMÉLYZETI MARKETING
Bevezetés. Bevezetés FELÍRÁS UNIVERZUMUNK ORVOSLÁTOGATÁS Cég Image Szakirodalom E-marketing Kutatási eredmények Termék tulajdonságai Ár KOL DM Mások.
Humánkontrolling Kiélezett verseny→ legjobb munkaerő
Az ÚMVP intézményrendszere
Diplomás pályakövető rendszer TÁMOP és TÁMOP kapcsolata Educatio Kht. Horváth Tamás felsőoktatási igazgató március 4-6.
Intézményi pályakövetés központi támogatása - TÁMOP Educatio Kht. Horváth Tamás felsőoktatási igazgató Budapest, március 24.
TÁMOP szakmai támogatás Educatio Nonprofit Kft
DPR kommunikáció Alternatív marketing eszközök Deliné dr. Győrmárton Rita alumni irodavezető, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
Pannon Egyetem A pályakövetési vizsgálatok jövője a Pannon Egyetemen a TÁMOP pályázat fényében Veszprém, március 11.
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Hévíz, október 9.
Sponsorare necesse est
2008 február 26.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2008 január ● Módszertan Módszertan ● 15+ célcsoport  15+ célcsoport 
Pályaorientáció Bikal, február 11. Bácskay András Országos Egyházi TISZK Nonprofit Kft. © Szöllősi és Társai Bt.
KAMPÁNYTERVEZÉS ALAPJAI – mit gondoljunk végig, mielőtt hirdetni kezdünk?
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott.
Közösségi érték (public value) vizsgálat Budapest, Szonda Ipsos.
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában
A médiaelemzések lehetőségei és buktatói GKI-EKI Egészségügykutató Intézet Kft. Skultéty László 1/21.
Viszlay Anita Kommunikációs szakember Eger, HKIK augusztus 25.
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
1 A K-21 bemutatkozik 3. csoport: Kulcsfontosságú célcsoportok EÖTVÖS LORÁND TUDOMÁNYEGYETEM EGYETEMI KÖNYVTÁRI SZOLGÁLAT K-21 MINŐSÉGIRÁNYÍTÁSI PROJEKT.
2010. október 21. III. FELSŐOKTATÁSI MARKETING KONFERENCIA 1 A felsőoktatási marketing folyamatok minőségügyi támogatása Koczor Zoltán - Gáti József –
Iskola-egészségügyi Konferencia augusztus Informatikai lehetőségek az iskola/ifjúság-egészségügyi munkában Wenhard Andrea egészségügyi szakközgaszdász.
Fókuszban a tudományos műhelymunka Harmadik országos TDK-fórum október Dr. András István rektor.
Trendlakás&Design lakberendezési és életmód magazin Ahol az elképzelések életre kelnek és ahol az otthon utat talál! Médiaajánlat 2011.
Itbusiness konferencia, CONFESSION ON A DANCEFLOOR Cégek az üzleti modellváltásról Gulyás János / Ipsos Zrt. Nobody’s Unpredictable.
Haszon rendezvények médiaajánlat éves, a gazdasági életben helytálló vezetők Az adott téma iránt érdeklődők szűk, de releváns üzleti döntéshozók.
Rólunk Cégnév: proACTIVE kommunikációs ügynökség Cím: 1056 Budapest Molnár u. 26. Tel./Fax: Alapítás éve: 2001.
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
E GYEDÜL VAGY HÁLÓZATBAN ? VI. Országos Tanácsadási Konferencia, BKIK Budapest, március 21. ISBN száma: HR + K ONZORCIUM.
DM Szenzor 2012 Iparági kutatás Vámos-Hegyi Attila elnök.
Valami Extra a FŐGÁZ-tól Kovács Richárd marketing vezető
Haszon rendezvények médiaajánlat
2/18/2018 Marketingterv Név.
A tartalommarketing lehetőségei és korlátai a gyógyszergyártók szemével szeptember 29.
Termék vagy elhelyezés?
Önkormányzati Fejlesztések Figyelemmel kísérése II.
Előadás másolata:

Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás

Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Miért szükséges kutatni? a nézők folyamatosan vándorolnak a csatornák között;

Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Miért szükséges kutatni? a nézők folyamatosan vándorolnak a csatornák között; a műsorok sikeressége egyre bizonytalanabb;

Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Miért szükséges kutatni? a nézők folyamatosan vándorolnak a csatornák között; a műsorok sikeressége egyre bizonytalanabb; a hirdetői elfogadottság esetleges;

Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Miért szükséges kutatni? a nézők folyamatosan vándorolnak a csatornák között; a műsorok sikeressége egyre bizonytalanabb; a hirdetői elfogadottság esetleges; a tulajdonosi elvárások nem mindig esnek egybe a valósággal;

Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Miért szükséges kutatni? a nézők folyamatosan vándorolnak a csatornák között; a műsorok sikeressége egyre bizonytalanabb; a hirdetői elfogadottság esetleges; a tulajdonosi elvárások nem mindig esnek egybe a valósággal; a csatorna-marketing nem működhet megérzések alapján;

Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Miért szükséges kutatni? a nézők folyamatosan vándorolnak a csatornák között; a műsorok sikeressége egyre bizonytalanabb; a hirdetői elfogadottság esetleges; a tulajdonosi elvárások nem mindig esnek egybe a valósággal; a csatorna-marketing nem működhet megérzések alapján; a műsor-marketing hatékonysága mérhető;

Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Miért szükséges kutatni? a nézők folyamatosan vándorolnak a csatornák között; a műsorok sikeressége egyre bizonytalanabb; a hirdetői elfogadottság esetleges; a tulajdonosi elvárások nem mindig esnek egybe a valósággal; a csatorna-marketing nem működhet megérzések alapján; a műsor-marketing hatékonysága mérhető; a pénzügyi tervezés intuíciókra nem építhet – a jövőt érteni kell; a munkatársak elkötelezettsége erősen hullámzik;

Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Kinek szükséges kutatás? program-tervezőknek; fogyasztói marketingeseknek; hirdetői marketingeseknek; cégvezetőknek; pénzügyi ellenőröknek; tulajdonosi képviselőknek; ‘személyzetiseknek’;

Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Tudjuk, hogy mi a kutatás? adatbázist teremteni a lapokban megjelenő sztárokról;

Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Tudjuk, hogy mi a kutatás? elemezni a hirdetési költések alakulását;

Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Tudjuk, hogy mi a kutatás? Több kutatás eredményeit egybeilleszteni;

Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Tudjuk, hogy mi a kutatás? felmérni a call-center híváslistáit;

Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Tudjuk, hogy mi a kutatás? átszámolni online fórumok bejegyzéseit; tanulmányozni különböző célcsoportok közösségi hálózatait;

Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Tudjuk, hogy mi a kutatás? adatbázist teremteni a lapokban megjelenő sztárokról; elemezni a hirdetési költések alakulását; értékelni a tv-magazinok ajánlóinak tartalmát; többféle kutatás eredményeit egybeilleszteni; felmérni a call-center híváslistáit; átszámolni online fórumok bejegyzéseit; tanulmányozni különböző célcsoportok közösségi hálózatait; és persze kérdezni…. MINDEN KUTATÁS!

Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Mit tudjon az ‘ügyfél’?

Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap A megrendelőnek kell meghatároznia mi a cél; kik a megrendelők; kik a projekt-tagok – nyilvánosság szintje; mekkora a mozgástér – miben lehet dönteni a kutatás után; mikorra kell az eredmény; mekkora budget áll rendelkezésre a feladathoz; milyen körben legyen érvényes az eredmény; –célcsoportok –versenytársak –összehasonlíthatóság mi a következmény (action-line);

Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Bízza a kutatóra nyugodtan hány embert kell megkérdezni; milyen adatforrásból szerezze be az információt; milyen módszert alkalmazzon; - a fókusz-csoport effektus ki legyen az együttműködő partner; mi legyen a kérdőívben/guideban; hogyan szervezze a kérdezéseket; hogyan szervezze az adatbázist;

Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Televíziós kutatási elemzési javaslatok

Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Kutatási témák – ultraszubjektív Márkakutatás (brand-image); Célcsoport igények; Nemzetközi sikerek felhajtása (célországok!); Kommunikáció értékelés (hatékonyság); Mit csinálnak ha nem tévét néznek – életmód vizsgálatok; Műsortesztek; Személyiségek értékelése (gyors változások?); mobil, net használati kutatások; Hirdetői ügyfél-elégedettség elemzés

Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Dilemmák I Márkakutatás (brand-image); ….. mi is a márka…... –kik a versenytársak (brand-map); –kik tartoznak bele a célcsoportba; –milyen dimenziókban folyik a verseny (kérdőív); –milyen korlátai vannak az eredménynek;

Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Dilemmák II. Célcsoport igények; –Kérdezés vagy adatgyűjtés; –Adatbázis-rendszerek kialakítása; –Adatbázisok forrásai; –Meglévő közönség vagy új célcsoportok (kannibalizmus); –Műsorok vagy személyiségek tesztje;

Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Dilemmák III. Kommunikáció értékelés (hatékonyság); –Kommunikációs csatornák felmérése (média-értékelés); –Kreatív eszközök értékelése; –Non-conform eszközök hatékonysága; –Hogyan lehet mérni az on-air hatását;

Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Dilemmák IV. Életmód vizsgálatok –mit csinálnak ha nem tévét néznek; –mobil, net használati kutatások; –reklámbefogadás segítése, igazolása;

Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Ügynökség kiválasztásához Nem a cég mérete számít Tapasztalat, referencia fontos Bizalom mindenek felett az kapcsolattartó felé Az adatfelvételre figyelni kell! Előre döntsük el meddig engedjük be… Magunknak tisztázzuk, hogy mit várunk a partnertől Az ár egy komplex szolgáltatás ellenértéke –Adatfelvételi minőség –Tapasztalat –Nemzetközi ismeretek, gyakorlat –Személyiség –Szolgáltatási portfólió

Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Legyen kedvük kutatni értéket teremtenek