A csodás Itália ihlette
A Giordani története Megújulása, már mint Giordani Gold. Új logóval és flakonban. Bemutatkozik a Giordani White Gold. Giordani Gold Shine Első megjelenés - fekete csomagolásban. Giordani was first launched in 1976, proving to be a huge success and one of Oriflame’s key pillars until today. Giordani Gold fragrance was launched in 2001 and since then, it's been a fragrance bestseller. First flanker - Giordani White Gold was launched in 2006 as a limited life, but became an ongoing fragrance after a big success. GWG is now a bestseller along with the 'parent' Giordani Gold fragrance. In 2010 a limited life cross-category collection Giordani Gold Shine combining fragrance and make-up lines was a huge success. 1976 2001 2006 2010
Korszerűbb megjelenés A megújulás elsődleges szempontja: Korszerűbb megjelenés Since 2006, there has been no update on Girodani Gold core portfolio while the Oriflame fragrance portfolio is constantly being upgraded with more qualitative and premium launches. Thus, in order to keep the Giordani Gold brand positioning as luxurious and exclusive, it will be relaunched so as to be updated and modernized from an olfactory, packaging and communication point of view.
újraértelmezett készítmények Giordani Gold Új logó és csomagolás, újraértelmezett készítmények 2012
A gyönyörű Itália a világ számos pontjáról vonzza a látogatókat. La Bella Itália A gyönyörű Itália a világ számos pontjáról vonzza a látogatókat. A napsugaras tengerpartról, a mindent átható történelmi hangulatból, a mediterrán kultúrából, de a hölgyek divatos megjelenéséből is a stílus, az elegancia, az időtlenség hangulata árad. Ez a kifinomultság jellemzi az új Giordani Gold illatot, vásárlóink első számú kedvencét.
Az örök nő….. Elegáns Kifinomult Klasszikus Igényes Magabiztos Érzékeny Szenvedélyes Életigenlő
Az új üvegről….. Modernebb forma Elegáns, letisztult dizájn Stabilabb üveg Fénylő aranyszínű kupak, gravírozott logóval
Az újraértelmezett illat…. Az illat újraértelmezéséhez az inspirációt a mediterrán életérzés és hangulat nyújtotta: a napsütéses Itália citrom- és narancsligetei, csodálatos virágai, a Toszkán lankák lágysága, az olasz nők kortalansága és igényessége. A fehér jázmin és narancsvirág lágy melegsége mellett egy különleges virág-, az egyik legősibb dísznövény-, a fehér Madonna liliom klasszikus eszenciája alkotnak egységet az EdP-ben. A nőiesség és érzékiség még intenzívebb hangsúlyozására pacsuli, pézsma és moha kivonatok mélyítik a karaktert.
Itáliai citrom Itáliai narancs Virágos-gyümölcsös karakter Mandarin Itáliai citrom Itáliai narancs Fehér Madonna liliom Fehér jázmin Narancsvirág Pacsuli Pézsma Moha
Testápolók G.G. illattal 24 órás golyós dezodor, Testhintőpor, Testpermet és Testápoló krém
Megújuló G.G. dekorkozmetikumok
Szempillaspirál Ultra finom sörtés applikátor, amely segítségével hosszabb, sűrűbb és korábbinál dúsabb hatás várható. A pigmentek fedőképessége lenyűgöző.
Kettős szemhéjárnyaló Hosszantartó és ragyogást nyújtó mikropigmentek Krémes, könnyen felvihető textúra Új, akár nappalra, akár alkalmi megjelenésre alkalmas árnyalatok Limitált kiadás
Elegáns G.G. kiegészítők Csillogó kendő, Steppelt táska és pénztárca
Kérdések Mit jelent pontosan a parfüm újraértelmezése? Megtartva az illat eddigi eszenciáit egy új kivonattal gazdagítottuk a Giordani Gold Eau de Parfüm összetevőit, a fehér Madonna lilioméval. Ez a csodás, mediterrán virág még különlegesebbé teszi az EdP karakterét. Tesztelték az új illatot? Igen, Szépségtanácsadók és vásárlók véleményét egyaránt megkérdeztük. Véleményük szerint a változtatás sikeres, hiszen az illat könyedebb, kifinomultabb és érzékibb lett.