TÁMOP 5.4.4.09/2/C-2009-0008 „Reflektív szociális képzési rendszer a 21. században” TÁMOP 5.4.4.09/2/C-2009-0008 Vojtek Éva Képzésfejlesztési referens.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A képzett szakemberekért A HEFOP és programok szinergikus eredményei Budapest május 20.
Advertisements

A kiemelt projekt tapasztalatainak hasznosítása „Tett - Program az áldozatokért és tettesekért” nyitókonferencia december 16. Siófok Lénárd Krisztina.
Szervezetfejlesztési Program
ZÁRÓKONFERENCIA „Reflektív szociális képzési rendszer a 21. században” című, TÁMOP /2-C projekt megvalósításának tapasztalatai Gyurokné.
A tanácsadó képzés regionális munkaerő-piaci hatásai
KLASZTER A FOGYATÉKOS EMBEREKÉRT Szakmai konferencia Pécs, szeptember
A TÁMOP projekt hasznosulása egy tagiskolában Kazincbarcika, TÁMOP / Országos Egyházi TISZK.
TÁMOP / „Munkába lépés” A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP.
Nyitórendezvény „Szak-nyelv-tudás” – Az idegen nyelvi képzési rendszer fejlesztése a Debreceni Egyetemen TÁMOP D-12/1/KONV
Az intézményi férőhely kiváltás program jelenlegi helyzete
A MENTOROK SZEREPE A KOMPLEX REHABILITÁCIÓ FOLYAMATÁBAN Tengelic.
T UDATOS INNOVÁCIÓ VAGY MÓKUSKERÉK ? Locsmándi Alajos Budapest, szeptember 25.
Alprojektek eTanulás rendszer fejlesztése
Estefánné Varga Magdolna projektmenedzser, dékán Kutatás-fejlesztés az EKF-en a kompetencia alapú tanárképzés támogatására A HEFOP projekt VII. Nevelésügyi.
TÁMOP / „Munkába lépés” A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP.
 Városi Óvodai intézmény – eFt  Arany János Általános Iskola – eFt  Kossuth Lajos Általános Iskola – eFt  Móricz Zsigmond Gimnázium,
E-learning alapú komplex képzések
Pécs, április 19.. „Reflektív szociális képzési rendszer a 21. században” TÁMOP /2-C/ „A TANANYAGTARTALMAK FEJLESZTÉSE EREDMÉNYEINEK.
GYAKORLAT-ORIENTÁLT KURZUSOK/ TANANYAG-TARTALMAK A SZOCIÁLIS MUNKÁS ÉS SZOCIÁLPOLITIKUS KÉPZÉSBEN ( a jelenlegiek, ill. az 544c projekt ez irányú fejlesztései)
TÁMOP /2/B PROJEKT Network-Együttműködés-Tudástár szakmai támogató hálózat kiépítése a Dél-Dunántúli Régióban Szénássy Gábor projektmenedzser 2010.
Szakképzési szakemberek kompetenciáinak meghatározása
Projekt adatai Azonosító: TÁMOP A/1-11/ Cím: Társadalominformatika: moduláris tananyagok, tartalom és tudásmenedzsment rendszerek fejlesztése.
ELTE TÁMOP /2/B/KMR projekt workshop
GYERMEK- ÉS IFJÚSÁGPOLITIKA – JÓ képzettséget és JÓ munkát minden gyermeknek, mire felnő! Debreceni Egyetem Szociológia és Szociálpolitika Tanszék Czibere.
Idegen nyelvi fejlesztés Balog Éva TÁMOP / RIDENS Szakképző Iskola, Speciális Szakiskola és Kollégium „Innovatív speciális szakiskola”
Nyitó konferencia szeptember 15. Dr. Tóbiás László: Az Interprofesszionális szemléletű közösségi szociális munkára felkészítés alternatívái című,
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B Prof. Dr. Font Márta Pécs, január 28.
A gyakorlatvezető mentor
TÁMOP /1/B A kompetencia-alapú pedagógusképzés regionális szervezeti, tartalmi és módszertani fejlesztése Tájékoztatás az 1. pécsi konzultáció.
D ISSZEMINÁCIÓS K ONFERENCIA „KEZEK” TÁMOP C-12/1/KONV Miskolci Egyetem Eszterházy Károly Főiskola Károly Róbert Főiskola VI. alprogram: Karrierszolgáltatások.
TÁMOP 3.1.5/ PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA.
PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA
Hatékonyság – Esély - Integráció TÁMOP /2-C június 27.
Hatékonyság – Esély - IntegrációHatékonyság – Esély - Integráció TÁMOP /2-C SZEPTEMBER 30.
Távmunka tanácsadói képzés a BME-n
A képzett szakemberekért Fejlesztés és szolgáltatás a szakképzésben. Budapest augusztus 27.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg Nemzetközi és határ menti együttműködések támogatása.
A pályaválasztási szakemberek kompetenciái
Szociális szakképzés: a Forrásközpont e témában tervezett és megvalósult projekt-tevékenységei TÁMOP /2-C Szatmári Réka –képzésszervező.
„Reflektív szociális képzési rendszer a 21. században” TÁMOP /2/C Vojtek Éva Képzésfejlesztési referens december 9.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
ÚMFT TÁMOP / „A képzés minőségének és tartalmának fejlesztése” Juhászné Víg Éva programvezető május 26.
Mentorhálózat a A-11/1 pályázatban A-11/1 „Bentlakásos intézmények kiváltása” Információs nap Budapest, március 1.
Mérés-értékelés alprojekt Liptákné Czakó Ildikó 2009.december 14.
A projekt fejlesztési oldala A projekt fő elemei Fejlesztések Paletta TÁMOP A/1-11/ Csallner András Erik.
A projekt oktatási rendszere Előzmények Fejlesztőknek szóló oktatások Képzőknek szóló oktatások TÁMOP A/1-11/ Homor.
Lökkös Attila A családi napközi képzés fejlesztése
Szakismeret, kompetencia és képzés a szociális szakmákban
Brettner Zsuzsanna PTE BTK Szociális Munka és Szociálpolitika Tanszék
Somogy Megye Önkormányzatának szakképzési koncepciója.
CODEX – „Coordinated Development and Knowledge Exchange on Spatial Planning Methodology” A CODEX projekt fő célkitűzéseinek valamint kulcstevékenységeinek.
Dél-alföldi SZAK-TÁR Dél-alföldi SZAK-TÁRTÁMOP /2/B Projekttájékoztató nap Szakmai program bemutatása Béthel Alapítvány.
TEHETSÉGGONDOZÁS MAGYARORSZÁGON 2010-BEN Nyíregyháza, október 3.
A Wlislocki Henrik Szakkollégium részvétele és tapasztalatai TÁMOP „A tudás disszeminációja.” Trendl Fanni.
Dr. SEDIVINÉ BALASSA ILDIKÓ SZÁMALK OKTATÁSI ÉS INFORMATIKAI ZRT. KORSZERŰ STRUKTÚRA ÉS TARTALOM, INNOVATÍV MÓDSZEREK A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉSBEN Szolnok,
Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft.
II. Calderoni Kompetencia Kerekasztal Konferencia
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás Egyenlő hozzáférés innovatív intézményekben.
Balaton-felvidék – Somló Szakképzés-szervezési Társulás TÁMOP /
MODERN ÜGYVITELI GYAKORLÓHELY KIALAKÍTÁSA A NYÍREGYHÁZI FŐISKOLÁN
A szakképzés és felnőttképzés struktúrájának átalakítása a TÁMOP /2-2F projekt Az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Fejlesztési.
Szaktanácsadói tevékenységek, kompetenciák
Dr. Illésné Dr. Kovács Mária Borbás Emese
Az Emelt szintű eTanácsadó akkreditált felnőttképzés tapasztalatai Dr. Tóth András - Herpainé Lakó Judit AGRIA MEDIA 2011 KONFERENCIA OKTÓBER ,
A szakképzés és felnőttképzés struktúrájának átalakítása a TÁMOP /2-2F projekt Az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Fejlesztési.
Fény vagy Te is, ragyogj, hát” TÁMOP / Társadalmi Megújulás Operatív Program Hétszínvirág Óvoda, Bölcsőde, Gyermekjóléti és Családsegítő.
TÁMOP E-13/1/ KONV A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások.
TÁMOP /1-A : Integrált terepképzési modell kialakítása a szociális szakemberek képzése során Projektindító konferencia szeptember.
A Gyulahús Kft. szerepe a projekt megvalósításban
Előadás másolata:

TÁMOP /2/C „Reflektív szociális képzési rendszer a 21. században” TÁMOP /2/C Vojtek Éva Képzésfejlesztési referens június 8.

TÁMOP /2/C A projekt célkitűzései Cél a szociális professziókkal kapcsolatban: Hivatását reflexív módon gyakorló szociális szakember modelljének megfogalmazása, képzések során történő alkalmazása Egyéni szakmai karrier utak, pályák menedzselése

TÁMOP /2/C A projekt célkitűzései Célok a képzési rendszerrel kapcsolatban: A rendszerszintek közötti továbblépés megkönnyítése – rendszerelemek hálózatszerű kapcsolódásának erősítése (részismereti képzés, akkreditált szakmai továbbképzések befogadása, validáció) Tudatosan megválasztott kompetenciák biztosítása a képzések során (kompetencia portfolió)

TÁMOP /2/C A projekt célkitűzései Célok a képzési rendszerrel kapcsolatban: Tartalmi, módszertani fejlesztések végrehajtása, Mentorprogram kidolgozása és megvalósítása

TÁMOP /2/C A megvalósításhoz kapcsolódó tevékenységek Már megvalósult elemek: Előzetes szükségletfelmérés, Képzésfejlesztésben résztvevő szakemberek képzésmetodikai továbbképzése, a képzésfejlesztésre történő felkészítése (április 12 és április 26).

TÁMOP /2/C A megvalósításhoz kapcsolódó tevékenységek Megvalósítás alatt álló tevékenységek: Szükségletfelmérés, Szakirányú továbbképzések fejlesztése magyar és idegen nyelven, BA komplex moduljainak fejlesztése, Szakirányok fejlesztése, Tananyagfejlesztés,

TÁMOP /2/C A megvalósításhoz kapcsolódó tevékenységek Megvalósítás alatt álló tevékenységek: Akkreditált szakmai továbbképzések fejlesztése, Tananyagfejlesztés összehangolása a munkaerőpiaci elvárásokkal (workshop) Tesztelés, visszacsatolás (mentori program kidolgozása) A „jó” képzési gyakorlatok dokumentálása

TÁMOP /2/C Köszönöm a megtisztelő figyelmet! PTE BTK Szociális Munka és Szociálpolitika Tanszék Pécs Rókus u. 2. Tel: 72/ / /