A csodás Itália ihlette A Giordani története Megújulása, már mint Giordani Gold. Új logóval és flakonban. Bemutatkozik a Giordani White Gold. Giordani.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az oltalom alatt álló magyar termékek lehetőségei a kereskedelemben
Advertisements

Sok Szeretettel köszöntelek!
2010. szeptember 13. Egészség rovat ajánlat.  a CEMP női életmód oldala  célcsoportja a év közötti, aktív, Esomar AB státuszú, nyitott, igényes,
Illatkatalógus. Illatkatalógus Természeti Illatok.
Végfelhasználói Promóció Navigator > Navigator Promotion 2004, 2006, 2008 and óta mejelenő promóciók Díj: Euro 2004 jegy Díj: iPod.
BILD Új szempillaspirál promóció I.Koncepció II.Termékválaszték III.Termék leírás IV.Értékesítés.
Divat színek Ősz / Tél „Városi sikk“ az ARTDECO legújabb promóciója az extravagáns és a nőies megjelenés tökéletes összhangja. A színek egybecsengő.
BEMUTATKOZIK THE ONE AZ ÚJ SMINK TERMÉKCSALÁD as évek1970-as évek1980-as évek1990-es évek2000-es évek.
Készítette: Ujvári Blanka
Légy Te is napcsókolta Istennő!
A szerelem csodákra képes...
Gundel Étterem Budapest.
Németországi beszámoló  Fontos információkról  Érdekes kirándulásokról  Színvonalas képzőhelyekről  Kedves emberekről  Szokatlan dolgokról  Precíz.
Kereskedelem Szakmacsoport
Az üzleti öltözködés szabályai Dr. Ács Klára – Magyar Divat Szövetség
“Elegancia pinkben” June/ July. A 2009-es tavaszi és téli New York-i és milánói kifutók nagy meglepetése a pink széles skálájának a megjelenése. Alberta.
A vízhordó története.
Értékesítési party 2012/1-es kampány. 1. szint2. szint3. szint Csak 125 Ft-ért a Tiéd lehet! Stílusos, kötött, téli sapka (8860 9) Stílusos, kötött, téli.
Az idők során a nagy szemek mindig is az egyik legvonzóbb női vonásnak számítottak…
Time Reversing SkinGenist TM. Az új Time Reversing visszaállítja a fiatal bőrre jellemző tulajdonságokat:
BIOCLINIC Az Oriflame első gyógykozmetikai termékcsaládja.
Készítette: Himber Dorottya Juhász Ágnes Majoros Ágnes
AMBER ELIXIR NIGHT EdP. Az AMBER ELIXÍR NIGHT EdP egy érzékibb, mélyebb karakterű változata az Amber Elixírnek.
375 éves az Egyetem „A természettudományos oktatás és kutatás jelene és jövője” Környezetünk jelene és jövője március 25.
Bemutatkozik a Lametta Kft.
Ajándékötletek Karácsonyra
kampány. 2 A katalógus első oldalai: Termékajánlatok különböző kategóriákból Nyári árzuhanás Csapj le a legjobb nyári ajánlatokra! Kedvezmény.
Újdonságok 12-es kampány
Életbiztosítási Program
4-es katalógus újdonságai
Görögország vonzerői Andalits Alexandra.
Színes világban élünk.
Bánkeszi Katalin A számítógép és az Internet hatása az olvasáskultúrára (konferencia) Változó olvasói igények – változó könyvtáros világ.
Copyright ©2012 by Oriflame Cosmetics SA. MFR BRAND SEGMENTATION // 2014 ERŐÖNMEGVALÓSÍTÁS VONZERŐ PREMIUM UPPER MASS MASS VALUE STÁTUSZ SIKERESSÉG.
Copyright ©2013 by Oriflame Cosmetics SA
Copyright ©2012 by Oriflame Cosmetics SA. Csak a győzelemnek ad esélyt?
Perfect Fusion Alapozót
Az Oriflame bemutatja: Master Curl ívelt pillák szempillaspirál.
Az Oriflame első.
Ön egyike azoknak a hölgyeknek, akik a természetes, hibátlan bőrről álmodnak, anélkül, hogy nehéz smink érzés lenne?
113/09/2014Copyright ©2013 by Oriflame Cosmetics SA.
műelemzés ELJÁRÁSOK, MÓDSZEREK
October Copyright ©2008 by Oriflame Cosmetics SA.
Limitált Kiadás.
Az Ascendant a férfi test tökéletességét dicsőítő illat, mely 2007-es megjelenése óta több mint 10 milliós darabszámban került értékesítésre. Az ‘ascendant’
2 13-as katalógus újdonságai 3 SILKY kiss ajakrúzs Vibráló színek – csábító ajkak Testápoló Szappan Tusolózselé Testradír Tökéletes fedés, selymes textúra,
Ádám & Éva... Néhány Évával töltött nap után Ádám Istennel sétál a paradicsomban. Ádám elmondja az Istennek mennyire boldog, hogy Éva itt van vele, milyen.
A cseh származású Daniel Swarovski 1895-ben alapította meg kristályékszereket készítő/csiszoló cégét. Márkajegyéül az Alpok ihlette havasi gyopárt választotta.
TELJES KÖRŰ FÉNYVÉDELEM AZ EGÉSZ CSALÁDNAK Önbarnító készítmény – bronzosítás Napozás utáni készítmény – hidratálás SOL az egész családnak & SOL továbbfejlesztett.
Logo tervezéshez információk
Az alaszkai Botanikus kert az 50 hektáros alaszkai Panhandle gyönyörű erdejét foglalja magába, ami Juneauban található. A botanikus kert virágai és.
Copyright ©2014 by Oriflame Cosmetics SA.
A Francia Tanszék 50 kredites képzési formái az alapképzésben (BA)
Társ a tanulásban. Marketingterv készítése 2. szakasz Marketingterv készítése.
Férfias és nőies formák
Copyright ©2014 by Oriflame Cosmetics SA.
Lakberendezési stílusok
„Istenek eledele” A csokoládé.
Karácsony – sok ember kedvenc ünnepe. Jobban belemélyedve ebbe a szóba melegség és szeretet tölti el az embereket. Szinte érezzük a házban szállingózó.
Biyovis kreatív kozmetika és szépségápolás Július 06.
KÖVETVE A TÖBBFÉLE FELHASZNÁLÁSÚ TERMÉKEK TRENDJÉT Többféle felhasználású termékek pl.: tökéletes a sminkelés, valamint a szépítkezés idejének csökkentésére,
Stílustanfolyam nőknek
SS16 - MARKETING.
Peter Behrens Hajagos Márton.
A virágok titkai Készítette: LAUKÓ EMESE 3.c..
2015 Június.
A világ 15 leggyönyörűbb virágos fával szegélyezett utcája
Az érzékeny és napallergiára hajlamos bőr nagyon magas
Nézd meg ezeket a törött cserepeket: ezek a szépség remekei.
SZÍNHÁZI CREDO Készítette: Annarébe.
Előadás másolata:

A csodás Itália ihlette

A Giordani története Megújulása, már mint Giordani Gold. Új logóval és flakonban. Bemutatkozik a Giordani White Gold. Giordani Gold Shine Első megjelenés - fekete csomagolásban. Giordani was first launched in 1976, proving to be a huge success and one of Oriflame’s key pillars until today. Giordani Gold fragrance was launched in 2001 and since then, it's been a fragrance bestseller. First flanker - Giordani White Gold was launched in 2006 as a limited life, but became an ongoing fragrance after a big success. GWG is now a bestseller along with the 'parent' Giordani Gold fragrance. In 2010 a limited life cross-category collection Giordani Gold Shine combining fragrance and make-up lines was a huge success. 1976 2001 2006 2010

Korszerűbb megjelenés A megújulás elsődleges szempontja: Korszerűbb megjelenés Since 2006, there has been no update on Girodani Gold core portfolio while the Oriflame fragrance portfolio is constantly being upgraded with more qualitative and premium launches. Thus, in order to keep the Giordani Gold brand positioning as luxurious and exclusive, it will be relaunched so as to be updated and modernized from an olfactory, packaging and communication point of view.

újraértelmezett készítmények Giordani Gold Új logó és csomagolás, újraértelmezett készítmények 2012

A gyönyörű Itália a világ számos pontjáról vonzza a látogatókat. La Bella Itália A gyönyörű Itália a világ számos pontjáról vonzza a látogatókat. A napsugaras tengerpartról, a mindent átható történelmi hangulatból, a mediterrán kultúrából, de a hölgyek divatos megjelenéséből is a stílus, az elegancia, az időtlenség hangulata árad. Ez a kifinomultság jellemzi az új Giordani Gold illatot, vásárlóink első számú kedvencét.

Az örök nő….. Elegáns Kifinomult Klasszikus Igényes Magabiztos Érzékeny Szenvedélyes Életigenlő

Az új üvegről….. Modernebb forma Elegáns, letisztult dizájn Stabilabb üveg Fénylő aranyszínű kupak, gravírozott logóval

Az újraértelmezett illat…. Az illat újraértelmezéséhez az inspirációt a mediterrán életérzés és hangulat nyújtotta: a napsütéses Itália citrom- és narancsligetei, csodálatos virágai, a Toszkán lankák lágysága, az olasz nők kortalansága és igényessége. A fehér jázmin és narancsvirág lágy melegsége mellett egy különleges virág-, az egyik legősibb dísznövény-, a fehér Madonna liliom klasszikus eszenciája alkotnak egységet az EdP-ben. A nőiesség és érzékiség még intenzívebb hangsúlyozására pacsuli, pézsma és moha kivonatok mélyítik a karaktert.

Itáliai citrom Itáliai narancs Virágos-gyümölcsös karakter Mandarin Itáliai citrom Itáliai narancs Fehér Madonna liliom Fehér jázmin Narancsvirág Pacsuli Pézsma Moha

Testápolók G.G. illattal 24 órás golyós dezodor, Testhintőpor, Testpermet és Testápoló krém

Megújuló G.G. dekorkozmetikumok

Szempillaspirál Ultra finom sörtés applikátor, amely segítségével hosszabb, sűrűbb és korábbinál dúsabb hatás várható. A pigmentek fedőképessége lenyűgöző.

Kettős szemhéjárnyaló Hosszantartó és ragyogást nyújtó mikropigmentek Krémes, könnyen felvihető textúra Új, akár nappalra, akár alkalmi megjelenésre alkalmas árnyalatok Limitált kiadás

Elegáns G.G. kiegészítők Csillogó kendő, Steppelt táska és pénztárca

Kérdések Mit jelent pontosan a parfüm újraértelmezése? Megtartva az illat eddigi eszenciáit egy új kivonattal gazdagítottuk a Giordani Gold Eau de Parfüm összetevőit, a fehér Madonna lilioméval. Ez a csodás, mediterrán virág még különlegesebbé teszi az EdP karakterét. Tesztelték az új illatot? Igen, Szépségtanácsadók és vásárlók véleményét egyaránt megkérdeztük. Véleményük szerint a változtatás sikeres, hiszen az illat könyedebb, kifinomultabb és érzékibb lett.