A tehetséggondozás 25 éve a törökszentmiklósi Bethlen Gábor Református Általános Iskolában   „Az első lépések”

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A komplex tehetségfejlesztési program moduljainak tartalma
Advertisements

Induló képzéseink – 2008/2009-es tanév Lovassy László Gimnázium  :  : Lovassy László Gimnázium Induló képzéseink 2008/2009-es.
Tehetséggondozás a testnevelés órán
Magyar Tehetséggondozó Társaság
ISKOLAI TEHETSÉGGONDOZÓ PROGRAMOK HATÁSVIZSGÁLATA
Tehetségazonosítás gyakorlata
Széchenyi István Gimnázium Nyitott nap negyedikeseknek november 27.
A hátrányos helyzet kezelésének középiskolai modellkísérletei Vályi Péter Szakképző Iskola és Kollégium Tamási június 4.
A Nemzeti Iskolagyümölcs-Program megvalósításának tapasztalatai a KLIK Debreceni Tankerületében Pappné Gyulai Katalin tankerületi igazgató Dr. Pakurár.
Tehetségpont létrehozása
TÁMOP /2 „Lenni, akik vagyunk, és azzá válni, amivé válni tehetségünk adatott: ez életünk egyetlen célja.” Robert Louis Stevenson.
Hatékonyság, eredményesség, méltányosság a köznevelési rendszerben:
A Magyar Köztársaság kormánya. Folytatódnak a kormány oktatási esélyegyenlőségi programjai Arató Gergely államtitkár prezentációja Budapest, augusztus.
ESÉLYT AZ ESÉLYTELENEKNEK
Olvasunk és cselekszünk egészségünk megvédéséért: Egészséges életmódra nevelés a könyvtári foglalkozások keretében című program kipróbálásának tapasztalatai.
AZ ORSZÁGOS EGYHÁZI TISZK KÜLDETÉSE. A fenntartók elvárásai a TISZK, a Felügyelőbizottság és az intézmények felé Olyan szakképzési intézményrendszeri.
a szülői elégedettségmérés legfontosabb eredményeiről
Esélyegyenlőségen alapuló tehetség- felismerés, tehetséggondozás egy innovatív Észak-Pest megyei gimnáziumban (TÁMOP 3.4.4/B-08/2/KMR) Az Európai Unió.
Varga Katalin Gimnázium (Varga Katalin Secondary School)
Varga Katalin Gimnázium (Varga Katalin Secondary School)
Az iskolai könyvtár és a gyermek könyvtár együttműködésének lehetőségei.
A gyakorlatvezető mentor
Gyakorlatvezető mentortanárképzés
Új skála – új lehetőségek Egy kis ízelítő. Egységes skála (1)
Tehetségsegítő Tanács
1 „Komplexen funkcionáló Zala megyei tehetségeket segítő program” Projektnyitó konferencia szeptember 23. Zala Megyei Önkormányzat Pedagógiai Intézete.
Ábrám Tibor Lévay József Református Gimnázium és Diákotthon
Miskolc-Diósgyőri Református Általános Iskola és Óvoda Nagy Attila
A DEBRECENI EGYETEM ÉS A BETHLEN GÁBOR REFORMÁTUS ISKOLA NEGYEDSZÁZADOS EGYÜTTMŰKŐDÉSE Törökszentmiklós, május 10. Dr. Balogh László Debreceni Egyetem,
Kéttanítós modell Bethlen Gábor Református Általános Iskola, Óvoda, Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmény és Nevelési Tanácsadó Törökszentmiklós.
„Ü GYES KEZEK, OKOS FEJEK ” TEHETSÉGKERESŐ PROGRAM május 11. A tehetséggondozás 25 éve a törökszentmiklósi Bethlen Gábor Református Általános Iskolában.
Rocket team Hajdúszoboszló Engedjék meg, hogy néhány percben bemutassuk a Hajdúszoboszlói Bárdos Lajos Általános Iskolát.
TEHETSÉGGONDOZÁS MAGYARORSZÁGON 2010-BEN Nyíregyháza, október 3.
A Varga Tamás Általános Iskola és az SZTE Neveléstudományi Intézet együttműködése a TAMOP pályázat keretében Fejes József Balázs
A szaktanácsadó segítő szerepe
MTT Felsőoktatási Szekció Tisztelettel köszöntöm a Szekció előadóit, résztvevőit! szeptember 20.
Készítette: Kocsis Erzsébet
ILOSVAI SELYMES PÉTER ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS AMI
A Magyar Tehetséggondozó Társaság tehetségfejlesztést segítő tevékenysége a gyakorlati programokban Debrecen, szept Dr. Polonkai Mária a.
Tehetséggondozás 1962 óta ének-zene tagozat indításával.
A Magyar Tehetséggondozó Társaság 25 éves Jubileumi Konferenciájára
2010/2011.  az óvoda-iskola átmenet megkönnyítése.
A MAGYAR TEHETSÉGGONDOZÓ TÁRSASÁG DEBRECENI JUBILEUMI KONFERENCIÁJA Az MTT-Kelet-magyarországi szekció rendezvényeinek szerepe a Taktaharkányi Apáczai.
Tehetséggondozás Mezőkovácsházán
A második esély program - kutatás és fejlesztés Singer Péter Országos Közoktatási Intézet Iskolafejlesztési és Integrációs Központ június 17.
KGYTK Országos tehetségsegítő módszertani konferencia
Ki az a mentortanár? „az a pedagógiai gyakorlattal rendelkező tanár, aki tapasztalatai és a továbbképzésben szerzett speciális képzettsége eredményeként.
FELVÉTELI TÁJÉKOZTATÓ a 2017/2018-as tanévre szeptember 14. Balázs Lászlóné igazgatóhelyettes.
Az Arany János Tehetséggondozó Program szerepe a Sárospataki Árpád Vezér Gimnázium és Kollégium tehetséggondozó munkájának pedagógiai, módszertani fejlesztésében.
Tehetséggondozó jó gyakorlatok a hazai köznevelési rendszerben Dr. Péter-Szarka Szilvia - Fuszek Csilla.
PÉCSI KERESKEDELMI, IDEGENFORGALMI ÉS VENDÉGLÁTÓIPARI SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS SZAKISKOLA.
DARUS a gyermekekért.
PÁLYAVÁLASZTÁSI TÁJÉKOZTATÓ 2014/2O15. tanév
Mester(ség) Mócsánné NagyÁgnes innovátor mesterpedagógus
Az iskola legfontosabb statisztikai adatai
Általános iskola eredménye, értékelése
MINŐSÍTETT TEHETSÉGGONDOZÓ MŰHELY PÁLYÁZAT
Országos Tisztifőorvosi Hivatal Csurik Magdolna
Fővárosi Petrik Térségi Integrált Szakképzési Központ
Országos Kompetencia Mérés 2011
Tisztelettel köszöntjük a Trefort Ágoston Szakképző
FELVÉTELI TÁJÉKOZTATÓ
A Kodály Zoltán Általános Iskola és AMI komplex tehetségfejlesztő munkája Készítette: Moskovics Marianna --- tehetséggondozó.
Örömmel értesítünk mindenkit arról, hogy a Bethlen Gábor Alapkezelő ZRT. Határtalanul! Programigazgatóság által meghirdetett pályázatán az Apáczai Nevelési.
3. osztályban.
„Aperitif” Innovációs potenciál az Arany János Kollégiumi és Kollégiumi Szakiskolai Programba programban AJKP-AJKSZP ORSZÁGOS TANÉVNYITÓ Kiskunfélegyháza.
Országos kompetenciamérés 6. évfolyam (2017)
„Színes Mesevilág” Prevenciós Mesecsoport az óvodákban és iskolákban
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Előadás másolata:

A tehetséggondozás 25 éve a törökszentmiklósi Bethlen Gábor Református Általános Iskolában   „Az első lépések”

Az 1987-88-as tanév legfontosabb előzményei iskolánk pedagógiai állapotáról hátrányos helyzetű tanulók – tehetséggondozó osztály

Az 1980-as évek oktatáspolitikájának néhány jellemzője Ének - zene tagozat Számítástechnika tagozat Országos Úttörő Olimpia Osztályfőnöki munka Kabinet rendszer Diákotthon

Tehetségfejlesztő programunk legfőbb célkitűzései Komplex tehetségfejlesztő program 13-14 éves tanulóknak - Célok Ki? Mi? Miben? Kivel? Hol? Hogyan?

Szakmai együttműködés a Kossuth Lajos Tudományegyetemmel Dr. Balogh László A pszichológiai tanszék tanárai „ŐSPROGRAM”

A program állandó céljai Dúsítás Gyorsítás Tudatos személyiségfejlesztés Beválogatás Kollégiumi háttér

Jelentősebb változások a programban 7-8. évfolyam 5-8. évfolyam Ki? Mi? Miben? Kivel? Hol? Hogyan?

Összegzés Hazai és nemzetközi tapasztalatok - Egyházközségünk szerepvállalása a tehetségfejlesztésben a 1991-92-es tanévtől

Tanártársak Kelet-Magyarországi Tagozat Szülők Tehetségprogramok terjedése

Megtisztelő figyelmüket köszönöm!