Mobilra optimalizált webáruházak, avagy felkészülés az új évtizedre 2011. 03. 04. Zajdó Csaba.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Marketingkommunikáció és PR
Advertisements

Üdvözlünk!. Az internetezők 90% - a vásárlás előtt a neten gyűjt információt 1998-ban 70 millió internetező volt a világon, ma kb. 2 milliárd.
DISPLAY HIRDETÉSEK. DISPLAY HIRDETÉSEK Fontos a technológiai háttér AZ ONLINE HIRDETÉSEK ELŐNYEI Real-time menedzselhető Mérhető Targetálható Interaktív.
Lengyelország: Allegro Magyarország: TeszVesz és Vatera
A mobil távközlés, mint a növekedés motorja?
Miért jobb egy (nem csak) geolokációs mobil kutatási rendszer? 1 HWSW – App!mobile konferencia, MOM Budapest, november 13. Pintér Róbert.
okostelefon alkalmazások a turizmusban
Többszálúság a böngészőben, avagy merjünk-e Javascriptben programot írni? Farkas Máté Budapest.js meetup
Bizalomépítés a gyakorlatban...avagy szüntessük meg a vásárlás útjában álló akadályokat Zajdó Csaba.
Online kreativitás Erőss Csaba. Mi is?
Hatékony e-commerce hirdetés az Árukeresőn. Az Árukeresőről • Magyarország piacvezető árösszehasonlító oldala • Operáció 5 országban (HU, TR, RO, BG,
Érintés nélküli fizetés: kit hogyan érint? Hercegh Imre
Fogalmak  Az elektronikus kereskedelem (e-kereskedelem) nem más, mint az árucikkek interneten való reklámozása, eladása, vásárlása, illetve cseréje.
Az e-kereskedelem jövője
Online hirdetési piac Erőss Csaba. Tartalom • Miért? • Hogyan? • Kik?
Bemutatkozás Mádi Gábor BME – 3. év villamosmérnök (Bsc) MobilNetPályázat I. – BME I. helyezés – mywalk.
Navigáció mobiltelefonnal
Közösségi média és a könyvtár Trendek Közösségi média és a könyvtárak Trendek
Kétdimenziós vásárlási élmény „Minőségi információ (vonal)kódokkal”
Nav N Go Vállalati áttekintés Bevezetés  A Nav N Go Kft ben alakult meg azzal a céllal, hogy forradalmi és innovatív megoldásokat kínáljon.
mLearning megoldások Moodle környezetben
Ekler Péter Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem
Reklámok az interneten: célozni tudni kell! Erőss Csaba.
Wireless Home Gateway Handover és roaming kérdések Készítette: Tóth Balázs Viktor.
PIC mikrovezérlők.
A jó webáruház fejlesztési igényei
Csökkentse a nemfizetés kockázatát az Opten segítségével!
Kétszeri Dávid, GS1 Magyarország Non-profit Zrt. Hatékony, hiteles, globális – termékadatbank az e-kereskedelem szolgálatában.
Az első vásárláskor megadott címmel – mint felhasználónévvel – és az ott megadott jelszóval kell belépni a vásárlói háttérirodába.
Budapest, február 25. Kötik-e a cégek termékeikhez a fogyasztót, és ha igen hogyan?,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’ VIII.
Élet a Ságvári Bence digitális VII. Nemzetközi Médiakonferencia, Balatonalmádi, szeptember 25. ökoszisztémában kisgyerekként...
Elektronikus könyvtárak a mobil világban „BESZÉLJÜNK EGYMÁSSAL, TANULJUNK EGYMÁSTÓL!” Könyvtárak összefogása a tudásért Országos Könyvtári Napok
mLearning - A Moodle használata mobil eszközökön
1 A bannernek is van szeme. Erre ma már megvannak az eszközök! 6.
Mobilkód – az interaktív offline Szabó Tamás Head of Mobile Multimedia, Pannon.
AszinkronitásSebesség Csökkentett szerver terhelés* Jobb hálózat kihasználás Felhasználói élmény Rövidebb válaszidők.
Kampány hatékonyságának mérése, értékelése

Online értékesítési modellek
Magasszintű automatizált marketing megoldások az e-kereskedelemben
E – kereskedelem - e? jótékony online árusítás Cseh Henriett
Közlekedés Gőzmozdony és tutaj.
GO! Store Europe LTD. -MAGYARORSZÁG-
GO! Store Europe LTD. -MAGYARORSZÁG-
GO! STORE® - MAGYARORSZÁG
Trendlakás&Design lakberendezési és életmód magazin Ahol az elképzelések életre kelnek és ahol az otthon utat talál! Médiaajánlat 2011.
Egy tőkebevonás tapasztalatai
Okostelefon (smartphone) Gyakran PC-szerű funkcionalitást nyújtó mobiltelefon. Teljes értékű operációs rendszere szabványosított interface-eket és platformot.
A Facebook marketing trendjei
Kedvenc mobilom Készítette: Orsós Martin
Webfejlesztés, Internet Explorer 10 Komjáthy Szabolcs
Direct Banking E-Banking Summit március 5. Berkes Tibor Pénzügyi Szolgáltatások Osztályvezető.
Wireless Home Gateway Handover, roaming, keletkező veszteségek Készítette: Tóth Balázs Viktor.
Tárgy: e-mobil applikációk Mentor: Dr. Zlatko Čović Hallgató: Vadlja Róbert 2015, Szabadka Firefox Open OS.
FPGA Készítette: Pogrányi Imre.
Kovács Györgyi Budapest Kártya Divízió Vezető BFTK Nonprofit Kft.
Windows 10 áttekintés és bevezetés Windows 10 áttekintés rendszergazdáknak Mi változott a Windows 7 óta?
Üzleti igények avagy Mit kellene megbeszélnem az informatikai vezetőmmel? Bőgel György CEU Business School.
Budapest, Elmúlt-e a CRM láz? FARKAS TIBOR
ESET netbank- és tranzakcióvédelem … avagy a pénzügyi malware-ek rövid története.
Papíron túl… Szűcs Roland. E-könyv jelenség képlete 2 E-könyv Üzleti modell Nagyobb kiadói árrés Kockázatmentes Olcsó terjesztés Kultúra Értékek megőrzése.
Webáruház rendszerek Reisz Péter G-3S
Felhő alapú adatgyűjtő és –feldolgozó rendszer szupermarketeknek és áruforgalmazóknak.
Szűk keresztmetszet a banki digitalizációban
Online vásárlás.
Értékesítés, kereskedelem
Kereskedői igények - szolgáltatói válaszok az online fizetésekben 2017
DRUPAL Előadja: Nagy Nikoletta :05.
Az okos vásárlás lehetőségei a Kaposvár Kincse példáján
Előadás másolata:

Mobilra optimalizált webáruházak, avagy felkészülés az új évtizedre Zajdó Csaba

Mobiltelefon vs okostelefon

Áttekintés a mobilpiacról Forrás: T-Online.hu Magyar számok: 2010-ben megközelítőleg 1,2-1,4 millióan vásároltak online különböző termékeket és szolgáltatásokat Magyarországon végére a teljes magyar mobiltelefon állomány 15%-a azaz kb. 1,5 millió telefon tekinthető okostelefonnak évi karácsonyi szezonra már 1,5 % körülire tehető Magyarországon a mobilról kezdeményezett vásárlások aránya a teljes online forgalmon belül

Nyugati trendek Az okostelefonok világpiaci térhódítása új készülékeladások alapján Forrás: GKIeNET.hu

Nyugati trendek Az amerikai lakosság 2,4 milliárd dolláros online vásárlásainak mintegy 5%-át kezdeményezték mobiltelefonról 2010-ben. Forrás: T-Online.hu

Valós idejű ár-összehasonlítás

Tudatos irányítás QR kód – 2D-s mobilkód

QR kód

Miért nem jó a normál weboldal?

Optimalizáció előtt és után

Application vs optimization Optimalizált Application

Application vs optimization OptimalizáltApplication Előnyök Elég egy verzió Egyszerű Olcsó Vélhetően a meglévő fejlesztő is tud benne segíteni Egyedi megoldásokra lehetőség, emiatt elvileg jobb „user experience” Hátrányok Alacsonyabb vásárlói élmény Flash és Javascript gyakran nem elérhető Drága Meg kell írni több böngésző operációs rendszerre Operációs rendszerek gyors változás alatt vannak

Mobilra optimalizált webáruház példák Példák navigációs megoldásokra Példák főoldalra Példák termék listázásra Példák termék oldalra Példa kosárra Példa checkoutra

Köszönöm a figyelmet!