Námesztovszki Zsolt Újvidéki Egyetem Magyar Tannyelvű Tanítóképző Kar, Szabadka Cybermobbing a kisdiákok körében „Nemzetközi Módszertani Konferencia a.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
IKT ESZKÖZÖK A VAJDASÁG ISKOLÁIBAN
Advertisements

Elfogadlak Alapítvány
KÖZGAZDASÁGI-KERESKEDELMI ISKOLA ÓBECSE
1 TÁMOP B-11/2/KMR Az oktatás és kutatás színvonalának emelése a Szent István Egyetemen AZ OKTATÁS ÉS KUTATÁS SZÍNVONALÁNAK EMELÉSE A SZENT.
Digitális kompetenciák a pedagógusképzésben Jelli János Apor Vilmos Katolikus Főiskola (HU) Námesztovszki Zsolt Újvidéki Egyetem Magyar Tannyelvű Tanítóképző.
NAGYKÁLLÓ MA - Autópálya M3 - Sikeres fejlesztések - Benetton.
8. Vajdasági Magyar Tudományos Diákköri Konferencia Szabadka, november A CARTESIO-ÜGY: ITT A SZÉKHELY, HOL A SZÉKHELY? KLENANC Miklós (Szegedi.
Nyitórendezvény „Szak-nyelv-tudás” – Az idegen nyelvi képzési rendszer fejlesztése a Debreceni Egyetemen TÁMOP D-12/1/KONV
Rövid beszámoló egy tört évről 2013 Klaszter Klubest Bertalan Zsolt elnök.
„ A kompetencia-alapú pedagógusképzés programjainak disszeminációja a Nyugat-Dunántúlon ” HEFOP /0 8 / /1.0 A projekt eredményei.
9. Vajdasági Magyar Tudományos Diákköri Konferencia Újvidék, november TAKEOVER SZABÁLYOZÁS EURÓPÁBAN: EGY TAGÁLLAM, EGY TAGJELÖLT ÉS EGY LEENDŐ.
A kompetencia-alapú oktatás bevezetése a kistokaji ÁLTALÁNOS MŰVELŐDÉSI KÖZPONTBAN Biztos alap, biztos jövő.
INTERDISZCIPLINÁRIS OKTATÁS A DIGITALIZÁLT TÉRKÉP SEGÍTSÉGÉVEL
ISKOLÁK Az iskolai oktatásban 48 olyan intézmény vesz részt, ahol a komi- permják nyelvet anyanyelvként lehet tanulni. Ez 38,1%-a az iskolák összes számának.
Pedagógusképzési hálózat Közép-Magyarországon TÁMOP /02/B/KMR ELTE Pedagogikum Központ Szakmai vezető: Hunyady György Pénzügyi vezető: Bartha Edit.
8. Vajdasági Magyar Tudományos Diákköri Konferencia MOHÁCSI Huba Újvidéki Egyetem, Magyar Tannyelvű Tanítóképző Kar, Szabadka III. évfolyam Témavezető:
1 A VAJDASÁGI PÁLYAKEZDŐ DIPLOMÁSOK MUNKÁBA ÁLLÁSI MODELLJE 7. Vajdasági Magyar Tudományos Diákköri Konferencia Újvidék, november Jenei Ervin.
10. Vajdasági Magyar Tudományos Diákköri Konferencia MOHÁCSI Huba Újvidéki Egyetem, Magyar Tannyelvű Tanítóképző Kar, Szabadka Mesterképzés Témavezető:
7. Vajdasági Magyar Tudományos Diákköri Konferencia MOHÁCSI Huba Újvidéki Egyetem, Magyar Tannyelvű Tanítóképző Kar, Szabadka II. évfolyam Témavezető:
A Duna-Körös-Maros-Tisza Eurorégió helye a Kárpát-medencében és gazdasági jellemzői Dr. (habil) Pál Ágnes főiskolai tanár HUNGARY, SZTE JGYTFK Sopron,
TERMELÉSI FÜGGVÉNYEK A PRECÍZIÓS MEZŐGAZDASÁGBAN SZENT ISTVÁN EGYETEM GAZDASÁG- ÉS TÁRSADALOMTUDOMÁNYI KAR TUDOMÁNYOS DIÁKKÖRI KONFERENCIA NOVEMBER.
Szövegminta Szövegminta szövegminta. Szent István Egyetem Lorem ipsum…. Szent István Egyetem Gazdasági, Agrár- és Egészségtudományi Kar, Tel.: Fax:
A kisebbségi (magyar) felsőoktatás kialakulása és perspektívái Szatmárnémetiben Készült a Debreceni Egyetem Nevelés – és Művelődéstudományi Doktori Program.
Előadó: Dr. habil. Lakatos László ny. okl. mk. vezérőrnagy
Külföldi TDK konferencia lehetőségek Kókai Judit márc. 6.
Intézményi pályakövetés központi támogatása - TÁMOP Educatio Kht. Horváth Tamás felsőoktatási igazgató Budapest, március 24.
Hatékonyság – Esély - Integráció TÁMOP /2-C június 27.
Hatékonyság – Esély - IntegrációHatékonyság – Esély - Integráció TÁMOP /2-C SZEPTEMBER 30.
„A pedagógusképzés tartalmi és szerkezeti fejlesztése” című projekt eredményeinek disszeminációja a Kecskeméti Főiskola Tanítóképző Főiskolai Karának oktatói.
LEGYÉL TANÍTÓ!.
Alberti Réka Apró Zoltán Baranyi Zsuzsaanna Balázs Dorottya Szabó Gergely.
2012. február 15. Paulik Áron. i:=0 CIKLUS AMÍG i
Baranya Megyei Területi Agrárkamara
Éves Konferencia- Annual Report Irányító Bizottság: Elnök: D. Terdik György DE IK dékán Tagok: Dr. Kardon Béla EMMI Dr. Sallai Gyula BME, FIRCC Nagy Miklós.
Az egyház társadalmi tanítása és a XXI. századi felnőttoktatás c. konferencia Esztergom dec. 1. Az andragógia szak elindulása és munkája a PPKE VJK-n.
KITERJESZTÉS KONFERENCIA ÓZD május 25. Bíró Gábor Bessenyei György Gimnázium és Kollégium, Kisvárda.
IKT kompetenciák és az esélyegyenlőség Jelli János Apor Vilmos Katolikus Főiskola (HU) Námesztovszki Zsolt Újvidéki Egyetem Magyar Tannyelvű Tanítóképző.
Zsolt Námesztovszki, Hungarian Language Teacher Training Faculty, Subotica, University of Novi Sad, Subotica, Strosmayer 11., Márta Takács Budapest.
Mgr. Námesztovszki Zsolt GYAKORLÓ PEDAGÓGUSOK KÉPZÉSE AZ INTERAKTÍV TÁBLA HASZNÁLATÁRA (HARDVERISMERET) Szabadka, 2012.
Námesztovszki Zsolt Magyar Tannyelvű Tanítóképző Kar, Szabadka A TANÍTÓK MEGVÁLTOZOTT SZEREPKÖRE AZ INFORMÁCIÓS TÁRSADALOMBAN.
Az irodalom oktatásának lehetőségei az Integra projektum segítségével Námesztovszki Zsolt - Takács Izabella Újvidéki Egyetem Magyar Tannyelvű Tanítóképző.
Tudományos és …együttműködés Magyarország – Szerbia
Кањижа – Magyarkanizsa - Kanjiža. Küldetés Színvonalas szakmai pedagógus-továbbképzés, magas színtű szakmai tudással rendelkező, kreatív pedagógusok képzése,
Szerbia két tartománya a Vajdaság (itt kb magyar él), illetve Koszovó, ahol a lakosság nagy többségét albánok alkotják. A Vajdaság termékeny.
Bevezetés a Korreláció & Regressziószámításba
Szlovákiai Magyar Akadémiai Tanács Műszaki Tudományok 2014 – Pozsony és környéke Ing. Psenák Ildikó, PhD. Doc. Ing. B. Füri Béla, PhD. Doc. Ing. Écsi László,
K-MOOC
FELVÉTELI 2015 SZIE-ABPK JÁSZBERÉNY.
Kutató- és kiváló egyetemek Magyarországon - Konferencia a kutatási kiválóság jövőjéről ELTE, június 22. Prof. Dr. Patkó Gyula rektor MISKOLCI EGYETEM.
A sorok tanításáról a gazdaságtudományi alapképzésben Klingné Takács Anna Kaposvári Egyetem, Gazdaságtudományi Kar, Matematika és Fizika Tanszék MAFIOK.
Gábrity Molnár Irén: Szabadka felsőoktatásának jelene és jövője Magyar Regionális Tudományi Társaság Szeged vándorkonferencia
Tanodavezető, Motiváció Tanoda-Tiszasziget
Az Alkalmazott bábjáték pedagógiájának Adaptálása
Szerbia – Szerb Köztársaság
Az oktatásügy törvényi szabályozása
Az idegen nyelv oktatása a Darusban 1990-ig kötelező az orosz nyelv társadalmi igény:német angol mindennapos német a két tannyelvű oktatás – 2000-ben.
AP1 - SPORTTUDOMÁNYI KÉPZÉS ÉS TARTALOMFEJLESZTÉS
Az Emberi Erőforrások Minisztériuma által támogatott együttműködés
Makovecz-program Jakabné dr. Szalai Krisztina Pécs, augusztus 31
Diákok a „második” sorból
ÓVODAPEDAGÓGUS ÉS TANÍTÓ SZAK MEGÚJÍTÁSA
Ez a formátum csak egy ajánlás, nem kötelező a használata.
Név TERPLÁN Zénó Program 2016/2017 Fekete Tamás egyetemi tanársegéd
Gépészmérnöki és Informatikai Kar Műszaki Mechanikai Intézet
Név TERPLÁN Zénó Program 2016/2017 Nemoda Dóra Tanársegéd
Az Emberi Erőforrások Minisztériuma által támogatott együttműködés
Az Emberi Erőforrások Minisztériuma által támogatott együttműködés
A szerbiai gazdasági felsőoktatás kihívásai
Nyíregyházi Egyetem, Műszaki és Agrártudományi Intézet 44
Ez a formátum csak egy ajánlás, nem kötelező a használata.
Előadás másolata:

Námesztovszki Zsolt Újvidéki Egyetem Magyar Tannyelvű Tanítóképző Kar, Szabadka Cybermobbing a kisdiákok körében „Nemzetközi Módszertani Konferencia a tanítók és az óvodapedagógusok minőségesebb oktatására” Szabadka, december 15.

 a angolul: Cyberbullying  n németül: Cyber-Mobbing  s szerbül: Sajber maltretiranje hhorvátul: Virtualno zlostavljanje

Témaválasztás <3

Cyberbullying

Kit? Miért? Hogyan? Hova vezet?

Vajdaság - feltételek  8 80% - PC + internet  5 57% - facebook  2 2,90% - más veszély

Mi a teendő - felnőttek  p próbálja figyelmen kívül hagyni  a archiváljon  p próbáljon segítséget kérni Mi a teendő - kidiákok  é értesítsd a szüleit, ha…  k klikkelj biztonságosan… Mi a teendő - pedagógus

web: