ILIAS keretrendszer használata az LSI Informatikai Oktatóközpontban

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A képzett szakemberekért A HEFOP és programok szinergikus eredményei Budapest május 20.
Advertisements

Forrás: Educatio folyóirat 2003/III szám, - E-LEARNING / Buda András: Virtuális oktatás című cikke Előadó: Burai István György cím:
Tutori tevékenység a gyakorlatban
Felnőttképzés az új OKJ rendszerében
E-learning alapú távoktatásos képzés
Informatikai szakképzés és munkaerő-piaci tendenciák BUDAPEST, január Budapest, Montevideo utca 9. | Telefon: | Fax: +36.
Katona József MKSZIG 1 Katona József Szakközépiskola és Felnőttoktatási Gimnázium.
IT-mentor és a képzés gyakorlati kérdései
A tudásgyárak technológiaváltása és humánstratégiája – a felsőoktatás kihívásai a XXI. században május MOOC és e-learning kölcsönhatása Dr.
A DEXTER FELNŐTTKÉPZÉSI ADMINISZTRÁCIÓT ÉS TUDÁSÁTADÁST TÁMOGATÓ MEGOLDÁSAI.
Az Informatika-Számítástechnika Tanárok Egyesülete a tagjai által önkéntesen létrehozott, önkormányzattal rendelkező, közhasznú szervezetként működő jogi.
Internet alapú önértékelés
A Leonardo kísérleti projekt célja: Az AIFSZ (illetve az ISCED szintnek megfelelő) képzések európai és hazai felmérése, elemzése Egy konkrét AIFSZ képzés.
A Szociális Ágazati Portál (SZÁP)
E- HEFOP P /1.0 „ Felsőfokú CAE képzés” HEFOP 2004/3.3 „A felsőoktatás szerkezeti és tartalmi fejlesztése”
E URÓPAI P EDAGÓGIAI IKT J OGOSÍTVÁNY EPICT tanfolyam a Calibrate projektben Kárpáti
M ű szaki és Természettudományi Egyesületek Szövetsége Szabolcs – Szatmár – Bereg Megyei Szervezete.
Mobil hangkommunikációs hálózati ismeretek Projekt- összefoglaló.
„Kutatás az atipikus tanulási formák (távoktatás/e-learning) modelljeinek kifejlesztésére célcsoportonként, a modellek bevezetésére és alkalmazására” Megbízó:
Szeretettel köszöntjük a TÁMOP „Jó pályán”! projekt békéscsabai TÁMOP „Jó pályán”! projekt békéscsabai szakmai fórum résztvevőit! szakmai fórum résztvevőit!
Az Integritás Projekt oktatási alprojektjének bemutatása
Köszöntjük az Internet a tudás szolgálatában, avagy „ A jó pap is holtig tanul” - de nem mindegy hogyan ! című konferencia résztvevőit! Eger, május.
TÁJÉKOZTATÓ a Nemzeti Felnőttképzési Intézet tevékenységéről.
E-learning alapú komplex képzések
A szakképzési rendszer modellje. 1. sz.m.2. sz.m.3. sz.m. 4. sz.m.5. sz.m. 6. sz.m. Kötelező szakmai tantárgyak Tantárgyi vizsgák Választható szakmai.
A szakképzési rendszer modellje. 1. sz.m.2. sz.m.3. sz.m. 4. sz.m.5. sz.m. 6. sz.m. Kötelező szakmai tantárgyak Tantárgyi vizsgák Választható szakmai.
TÁMOP / Humánszolgáltatások szabaduló fogvatartottak részére.
Andragógia MA Debreceni Egyetem Tudományegyetemi Karok Bölcsészettudományi Kar Neveléstudományok Intézete.
E-learning alapú távoktatásos képzés
Berzsenyi Dániel F ő iskola Regionális Fels ő oktatási Forrásközpont Épült: november november 06.
Az Óbudai Egyetem Könyvtárának bemutatója lib.uni-obuda.hu 2011.szeptember.
Info-kommunikációs Technológia Nedeczky Veronika Sulinet
MINŐSÍTŐ VIZSGÁZTATÁS KATONAI VIZSGAKÖZPONT (ILIAS RENDSZER)
| | Tananyagfejlesztések fejlesztői szemmel Wagner Balázs MTA SZTAKI.
Az E-TANÁR portál. A digitális olvasás-tudás már széles körben elterjedt. A digitális írás-tudás széleskörű alkalmazásához azonban alkotói közösségi fórumok.
Az E-TANÁR portál.
Felsőoktatás szerepe a távmunka elterjesztésében Benedek András Felsőoktatás szerepe a távmunka elterjesztésében VI. Országos Távmunka Konferencia Budapest,
FOGLALKOZTATÁSPOLITIKAI ÉS MUNKAÜGYI MINISZTÉRIUM I. TÁVMUNKA KONFERENCIA A REGIONÁLIS MUNKAERŐFEJLESZTŐ ÉS KÉPZŐ KÖZPONTOK FELADATAI A TÁVMUNKA PROGRAMBAN.
Pankucsi Szilárd Mérnöktanár Mérnök Informatikus
A Palló információs rendszer bemutatása
ÚMFT TÁMOP / „A képzés minőségének és tartalmának fejlesztése” Juhászné Víg Éva programvezető május 26.
A HEFOP projekt Foglalkoztatási és Szociális Hivatal által koordinált fejlesztéseinek eredményei Felnőttképzési adatbázis fejlesztése.
A képzett szakemberekért HEFOP központi program „ KORSZERŰ FELNŐTTKÉPZÉSI PROGRAMOK KIDOLGOZÁSA ÉS ALKALMAZÁSA” Záró rendezvény MEGNYITÓ.
HEFOP központi program „Korszerű felnőttképzési módszerek kidolgozása és alkalmazása” 2005 – 2008.
TANÁR-TOVÁBBKÉPZÉSI ALPROGRAM
Rövidtávú feladatok A tankönyvírás – e-learning anyag összeállítása.
Disszeminációs Konferencia Budapest, december 2. dr. Sediviné Balassa Ildikó TANÁRTOVÁBBKÉPZÉS A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉSHEZ.
1 dr. Sediviné Balassa Ildikó EGY PÁLYÁZATI FEJLESZTÉS EREDMÉNYE AZ E-KÉPZÉSFEJESZTÉS ÉS A TANÁRTOVÁBBKÉPZÉS TANULSÁGAI.
Kihívások és eredmények az e-learning fejlesztés során Zarka Dénes TÁMOP /1-C
Az Európai Unió által társfinanszírozott projekt 1 Ikonok és Indexek Projekt (A felnőttképzés hozzáférésének fejlesztése Újpesten, különösen a halmozottan.
Kormányszóvivői tájékoztató 1 Tanulni és versenyben maradni felnőttkorban is.
Tanulási útmutató Tanulási Útmutató Az Észak-magyarországi Regionális Távoktatási Központ által a TÁVHÁLÓ projektben kifejlesztett e-learning környezethez.
DÉMÉTER PROGRAM AZ ABA-NOVÁK KULTURÁLIS KÖZPONTBAN TÁMOP 3.2.3/09/ „Építő közösségek”, közművelődési intézmények az élethosszig tartó tanulásért.
Országos Egyházi TISZK Szakképzés-szervezési Kiemelkedően Közhasznú Nonprofit Kft.
Járt utat a járatlanért… A Moodle bevezetésének és alkalmazásának sajátosságai nagyvállalati környezetben Németh Károly Gödöllő, június 24.
Intézményi és központi ügyvitelt támogató elektronikus szolgáltatások.
MTT MA Mérnöktanár mesterszak E lektronikus tanulás 4. konferencia.
Az Óbudai Egyetem Könyvtárának bemutatója lib.uni-obuda.hu szeptember.
HEFOP és projekteredmények, hasznosíthatóság és egymástól tanulás Dr. Podruzsik Szilárd.
Önkormányzati ASP központ felállítása projekt Önkormányzatok tájékoztatása ÖNKORMÁNYZATI OKTATÁSOK BM információs nap
MINŐSÍTŐ VIZSGÁZTATÁS KATONAI VIZSGAKÖZPONT (ILIAS RENDSZER)
Learning by working! Dualizáció Magyarországon „A holisztikus megközelítés” Dr. SZILÁGYI JÁNOS Képzési igazgató Magyar Kereskedelmi és Iparkamara Magyar.
2009. november Nemzetközi ILIAS Konferencia1/20 Az ILIAS közösség Magyarországon, az együttműködés fejlesztése Berecz Antónia.
Gépgyártástechnológus technikus modulrendszerű képzésének BEMUTATÁSA Gépipari, Közlekedési Szakközép- és Szakiskola Jendrassik György Tagintézmény SZOLNOK.
Tananyagfejlesztő és távoktató e-learning keretrendszer intézményi szintű működtetése MELLearN, ELTE Az ILIAS alkalmazása.
Dr. Kovács Miklós tanszéki mérnök Műszaki Tanárképző Tanszék E-learning alapú távoktatásos képzés.
Az ILIAS keretrendszer használatának beépülése az oktatói és a hallgatói munkába a Gábor Dénes Főiskolán Berecz Antónia, Balogh Anikó, Littvay László
Flip-It! A módszer alkalmazása
Agrárinformatikai ismeretek oktatása az agrár-szakképzésben

Előadás másolata:

ILIAS keretrendszer használata az LSI Informatikai Oktatóközpontban Ivánné Szilágyi Hajnalka szilagyi@lsi.hu Budapest, 1037 Bécsi út 324. 2006. június 13.

LSI Informatikai Oktatóközpont bemutatása a távoktatás területén 25 éves tapasztalattal rendelkezik, 2003 óta rendelkezik felnőttképzési intézményi akkreditációval és akkreditált programokkal, évente 600 fő vesz részt nyelvi és informatikai képzéseken pályázatokon való részvétel: e-learning tananyag elkészítése - felnőttképzés szakmaspecifikus kurzusok, rövidebb időtáv, gyakorlati megközelítés 2006. június 13.

„ELŐTTED A PÁLYA” A pályakezdő fiatalok munkahelyi beilleszkedését segítő program A képzés célja A fiatal pályakezdők számára az álláskereséshez, és a karriertervezéshez naprakész gyakorlati és elméleti ismereteket nyújtson. A célcsoport jellemzői: 18 és 25 év között érettségivel rendelkeznek, szakmai vizsga, államvizsga előtt álló pályakezdő fiatalok köre A tananyag stílusa: tegező (életkor és a jobb megszólíthatóság miatt), barátságos, oldott (pl. anekdoták, történetek), gyakorlatorientált 2006. június 13.

Tananyag szerkesztése 5 téma, 250 oldal feldolgozása kisebb egységekre, leckékre bontás lecke: 4 főlap + szabad lapok (kiegészítő információ) 2006. június 13.

Tananyag felépítése Kurzus tartalma: Fejezetek (mappa) I. fejezet Lecke (tananyag) Lapok Lecke ……. II. fejezet …………. 2006. június 13.

Leckék felépítése Szimbólumok 1.lap: Bevezetés 2. lap: Ebben a leckében… 3.,4. lap: Témalapok Idő Célkitűzések Fontos megjegyzések Feladat 2006. június 13.

Multimédiás elemek ábrák, animációk videók 2006. június 13.

Tananyag elérése On-line – Internet Off-line – CD regisztráció: LSI honlapja / ILIAS vendégként való belépés Off-line – CD tananyag kinyerése ILIAS-ból exportálással tananyag továbbfejlesztése 2006. június 13.

Off-line tananyag CD-n 2006. június 13.

LSI ILIAS megtekintése ILIAS elérhető az LSI Informatikai Oktatóközpont honlapjáról www.lsi.hu Belépés: palya Jelszó: lsilsi 2006. június 13.