Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Copyright ©2012 by Oriflame Cosmetics SA. MFR BRAND SEGMENTATION // 2014 ERŐÖNMEGVALÓSÍTÁS VONZERŐ PREMIUM UPPER MASS MASS VALUE STÁTUSZ SIKERESSÉG.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Copyright ©2012 by Oriflame Cosmetics SA. MFR BRAND SEGMENTATION // 2014 ERŐÖNMEGVALÓSÍTÁS VONZERŐ PREMIUM UPPER MASS MASS VALUE STÁTUSZ SIKERESSÉG."— Előadás másolata:

1 Copyright ©2012 by Oriflame Cosmetics SA

2

3 MFR BRAND SEGMENTATION // 2014 ERŐÖNMEGVALÓSÍTÁS VONZERŐ PREMIUM UPPER MASS MASS VALUE STÁTUSZ SIKERESSÉG ENERGIA KALANDÉLVEZET KREATIVITÁS CSÁBÍTÁSÉRZÉKISÉG GM / GMDV Flamboyant Flamboyant Privé Eclat SportEclat Sir Avebury Architect Signature Tycoon S8 Night S8 Ascendant Midsummer Man Rival Glacier Ice Glacier Glacier Athletic Free Attitude Voyager Spirit Voyager Manful Soul Excite Deep Impact True Instinct Infinite Rush ID Beats ID Player ID Energy 10 3 8 MINDBODY Ultimate

4 TERÜLETI MEGHATÁROZÁS: ÖNMEGVALÓSÍTÁS / KALAND Egyre újabb, szórakoztató élmények és élvezi az élet Copyright ©2013 by Oriflame Cosmetics SA Érzelem gazdagság Gondtalanság Kezdeményezés Szenvedélyes élet Életélvezet Új tapasztalatok / ismeretek Teljes életet él Jókedélyű Spontán Könnyed gondolkodásmód Kalandos Felfedező Sebesség megszállottja Könnyű & Friss Citrusos & Mentás Vizes (tenger) Szerepkör: Öröm társítás, hangulatemelő Élénkítő Friss benyomások Kalandok / utazás Izgalom Napfényes napok Mulatság Szórakozás Szabadság Adventure Joy

5 ÚJULTIMATE Érezze a sebességet, a lüktetést, az energiát az ÚJ ULTIMATE EdT-vel kompromisszumok nélkül!

6 A sebesség megszállottja A száguldás szerelmese A hűvösség megtestesítője A modern sikeres férfi Aki gyorsan él.

7 Bátor Sármos Karizmatikus Merész Laza

8 Timur Bors Sós-tó illat Orosz Muskotályzsálya Meleg homok Gyantás füstölő Pacsuli levél Cédrusfa Szantálfa Ámbra Fás – aromás család Fő összetevő: Nepáli Timur Bors

9 A nagyteljesítményű versenyautó elegáns kontúrja, kifinomult ereje jelenik meg a modern, dinamikus, sportos üveg design-ban. Az elegáns üveg kialakítást a csúcstechnológiájú sportautó gyártás világa inspirálta.

10 „Egy szerencsés véletlen” – mondja Alexis Dadier, mely őt igaz szerelméhez, az illatszerek világába vezette. Az egyetemi évek alatt menedzsmentet és marketinget tanult, majd lehetőséget kapott, mint a Dior Parfümház termék menedzsere…és ebben rejlik a „véletlen”, a parfümkészítőkkel új lehetőségek kapott; felfedezte az illatok varázslatos világát, az ő szenvedélyét, az igaz szerelmét. Nem sokkal ezután beiratkozott a Mane Perfumery School-ba és elmerült a csábító és mámorító univerzumban. Munkássága megkoronázásaképp 2009-ben megkapta a FiFi  Award-ot, a parfüm Oscar fődíját, a Travers le Miroir Thierry Mugler parfümért. „Most már tudom, hogy illata van minden pillanatnak az életemben, valamennyi emlék együtt jár egy parfümmel.” Parfüm – Oscar fődíj 2009. Parfümőr: Alexis Dadier

11 ÉLVONALBAN

12 Copyright ©2012 by Oriflame Cosmetics SA


Letölteni ppt "Copyright ©2012 by Oriflame Cosmetics SA. MFR BRAND SEGMENTATION // 2014 ERŐÖNMEGVALÓSÍTÁS VONZERŐ PREMIUM UPPER MASS MASS VALUE STÁTUSZ SIKERESSÉG."

Hasonló előadás


Google Hirdetések