A projekt fejlesztési oldala A projekt fő elemei Fejlesztések Paletta TÁMOP-4.1.2.A/1-11/1-2011-0013 Csallner András Erik.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Moodle tapasztalatok, megoldások a Széchenyi István Egyetemen
Advertisements

A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP-4.2.1/B-09/1/KONV „A felsőoktatás.
Partiumi Keresztény Egyetem - Nagyvárad -
A tanácsadó képzés regionális munkaerő-piaci hatásai
Bláthy Ottó Villamosipari Szakközépiskola
Cserháti Sándor Műszaki Szakképző Iskola és Kollégium Nagykanizsa
Rigó Róbert: „Természettudományos ismeretek integrált és komplex közvetítésének és elsajátításának új formái”
Nyitórendezvény „Szak-nyelv-tudás” – Az idegen nyelvi képzési rendszer fejlesztése a Debreceni Egyetemen TÁMOP D-12/1/KONV
Nyitórendezvény „Szak-nyelv-tudás” – Az idegen nyelvi képzési rendszer fejlesztése a Debreceni Egyetemen TÁMOP D-12/1/KONV
ÚJ DIMENZIÓK A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉSBEN Dr. Sediviné Balassa Ildikó: A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉS SZERKEZETI, TARTALMI ÉS MÓDSZERTANI FEJLESZTÉSE A LEONARDO KÍSÉRLETI.
TÁMOP / „Munkába lépés” A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP.
TÁJÉKOZTATÓ a Nemzeti Felnőttképzési Intézet tevékenységéről.
CONSEDU BT. e-Learning tanácsadás és oktatás. Szolgáltatásaink Tanácsadás Tervezés Installálás Üzemeltetés Technikai támogatás Pedagógiai támogatás Testre.
Műszaki és informatikai képzési terület jelentkezés és felvételi követelmények Dr. Bakos Károly szakmai főtanácsadó OKM.
Pedagógusképzési hálózat Közép-Magyarországon TÁMOP /02/B/KMR ELTE Pedagogikum Központ Szakmai vezető: Hunyady György Pénzügyi vezető: Bartha Edit.
Projekt adatai Azonosító: TÁMOP A/1-11/ Cím: ELTE - PPKE informatika tananyagfejlesztési projekt Honlap:
INFOTÁRS A Társadalomtudományi és Informatikai Kar közös projektje.
ELTE TÁMOP /2/B/KMR projekt workshop
Környezettudományi MSc A Szegedi Tudományegyetemen.
Anyagmérnöki Alapszak
Egységes tankönyvek a természetvédelmi mérnök képzés szolgálatában
Gazdaságinformatikai és kapcsolódó fejlesztések
P edagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B.
TÁMOP /1/B A kompetencia-alapú pedagógusképzés regionális szervezeti, tartalmi és módszertani fejlesztése Összefoglaló a felsőoktatási.
TÁMOP-4.1.2/08/1/B Pedagógiai szolgáltató és kutató hálózat kialakítása a pedagógus- képzésben, a nyugat-dunántúli régióban.
D ISSZEMINÁCIÓS K ONFERENCIA „KEZEK” TÁMOP C-12/1/KONV Miskolci Egyetem Eszterházy Károly Főiskola Károly Róbert Főiskola II. alprogram: Képzők képzése.
Rejtő Sándor Könnyűipari Mérnöki Főiskolai Kar
Versenyképes, gyakorlatorientált felsőoktatás Magyarországon Dr. Tuka Katalin főosztályvezető-helyettes Tudománypolitikai Főosztály augusztus 30.
„Felsőoktatás új utakon” Fejlesztési célok és források a felsőoktatásban november 28. Budapest.
Hatékonyság – Esély - Integráció TÁMOP /2-C június 27.
Hatékonyság – Esély - IntegrációHatékonyság – Esély - Integráció TÁMOP /2-C SZEPTEMBER 30.
Bemutatkozik a Georgikon
Tóth Gergely Gróf Széchenyi István Műszaki Szakközépiskola Informatikai jellegű szakképzés iránti igények és elhelyezkedési.
FOGLALKOZTATÁSPOLITIKAI ÉS MUNKAÜGYI MINISZTÉRIUM I. TÁVMUNKA KONFERENCIA A REGIONÁLIS MUNKAERŐFEJLESZTŐ ÉS KÉPZŐ KÖZPONTOK FELADATAI A TÁVMUNKA PROGRAMBAN.
„Reflektív szociális képzési rendszer a 21. században” TÁMOP /2/C Vojtek Éva Képzésfejlesztési referens december 9.
KETTŐ AZ EGYBEN: MÚZEUMPEDAGÓGIAI KÉPZÉS ÉS GYAKORLATI HELY KIALAKÍTÁSA A SZEGEDI TUDOMÁNYEGYETEM JUHÁSZ GYULA PEDAGÓGIAI KARÁN Dr. Viskolcz Noémi Szegedi.
Program- és tananyagfejlesztés rendszertípus Modern Üzleti Tudományok Főiskolája.
Tájékoztató megbeszélés a projekt előrehaladásáról
Szakképzési programok kidolgozása az FSZ szakképesítésekhez
ÚJ TUDÁS – MŰVELTSÉG MINDENKINEK A digitális írástudás elterjesztése Az idegennyelv-tanulás ösztönzése Az integrált természetismeret-oktatás bevezetése.
Kompetencia alapú képzés  Képességek, kézségek fejlesztése  9.C Közlekedési osztály  9.D Informatikai osztály.
A projekt oktatási rendszere Előzmények Fejlesztőknek szóló oktatások Képzőknek szóló oktatások TÁMOP A/1-11/ Homor.
TÁMOP /2/C „Reflektív szociális képzési rendszer a 21. században” TÁMOP /2/C Vojtek Éva Képzésfejlesztési referens.
Az Egyetem oktatási-kutatási szervezete
Kutatóegyetemi stratégia - NNA NANOFIZIKA, NANOTECHNOLÓGIA és ANYAGTUDOMÁNY Dr. Mihály György Tanszékvezető egyetemi tanár Budapest november 17.
Program Péceli Gábor rektor köszöntő beszéde
A BUDAPESTI CORVINUS EGYETEM
1 Miskolci Egyetem. 2 Matematikai Intézet – Analízis Tsz., Számítástechnika Tsz., Számítóközpont – Analízis Tsz., Alkalmazott Matematikai.
TÁMOP /1/A Interdiszciplináris és komplex megközelítésű digitális tananyagfejlesztés a természettudományi képzési terület alapszakjaihoz.
TÁMOP /1/A Interdiszciplináris és komplex megközelítésű digitális tananyagfejlesztés a természettudományi képzési terület alapszakjaihoz.
Dr. SEDIVINÉ BALASSA ILDIKÓ SZÁMALK OKTATÁSI ÉS INFORMATIKAI ZRT. KORSZERŰ STRUKTÚRA ÉS TARTALOM, INNOVATÍV MÓDSZEREK A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉSBEN Szolnok,
Óbudai Egyetem Bánki Donát Gépész és Biztonságtechnikai Mérnöki Kar
Képzések, szakirányok, felvételi lehetőségek
Szaktanári Segédlet Tananyagfejlesztés A TÁMOP /2 projekt keretein belül.
CALDERONI PROGRAM HEFOP K /1.0 A PROGRAM CÉLJA, FELADATAI ÉS SZEREPE AZ ÚMFT-BEN március 4. IV. Calderoni Informatika Kerekasztal,
1 Eötvös Loránd Tudományegyetem Kémiai Tanszékcsoport Vegyész szak.
TÁMOP A/1-11/1 Tananyag általános formai és tartalmi előírásai, valamint az önellenőrzés és teszt szerkesztési, publikálási lehetőségei a CooSpace-ben.
TÁMOP E-13/1/ KONV A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások.
1. Logisztikai menedzsment mesterképzési szak  A szak indítása: 2011  Végzettség: okleveles logisztikai menedzser  Képzési idő: 4 félév  Jelentkezési.
TÁMOP E-15/1/Konv Új generációs sporttudományi képzés és tartalomfejlesztés, hazai és nemzetközi hálózatfejlesztés és társadalmasítása.
MUNKAERŐ-PIACI IGÉNYEKRE TÁMASZKODÓ GYAKORLATORIENTÁLT KÉPZÉSEK, SZOLGÁLTATÁSOK A SZEGEDI TUDOMÁNYEGYETEM FÓKUSZÁBAN TÁMOP F-14/1/Konv
Budapesti Corvinus Egyetem Prezentáció cím egy vagy két sor, balrazárva TÁMOP B.2-13/ Szakmai tanárképzés országos módszertani- és képzésfejlesztése.
Bemutatkozik az EKF Természettudományi Kara Pénzesné Dr. Kónya Erika dékán.
AP1 - SPORTTUDOMÁNYI KÉPZÉS ÉS TARTALOMFEJLESZTÉS
Tananyagok Digitalizálása alprogram eredményeinek bemutatása
SPORT – INNOVÁCIÓ - Pályázat
Az informatikus képzés és az ipari kapcsolatok jövője a SZE-n
KÉSZÍTETTE: DORKA PÉTER ALPROGRAM FELELŐS
Én miért választottam a BME Villamosmérnöki szakát?!
Idegen nyelvű informatika oktatás helyzete Debrecenben
Előadás másolata:

A projekt fejlesztési oldala A projekt fő elemei Fejlesztések Paletta TÁMOP A/1-11/ Csallner András Erik

A projekt fő elemei Képzésfejlesztés Tananyagfejlesztés Előkészítő kutatások Képzők képzése (oktatás) Fejlesztések A projekt fő elemei Fejlesztések Paletta

Fejlesztések Képzésfejlesztés Tananyagfejlesztés Munkaerő-piaci együttműködéssel Mindhárom felsőoktatási szinten (FSZ, B, M) 15 szak Munkaerő-piaci együttműködéssel Korszerű didaktikai eszközökkel (digitális anyagok) 42 tananyag (ebből 15 angol nyelvű) A projekt fő elemei Fejlesztések Paletta

Résztvevők –Juhász Gyula Pedagógusképző Kar (gesztor) –Természettudományi és Informatikai Kar –Mérnöki Kar A projekt fő elemei Fejlesztések Paletta

Fejlesztésre kerülő képzések (szakok, szakirányok, modulok) főbb témái: –Gépészet –Környezetgazdálkodás –Közlekedés –Lézerfizika –Sport, rekreáció –Természetvédelem A projekt fő elemei Fejlesztések Paletta

Kifejlesztésre kerülő tananyagok főbb témái: –Fizika –Informatika –Kémia –Mérnöki tudományok –Nemzetközi ismeretek A projekt fő elemei Fejlesztések Paletta

TÁMOP A/1-11/ Csallner András Erik