Gárdony Város és Térsége Turisztikai Egyesület (Gárdonyi TDMSz) tevékenységeinek fejlesztése II. KDOP-2.2.1/A-11-2011-0004 Marketing kampányok megszervezése.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
50-ről 100-ra" című TDM konferencia május 23. Szarvas
Advertisements

HOL TARTUNK MOST? GÁRDONYI HELYI TDM TDM Szakmai Nap november 21.
Csuhaj Andrea Programvezető
Körös Volán Zrt évi utas elégedettség mérési eredményei Utas Elégedettség Mérés 2012.
Dr Raffay Ágnes Dr Lőrincz Katalin Hajmásy Gyöngyi
Projekt általános bemutatása
Gárdonyi TDM Gyakornoki Program 2012
Aktuális pályázati lehetőségek
Kommunikáció fejlesztési koncepció Készítette: Juraszkó Péter, Oláh István, Szücs Mónika, Varga Tamás.
Vác turisztikai attrakciók összefogása a TDM szervezet keretében
Regionális marketing egyeztetés. Stratégiai kampányok belföldön Belföld: •„Harmónia” – Észak-Alföld, Dél-Dunántúl, Budapest és környéke (december, január-február,
A Privátbankár portál tartalma •Online gazdasági hírszolgáltatás témakörökre bontva – főbb rovatok: –Befektetési hírek –Bank rovat –Biztosítási tudnivalók.
Videó kommunikáció ben!  Marketingtorta – IV. Fókuszban a webáruházak  WebSEO Kft. Horváth Ernő.
Forgalomterelés videóhirdetéssel Sáfrány Katalin Marketing és online szolgáltatások osztályvezető.CommerceDay Budapest,
Hogyan jelenjek meg a weben? Szabolcs Zoltán. Internetezők fő fő Forrás: NRC, Internet World Stats.
TÁMOP-5.5.5/08/1 A diszkrimináció elleni küzdelem – a társadalmi szemléletformálás és hatósági munka erősítése Társadalmi szemléletformálás – a komplex.
SzponzorációSzponzoráció. MIÉRT ÉRDEMES A BSI-T VÁLASZTANI A BSI Magyarország piacvezető sportrendezvény szervező cége. Évente eseményt szervezünk,
Első találkozás Hogy kezdődött el? T-Com hírlevél Online regisztráció: Támogatási szerződés/igazolás aláírása Első weblap.
Minőségi helyi termékek - Szekszárd és vidéke – Egy helyi termék rendszer működésének tapasztalatai Csillag Péter, ügyvezető Eco-Sensus Közhasznú Nonprofit.
Előadó: Mihály Mariann TDM menedzser TDM szervezetünk működéséről, eddigi munkájáról.
Tájékoztató a települési túraútvonalak létrehozásával kapcsolatos tapasztalatokról Márta Attila.
SZIE Enyedi György Regionális Tudományok Doktori Iskola
„ A régió, ahol íze van az életnek” A Dél-dunántúli Operatív Program pályázatai Kovács Zoltán Tervezési csoportvezető Dél-Dunántúli Regionális Fejlesztési.
2011 – Sarkadi Eszter Harkányi Turisztikai Egyesület.
Vargáné Gálicz Ivett PhD hallgató Szent István Egyetem
A évi EMH kampány csatlakozási feltételei Hogyan szervezzünk sikeres és mégis költséghatékony városi kampányt? Szerencsi Éva Nemzeti Fejlesztési.
Turisztikai Fórum Gárdony, november Program: I.Köszöntő és bevezető szezonértékelő az önkormányzat szemszögéből Tóth István polgármester II.Szezonértékelő.
UTAZÁS Nemzetközi Idegenforgalmi Kiállítás és Vásár Futár Veronika február 21.
TDM Szakmai Nap november 21.
Europe Direct Tájékoztató Központ Budapest ELTE Rektori Hivatal Pályázati és Innovációs Központ ELTE Innovációs nap 2013.
Országos Tourinform Találkozó Megújult Magyar Turizmus Zrt. Marketingterv november 14.
Kovács Zsolt 1 SZÉCHENYI ISTVÁN EGYETEM Karrier és Öregdiák Iroda.
Falusi szálláshelyek Napraforgós Nemzeti Tanúsító Védjegy rendszere
GÖDÖLLŐI KIRÁLYI KASTÉLY A Gödöllői Királyi Kastély, komplex, környezetbarát üzemeltetést lehetővé tevő újjáépítése és családbarát szolgáltatásokkal történő.
Gödöllő és környéke kulturális turisztikai programjainak bővítése Előadó Maka Marianna TTF Nonprofit Kft.
Keresőoptimalizáló eszközök ( S earch E ngine O ptimization tools )
A helyi média, mint hatékony reklám felület – Fehérvár Médiacentrum
14.30 Regisztráció Köszöntő – Vértes Tibor, elnök Megnyitó – L. Simon László, az Országgyűlés Kulturális és Sajtóbizottságának elnöke
Magyar Turizmus Zrt. Dél-Dunántúli RMI Marketingterv prezentáció
Kis- és középvállalkozások versenyképességének támogatása,klaszter együttműködéseken keresztül Bihor-, Hajdú-Bihar és Szabolcs-Szatmár-Bereg megyékben.
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában
Balaton régió turizmusában
Tiszainform Idegenforgalmi Szolgálat
Prof. Dr. Hanusz Árpád Egyetemi tanár
Kecskemét, június 20. Szemerey Szabolcs HÍRÖS BESZÁLLÍTÓI KLASZTER
A legjobb weboldás! “Oszd meg a tudásodat másokkal: ez az egyik módja annak, hogy halhatatlan légy.” (Dalai Láma)
Mozduljunk meg! Let’s move! HU-12-E R3 Projekt indító rendezvény Általános ismertető.
Sóvidék-Hegyalja Turisztikai Egyesülete
Portfólió Horváth Violetta Marketing menedzser
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
Fókuszban a nemzetköziesedés. Fejlesztési cél: PTE NEMZETKÖZIESEDÉSÉNEK ELŐSEGÍTÉSE Nemzetközi beiskolázási marketing tevékenység erősítése Új nemzetközi.
Szlovákia és az Észak-magyarországi régió. A szlovák piac relevanciája, avagy egy kis statisztika 2015-ös tervek.
Miért a facebook-ot válasszuk kampány felületnek?  2011 júliusától decemberig fő, ezzel elérve a felhasználót  40. hely a világon.
Balaton „Tengernyi élmény itthon”. A legjelentősebb belföldi fogadóterület I-IX. hó: (22,2,%) A teljes vendégforgalom alapján második I-IX.
Juventus Rádió Juventus Regionális: budapesti régió 89
…az élet forrása! Hévíz.hu hirdetési tarifák 2015 A Hévíz.hu weboldal Hévíz városának turisztikai weboldala, melyen minden Hévízről szóló információ megtalálható.
A Közép-Dunántúli Regionális Napenergia Klaszter tevéknységének bemutatása, értékelése KDOP projekt Hegedűs Viktor Közép-Pannon Terület.
Google Confidential and Proprietary Kampány a kisvállalkozások sikerességéért március 30.
VI. Siklósi Idegenforgalmi Konferencia június 2. Sarkadi Eszter titkár, TDM munkaszervezet vezető Harkányi Turisztikai Egyesület.
NoSalty.hu a közösségi márka Marketing cél: Facebook aktivitással a NoSalty.hu márka felépítése és honlap látogatottságának növelése. Kommunikációs cél:
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
R EKLÁMOK AZ INTERNETEN Készítette: Albert Orsolya PR. I
PÁRBESZÉD 2.0. Pécsi Ferenc Közösségi kommunikáció a falakon belül.
TELEPÜLÉSFEJLESZTÉSI KONCEPCIÓ
Turizmusfejlesztési és együttműködési tapasztalatok a Debrecen és Hortobágy helyi TDM szervezet elmúlt 4 és fél éve kapcsán Halasi Csaba egyesületi elnök.
TURISZTIKAI SZEZONÉRTÉKELÉS
2017. július 5..
A Tesco rendszeresen indít vásárlói hűségakciókat, amelyeket igyekeznek az online és social felületeiken egyaránt népszerűsíteni, ezáltal is növelve a.
ETYEKI BORÚT EGYESÜLET KÖZGYÜLÉSE
A turisztikai desztináció menedzsment rendszer Magyarországon
Előadás másolata:

Gárdony Város és Térsége Turisztikai Egyesület (Gárdonyi TDMSz) tevékenységeinek fejlesztése II. KDOP-2.2.1/A Marketing kampányok megszervezése

E-hírlevelek rendszeres küldése 2013-ban E-hírlevelek 2013.

E-hírlevelek rendszeres küldése 2013-ban E-hírlevelek 2013.

E-hírlevelek rendszeres küldése 2013-ban E-hírlevelek 2013.

Rádió kampány - július Rádió reklám július között a Velencei-tó partjáról, a Vörösmarty Rádió Panoráma stúdiójából sugározta adását. A rádiószpot az augusztusi nyereményjátékra hívta fel a figyelmet.

Az idegenforgalmi szezont megelőző időszak látogatói számának növelése érdekében szervezett VI. Velencei-tavi Hal-, Vad-, Bor- és Pálinkafesztiválhoz kapcsolódó bannerkampány a visitvelenceito.hu oldalonvisitvelenceito.hu Banner kampány május

Kiemelt rendezvényhez kapcsolódó banner kampány a visitvelenceito.hu oldalonvisitvelenceito.hu Banner kampány Július

A nyári időszakban - visszatérő rendezvények közül - az egyik legtöbb vendégéjszakát generáló többnapos esemény banner kampánya a visitvelenceito.hu oldalon visitvelenceito.hu Banner kampány Július

A kampány célja volt, hogy kedvet csináljon a desztinációba irányuló őszi kirándulásokhoz és felhívja a figyelmet az őszi programkínálatra. A Velencei-tó, ősszel is jó ez a hely! című banner kampány a visitvelenceito.hu oldalon szeptember között.visitvelenceito.hu Velencei-tó, ősszel is jó ez a hely! – kampány 2013 ősz

A közösségi médiumok közül a Facebook felületen rendszeres információkkal és hírekkel informáltuk a közösség tagjait Az üzenőfalon a visitvelencei-to.hura feltöltött objektumokat osztottuk meg. Megjelenés közösségi felületeken

A oldal látogatottsági statisztikák rendszeres nyomon követése, konkurenciáinak feltérképezése, kulcsszavak kiválasztása, elhelyezése, folyamatos tartalom frissítés. Kereső optimalizálás (SEO) A folyamatos tartalomfrissítés a rendszeresen kiküldött hírlevelek tartalmában pontosan nyomon követhető.

A ’Gárdony Város és Térsége Turisztikai Egyesület (TDMSz) tevékenységeinek fejlesztése II.’ című, KDOP-2.2.1/A számú pályázathoz kapcsolódó marketingtevékenységek megvalósítása az Európai Unió támogatásával és az Európai Regionális Fejlesztési Alap társfinanszírozásával valósultak meg. Gárdony Város és Térsége Turisztikai Egyesület (Gárdonyi TDMSz) tevékenységeinek fejlesztése II. KDOP-2.2.1/A Marketing kampányok megszervezése